Radu Lazarovici Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Atentie mare,am dat un feedback negativ in urma unei tranzactii efectuate cu userul AVATAR dupa care am descoperit cu stupoare ca a fost sters ceea ce inseamna ca se fac falsuri pe acest forum.
Razvan Tudosa Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 http://forums.rgc.ro/user/13360-avatar2100/ Eu vad ca are negativul, de la tine. 1
avatar2100 Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 (edited) Sunt hartuit de acest om!. #Radu Lazarovici Nu am specificat in descrierea produsului ca sunt scule pentru reglaj, am vandut un produs in stare excelenta, dar listat ca second hand - produs desfacut. Pretul de vanzare a fost cu cel putin 200 lei mai mic decat in USA, fara a mai include si costurile de transport. Mai mult decat atat, m-am oferit sa-i expediez gratuit un imbus, pretul acestuia fiind de 3 lei, cumparat de la Bricostore, cu toate acestea, acest domn nu a acceptat, deoarece a fost nemultumit pentru ca am solicitat in avans suma de 50 lei, suma ce reprezenta costul transportului dus intors in cazul in care nu ridica coletul, ACEASTA SUMA A FOST DEDUSA DIN SUMA INITIALA DE 400 LEI, rambursul fiind de 350 lei! Sunt user activ pe ebay din 2004, cu 453 calificative 100% pozitive, si niciodata nu am inselat pe cineva. Nu inteleg ce are acest om cu mine. Mai mult decat atat, am observat ca aduce acuzatii nefondate moderatorilor de pe acest forum. Atentie mare,am dat un feedback negativ in urma unei tranzactii efectuate cu userul AVATAR dupa care am descoperit cu stupoare ca a fost sters ceea ce inseamna ca se fac falsuri pe acest forum. Edited September 12, 2012 by avatar2100 1
Radu Lazarovici Posted September 12, 2012 Author Posted September 12, 2012 Ce a spus userul AVATAR 2100 este neadevarat si nu intereseaza pe nimeni. In urma tranzactiei dintre noi doi eu am dat un feedback negativ dupa indelungi documentari si discutii preliminare cu userul AVATAR 2100 si vreau sa ramana asa.In schimb am primit acelesi feedback nemotivat , deoarece eu doar trebuia sa platesc produsul ceea ce am si facut.Consider ca este dreptul fiecaruia dintre noi de a aprecia daca este multumit sau nu in urma unei tranzactii efectuate.
schema Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 N-ai de unde sti ca nu intereseaza, pe mine ma intereseaza, pentru ca-l stiu om de incredere. Ai dreptul sa fii nemultumit. Doar ca, atunci cand cel care primeste un vot negativ pentru o tranzactie, are dreptul la niste justificari. In cazul asta, daca tu nu-ti argumentezi votul negativ, ai tot dreptul, dar e ceva in neregula cu tine. 1
Radu Lazarovici Posted September 18, 2012 Author Posted September 18, 2012 N-ai de unde sti ca nu intereseaza, pe mine ma intereseaza, pentru ca-l stiu om de incredere. Ai dreptul sa fii nemultumit. Doar ca, atunci cand cel care primeste un vot negativ pentru o tranzactie, are dreptul la niste justificari. In cazul asta, daca tu nu-ti argumentezi votul negativ, ai tot dreptul, dar e ceva in neregula cu tine. Stai linistit ca justificarile au fost atat telefonic cat si pe PM dupa lungi documentari din partea mea.
soniaxl Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Eh poi nu e chiar asa ... si eu il stiu pe om chit ca nu ne-am vazut niciodata m-a mai si ajutat cu niste treburi fara sa-mi ia nimic , acu intreb si eu justificarile alea le tii pentru tine că votul negativ l-ai dat cu siguranta ca sa-l vedem noi .....
