www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/19 in all areas

  1. 7 points
  2. 2 points
  3. Haha, simt niste influente Guthrie Govan. Mi-a placut foarte mult!
    1 point
  4. – Ce v-ar plăcea?, mă întreabă barmanul. – Ce mi-ar plăcea?… Păi, o casă mai mare, bani mai mulţi şi o soţie mult mai frumoasă. – Nu, zise barmanul calm, am vrut să zic: Ce doriţi? – Îmi doresc să câştig la loterie, să moară soacra-mea şi copilul meu să se nască sănătos. – Ce să fie?, accentuă barmanul, începând să-şi piardă răbdarea. – Băiat sau fată, nu contează, îi spun. – Domnule, strigă barmanul, enervat de-a dreptul, m-ai înţeles greşit, te-am întrebat doar: Ce vrei să bei? – Aaa, îi zic, păi, de ce nu spui aşa?! Ce ai? Barmanul se uită adânc în ochii mei şi îmi răspunde: – Absolut nimic! Sunt perfect sanatos !
    1 point
  5. 1. Trebuie sa inveti sa-ti faci sunetul. Lucru care nu e musai simplu; 2. Pentru cantat langa baterist ai nevoie cam de 20-30w si difuzoare cu SPL bun; vezi si punctul 1; nu neaparat acelasi amp e potrivit pentru dormitor; 3. In locul tau m-as gandi bine la ce am nevoie pe-un termen nitel mai lung. S-ar putea sa fie o idee buna un 1x12 sau 2x12 cu clean curat si cu formator de ton in fata; s-ar putea sa fie o idee buna un modeling amp. Nimeni nu-ti poate spune de ce ai tu nevoie - gandeste-te ca trebuie sa le cari. Gandeste-te ca poate o sa vrei sa exersezi pe acelasi am si se sparg becurile la vecini. Samd. Am vazut oameni care cantau de rupeau cu un procesor bagat direct in mixer; am vazut un nene care rupea cu un Roland Micro Cube microfonizat. E drept ca ultimul nu baga metal 4. Imi pare rau, dar Mr Vintage are dreptate: tragi la janghine Mno, daca esti la inceput, e cumva normal, ca nu stii care e treaba. Daca vrei sa experimentezi, sunt banii tai, pana la urma. E bine insa sa stii ca ciudateniile cel mai probabil o sa ajunga in pod sau la mica publicitate pe doi lei.
    1 point
  6. Am inteles ca vrei sa inregistrezi acasa prin interfata /placa externa sau interna . Poti folosi orice amplif char si cel de " multimedia /home theatre " Ca sa ai un anumit sound la un amplif cu un tubescreamer trebuie sa duci ampliful in overdrive ..10W este cam tare chiar daca difuzorul este cu randament micutz .. Diametrul difuzorului nu influenteaza basii ! doar " Rezistenta de Radiatie " este mai mica si suna mai slab ,..... Dar ! tu captezi de la 2cm cu un microfon deci nu ai problema pierderi de randament in joase . Ca si exemplu poate fi luate castile care cu o membrana de 1" poate sa redea basii mai bine decat multe difuzoare ..problema de obicei castile le au cu inaltele ce necesita o membrana si o bobina mobila foarte usoara intr=un camp magnetic puternic .. Deci teoretic ai putea face un sound bun si cu capsula de casca preluat cu microfonul .. ersonal am incercat de toate si de ex un magnetofon UNITRA pe tuburi cu diful intern oval de vre-o 3W tras cu microfon suna ca un Marschall in focuri .. Oricum acasa /studio cand inregistrezi trebuie sa monitorizezi cu casti cand tragi cate un track nou ..ca sa nu intre pe inregistrare trackurile inregistrate anterior ...deci nu ai nevoie de amplif de 10W ..sau I 100w in overdrive de sa "rupa " difurile poti face asta si cu un dif de 2W cu orice amplif .. Ce ai nevoie este un " formator de ton '" ..un procesor sau de ex un VOX Amplug ..ecou , reverb ..etc oricum o sa pui in mixer-ul DAW-ului .. Daca vrei amplif ce poate fi folosit pe mici scene ce tine piept unui baterist zgomotos .sau sa sperii vecinii .ai nevoie de ceva SPL ..un amplif de 30-50W cu doua difuri foarte bune cu diametrul de 12: ..mai bine ar fi cu 4x12" ..Celestion sau \Eminence cu SPL minim 100dB. Si 97dB SPL ar fi acceptabil DAR ! cel cu 100 dB SPL suna de parca ai putere dubla din amplif .! Ca si putere electrica +3dB este o dublare a puterii!. Din