www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

apocapsile

Veteran
  • Content Count

    631
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25
  • Feedback

    100%

apocapsile last won the day on February 20

apocapsile had the most liked content!

Community Reputation

637 Excellent

3 Followers

About apocapsile

Profile Information

  • Location
    into the Ø

Other Information

  • Band
    FM
  • Gear
    - Hohner G2T 1985 Korea
    - Westone Spectrum II SP1012ST-SW 1987 Japan
    - Carvin DC200C 1997 USA
    - Relish Shady A Mary 2016 Switzerland
    - Line6 HX Stomp
    - Yamaha DG Stomp
    - Positive Grid SPARK
    - Laney IRT120H + DVMark GH212

Recent Profile Visitors

6302 profile views
  1. Urîciunea pustiirii timpanelor s-a abătut și în bătătura mea.
  2. Foarte chipeșă. Ce cute sunt inlay-urile. Uite idee, poți face în viitor și una acvamarin cu meduză tentaculata pe lungul tastierei ca inlay.
  3. Păi tu n-ai rezolvat de fapt nimic, problema e acolo, să pui la loc groase nu e o soluție pentru ce problemă ai când pui subțiri. Explicația posibilă ți-am oferit-o deja. Posibil să nu fie plasat corect gâtul în pocket și ca tensiunea suplimentară dată de setul mai gros în același acordaj să îl tragă unde trebuie să fie, suficient cât să intonezi la tasta 12. Dacă bagi acordaj Eb sau D standard cu setul gros s-ar putea să ai probleme similare. De asta ți-am si zis, intonația o faci la ULTIMA tastă, nu la 12. Probabil dacă verifici frecvențele când iei ultimele note de pe gât, falsează și cu setul mai gros. Iar la apăsat prea tare, o să ai frecvența sharp, prea sus, nu flat, mai jos, deci e exclus că tragi tu de coardă prea tare și de aia e flat. Ilustrativ, a mișca saddles spre gât e același lucru cu a mișca tot gâtul spre bridge. Dacă pe un set de coarde cu tensiune mică trebuie să duci dinspre bridge saddle-ul maxim spre gât și tot e sub frecvență, flat, e posibil să mai fie loc până ca gâtul să fie tras de tot în poziția lui corectă și abia când ai tensiune mai mare în coarde alea să îl forțeze suficient (chit că e prins cu șuruburile alea) cât să poți intona ok. Altfel spus, tu probabil ai toate saddle-urile puse prea în față, spre gât, din cauză că mai degrabă nu e intrat în locaș până la capăt gâtul. Poate fi și doar un milimetru, un milimetru și ceva dar contează. Eu te sfătuiesc să încerci s-o rezolvi cum ți-am zis ca să poti folosi orice set, cât de subțire sau s-o duci la un atelier să se uite cineva ce se întâmplă când pui setul mai puțin tensionat. Odată ce e tras complet până în capăt gâtul și îl strângi ferm în pocket la loc, o să observi o îmbunătățire generală. Posibil să ai și sustain mai ok și un sunet puțin mai plin dacă e conexiunea mai fermă, pe lângă posibilitatea de a intona corect și seturi mai subțiri. Baftă!
  4. Salut. Mie-mi sună a problemă cu prinderea gâtului pe corp. Probabil ai o mică distanță până să ajungă el în capătul locașului și poate e și ușor strâmb. Părerea mea e să lași momentan tasta 12 în pace și să încerci să o intonezi la ultima tastă, 21 sau 22. Dacă îți permite cursa saddle-ului. Apoi, vezi ce se petrece pe măsură ce mergi în jos pe gât. Vezi să fie aliniat bine gâtul și în buzunar, la îmbinare. Cu ea tensionată, poți desface cele două șuruburi dinspre corp aproape total, apoi le desfaci celelalte două până când coardele trag singure gâtul cât mai strâns. E mai simplu să-ți dai seama care-i faza dacă o faci OK la ultima tastă, dar în afară de cazul în care gâtul e efectiv prea distanțat față de bridge, nu văd de ce să-ți facă probleme. Bănuiesc că e un strat. Bridge-ul "plutește" sau e blocat / prins să poți face doar dive? E diferit față de cum îl țineai pe celălalt set? Normal și tensiunea arcurilor trebuie adaptată la noul set de coarde. Alte idei n-am, dar dacă tot ești prin București ai la cine s-o duci pentru a vedea ce eventuale probleme sunt de rezolvat. De coarde, cu Ernie ball sau Elixir nu prea ai cum să greșești. Bagă si tu o poză cu setupul actual să se vadă cum vin saddles. și cum e aliniată în general. Senzația mea e că le ai pe toate prea scoase spre gât fiindcă nu e gâtul suficient de bine poziționat și te-ai dus după el
  5. RG421 mi s-a părut și mie excelentă, eu M probat un exemplar MOL (mahogany oil finish).
  6. Nu aș exclude totuși procesoarele și modelerele din ziua de ieri, ieși și mai bine la cașcaval 🙂
  7. Păi nu te plictisești de el, ești probabil în pană de idei și decât să încerci să storci mai mult din ce ai deja zici că dacă sari la alt gen de echipament o să fie miez. După care dai de limitările și chestiile enervante la miez și iar schimbi. Sau cazul meu unde n-am timp dar în loc să frec toporul cu fiecare ocazie sau să caut cu răbdare niște setări care să îmi convină pe ce am schimb ca pe ciorapi chestii care îs toate la fel de ok și prea ok pentru ce fac eu 🙂 Na, realist vorbind în afară de amorul propriu și situația că trebuie musai să te auzi în vreo sală chiar e inutil să ții amp mare sau lampă acasă,mai ales pentru sunet. Chit că feel și alea alea.
  8. A zis deja că are omul Mustang III și s-o plict de el.
  9. .. dar dacă vrei musai lampă atunci cu ceva gen Marshall nu prea ai cum să greșești, presupunând că îți permiți volumul necesar sau sună cum trebuie atât de tare cât îți permiți să îl dai. Eu unul aș lua un model cu pre cât mai mobilat în lămpi că la volum omenesc ăla face treaba, nu powerul. Cel puțin fără atenuator. Cum au EVH sau Peavey și pe unele modele compacte.
  10. My 2 cents: dacă scopul e să înveți și nu să găsești tonul zeilor fidel gras 1000% on nu cred că are sens să te complici prea tare când ceva gen katana 50 sau thr10 second și altele costă mai nimic. Îți bagi singur variabile în plus pentru ceva ton și feel mai fain care nu știu cât te ajută dacă ești la basics sau nu departe. Pentru studiu și gâdilat eu văd mai multă valoare în ceva portabil în care bagi repede diverse tonuri și un backing track decat într-un tub fain. Chiar și la aceiași bani.
  11. Salut cântăcioșilor la sârme de oameni mari! Băieții și fetele de la Marleaux au făcut un concurs pentru un neckthru în 5 de-al lor. Detalii aici: https://www.marleaux-bass.com/challenge_eng.html Ceau!
  12. @red văzând pagina unde ai făcut trimitere încep să îmi explic prețurile squier-urilor hello kitty 😉
  13. Poți să le combini și cu panning, ca la bas (LE - sau bagi doo poturi de vol independente și blend in cât vrei din fiecare și poți folosi 5 way cu punți doar pentru doza bridge, w ever - dar na la din astea pierzi ceva din capacitatea de comutat rapid), depinde ce vrei tu 😉 Spor la meșterit.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.