FiveseveN Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 (edited) Radu, tu cunoști scopul sistemului de feedback (recenzii ale partenerilor de tranzacții)? Sau vrei doar să te asiguri că ți-au fost exprimate frustrările? Edited September 19, 2012 by FiveseveN 2
'mnezău Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 (edited) Ce a spus userul AVATAR 2100 este neadevarat si nu intereseaza pe nimeni. In urma tranzactiei dintre noi doi eu am dat un feedback negativ dupa indelungi documentari si discutii preliminare cu userul AVATAR 2100 si vreau sa ramana asa.In schimb am primit acelesi feedback nemotivat , deoarece eu doar trebuia sa platesc produsul ceea ce am si facut.Consider ca este dreptul fiecaruia dintre noi de a aprecia daca este multumit sau nu in urma unei tranzactii efectuate. Pai avatar a fost si el, la randul lui, nemultumit de hartuiala pe care i-ai aplicat-o. Mi se pare corect feedback-ul lui. De asemenea, nu imi vine sa cred ca minte spunand ca s-a oferit sa-ti trimita imbusuri cumparate din alta parte. Sunt ieftine. La naiba, nici eu nu am chei de reglaj de la ce dracii am cumparat. Mai ales la chitare. De obicei, cand iau o chitara care vine cu chei, le arunc in cutia cu celelalte chei. Cand vand mai departe, daca nu uit, intreb cumparatorul daca are chei. Daca n-are, ii dau chei, dar nu stiu daca i le dau pe cele originale sau altele. E irelevant, cat timp isi face treaba cu ele... In orice caz, sper ca iti dai seama, ca din toata rafuiala asta, tu esti singurul care are de pierdut. Avatar are un negativ unde scrie ca s-a acordat pentru ca n-a trimis doua chei, despre care, nici nu specificase ceva in anunt. Mare fâs. La tine, pe de alta parte, apare cuvantul "hartuiala", care, pe mine, de exemplu, ma convinge sa nu fac nici o tranzactie vreodata cu tine. Lungile tale documentari dovedesc cat de ipocrit poti fi, sa te superi atat din cauza unor chei de 4 lei. Eu zic sa vorbiti cu administratorii sa va stearga amandurora calificativele si incheiati socoteala. Edited September 19, 2012 by 'mnezãu 4
eduard.alexandru Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 (edited) Ce e asta? Un set complet de chei imbus, cu care poti regla intonatia la floyd sau demonta tevile de la canalizare (are peste 20 de piese) costa destul de putin. O cheie este maxim 4 lei, si nici macar nu era specificata in anunt si face 1% din valoare tranzactiei despre care vorbim aici... La tine, pe de alta parte, apare cuvantul "hartuiala", care, pe mine, de exemplu, ma convinge sa nu fac nici o tranzactie vreodata cu tine. Ai putea face tranzactii cu el, dar e nevoie de atentie. Daca ii vinzi doze, sa ii dai si cositorul necesar, cate 2 arcuri pentru fiecare doza si o surubelnita in stea. Edited September 19, 2012 by draugr 6
avatar2100 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Pe langa aceste imbusuri mai am si un set pentru dimensiuni americane cumparat de la StewMac. Nu as fi avut nici cel mai mic motiv sa opresc inca unul in plus. Ce am specificat in anunt, cumparatorul a primit, inclusiv cutia originala si instructiunile de montaj aferente. Pe aceasta cale, rog un moderator sa elimine acel calificativ negativ, deoarece imi pateaza imaginea si nu are legatura cu obiectul vanzarii. Cumparatorul si-a motivat actiunea telefonic, pe motiv ca am "indraznit" sa-i solicit in avans suma de 50 lei, suma ce ar fi reprezentat plata curierului in cazul in care acest domn nu ar fi ridicat coletul. Mentionez ca l-am incurajat sa plateasca suma integrala in contul meu bancar, pentru a nu mai fi nevoit sa plateasca si rambursul transportatorului, in acest fel, economisind in jur de 28 lei, bineinteles ca i-am oferit suficiente informatii despre credibilitatea mea. Cu toate acestea, nu a fost de acord. Intrebarea fireasca ar fi: Eu de ce as fi avut incredere intr-o persoana necunoscuta? Nu sunt adeptul acestor tipuri de discutii, dar nu doresc ca imaginea mea sa fie patata de un domn rauvoitor. Mai jos atasez o fotografie cu putinele mele imbusuri. 4
Doctor X Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Ce contine pachetul original de la Babicz?
avatar2100 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Un produs listat ca "desfacut" poate contine numai componentele in sine, fara alte accesorii.