aceast considerent tot aminteste @FiveseveN aici mai sus ..ca DIFUZOARE BUNE !! Dar cumn am descris ..important acest aspect este ptr puterea radiata . Puterea radiata creste odata cu suprafata activa a membranei ..si bineinteles vei auzi si o cresteree in basii . In ala ordine de idei .. poate pentru viitor ' un amplif cu un dif de 12" sa aiba puterea radiata de N SPL acelasi amplif cu 2x12" are puterea radiata N+3Db SPL acelasi amplif cu 4x12" are puterea radiata N+6Db SPL +6 Db se apropie de putere acustica sesizata DUBLA ( +9 sau 10 dB se considera ca DUBLU .IN PUTERE ACUSTICA . dar in teste unii subiecti au raportat ca dubla putere acustica de la +6dB ) In cazul unui "DOUBLESTACK | 8x12" ai un castig in SPL de +9dB ce produce o intensitate acustica dubla fata de un singur dif de 12" .. De aici se poate trage concluzia ca in cazul unui singur dif de 12" ( sau alt diametru ) este de dorit sa aiba SPL cat mai "mare " . La inregistrare nu te intereseaza puterea ci soundul /calitatea ce se poate realiza cu un formator de ton ,,,hardware extern sau cu VST ..daca ai un PC OK ..poti avea sounduri de chitara in realtime cu VST fara latenza .. Am un JamVOX ce nici nu il mai folosesc de cand am primit in upgrade "dll" ul VST cu care pot canta direct cu toate efectele si ampsimurile ..apoi dupa inregisreare pot sa modific ce doresc .. Nu mai lungesc cu alte considerent ..citeste atent incearca sa intelegi logic si practic ca sa stii de ce ai nevoie . Asa de amorul artei ssi eu am 400W ptr chitara cu 4x12" , 4x10" , 1x15" ce daca le-am folosit in concert doar cate un amplif ..de vre-o trei patru ori ..si inca trei combo=uri mici si acelea stau in coltul camerei ca si cel cu 10W este prea puternic in casa ..Dar daca cumperi ca sa stii ca ai un amplif ce fata fata la o adica alege un amplif bun ..numai dupa ce te dumiresti ce trebuie .. Atentie la unele " combo " din cazuze de a face un amplif ieftin utilizeaza difuri " slabute " si limiteaza banda de frecvente ca sa nu distruga joasele diful ..Lucru OK doar ca nu ca suna cea ce astepti cand bagi ceva pedale de distors etc in fata .. Unele combo FENDER au numai soundul lor de care porti sa scapi numai daca intri cu procesorul tau ..formator de sound pe "Effect Return " al "|loop" -ului de efecte astfel ataci direct etajul final si scapi de preampliful si EQ ce limiteaza /formeaza soundiul specific al comboului .. Acele combo-uri cu limmitarea banzii suna foarte biune pe clean/si usor overdive dar ptr distors lipsesc joasele ( in functie de soundul dorit ) Sa aiba etaj de alimentare " fortzos " .la .unele limitarea se bazeaza sipe un etaj de alimentare cu rezistenta interna " mai mare " la care in caz de overdive cade tensiunea si deci limiteaza puterea maxima .. Am reparat un amplif HH combo cu 25w /10" ce avea diodele din puntea redresoare la " LIMITA " cum a cuplat prietenul inca un difuzor extern sa aiba putere radiata mai mare a cauzat o putere electrica dubla ptr final ca rezultat a ars puntea redresoare si astfel a scapat etajul final ...hehe .. Deci sunt multe minuni ..ai rabdare si invata , asculta ce spun altii , dar atentie ..nu mitologii ci despre fiabilitate , putere , cate s-au defectat , ce se strica la unele etc ...incet pana inveti ce si cum ...sapi pe youtube , pe net ..sunt tutoriale , explicatii , tutoriale .. de ex linkul urmator ....este ptr DJ dar gasesti multe raspunsuri ptr Homerecording ..despre " efectele " utilizate ,..combate cu argumente " mitologia " introdusa de " fproducatori " din motive pur comerciale si care nu au nici o baza stiintifica .. La sectiunea VIDEO ai doua clipuri cu explicatii in legatura cu nivelurile de " GAIN " pe etaje .. .www.rane.com/library.html
    1 point
