www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/10/19 in all areas

  1. 4 points
  2. 2 points
  3. 2 points
    Acum multi ani, aproape o sută, bunica mea mergea la o băcănie jidovească din vecinătate, de unde cumpăra cele necesare (pe vremea aia nu erau shop'n'go-uri, etc). "Propetarul" abia o rupea pe Românește, și era și un pic peltic. Pronunța "s" ca "ș". Iar bunica nu o dată se distra când, cerând piper, băcanul o intreba foarte amabil dacă dorește pișat sau nepișat...
  4. 2 points
  5. 2 points
  6. 2 points
    Adventuring prin lume: Potsdam: And "crappy" Vienna
  7. 1 point
    Because it’s called the Pugilist you might expect it to deliver brutal distortion, but while it can definitely do that there’s a subtler side to this pedal. What it offers are dual gain engines (A and linked to a Blend knob so you can have 100 percent A or B or a mix of both. This is a brilliant feature as there’s a wide variation of tone available from blending the two channels especially as each has its own adjustable Gain and Tone. Channel A offers a slightly milder distortion than B so you can use a touch of A with brightened tone to add clarity and pick attack to the saturated sound of B or have a mixture of both reminiscent of playing through two amps. You can also choose to run the two engines in series where full-on high-gain sound with rich harmonics is pretty much guaranteed. The Pugilist is also capable of raunchy overdrive at lower levels of gain.
  8. 1 point
  9. 1 point
    Head Variant JCM800 2203, dupa celebrul model de la Marshall. Am folosit ce-am considerat ca e mai bun pentru a onora cum se cuvine acest adevarat icon al amplificatoarelor din intreaga istorie! Descriere: - 100W, JCM800 Master Model - transformatoare: JCM800 100W Handmade Transformers Set by Inmadout Italia - condensatoare Orange Drops 715P, Silver Mica etc. - potentiometre Alpha 24mm, butoane originale Marshall Silver - Amphenol si Neutrik jacks - Marshall Elephant Red Tolex Schema clasica, fara mod-uri, a JCM800 de 100W, overdrive tipic Marshall, extrem de puternic. Are inclus un POWER ATTENUATOR suplimentar data de Master Volume pentru a putea fi folosit si la niveluri mai decente. Merge si pe bass absolut minunat.
  10. 1 point
    Clona de Soldano© SLO, in varianta de 50W, executat dupa schema originala, layout-ul original, detalii despre schema si altele, aici, de ex. Cateva cuvinte despre componentele cele mai importante si caracteristicile amplificatorului: - transformatoare bobinate special pentru SLO50 de InMADOut Italia - lampi finale 6L6GC General Electric, vintage si foarte rare! - in preamp 3 Tung-Sol-uri 12AX7 si 2 JJ-uri ECC83 - condensatori Orange Drops - switch-ing cu optocuploare, ca originalul - 4, 8, 16 Ohm selectable speaker - Line Out cu volum control - Bucla efecte activa MODURI ADITIONALE: Depth Mod, Warren Haynes Mod, POWER ATTENUATOR integrat, suplimentar fata de Master Volumes. Demo video: Poze:
  11. 1 point
    Am dat update :)) - Fender blues deluxe cu dif eminence cannabis rex - Catalinbread Dirty Little Secret - Strymon Big Sky Mutat TC Mimiq sub pedalier fiind tot timpul on. Me really happy. Am eu o vorba, acum mai ramane sa invat sa cant
  12. 1 point
    Inregistrarile demo cu " Home Studio " devin tot mai calitative cu implementarea electronicii tot mai avansate care devine " depasita " cum apare tehnologie mai noua ' si ajunge tot mai ieftina .Adica electronica ( mai ales convertoarele A/D si D\A de " generatia tocmai trecuta ) devine /a devenit prezenta in toate gadget-urile . Trebuie luata in considerare si unde /la cine ajunge produsul final , pe ce instalatie se audiaza .Majoritatea asculta pe telefon sau pe Amplif Media al PC , cativa pe "amplif de Home theatre " , nici una nu este ptr muzica la calitatea HiFi . Aici este problema mare !.sa faci sa sune bine si Mono , pe orice fel de telefon , amplif media , instalatii " mediocre " dar si in stereo pe instalatie mai buna .. 99% din cei care asculta muzica nu au " camera ascultat de muzica " dotata cu instalatie HiFi la 100.000-300.000 $. Nu au nici amplif /instalatie cu banda de trecere minima ptr HiFI si foarte departe de o posibila dinamica de macar un headroom de 20dB .bine daca are lumea un headroom de 3dB ( o orchestra simfonica poate interpreta cu o dinamica de 100dB _ cea ce mnicicum nu incape in 3dB headroom ).Cu trupa rock/blues se interpreteaza cu o dinamica mai redusa dar 3dB tot este cam putin .