Doctor X Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Mda, initial era sigilat in cutie, apoi l-ai desfacut si imbusurile au disparut. Hmmm... Cumparatorul stia ca nu primeste pe langa produs si imbusurile de reglaj?
avatar2100 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 (edited) Te rog sa citesti anuntul, am specificat cumva ceva legat de imbusuri in descrierea de jos? http://forums.rgc.ro...-and-tailpiece/ Am mintit in descrierea produsului? Am specificat ca vand Babicz, nu imbusuri. Produsul poate fi listat in USA ca refurbished si se poate achizitiona la un pret mai bun. Asta inseamna ca este posibil sa nu aiba toate accesoriile, de ex: fara imbusuri, si sa-l achizitionezi la un pret mai mic. Asta nu inseamna ca are vreun defect. Eu am cumparat foarte multe produse de la un vanzator, printre care si acest bridge, am intrebat daca are pe stoc si cat costa. Am platit pentru el $160 plus transportul. L-am primit si montat pe acea chitara, dupa care l-am demontat si pus la loc. NU AM AVUT IN CUTIE IMBUSURI! Am peste 50 de imbusuri, nu am ce face cu altul. Sigilat nu inseamna ca are tzipla pe el, era frumos impachetat si se vedea ca nu a fost montat vreodata, nu stiu cum sa va explic exact. Cutia se putea desface, nu este ca dopul sticlei de apa. Cumparatorul mi-a dat calificativ negativ, pe motiv ca nu are imbusuri, cu toate ca in anunt nu era specificat. Este posibil ca alte produse sa aiba asa ceva, dar eu nu am primit si nu am avut cum sa i le inmanez. Produsul a fost listat ca "second hand", iar pretul a fost unul aproape la jumatate fata de achizitia initiala, incluzand si transportul. Ce am listat, aia am vandut. Daca scriam ca are printre altele si imbusuri, si nu le expediam, as fi inteles. Am vrut sa-i trimit un imbus cumparatorului, dar acesta a refuzat si mi-a acordat negativ. Asa procedeaza un om corect? Edited September 20, 2012 by avatar2100 1
Doctor X Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Faptul ca nu ai avut in cutie imbusuri atunci cand l-ai cumparat nu e relevant. Inseamna ca ai primit un produs incomplet. Dupa Babicz, pachetul trebuie sa contina si cele doua imbusuri. http://www.ebay.com/itm/FCH-Babicz-Tune-O-Matic-Gibson-Black-ELECTRIC-GUITAR-BRIDGE-Full-Contact-NEW-/190685280952 Daca cel care a cumparat produsul de la tine se astepta sa fie complet, ii inteleg nemultumirea, oricat de putin ar costa imbusurile lipsa. Poate n-avea niciunul prin casa si dorea sa-si monteze bridge-ul si sa-l regleze imediat. Apropo, dupa mine ":sigilat" nu inseamna desfacut si re-sigilat, iar "refurbished" nu inseamna ca produsul vine fara accesoriile incluse de producator. 1
avatar2100 Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 (edited) Totul este extrem de simplu si clar. Am listat un produs pentru vanzare, acesta era in stare ca nou dar l-am descris ca folosit, in anunt nu am specificat ca vine insotit de imbusuri. Cuparatorul mi-a lasat calificativ negativ pentru ca a vazut pe alte siteuri ca acesta ar fi trebuit sa aiba si scule dereglaj, dar nu a observat ca pretul este dublu fata de cel platit, calculand vama si transportul spre Ro. Dupa ce am observat acest calificativ, l-am contactat si i-am oferit un imbus, dar acesta a refuzat. Daca este corect sa primesc acest calificativ negativ, fara a fi avut posibilitatea in prealabil sa solutionez acest neajuns pe cale amiabila, atunci sunt de acord cu decizia moderatorilor si ii cer scuze cumparatorului. Cu aceasta doresc sa inchei aceasta poveste romaneasca. Multumesc pentru atentia dumneavoastra' Augustin Edited September 20, 2012 by avatar2100
bolly Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Augustin e baiat misto si foarte priceput,oricine a avut vreo chitara pe mana lui poate confirma asta.La ce scule are omul,nu cred ca se pune problema sa se faca de rahat pt 5 lei. Cred ca e vorba de o simpla neintelegere. 2
Radu Lazarovici Posted October 6, 2012 Author Posted October 6, 2012 Singurul care a inteles despre ce este vorba este Doctor X si tin sa-i multumesc pe aceasta cale pentru obiectivitatea ca care si-a spus parerea.
