gtrmike Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 (edited) Am realizat modarea de la http://guitar-dreame...ms-2-micro.html cea cu Cab Out Jack si dupa parerea mea, ar trebui incercata de toti cei ce au jucarioara asta. Suna incredibil de bine pe un difuzor exterior mai temeinic! Have fun! Edited October 13, 2012 by gtrmike 2
gtrmike Posted October 17, 2012 Author Posted October 17, 2012 Nu am precizat cã ºuntarea rezistenței, în cazul meu, are loc prin acționarea unui întrerupãtor montat pe lateral, încât sã pot folosi ieºirea pentru cascã sau pentru boxa externã, dupã plac. Sunetul este neaºteptat de plin ºi cu un overdrive foarte aproape de cel de Marshall, pe un difuzor de 10" de la Fender. Este o modalitate utilã de a transforma un bibelou foarte haios într-o posibilitate concretã de studiu individual, sau chiar de înregistrãri, dupã preferințe.
FiveseveN Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 E practic un Ruby/Big Daddy în principiu. Nu suferă de același "fizzy decay"?
gtrmike Posted October 17, 2012 Author Posted October 17, 2012 Nu ştiu, nu-mi dau seama la ce te referi cu "fizzy decay". Dar nu seamănă cu schema din link, Marshall-ul nu are potenţiometru de Gain, doar un întrerupător de Overdrive (sau Clean). Însă da, sunetul duce binişor spre Fender în sensul în care nu are sunetul atât de tăios ca distorsul de la Marshall, ci mai blând, mai cărnos, bate mai degrabă spre Fender. Are cumva rotunjimea sunetului de lampă, în mod paradoxal! Poate şi din cauza difuzorului folosit? Nu ştiu, dar corectez afirmaţia mea precedentă legată de overdrive-ul apropiat de Marshall. Cert e că experimentul e plin de surprize plăcute. Merită încercat!
FiveseveN Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Dar nu seamănă cu schema din link Serios?! Look closer, inclusiv în interiorul amplificatoarelor de putere.
gtrmike Posted October 24, 2012 Author Posted October 24, 2012 Compar acest ex-bibelou cu Orange Micro Terror, pe acelaşi difuzor extern (Fender Special Design 10" sau pe Eminence Ragin Cajun), şi constat o căldură şi o rotunjime mai mare a sunetului la Marshall faţă de Micro Terror, care sigur, predomină ca putere (20 W faţă de 1 W la Marshall MS-2). Atât pe clean (care are un forţaj asemănător cu sunetul de lampă), cât şi pe Overdrive. Cu un microfon in faţa difuzorului, se pot obţine înregistrări foarte interesante în ambele variante, cu sunete mult diferite. Recomand încă odată modarea cu EXT. SPK. pentru acest mini-Marshall! NU veţi regreta! Eu sunt mai mult decât încântat şi încă surprins... 1
'mnezău Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Cu un microfon in faţa difuzorului, se pot obţine înregistrări foarte interesante în ambele variante, cu sunete mult diferite. Fa şi tu o înregistrare. Suntem curioşi. 1
FiveseveN Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Mă amuz teribil când văd că după toate discuţiile despre cum tranzistorul nu poate egala niciodată lampa, după toate acrobaţiile pe care le facem pentru a încerca, concluzia e că o jucărie amărâtă cu 386 sună mai a lampă decât lampa I'm sold, am să scot şi eu unul pe piaţă.
