OntZ Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 inseamna ca chiar ai avut rabdare sa faci tonurile alea cu pandora? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted September 22, 2007 Author Share Posted September 22, 2007 (edited) inseamna ca chiar ai avut rabdare sa faci tonurile alea cu pandora? Korg ---Boss---Pandora --Alesis , din fiecare am folosit ce functioneaza mai bine . Edited September 22, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
OntZ Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 jeez eu unul is mai simplist de felul meu...... aaahhhh the vnitage sound of cheap metal guitars into big metal amps..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 (edited) daca esti chitarist solo si vrei sa canti un concert intreg , nu poti canta doar cu un singur ton totul . Pe langa schimbarea stilului de interpretare si a genului de muzica trebuie sa dai fiecarei piese un caracter. Se tot vorbeste de " ton " fiecare piesa trebuie sa aiba alta sonoritate ,sa folosesti alt ton altfel pentru spectator devine plictisitor si i se pare ca se canta acelasi lucru de o ora si jumatate.!! In sala sunt 10 chitaristi care pricep cate ceva ( poate) restul sunt melomani (cativa ) , majoritatea sun spectatori care vor spectacol .Habar nu au de frazare si viteza sau ditamai progresii armonice, sau poliritmie.Spectatorul aude un" tot ".Ca sa se deosebeasca piesele trebuie sa recurgi la diferite nmetode. O piesa lenta , una rapida , una ciudata, sonoritate diferita , introuri si intermezzouri "catchy" , refrene bune etc... Oricat de necomercial canti si faci mare arta , spectatori chiar si cei care se pretind " avizati" habar nu au , vor spectacol. Plus , lumini ( umbre) , show , joc de scena ,daca se canta vocal sa intelega textul care conteza 80% din piesa..etc Poti sa canti si cu doar un singur ton , sau cu posibilitatile date de instalatia chitarei ,DAR , tyrebuie sa canti de ex. la nivelul lui Tommy Emmanuel .Si el atrage atentia prin prelucrarea a diferitelor hituri binecunoscute . In momentul cand canti piesele tale si sunt si necunoscute de ascultatori trebuie sa faci ceva sa "sune altfel" decat ceilalti , altfel nu te baga'n seama nimeni . Nu uita , nu canti pentru colegii chitaristi !! TONUL , ar trebui sa fie "al tau" atat stilul sau maniera de interpretare cat si tonul ar trebui sa te scoata in evidenta . Copierea este buna ca si studiu dar nu te ajuta cu nimic cand ar trebui sa iesi in evidenta .Te confunzi in oceanul de chitaristi care suna si canta toti ca si Satriani sau Vai ,Malmsteen. Edited September 23, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 (edited) iata un exemplu cum suna tonul "din mana" , tonul fara a canta cu "harmonics " nu are nici o culoare si expresiviattea este redusa. In acest exemplu , frazarea este limiata si insist asupra tonului repetand aceiasi nota sau riff ciupind cu harmonics in diferite puncte ale corzi deasupra dozelor .Intr-un singur pasaj apare tonul "normal" in pozitia 01:47<->01:55 in rest incontinu ciupesc cu armonice. Efectul eset un ton care pare cantat cu poedala "flanger", de aici se poate trage concluzia ca mana face tonul .Cu un flanger ai putea sa faci ceva asemanator dar la pasajele cu atac ai avea un raspuns "soft" sters fara putere. exemplu a fost facut ptr topicul din "cantatul la chitara" cu titlul " Floyd Rose tricks, by herman li" , unde s-a ajuns cu discutia la armonice .Postez aici ca sa fie la un loc . Edited September 23, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
OntZ Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted September 24, 2007 Author Share Posted September 24, 2007 palm mute & harmonics ex.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted October 29, 2007 Author Share Posted October 29, 2007 (edited) ballada cantata pe un BT de la un prieten de pa AP Cuck.B @CBF2 pagina lui CFB2 are adresa http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=629272&T=2708 trebuie sa recunosc ca numai doua piese am ascultat de la Cuck.B @CBF2 , am primit BT-ul ,printr-un prieten comun , chitara Keiper , Humbucker noname , effect Korg Pandora ...Valve distors +chorus +ecou Edited October 29, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