The Joker Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 (edited) Singurul care a inteles despre ce este vorba este Doctor X si tin sa-i multumesc pe aceasta cale pentru obiectivitatea ca care si-a spus parerea. Oricum pt faza asta cel putin eu voi evita orice fel de tranzactie cu tine. Doctor X devine dubios si el. Edited October 8, 2012 by Beck Petrucciani 1
Doctor X Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 Confirm! E tare dubios nea Doctor X. Sa nu va puna dracu' sa faceti afaceri cu el. Pericol de tzeapa!
Radu Lazarovici Posted October 8, 2012 Author Posted October 8, 2012 In rest pacat pentru ceilalti ca sunteti atat de simpli si superficiali in gandire . Pentru mine asta este un topic inchis Aviz celor care vreti sa faceti "afaceri " cu mine.
Radu Lazarovici Posted October 8, 2012 Author Posted October 8, 2012 Omule am tot respectul pt tine, si imi place de cele mai multe ori ce postezi pe rgc. Totusi e complet aiurea sa sustii pe cineva care face un taraboi monstru pt ca in colet au lipsit niste "inbusi" sau cum naiba le zice. Dupa ce produsul a fost OK si vanzatorul s-a oferit sa iti livreze ulterior inbusii cat de logic ti se pare sa faci taraboiul asta? Si cat de logic e sa il sustii pe cel care face taraboiul asta? Poate si eu cand o sa vand ceva o sa uit un cablu sau cine stie ce alta chestie micutza pt care o sa fiti in stare sa ma duceti in tribunal dupa cum vad. 0723-390505 este tel meu. Daca vrei sa te lamuresc suna-ma.multumescDe obicei eu mereu uit cate ceva si dupa ce am terminat de impachetat trebuie sa despachetez din nou si tot asa, drept urmare ma simt foarte avizat de situatia de aici. Atitudine domniei tale (Doctor X) imi lasa de inteles ca daca iti voi trimite vreodata ceva si voi uita un mic accesoriu o sa ma impusti. Asta e tot ce mi se pare dubios. Multumesc pt intelegere. 0723-390505 este tel meu .Daca vrei sa-mi asculti punctul de vedere suna -ma. Numai bine.
Doctor X Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 Omule am tot respectul pt tine, si imi place de cele mai multe ori ce postezi pe rgc. Totusi e complet aiurea sa sustii pe cineva care face un taraboi monstru pt ca in colet au lipsit niste "inbusi" sau cum naiba le zice. Dupa ce produsul a fost OK si vanzatorul s-a oferit sa iti livreze ulterior inbusii cat de logic ti se pare sa faci taraboiul asta? Si cat de logic e sa il sustii pe cel care face taraboiul asta? Poate si eu cand o sa vand ceva o sa uit un cablu sau cine stie ce alta chestie micutza pt care o sa fiti in stare sa ma duceti in tribunal dupa cum vad. De obicei eu mereu uit cate ceva si dupa ce am terminat de impachetat trebuie sa despachetez din nou si tot asa, drept urmare ma simt foarte avizat de situatia de aici. Atitudine domniei tale (Doctor X) imi lasa de inteles ca daca iti voi trimite vreodata ceva si voi uita un mic accesoriu o sa ma impusti. Asta e tot ce mi se pare dubios. Multumesc pt intelegere. Nu iau apararea nimanui. Mi-e clar ca a fost o problema de comunicare. Am incercat doar sa-mi explic atitudinea cumparatorului, fie ea si exagerata. Nu ma indoiesc ca Augustin e om serios, insa a omis sa precizeze cateva detalii in anuntul de vanzare, fapt care a dus la reactia defavorabila a cumparatorului. Nu poti sa spui ca e de la sine inteles ca un produs "sigilat, in cutie" si apoi desigilat nu contine toate accesoriile pe care le-a pus in cutie producatorul. Si nimeni nu avea cum sa stie ca Augustin, atunci cand a cumparat respectivul produs, n-a primit si accesoriile. Daca pentru treaba asta eu pot fi considerat "dubios"...
