finics Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Nu-s prosti, dar poate cineva le-a explicat, sau si-au dat singuri seama ca n-are rost sa stea cu un LP de 5 kg dupa gat devreme ce au instalate sustainiacuri si la ce gain mare/distors canta si prin cate efecte trece chitara lor chiar nu mai conteaza lemnul. De data asta chiar nu conteaza. Ai pus mana in viata ta pe vreuna din chitarile astea sau vorbesti din poze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Les Paul 1960 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Singura data cand am simit cu adevarat o diferenta majora a fost cand am cumparat schecterul de la nenea rau, chiar daca era din tei, pentru mine era o chitara foarte buna. Acum am 2 chitare din mahon, ambele sunt decente ca si calitate dar suna diferit chiar daca elementele constructive sunt 90% aceleasi. Ghiciti ce face diferenta: dozele si corzile. Singurul lucru 100% real este ca o chitara se poate considera un ansamblu de diferite mecanisme si subansamble si trebuie tratata ca un intreg. E construita bine, tolerante mici, calculata intonatia, semnal optim al dozelor, corzi decente (pentru mine o pereche de corzi a facut cat o schimbare de doze), atunci suna bine, in rest nu conteaza nimic. In rest puneti mana la munca si nu mai trolati pe aici, acum il inteleg pe 57 de ce se enerveaza cand citeste lucrurile astea imature. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adipablo Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Eu am olp petrucci din basswood,si nu stiu pe unde scria aici ca sta prost cu sustainul.Pe distors cu mult gain si delay\reverb ptr solo tre sa il mutez temeinic,iar sustainul in general e ultima problema la care m-am gindit.Suna cald pe fata,echilibrat pe spate si sunt sigur ca daca i-as schimba dozele(ca de aia era vorba) ar suna si mai bine.In rest,nu as da sunetul echilbrat de la olp pe plezneala sirmoasa de fender ever,si nici pe o "lopata" gibson din lemn plin mai veche,la care ii simt greutatea fizica si cind ma uit cu coada ochiului la ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George M. Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 MusicMan Bongo e din tei, De pruna sa ma iei! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ironside Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Eu am schimbat doze la basuri ieftine si am prieteni care au schimbat doze la chitare ieftine, toate din lemne proaste, si nu am obtinut nimic. Data viitoare incercati EMG81. Tu chiar nu pricepi ca unele dintre cele mai scumpe chitare sunt din basswood? Dar asta nu face basswood-ul appealing pentru toata lumea. Steve Vai are un singur model din alder, restul toate sunt din basswood. Si daca nici el nu-si face chitari din ce lemn vrea *ula lui atunci nu stiu cine. Crezi ca-i prost? Satriani, exceptand modelele 2400, toate restul sunt din basswood, aceeasi poveste, bla bla bla. Petrucci - bla bla bla aceeasi poveste, Govan, Gilbert, Kiko Loureiro, or fi toti prosti? Nu sint prosti, dar faptul ca ei au chitare din basswood nu inseamna ca basswood e lemn prost, sau bun, sau cum vrei. Inseamna ca ei sint multumiti de el si atit. Daca tu judeci lemnu' ala dupa "citi chitaristi il are-n chitari", nu judeci corect. Si ce dracu mai sint si bazaconiile alea cu "lemnu din chitara te ajuta sa te auzi printre tobe si bas"... nu lemnu te ajuta, ba, ci sunetistu'. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefmir Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Vai ce naspaaa sunaaa. Dar stiti de ce suna asa "rau"? pentru ca are corpul facut din placaj. Haida fiti seriosi...suna bine ce ne suna noua bine. Si ca alta observatie...poti sa canti prost si pe un custom shop Fender si pe un Squier, la fel cum poti canta genial pe amandoua. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan S. Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 uite 2 cazuri de la mine, desi e tras nasol la 16khz ca asa e camera, si n-aveam chef sa bag microfon carvinu are doze paf ambele alnico corp alder squieru are sh6(ceramic) si sh2 jazz(alnico neck) corp alder, si nu am circuit de ton setupul e la fel, preluarea la fel, nemodificat nimic,doar scoasa mufa dintr-o chitara in alta..si totusi diferentele se aud,subtile e drept, dar se aud,in cazul acesta, si in cazul unei inreg mai nefavorabile si totusi carvinul urla mai cu medii si astfel si volumul parca e mai mare..e mai aerat si spre single coily chime parca deci....lemnul, sau dozele? alegand evident pasaje unde sunt pe neck sau bridge la ambele(daca tot comparam unele take-uri nasoale din lives, ca ,,chitara lu x era mai misto ca a lu y'' in samples de proasta calitate) https://www.youtube.com/watch?v=3sMrWTbbViw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now