( + 3dB putere electrica inseamna o dublare a puteri pe iesire ).Pentru dublarea acustica este nevoie de +10dB care este o diferenta de puterea de zece ori . Adica sa auzi dublu de tare 10W ai nevoie de 100W . Astfel esti nevoit sa utilizezi compresor ce " impacheteaza " programul in posibilitatile de redare al instalatiei acest lucru duce tot la o "distorsiune de amplitudine " plus circuitele introduc defazaje diferite la frecvente diferite deci distorsiuni de faza ..si nu mai seamana semnalul cu cel original . Nu frecventele nu sunt " traduse " corect ci poate sa apara la unele scule distorsiuni de IMD *( INTER MODULATION DISTORTION ) care produce pe iesirea circuitului '" frecvente in plus " .acest lucru de obicei se prezxinta ca un " zgomot " ce in pauza /lipsa de semnal nu se produce , insa cum apare un semnal complex se produc zeci de frecvente in plus ( produse de intermodulatie ) ce " umple " spatiul si simti ca ceva apasa si nu exista transparenta , nu suna bine /curat etc si nu poti sesiza de uinde vine . Ptr chitara ai nevoie de o banda de 100Hz-5000Hz ptr una acustica 100Hz - max 7000Hz orice convertor actual poate sa prelucreze aceasta banda fara probleme . Frecventa de esantionare necesara ptr max 7000Hz ar fi de 14Khz adica de trei ori mai mica decat calitatea CD cu 41KHz ..asa dar nu aici este problema .Problema mare ar fi intertmodulatia(IMD) dintre frecventa de esantionare si frecventele audio de convertit , adica apar zeci si zeci de frevente ce nu existau in semnalul de pe intrare . La esantionarea cu 192KHz produsele de intermodulatie apar/se pozitioneaza departe de frecventa maxima audio ce se pot filtra astfel mult mai bine . .Este bine sa inregistrezi cu 192KHz 24 bit astfel ai calitatea maxima posibila cu acel dispozitiv apoi cand ai materialul mixat poti sa ramai la 192KHz/24 bit sau 48KHz 24 sau 16 bit ptr video , va suna bine . Inregistrati cu ce recorder aveti si dupa un timp cand ai dobandit experienta si vei vedea ce compromis este cel mai acceptabil din punctuil vostru de vedere .Vei vedea ce setare la ampliful de chitara ce " ton " va ajunge sa sune cum doresti , dupa mixare . Cu orice inregistrati trebuie un timp pana ajungi la unele convingeri ...trebuie sa scapi de unele convingeri poate gresite si sa dobandesti unele noi " reale ": asta cere destul de mult timp . Asa ca dai bataie chiar cu un PC co o interfata chiar si cu doar 4 canale plus ceva mixer analogic extern ,ca sa treci /faci experientele sa verifici ce convingeri le ai bune si care nu fac fata realitatilor...altfel patesti ca multi dfintre noi ..tot cumperi si cumperi noi si mai noi scule si mai moderne /mai bune dupa care ( ani de zile ) mi-am dat seama ca nu sculele erau problema ci aveam niste convingeri ce mi-se pareau solide si de fapt erau tare nerealiste / gresite . Intrebi mixeristii de studio ,pe care-i stii care cum face /drege cu cate un " secret " din care date tu sa faci o sinteza ce se potriveste instalatiei voastre . Oricum am mai taiat din exemple etc tot un roman a iesit ..hehe PS. Atentie la sculele DAW digitale la cele mai multe una se aude in DAW cand mixezi si altceva iese dupa "downmix" si asta sunt convins ca este si la cele mai performante scule .Si din acest motiv pot suna diferit doua DAW-uri de la diferite firme . De exemplu "Adobe Audition " face downmix inainte de redarea materialului din mixerul sau virtuial dar si asa este o diferenta sesizabila intre downmixul final fata de ce se aude in mixerul virtual cu toate trackurile si efectele .In Cubase nu vad sa faca vre-un downmix ptr redare , Cackewalk .Sonar la fel ' mixeaza " din " zbor " si probabil cu unele comprimari al calitatii ca sa poata reda prelucra toate trackurile si efectele VST .Dupa care are nevoie de 5-7 minute la cate o piesa cu mai multe tackuri audio si MIDI plus efectele VST .Presupun ca toate DAW-urile comerciale au aceasta problema mai mult sau mai putin .. Am citi plus am vazut video despre /cu mixeristi care fac MASTER tape si ei fac dupa experienta dobandita deoarece cunosc sculele si fac MASTER-ul diferit ,dupa cum stiu ca va suna dupa " taierea" ptr disk Vinil , compresia si filtrarea ptr castete audio , ptr CD standard , ptr HD audio , ptr Home theatre , DVD HD audio etc si asta dupa multe experimentari ..astfel trebuie sa stii ce setezi si ce va suna dupa downmix si conversii / comprimare ptr video .