John Petrecce Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Mă amuz teribil când văd că după toate discuţiile despre cum tranzistorul nu poate egala niciodată lampa, după toate acrobaţiile pe care le facem pentru a încerca, concluzia e că o jucărie amărâtă cu 386 sună mai a lampă decât lampa I'm sold, am să scot şi eu unul pe piaţă. Si eu ma amuz cum poti sa tragi concluzii dupa ce un coleg vorbeste despre "rotunjimea" sau "caldura" sunetului provenit dintr'o jucarie care suna cand a marshall cand a fender; cand mai bland cand mai carnos.. ...si asta pana sa fi pus inca o mostra de sunet, sa ne minunam cu totii
karpi Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 (edited) Ton de Lampa la rece LOL ( numai ptr cei care savureaza orice ton de lampa !) Ton de EL84.mp3 ....se aude cum se lovesc "electronii" de peretele de sticla ...hahaha tonul este transparent ..mai ales sticla este o lampa nou noutza ,, Attack si Dekay /Realise foarte rapid dinamica excelenta ... ce mai strica este ca inregistraea este digitala intr-un mediu zgomotos . Cand termina inregistrarile noului disc si nu mai este atat de ocupat o sa ma duc la Adi Barar sa vad /incerc AXE FX si Zoom-ul cu care spune ca are tonuri ce doreste .O sa facem si ceva comparatii cu diferite chitare si amplifuri ,,daca el nu are cu ce sa testam in Romania atunci nimeni ( plus sunt curios de noul material muzical ...) .Apoi o sa scriu ce am constatat cu AXE FX si Zoom ... Edited October 25, 2012 by karpi 3
FiveseveN Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 cum poti sa tragi concluzii Concluzia îi aparţine. A sample group of one nu permite extrapolări dar demonstrează existenţa unui fenomen. Dacă lui i se pare astfel înseamnă că se poate. Iar multitudinea de amplificatoare şi efecte cu topologie similară care sunt apreciate vine în sprijinul acestei conjuncturi.
gtrmike Posted October 25, 2012 Author Posted October 25, 2012 Cand imi va permite timpul, am sa o fac. Pana atunci sunt doar foarte incantat de utilitatea bibeloului si am vrut sa impartasesc cu voi impresia asemanarii unor sunete. Altfel predomina in ultimul timp pe forum o disperare pe care nu prea o inteleg. Imi cer scuze daca am jignit vreo ureche fidela.melomana-acusticmetrica, pomenind de caldura, rotunjimea sau alte posibile proprietati ale sunetului. Recunosc, jucam mult baschet in orele de fizica, asta nu ma face sa renunt la etalarea unor impresii mai mult sau mai putin subiective. Doar toti suntem supusi erorilor, poate (in mod evident!) cel mai putin, eu! Asa ca luati si voi partea buna (sonora) din topicurile mele si faceti ce vreti cu ea. e doar o simpla informatie, lasati-o sa vietuiasca, saraca...
Riccardo Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Sti cum e vorba aia cu "this thread is worthless without pictures"? Cam asa e si aici. Cand ai timp, asteptam cu mare interes cateva sample-uri. Felicitari pentru initiativa
FiveseveN Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 nu ma face sa renunt la etalarea unor impresii mai mult sau mai putin subiective. Scuze de offtopic, da' care e ontologia impresiilor nesubiective?
gtrmike Posted October 25, 2012 Author Posted October 25, 2012 Poate cele documentate, cu referinte la experimente concrete stiintifice finalizate cu concluzii de neclintit?
FiveseveN Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Păi dacă sunt teorii ştiinţifice nu mai sunt doar impresii (a.k.a. corelaţii superficiale). experimente concrete stiintifice finalizate cu concluzii de neclintit Nu aşa funcţionează ştiinţa. Şi nu aş vrea să spun că e singurul model viabil, dar... http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophical_skepticism#Epistemology_and_skepticism Anyway, hai cu înregistrarea!