  7. Zgomot . Nu zzgomotul ar fi problema ! Raportul Semnal /Zgomot este OK ..deoarece microfonul se pozitioneaza la cativa cm de membrana ! Se regleaza din statie volumul maxim suportat de microfon precum si preamplif ( si placa de sunet are preamplif ) ..sa ai semnal fara distorsiuni ...daca inregistrezi ( probabil ) la 16 bit trebuie reglat oricum cam la 80% sa ai volumul de inregistrare . In aceasta cnfiguratie fasaitul /zgomotul microfon+preamplif este mic fata de semnalul util si nu se va auzii ! Eventual in pauzele mari dintre note /sunet ...se "editeaza " se "sterge portiunea " cu softul din DAW .Sau poti folosi "noise gate " ce functioneaza bine daca diferenta semnal/zgomot este mare si nu altereaza sunetul util . Un dif slabut ce are SPL 97dB la 1m ..in consecinta la aprox 5cm in fata difului ai un SPL de 122dB !!! la puterea de 1W !!! cum creste puterea la 10W vei avea 130 dB la 100W 140 ( aprox ) Deci microfonul tau trebuie sa poata "primii " aceasta dinamica mare /semnal mare ce sa-l transforme liniar in tensiune fara distorsiune ...plus preampliful trebuie sa poata "trece" cei 130dB in caz de utilizarea a 10W . Microfoanele electret sunt OK , nu conteaza ca sunt "omnidirectionale " odata ce pozitia fata de dif este la 5cm , semnalele reflectate din camera pot sa fie mai mici decat cei 130dB direct din membrana , eventual cu un ecran amortizor se poate scapa de reflexiile prea proeminente . Cum microfoanele electret au un FET montat chiar in capsula si este alimentat /polarizat cu tensiune mica aici e buba ..nu duce-trece ...... dinamica /semnalul mare .Din aceasta cauza esti nevoit sa pui mai la distanta fata de dif ...acum reflexiile camerei pot sa strice dar cu [pozitionare optima si cu ceva panouri cu de ex. burete in jurul amplifului /difului se pot reduce aceste reflexii ca sa nu ajunga in microfon ... Microfonul prezentat de tine este ca si ca si un microfon multimedia "de PC " ...exista si mai ieftine . Dar exista si microfoane cu capsule electret ce au adaptare mai buna ( circuitul intern cu FET este proiectat ptr dinamica mai mare ) Chiar exista si microfoane de studio cu electret , cat si microfoane ptr cantatr live , nu se prea folosesc ptr voce datorita membranei mici , dar am vazut ptr microfoane "overhead " la tobe sau ptr vioara , chitara acustica ., saxofon ..etc Ok deci poti folosi dar tretebuie sa testezi experimentezi ..distanta fata de boxa cat si puterea optima .. 87 RON , ...cum a scris si @FiveseveN exista si cu 6 si cu 10 Ron Ptr PC .. Microfon de "lavaliera " cu unitate Wireless cu emitator si cu receptor ..am vazut la 57 Ron ....deci acesta cu 87 Ron mi-se pare enorm de scump Ca sa poti cupla microfonul lla orice "device" al tau trebuie sa ai o "interfata "adecvata ptr fiecare device ... indiferent ce fel de tipul microfonului Location:romania............in aceasta locatie exista "talcioc " ici-colo , gasesti tt felul de microfoane iieftine ce ptr chitara ar fi OK ...ptr vocal ..trebuie si noroc la microfoanele iettine ca sa dai de unul ce suna bine ( unele suna nasol altele perfect ...)
    1 point
  8. Coane, ai niste confuzii. 1. Ce vrei tu sa faci nu se numeste investitie, se numeste cheltuiala. Nu ca n-ar fi in regula; 2. Feeling-ul (de metal, etc) vine mai mult din mana decat din amp. E greu de crezut pana auzi metal pe acustica... 3. Cum se aude depinde de multe, multe lucruri. Daca vrei sa simti dji-dji-rica in piept, iti trebuie difuzoare multe si mari care sa miste aerul. PROBABIL ca poti sa scoti ce vrei si din ampul tau, c-o pedala midrange in fata, captat cu microfon, tras de 2-3 ori si prelucrat. In general nu e bine sa dai bani pe care nu-i ai pe scule de care nu ai nevoie
    1 point
  9. Deci de la "randall diavlo rd 100 , blackstar ht metal 100 sau laney irt 120" ai ajuns la "avid eleven Sau thr 10 x" și acum la pedale în fața unui MG?! Sau astea-s pentru alt proiect? I-auzi!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.