OntZ Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 fainut mi se pare un pic prea... incarcat, dar suna foarte bine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest En1gma Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 cu ce echipament ati reusit sa scoateti un distors asemanator head-ului Dual/Triple Rectifier? Am tot studiat acest amp,si am ajuns la concluzia ca are un distors foarte pe placul meu. Evident ca este f. scump sa iau un head ca cel pomenit.Stiti vreo pedala/setup prin care se poate obtine un ton asemanator? numai bine Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 7, 2007 Author Share Posted November 7, 2007 (edited) cu ce echipament ati reusit sa scoateti un distors asemanator head-ului Dual/Triple Rectifier?Am tot studiat acest amp,si am ajuns la concluzia ca are un distors foarte pe placul meu. Evident ca este f. scump sa iau un head ca cel pomenit.Stiti vreo pedala/setup prin care se poate obtine un ton asemanator? numai bine pune un sample ca si culoare , timbru , armonici se poate realiza un sunet DAR ce nu inteleg multi este "comportamentul" acelui ton , cum se poate canta , usor sau greu , atacul , compresia , limitarea, "capatul tonului" ( release) depind de statie , de reglajul fin al statiei .Plus o statie are difuzor si boxa care la randul lor intervin in formarea tonului . Eu am mai multe distorsuri si de firma si facute de mine , ca sa pot alege cel mai adecvat ptr inregistrare acasa direct in placa de sunet . Comportamentul difului si a boxei nu se prea poate imita bine cu aceste efecte simple s i ieftine ( limitator , AGC, compresor , expandor , rezonatoare ce imita banda detrecere a boxelor diferitelor statii cunoscute) Cu un super procesor dedicat dosr ptr. a forma "tonul" s-ar putea simula orice DAR nu are rost , este prea scump si nu se va vinde. De exemplu simularea comportamentului difuzorului in regim de overdrive ( al difuzorului nu al etejului final al statiei ! , adica un difuzor stresat bine ce mai mai ca se rupe ar trebui un generator de subarmonice ce va functiona dupa un algoritm complex in functie de "puterea" pompata in "difuzorul virtual" .Deci un program soft , ce comanda un procesor rapid ca sa se faca totul in " realtime" fara sa apara "delay"-ul din cauza timpilor de prelucrare digitala. era sa uit sa amintesc , generatoarele de suboctava din efecte nu urmaresc algoritmul amintit , ele actioeaza la fel la fiecare ton si la fiecare amplitudine , iese un sunet artificial nu aduce a "difuzor suprasolicitat" iar boxa imitata cu un combfilter+bandpas la fel suna artificial. Dar ceva apropiat cu unele caracteritici nefunctionale se poate realiza ,mascat cu reverb si ecou si chorus nu-ti mai dai seama ca lipsesc mlte elemnte din ton . Unele studiouri au camera sau boxa ptr difuzor izolate fonic , cu un microfon plasat in interior .Diful est unul de chitara ce va primi putere mai mare decet cea nominala ca sa se " zbenguie" membrana ca si in cazul unei statii de pe scena data la maxim .In asa fel fac tonul ce seamana cu cel live. Acest lucr in cazul cand nu se poate canta la volum mare in studio . Inca o problema cu tonul simulat s-ar putea sa nu poti canta cu aceiasi tehnica ca si cu tonul statiei la care te referi. acum am cumparat o jucarie noua in zilele urmaruare cand invat sa setez minunea o sa pun modele de sunete . are procesor rapid AD 96KHz /24bit x128 ( oversampling ) .Cu efectul de Pitch cu +12 ( octava superioara ) nu se simte absolut nici o intarziere .Si are mai multe compresoare , limitatoare , overdrive-uri si tot felu de simulari de sunet de chitare si statii . Edited November 7, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest En1gma Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 (edited) Deci cam asta ar fi tonul dorit Inca unul ptr. ca primul parca nu se aude bine: Evident nu o sa am cum sa-l obtin prin simulare,doresc doar ceva care sa se apropie de el. Edited November 7, 2007 by En1gma Link to comment Share on other sites More sharing options...