Deenman Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 (edited) Hai cu inregistrarea ca sa compari ce? inainte nu stii cum suna , acum normal ca o sa sune rau comparativ cu ce ai tu in cap si ce " ïmagine" ti-ai facut din descrierile de mai sus, asta iti zic eu clar fara nici o demonstratie. ( mare atentie la imagine - stiu ce fel de om esti , e cu sarcasm asta ). Poate suna mai bine decat inainte , insa nu poti compara cu fender/marshall si lampi, la urma urmei e doar o jucarie , nu indeplineste conditiile necesare sa sune bine la nici un capitol , incepand cu dimensiunea cat si materialele folosite, nici n-are rost sa continuam . Vine cu inregistrarea, 5 oameni o sa zica ca suna ca " c**atu * , userul o sa o tina pe a lui ca suna mai bine ca inainte , si soarele o sa rasara tot dinspre est spre vest. Have fun , btw 57 tu ai fi un bun jucator de poker , pentru ca vad ca ai o rabdare de neclintit si ai putea rezista blufurilor si atacurilor adversarilor, u should consider going to Vegas once. Edited October 25, 2012 by Jig
'mnezău Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Ton de Lampa la rece LOL ( numai ptr cei care savureaza orice ton de lampa !) Ton de EL84.mp3 ....se aude cum se lovesc "electronii" de peretele de sticla ...hahaha tonul este transparent ..mai ales sticla este o lampa nou noutza ,, Attack si Dekay /Realise foarte rapid dinamica excelenta ... ce mai strica este ca inregistraea este digitala intr-un mediu zgomotos . Cand termina inregistrarile noului disc si nu mai este atat de ocupat o sa ma duc la Adi Barar sa vad /incerc AXE FX si Zoom-ul cu care spune ca are tonuri ce doreste .O sa facem si ceva comparatii cu diferite chitare si amplifuri ,,daca el nu are cu ce sa testam in Romania atunci nimeni ( plus sunt curios de noul material muzical ...) .Apoi o sa scriu ce am constatat cu AXE FX si Zoom ... Am transformat fisierul in .wav şi l-am folosit ca impuls de cabinet. După primul acord, nu am mai putut ţine căştile pe urechi. Mă ardeau! La aproximativ 5 secunde o căldură a cuprins toată camera. Iarna asta nu mai pornesc centrala!!! 3
FiveseveN Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Dammit, s-a luat curentul cât scriam Ştiu cum suna înainte dar aş spune că difuzorul poartă toată "vina". Am explicat de ce cu mai multe ocazii, inclusiv într-un articol mai sistematic care din păcate nu e accesibil acum. Culmea-i că n-am încercat încă un amplificator de genul ăsta printr-un cab serios, dar o voi face cu proxima ocazie. Deci curiozitatea mea e ingenuă.
karpi Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 (edited) Idea cu sample ar fi ..utila ........ Cu distors ( clean mai merg toate soundurile iar playabilitatea numai cel care are chitara in mana o simte ) Deci ..o chitara ritm distors pe L cealalta cu alt distors pe R cu volum mare in centru o chitara distors solistica .si cioace ritmice cu acorduri , Eventual si o toba si un bas .IMD-ul din soundurile de chitara poate face varza si sunetul cinelelor . Asa fara a mai postprocesa absolut nimic ,!!! ,,sa auzim daca sunetul este OK sau nu ,,daca suna clar totul este OK daca se "amesteca" armonicele si suna ceva fara definitie nu este OK . Nu timbrul este marea problema ci nivelul de IMD de care daca il ai din formatorul de toin nu mai scapi !!! Trebuie sa se aiba in vedere ca tragi chitara cu ce ton vrei apoi la postprocesrae "reamp" si cauti cate zile vrei soundul ideal ptr mix . Live trebuie sa te limitezi la tonul cel mai util ,care penetreaza pe scena si se potriveste stilului muzical , Probleme cu nuante ,nu-si mai au rostul ,! Ce auzi la unele trupe pe un disc tras din material live ce suna prea perfect probabil este "reamp" postprocesat , in sala nu se stie cum a sunat .. Ca sa fiu mai bine inteles ...problema este sa nu deformez prea mult tonul dupa inregistrare daca am optat ptr un anumit ton ,,,,,,daca sunt nevoit sa procesez mult dupa inregistrare ca sa fie clara imaginea sonora cu EQ , comptresoare etc nu mai am tonul "original " in acest caz nu mai vad rostul acelui formator super special . Edited October 25, 2012 by karpi
gtrmike Posted October 27, 2012 Author Posted October 27, 2012 Luați de vã amuzați (eu, în orice caz, mã distrez teribil)! Trase cu un microfon dinamic Samson în fața difuzorului Fender Special Design de 10 inch, (provenit din Frontman 25, în ladã de construcție proprie), prin UA-4FX USB, fãrã nici un efect sau procesare adãugate. Tonul amp-ului a rãmas constant, puțin peste jumãtate, la 6. Volumul a fost la jumãtate, apoi la maxim. Pe fiecare fiºier, prima înregistrare e pe doza bridge, apoi urmeazã pe cea de la bridge. Pe o chitarã (Encore, copie stratocaster). Clean Full Volume.mp3 Clean Half Volume.mp3 OD Half Volume.mp3 OD Full Volume.mp3 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now