Paul Fagadar Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 (edited) Aceste 3 piese au fost compuse (asta insemanad tobe,pian ,chitara bass,chitara ritm solo,plus alte instrumente ex flaut) ,inregistrate si mixate de mine ,sper sa va placa,accept orice sfat ,multumesc! 1 Remember The Moment 2 Never Stop Dreaming 3 Holy Light Edited April 17, 2012 by Paul Fagadar 1
aliorneicev Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 gusturile nu se discuta/ singurul sfat este folosirea mai accentuata a vibrato ului . la chitara se executa vertical. binenteles nu este necesar chiar peste tot vibrato . pe masura ce o sa l studiezi o sa ti dai seama unde se impune si cat de intens .te ajuta foarte mult la expresivitate .
Paul Fagadar Posted April 17, 2012 Author Posted April 17, 2012 salut,va multumesc,am folosit si vibrato,eu studiez si muzica clasica si poate asta influienteaza modul in care fac vibratoul,si am uitat sa mentionez ca sunt constient ca in unele parti chitara nu este chiar pe ritm,asta din cauza ca am inregistrat cu scule de calitate mai proasta si sunetul inatarzie putin,asta este,multumesc mult pt aprecieri si mai astept si alte opinii
GuitarTovaras Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 Never Stop Dreaming mi a placut cel mai mult Imi plac si pozele )
ady sticea Posted January 14, 2013 Posted January 14, 2013 cum a spus si veteran gusturile nu se discuta. Dar totusi ai putea sa folosesti alt soft pentru instrumente virtuale. iti recomand reason 4 cu ceva banci de sunete dedicate pentru fiecare instrument in parte. e si un program destul de bun de mixat
karpi Posted January 15, 2013 Posted January 15, 2013 (edited) Cea mai reusita ar fi ultima HolyLight . partea de intro este chiar aproape OK sunt unele momente dubioase ..intre solo si armonie ..chitara oricum pare sa fie falsa parca sub ton ..dar si unele probleme de timing ..care si ele pot da impresia de fals..La chitara cu distors incepe sa fie falsa treaba pe ici colo ..( corzi vechi ...ovtava incorecta ?). Odata cu aparitia armonicelor in plus se aude si mai tare falsul ,la medii/inalte urechea este mai sensibila si aude falsul ... Vibrato il faci cum vrei dar idea este sa fie pe ritmul piesei .. pe patrimi sau pe trioleti de doime ..bineinteles ce se preteaza la gen stil .ritm..etc . Ca si compozitie de fapt ar fi cea mai reusita dintre acestrea trei postate ....dar poate ca si din cauza ca suna cel mai bine dintre toate ...si asa la o prima auditie impresia conteaza enorm ....mai exersezi mai compui si te vei hotara ce vrei sa faci ..cum vrei sa faci .. Tot ascult ...atentie la tonurile lungi ...ai grije .sa nu fie false ...un vibrato poate "ascunde " falsul ..un bend trebuie sa il ridici cu un timing ce se incadreaza in tempoul piesei ,in ritmul caracteristic la pitch-ul corect .. Daca vrei sa canti ca si chitarsti de Jazz ce nu fac vibrato larg si nici bend-uri ai nevoi ede o chitara foarte buna ce nu falseaza , ce sa aiba corzi mai groase tensionate , "intonatia" ocatava reglata perfect , actiune joasa sa nu falseze in primele pozitii ...etc ...ca sa poti canta "ca si la un pian " ca in orice pozitie sa ai chitara perfect acordata .. Edited January 15, 2013 by karpi 1
Winston Posted January 15, 2013 Posted January 15, 2013 Salut, Paul si felicitari pentru efort. De ce se numeste una dintre melodiile tale "Never stop dreaming" ?
Winston Posted January 23, 2013 Posted January 23, 2013 Serios, sunt sincer curios cum se aleg titlurile compozitiilor exclusiv instrumentale. De pilda, cele trei pe care le-ai pus aici.