OntZ Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 ma indoiesc ca vei scoate ceva macar remotely related to that..... de ex simularea de mesa de pe zoomu meu cu toata lampa lui, numa a mesa nu suna..... si cat o fi ampu meu de tranny cu lamputza si pedata tot tranny, tot suna mai bine ca procu si nu suna asa incarcat si..... artificial daca stai sa-l asculti mai mult Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squier Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 ma indoiesc ca vei scoate ceva macar remotely related to that..... de ex simularea de mesa de pe zoomu meu cu toata lampa lui, numa a mesa nu suna..... si cat o fi ampu meu de tranny cu lamputza si pedata tot tranny, tot suna mai bine ca procu si nu suna asa incarcat si..... artificial daca stai sa-l asculti mai mult new chain: guitar->amp... ma **** pe proc, pe pedala, pe tate, ca numa imi f*t tonul...does that remind u of anything? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 7, 2007 Author Share Posted November 7, 2007 ma indoiesc ca vei scoate ceva macar remotely related to that..... de ex simularea de mesa de pe zoomu meu cu toata lampa lui, numa a mesa nu suna..... si cat o fi ampu meu de tranny cu lamputza si pedata tot tranny, tot suna mai bine ca procu si nu suna asa incarcat si..... artificial daca stai sa-l asculti mai mult lampa acea este o pacaleala trioda produce distorsiuni armonice de gradul 2 ...pare ce se "sting" in traful de iesire "push-pull" Pentoda din etajul final cu traful de iesire produce armonice impare !!! nu atatea ca si un semiconductor saturatr dar produce. Asa ca o lampa nu face primavara , rotunjeste un pic colturile semnalului in mod dinamic . Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 7, 2007 Author Share Posted November 7, 2007 (edited) Deci cam asta ar fi tonul dorit Inca unul ptr. ca primul parca nu se aude bine: Evident nu o sa am cum sa-l obtin prin simulare,doresc doar ceva care sa se apropie de el. n- am mai filtrat nimic , e distors Rectifier Vintage din Zoom H4 digital recorder (44.1 khz x128 oversampling 24 bit) .E tras cu Strat !!! cu doza singlecoil vintage AlNiCo de acea nu-mi raspund armonicele , daca as fi tras cu o chit cu humbucker sunas identic cu cel din video , plus el are reflexi de inalte aiurea din sala in care a inregistrat , si acelea pot sa le reproduc apropiat dar ar trebui sa setez reverbul si inca nu stiu , are vre-o sase parametri de reflexie si atenuare . Edited November 7, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest En1gma Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 (edited) Hmm, cautand pe net am dat de pedala asta : http://www.thomann.de/gb/rocktron_zombie_rectified.htm S-ar zice ca suna f. aproape de Mesa. A incercat-o cineva? @ Karpi: tonul suna chiar bine, numai ca eu caut cumva o solutie printr-o pedala/ cateva pedale.Cred ca o sa incerc pedala asta. Edited November 7, 2007 by En1gma Link to comment Share on other sites More sharing options...
teckus Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Hmm, cautand pe net am dat de pedala asta : http://www.thomann.de/gb/rocktron_zombie_rectified.htmS-ar zice ca suna f. aproape de Mesa. A incercat-o cineva? @ Karpi: tonul suna chiar bine, numai ca eu caut cumva o solutie printr-o pedala/ cateva pedale.Cred ca o sa incerc pedala asta. Uite aici, ai si un sample, mie nu mi se pare ca suna a "rectified". mai repede asta. Oricum soundclip-urile de pe net nu-s relevante dar oricum poti sa-ti faci o idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest En1gma Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Ascultand astea doua, nici unul nu pare a rectified.Zombie oarecum imita tonul, ma gandesc ca poate se poate seta altfel. Rampage,MetalPlanet nu-mi plac Cred ca o sa incerc pedala aceea oricum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 (edited) Hmm, cautand pe net am dat de pedala asta : http://www.thomann.de/gb/rocktron_zombie_rectified.htmS-ar zice ca suna f. aproape de Mesa. A incercat-o cineva?@ Karpi: tonul suna chiar bine, numai ca eu caut cumva o solutie printr-o pedala/ cateva pedale.Cred ca o sa incerc pedala asta.daca ai bani multi poti cauta pedale si pedale si vei ajunge sa ai o colectie barosana.Singura rezolvare zic ca este un procesor formator de "ton" calitativ ce ptr noi muritori de rand ne aduce cea ce vrem 90% Crede-ma ca asa este .Eu am de toate si am incercat de toate .Bineinteles pe net vei gasi pareri dar care sunt luate mai ales de pe reclamele firmelor ...mascate sau nemascate ( reclamele) fiecare a-si lauda produsele.Cu o statie aprox lineara si o boxa buna cu procesor poti sa scoti sunetul dorit .u pedale separate e o problema enorma , poti realiza un singur "ton" din care sa tot scoti cate un modul ( efect) ,nu ai preseturi .Se poate rezolva daca cumperi trei seturi de pedale si comuti complect seturile ptr noul