'mnezău Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 Stii care e treaba, Doctore, dacă tu comanzi de la magazin un produs şi îţi ajunge fără ceva sau are o problemă, în primă instanţă, iei legătura cu magazinul să-ţi rezolvi problema, nu faci direct reclamaţie la OPC. La fel şi în cazul nostru, userul Avatar s-a oferit să-i rezolve problema. Am două întâmplări asemănătoare în care am fost de ambele părţi: 1) Am comandat de la un magazin mai multe produse. Mi-au ajuns mai puţine, iar eu am plătit pentru majoritatea produselor. Am luat legătura cu magazinul, şi-au asumat greşeala şi mi-au trimis intr-o săptămână produsele care lipseau. 2) Am vândut un amplificator pe rgc. A plecat de la mine, ştiam că funcţiona. A ajuns la destinatar, acesta constată că e defect. S-a dus la un electronist, l-a reparat, iar eu i-am returnat banii pentru reparaţie. În ambele situaţii, dacă alegeam să mă port măgăreşte, nu avea nimeni de câştigat. În prima, aveam produsele care nu au ajuns mult mai târziu decât le-am avut, iar în a doua îmi făceam o imagine proastă pe rgc. Nu consider că ar trebui să fim aşa tranşanţi în situaţii de genul ăsta. Nimeni nu are de câştigat. 5
Doctor X Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 (edited) De acord cu tine, insa multe situatii conflictuale ar fi evitate daca s-ar preciza de la bun inceput starea produsului si ce se afla in pachet, inainte ca acesta sa ajunga la destinatar. Nu intra in discutie, binenteles, ce se poate intampla in timpul transportului. Despre asta am vrut sa comentez, nu despre credibilitatea si seriozitatea cumparatorilor si vanzatorilor de pe RGC. O discutie de principiu, fara vreo intentie de a fi partinitor fata de vreuna din partile implicate. In cazul asta s-au ciocnit doua caractere mai capoase: unul care nu vrea sa recunoasca ca a omis niste detalii, altul care a fost peste masura de ofticat pentru ca nu a gasit in pachet exact ce se astepta si nu a vrut in ruptul capului sa treaca peste situatia aparuta, chiar daca vanzatorul s-a oferit sa o rezolve. Atat se poate deduce din topicul asta. Mai multe stiu doar impricinatii. M-a intrigat descrierea produsului de catre vanzator si explicatiile din acest topic si tin sa repet: un produs "sigilat, in cutie" si apoi desfacut ar trebui sa aiba continutul original, adica ala precizat de producator si regasit in rubrica "continutul pachetului" (la magazinele online o gasiti la descrierea oricarui produs). Va mai dau o data link-ul pentru Babicz: In afara de niste saibe, care-s optionale, cam asta trebuie sa contina produsul "sigilat, in cutie". Sa va dau un exemplu (un pic exagerat, dar merge). Avem o pedala care poate fi alimentata cu baterie sau cu un alimentator de retea, pe care producatorul il include in pachet ca accesoriu (nu optional). Cumparam pedala de la un magazin sau de la un intermediar. Desfacem pachetul, vedem ca lipseste alimentatorul (nu ne intereseaza, pentru ca oricum n-aveam de gand sa-l folosim si deja avem un multi-alimentator jmecher), folosim un pic pedala, nu ne place si hotaram sa o vindem. Precizam la vanzare ca produsul e "sigilat, in cutie" si apoi desfacut. Un cumparator interesat vede anuntul de vanzare, vede ca produsul e sigilat, verifica la un magazin online sau la producator ce contine pachetul si isi inchipuie (logic) ca va