Am înțeles ideea, ok, n-am nici un cal in cursa asta a motorizărilor, cinste lor, nu le contest calitățile, doar am o ierarhie ușor diferită în ceea ce privește cei 3 factori importanți din competiția asta, motor, pilot și monopost ( configurație aerodinamică, in special ) , iar motorizarea nu pot sa o pun niciodată pe primul loc. Aduc și argumente în favoarea celorlalți doi factori:
- pilot: din 2022 încoace, s-au plimbat la Red Bull un număr de piloți secunzi care n-au ținut pasul cu Verstappen, mergând din ce in ce mai rău pe aceeași motorizare și același șasiu
- monopost( construcție, aerodinamică ) : cel mai bun exemplu este sezonul 2022, in care s-a schimbat regulamentul cu privire la configurația/construcția monopostului, iar Mercedes și Hamilton, pe același motor cu care au fost campioni la constructori 8 ani la rând, erau pe nicăieri ( problemele cu acel porpoising/bouncing, dacă îți amintești, care îi omora pe liniile drepte și în virajele de mare viteză ).
Din 2026 se schimbă din nou regulamentul tehnic în ceea ce privește configurația monoposturilor și va fi din nou o mare bătaie de cap pentru toate echipele, cum a fost și în 2022, dacă nu și mai mult
Cât privește "F1 > o alta murdarie pt bani", aici sunt de acord cu ceea ce spui, din păcate încet-încet se duce naibii F1, va deveni un showbiz irelevant in câțiva ani, va rămâne spectaculos doar pe Netflix in serialul ăla, găsesc ei drame ca să îl facă atractiv.