ton ,dar ajunge cam scump.Tonul cu cateva pedale nu prea suna ...baieti au cel putin ...Preamp -.Compresor EQ- distors -EQ- chorus-suboctava- ecou -reverb ...in acel ton ce-l auzi , de acea spun ca devine cam scump daca trebuie sa cumperi mai multe "seturi" , hai ca dsitors mai pui doua trei feluri dar celalalte efecte sunt mai scumpe..Nu ai cum sa reglezi parametri efectelor din lant intre doua piese pe scena .Al tau suna mai degraba a Tom Scholtz Rockman. Ai chorus pe el? ca parca e asa mai cu "edulcorant"? are si ala pe video de toate numai ca precum am explicat nu m-am pus sa simulez si reflexiile aiurea din sala lui de repetitie, suna ca intr-o spalatorie goala cauza care duce la ameliorarea chorusului , lucru ce-l poti observa in cazul cand canti live ( plus sala proasta) .Nici ecoul nici chorusul nu se mai aud live ca si acasa tras direct in placa de sunet sau cu o statie monitor si o camera antifonata..Si difuzorul musamalizeaza chorusul , distruge micile reflexii creata electronic ce in casca direct din procesor suna "rich". Edited November 8, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
teckus Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 (edited) daca ai bani multi poti cauta pedale si pedale si vei ajunge sa ai o colectie barosana.Singura rezolvare zic ca este un procesor formator de "ton" calitativ ce ptr noi muritori de rand ne aduce cea ce vrem 90% Crede-ma ca asa este .Eu am de toate si am incercat de toate .Bineinteles pe net vei gasi pareri dar care sunt luate mai ales de pe reclamele firmelor ...mascate sau nemascate ( reclamele) fiecare a-si lauda produsele.Cu o statie aprox lineara si o boxa buna cu procesor poti sa scoti sunetul dorit .u pedale separate e o problema enorma , poti realiza un singur "ton" din care sa tot scoti cate un modul ( efect) ,nu ai preseturi .Se poate rezolva daca cumperi trei seturi de pedale si comuti complect seturile ptr noul ton ,dar ajunge cam scump.Tonul cu cateva pedale nu prea suna ...baieti au cel putin ...Preamp -.Compresor EQ- distors -EQ- chorus-suboctava- ecou -reverb ...in acel ton ce-l auzi , de acea spun ca devine cam scump daca trebuie sa cumperi mai multe "seturi" , hai ca dsitors mai pui doua trei feluri dar celalalte efecte sunt mai scumpe..Nu ai cum sa reglezi parametri efectelor din lant intre doua piese pe scena .are si ala pe video de toate numai ca precum am explicat nu m-am pus sa simulez si reflexiile aiurea din sala lui de repetitie, suna ca intr-o spalatorie goala cauza care duce la ameliorarea chorusului , lucru ce-l poti observa in cazul cand canti live ( plus sala proasta) .Nici ecoul nici chorusul nu se mai aud live ca si acasa tras direct in placa de sunet sau cu o statie monitor si o camera antifonata..Si difuzorul musamalizeaza chorusul , distruge micile reflexii creata electronic ce in casca direct din procesor suna "rich". Din pacate ceea ce zice Arpi ii adevarat("din pacate" pt. muritorii de rand). Acum ceva timp imi faceam in photoshop un rig "perfect", ma rog, de visat nu ma poate opri nimeni si nici nu visam cine stie ce , iata unu din vise: L.E. Si am uitat compresoarele si ..... multe altele Edited November 8, 2007 by teckus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest En1gma Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 (edited) Hmm, tocmai mi-am amintit ca am un equalizer pe 2 x 15 benzi. unde sa le asez in lant? adica un canal il asez in lantul dintre chitara -> amp, si celalalt in fx loop? (astfel va fi dupa preamp,respectiv dupa distors ? ). LE: absolut fenomenal ce face aceasta "chestie", zici ca parca am schimbat ampul,chitara tot :) Edited November 8, 2007 by En1gma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest En1gma Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Vroiam sa dau edit din nou,dar nu se poate. Am montat equalizerul, are intrari pe RCA si nu am destule cabluri RCA-> Jack mare. Maine cumpar. Deci am reusit sa modific tonul enorm.Gresisem, este doar 2x7 benzi,dar mai am inca unul de rack de 2 x 10 benzi. Acum chiar se simte acel compressor, nu stiu exact cum,dar aud diferenta Am reusit sa obtin un ton foarte asemanator de cel pe care il caut, e cam tarziu, dar maine o sa postez un video.Video deoarece am incercat sa inregistrez prin phone out,si nu suna la fel. Deci am setat treaba astfel: Chitara(vol , tone la max), doza de bridge,humbucker -> ED-1 ( emphasis - 11 ; volume - 12 , attack, 15, compression la 11) -> equalizer ( 63hz: -8db, 160hz: -6dB, 400hz: 0dB ; 1kHz: +10dB, 2.5kHz: +11dB, 6.3kHz: 0dB, si mai era 16kHz care e irelevant,deoare nu influenteaza tonul), am intrat pe canalul 3(Solo) gain la 12, level la 12, shape-ul la 3(5 e max,adica cel mai scooped), iar EQ-ul pe amp erau setate toate la 12(low,mid,high).Reverb nu am folosit. Revin maine cu acel video. Numai bine Link to comment Share on other sites More sharing options...