primi si alimentatorul. Cumparatorul nu are de unde sa stie ca noi n-am primit respectivul accesoriu, daca nu facem aceasta precizare in anuntul de vanzare. Daca dam peste unul caruia ii sare tandara repede, degeaba mai incercam sa-l imbunam trimitandu-i un alimentator. Da un feedback negativ, pe care intr-o oarecare masura il meritam, feedback care apoi dispare. Cumparatorul se infurie si mai tare si reactioneaza, ca, deh, e mai coleric. Acum feedback-ul negativ al vanzatorului a disparut din nou, dar a ramas cel al cumparatorului. Inca un motiv de nervi. Acuma intreb: cine o fi mai vinovat de toata tarasenia? Nu ma luati ca un imbus costa 3 lei la magazinul X. Nu despre asta e vorba. Edited October 9, 2012 by Doctor X
'mnezău Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 Ca şi principiu sunt de acord cu tine. Descrierea produsului trebuie să fie conform cu realitatea. Privitor la tranzacţia de faţă. Ca user pe rgc, prefer să am de-a face cu un user care uită să-mi pună accesorii de reglaj in pachet şi se oferă să mi le trimită în prealabil decât cu unul care dă negativ şi îi sare ţandăra după ce găseşte o zgârietură de 2 mm pe o pedală sau o chestie minoră pe care am uitat s-o specific în descriere. Îmi este imposibil să cred ca avatar îşi freca mâinile după ce a expediat coletul, bucuros că i-a tras ţeapă cu 2 imbusuri. Uită-te la modul în care arată textele anunţurilor de pe rgc. La 99% aş putea face chestia pe care a facut-o Radu Lazarovici. Comand produsul, iar din răutate îi dau negativ pentru că invoc o chestie care nu a fost cumprinsă în descriere. Nu ar fi bine să facem un precedent din treaba asta, de care să ne agăţăm la fiecare tranzacţie în viitor doar pentru că vrem să fim răutăcioşi. 1
Doctor X Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 Bre, io nu incerc sa impun standarde aici. Daca vreti sa intelegeti, bine. Si te rog sa nu ma caracterizezi in vreun fel daca habar n-ai care-s pretentiile mele la vreo afacere si daca nu ne-am intersectat in vreo tranzactie. Eu de fiecare data am avut grija sa contactez cumparatorul si sa ma asigur ca primesc exact ce vinde. In cazul vanzarilor, cei care au cumparat ce-am pus eu la vanzare au avut intotdeauna exact ce am spus ca vand, cu toate accesoriile (inclusiv imbusuri de reglaj pentru chitare). Sunt o persoana toleranta, dar dupa cum vedeti, puteti sa dati si peste altfel de caractere.
Doctor X Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 Binenteles ca cer ca vanzatorul sa fie perfect. E ceva rau in asta? Nu trebuie sa tindem spre mai bine? Sau trebuie sa ne multumim cu jumatati de masura? De-asta sunt eu "dubios" si exagerat de pretentios? Daca am cea mai vaga banuiala de neseriozitate din partea unui potential vanzator/cumparator, il refuz politicos si caut altul. Pana acum intuitia mea a functionat si n-a fost nevoie sa-mi iau masuri de siguranta, ba chiar am insistat ca produsele vandute de mine sa fie verificate si testate la destinatie inainte de a se face plata. Si daca s-ar intampla vreodata ca serviciile mele sa nu fie la nivelul asteptarilor, mi-as asuma greselile si eventualele feedback-uri negative, nu as incerca sa caut alti vinovati. Ceea ce nu s-a intamplat in cazul de fata. PS: Nu ma lua cu "dumneavoastra", ca ma faci sa ma simt mai boshorog decat sunt.
Recommended Posts