  13. 1 point
    Vand Squire Jazz Bass Vintage Modified. Il am de aproximativ 2 ani si l-am folosit ocazional cu formatia cel mult o data pe saptamana.
  14. 1 point
    Dar tu ce ai simtit cand mi-ai dat mie reply?
  15. 1 point
    Salutări, Pe scurt: știam că există DAW-uri de Linux, dar de curînd, am revăzut site-ul Ardour, apoi am aflat despre Harrison Mixbus și că Reaper au făcut versiune oficială de Linux. Așa că mi-am propus următoarea provocare: să aflu cîte din plugin-urile mele de chitară merg și cît de mult pot lua în serios Linux ca mediu de înregistrare, mix, master, pentru nivelul meu, de chitarist de dormitor, fără să mă bag în cod și alte giumbușlucuri din terminal, kernel și alte prostii. Practic, am vrut să aflu ce și cum merge aproape "straight outta the box". Rezultatele sînt uimitoare! Am aflat despre LinVST, cu care descarci plugin-urile în format .dll (ca de Windows), apoi rulezi progrămelul pe fișierele .dll, el scoate o versiune .so a plugin-ului, care versiune e apoi văzută și de Reaper, și de Ardour, și de Mixbus. Asta după ce instalezi plugin-urile prin Wine (simplu, dublu click -> Next -> Next -> Next...). Iar ca hardware, am un Thinkapd E480 cu i7 8th gen, 16 GB RAM și SSD, plus Focusrite 2i4. Latența este de 5 ms, cu 256 samples și CPU n-a sărit niciodată de 30-35%. Distribuția de Linux pe care o folosesc este Manjaro i3, cu kernel 4.19.45-1 (nici măcar nu e Real Time), nimic optimizat. De atît a fost nevoie ca să meargă: Overloud TH3; Steven Slate Drums 4 și 5; Brainworx toate ampsim-urile; Poulin LePou (tot, mai puțin LeCab); Kontakt 6 (varianta free); Ignite Amps tot; TSE X50 și 808; Mercuriall tot; FabFilter ProQ2; Audio Assault tot; EZDrummer toate kit-urile; EZKeys; BFD3 demo; AmpleSound AMR2; și probabil și altele. Ce nu a mers: Addictive Drums: nu se lansează installer-ul; BIAS FX și AMP: crash după instalare; Superior Drummer 3: se instalează, merge, dar nu încarcă decît kit-uri de EZ. Bănuiala mea e că mai trebuie umblat la setări, fiindcă are kit-urile prea mari și cred că kernelul nu permite alocarea a 3GB RAM pentru un singur proces. Dar nu m-am complicat, am zis KISS deocamdată; Scuffham S-Gear: nu se poate licenția; Klanghelm: crash; Sînt extrem de entuziasmat la cît de simplu a fost și cu rezultate extraordinare! Sigur cu ceva cunoștințe avansate se poate obține mai mult. Eu, unul, mă pregătesc să șterg partiția de Windows.
  16. 1 point
    Asta s-a uitat prea mult la filme cu Van Damme
  17. 1 point
    Jurnalul National a descoperit calatoria in timp! Inainte. Parol!
  18. 1 point
    Una mai veche: Și una mai nouă:
  19. 1 point
  20. 1 point
    De prin Islanda. Daca va plictisiti acasa........ va recomand sa va duceti!
  21. 0 points
    Taylor-ul a iesit de la vanzare. Ce se vede, se primeste.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.