vektor Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 (edited) Am reusit sa obtin un ton foarte asemanator de cel pe care il caut, e cam tarziu, dar maine o sa postez un video.Video deoarece am incercat sa inregistrez prin phone out,si nu suna la fel.Deci am setat treaba astfel: Chitara(vol , tone la max), doza de bridge,humbucker -> ED-1 ( emphasis - 11 ; volume - 12 , attack, 15, compression la 11) -> equalizer ( 63hz: -8db, 160hz: -6dB, 400hz: 0dB ; 1kHz: +10dB, 2.5kHz: +11dB, 6.3kHz: 0dB, si mai era 16kHz care e irelevant,deoare nu influenteaza tonul), am intrat pe canalul 3(Solo) gain la 12, level la 12, shape-ul la 3(5 e max,adica cel mai scooped), iar EQ-ul pe amp erau setate toate la 12(low,mid,high).Reverb nu am folosit. Revin maine cu acel video. Numai bine Chitara - distors[multi-stage gain circuit, adica cu mai multe etaje] - eq - flanger(fffff. subtil ) => ton rectified. Btw, vezi cum suna cu 2.5 k mai jos (mult) si .4 mai sus (chiar si .16), si pune 16k la minim (-12 db ? sau cat ai pe eq ala) Edited November 9, 2007 by vektor Link to comment Share on other sites More sharing options...
OntZ Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 (edited) new chain: guitar->amp... ma **** pe proc, pe pedala, pe tate, ca numa imi f*t tonul...does that remind u of anything? pardon, am uitat sa scot pedala din chestiile pe care ma **** acuma chiar ma ajuta foarte mult.... si in curand pedala de chorus analog cu buffer l.e.: imi place foarte mult cum suna zombia, cel putin la rocktron pe site... dar parerea mea e ca singurul lucru care sa sune intr-adevar a mesa tripple-recto e un mesa tripple-recto @karpi: imi place tonul, dar din pacate... se cam simte ca e din procesor... deh ma bag eu... nu mi se pare ca are acelasi atac, poate si din cauza dozei.... oricum am ajuns sa realizez ca, virgula, cu o pedalutza si canalele ampului am reusit niste tonuri mult mai placute urechii decat ce scoate zommul Edited November 9, 2007 by OntZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 9, 2007 Author Share Posted November 9, 2007 (edited) pardon, am uitat sa scot pedala din chestiile pe care ma **** acuma chiar ma ajuta foarte mult.... si in curand pedala de chorus analog cu buffer l.e.: imi place foarte mult cum suna zombia, cel putin la rocktron pe site... dar parerea mea e ca singurul lucru care sa sune intr-adevar a mesa tripple-recto e un mesa tripple-recto @karpi: imi place tonul, dar din pacate... se cam simte ca e din procesor... deh ma bag eu... nu mi se pare ca are acelasi atac, poate si din cauza dozei.... oricum am ajuns sa realizez ca, virgula, cu o pedalutza si canalele ampului am reusit niste tonuri mult mai placute urechii decat ce scoate zommul ce inseamna la tine "simt" ? , de auzit se poate auzi . Daca trag prin statie intr-o sala nu-ti mai dai seama de absolut nimic .Reflexiile ,multiple ce le da o sala nu sunt reproduse doar foarte superficial , si nici nu trebuie,In studio a-ti trebuie suntet cat mai curat si bagi reflexii artificiale post recording. Nu mai credeti toate povestrile cu digital sau nedigital , procesor digital sau analogic . In ambele situatiii exista scule bune si scule slabute , atat. Cu pedale distors analogice este greu sa scoti un sound care sa aiba caracteristicile necesare ptr cantat live . Nu va mai luat dupa chitaristi super "heroe" acestia de obicei canta "singuri" !! nu se baga absolut nimic peste tonul lor , totul este sub chitara lor asa ca-si pot permite orice "ton" .cand ai trupa in care sunt si alti care canta se complica treaba. De obiceiu la noi la trupele tinere apare faza ca nu se intelege absolut nici un instrument , e un vacarm total .Fiecare vrea sa-si foloseasca "tonul" si nu iese nimic deoarece nu se "armonizeaza " tonurile .Basul are plaja sa , chitara pe medii la fel ,dar nu are voie sa ocupe locul vocii , o orga ,strings sau pian la fel . Toate tonurile super de le un CD al unei trupe apar numai in scurte momente de solo in rest e un ton vai si amar in backgroiund, dar impreuna cu trupa suna OK. E mai complicat dar cam asta e. Chitara trebuie sa sune intre 300 si 3000 Hz ezact unde ar trebui sa sune si vocea , dar totusi sa "para" ca are "Low End" si "Inalte" , inalte ce pacalesc ele vin doar din distors ca si armonice si terbuie sa ai un procesor super ca sa realizezi un asemenea ton. Corzile groase trebuie sa aiba prezenta cu ceva armo nice iar cele subtiri sa sune mai plin fara armonicele ce trebuie la cele groase , e cam nasol. Alba -Neagra .Mai mult trebuie sa ai "tonuri" ca nu poti canta un spectacol intreg cu un amarat de "ton bun" , devine plictisitor si monoton. Edited November 9, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
OntZ Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 se simte, adica nu are chiar aceeasi definire si diferentiere a notelor impreuna... nu e chiar asa in fata da un pic..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 16, 2007 Author Share Posted November 16, 2007 in sfarsit am primit un video cu fragmente de la repetitii ptr un festival. Aici cant cu chitara amintita anterior , un gat de Framus , un corp in forma de GLP , dozele facute din bobine de releu cu magneti de la HDD . Statia pe tuburi un Allsound -Jivoi de 100W cu 4x12" SAL , procesor BOSS ME-30 inregfistrat cu un mini camcoder inclusiv sunetul . Secventele mixate sunt luate din repetitiile "snur" caz in care nu m-am oprit nici cand gresesm sau a ajuns falsa chitara . Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 16, 2007 Author Share Posted November 16, 2007 Azi noapte am venit de la clubul The Note unde am inregistrat si filmat pe Florin Ochescu ,, cu trupa Lapi la tobe si spre rusinea mea am uitat numele basistului , dar o sa ascult inregistrarea unde se prezinta trupa ...a fost un concert foarte reusit, o sa pun cateva secvente audio . Asa ca m-am uitat la inregistrari si am uitat sa scriu despre chitara facuta cu gat de Framus, dozele sunt legate ca si la Peter Green , si suna aproape identic . Nu suna identic deoarece am facut doua dioze diferite , impedanta mai mare si "blade" ptr bridge , iar l aneck cu piese polare separate individual [tr fiecare coardsa cu magnetul din doua bucati de desubt. Magnetul este extrem de puternic nu l-am lipit de piesele polare si asa am tonul mai deschis ptr doza neck si mai inchis ptr brideg. Piesa polara "blade" actioneaza ca si o spira in scurtcircuit al carui efect este filtru taie inalte , ca sa am ton mai plin . La piesele separate ptr fiecare coarda efectukl de scurcircuit este mult mai mic asa ca sunetul este mai deschis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted November 17, 2007 Author Share Posted November 17, 2007 (edited) Mu gasesc postul lui @mibu asa ca pun aici cateva poze de la Demonstratia "Laboga" organizta de @mibu si Horea Eu ma ajuns la sfarsitul demonstratiei . Horea si @Mibu Mibu Horea ,@Mibu , Ochescu @Skarbu rgc-isti din Timisoara ..@claxon, @skarbu cu pietenii Deian sonorizatorul nostru de baza ,este si basist Deian seteaza mixerul Proba de sunet Florin Ochescu Lapi bas si voce si trupa de blues in actiune Edited November 17, 2007 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now