Razvan S. Posted January 24, 2013 Posted January 24, 2013 Serios, sunt sincer curios cum se aleg titlurile compozitiilor exclusiv instrumentale. De pilda, cele trei pe care le-ai pus aici. sa il citez pe Batio: ,,It's an instrumental!... I can name it whatever I want '' 2
Winston Posted January 24, 2013 Posted January 24, 2013 sa il citez pe Batio: ,,It's an instrumental!... I can name it whatever I want '' Asta nu-i un raspuns, suna mai mult ca o declaratie defensiva. Folosita probabil ca replica la obiectia cuiva fata de titlul compozitiei lui. Nu e cazul aici.
Razvan S. Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 Asta nu-i un raspuns, suna mai mult ca o declaratie defensiva. Folosita probabil ca replica la obiectia cuiva fata de titlul compozitiei lui. Nu e cazul aici. bla bla bla da, sunt sigur ca Batio are nevoie fix de o declaratie defensiva! Joke!...heard of this? 1
Winston Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 @Beck, n-as vrea sa mor, iar in legatura cu contextul in care a pus titlul, intrun moment de claritate pe WC sau altfel, putem doar sa speculam. Cred ca autorul stie mai bine decat noi de ce. @Razvan, Batio are nevoie de un car de declaratii pentru a-si motiva existenta pe piata muzicala (not a joke, I think the guy really sucks). Ceva (poza) imi spune ca Beck nu ar fi de acord
Guest AndrewKnifer Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 (edited) Sa mori tu, si cum ai putea sa pui un titlu la o piesa intrumentala in mod obiectiv? Asta in afara de faptul ca "atunci cand am compus piesa..." sau "eram pe tron cand mi-a venit idea si de aia..." etc. Cum poate o terta minora sa fie despre o frunza sau despre un copac sau despre orice altceva? O terta minora e o terta minora si atat. Drept urmare si titlurile le pui cum iti vine la basca si basta. Explicatiile filosofice despre titluri se pot inventa dar sunt pt. papagali si pitipoance. Din cate stiam eu, despre acorduri, game, tonalitati poti spune ca sunt minore sau majore. Tertele, cel putin in limba romana, sunt mici sau mari. Acum, legat de titlurile compozitiilor, eu consider ca orice melodie iti induce o anumita stare. Daca ascult, de exemplu, Welcome Home (Sanitarium), incep automat sa ma gandesc la opresiune, la damnare si la ura fata de sistemul asupritor (un sanatoriu sau orice altceva), care tine fiinta intr-o "cusca" si nu ii permite sa isi manifeste spiritul, esenta, daca pot sa spun asa. Daca, pe de alta parte, ascult Breaking the law, imi este indus sentimentul de nepasare totala fata de consecinte, al omului care nu mai are nimic de pierdut si decide sa incalce toate cutumele existente. In consecinta, consider ca aici nu vorbim de o terta mica ce ne duce cu gandul la un copac sau o frunza, ci de un ansamblu de terte, cvinte si orice intervale ne mai vin acum in cap.Deci eu zic ca o terta mica nu e doar o terta mica, ci e o parte a unui ansamblu foarte bine gandit ce ne transmite o anumita stare, un anumit gand. Titlurile melodiilor, astfel, nu se pun pentru ca asa ii vine cuiva pe chelie, ci pentru ca au o stransa legatura cu mesajul transmis. Asta e parerea mea, cel putin, despre muzica si arta, in general. Probabil ca o sa se ia de mine Beck pentru ca l-am corectat si pentru ca nu sunt de acord cu el (si pentru ca sunt incepator ) , dar am exprimat doar o parere... Edited February 22, 2013 by AndrewKnifer
Winston Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Hmm... cu mentiunea ca Breaking the Law cred ca e mai degraba despre butt-pirating-ul neacceptat de societate la care aspira Halford, eu ziceam ca ar fi mai potrivit sa te raportezi numai la piese fara versuri, pentru ca in cele cu versuri se intelege din text de ce poarta un titlu sau altul. Ok ai stabilit ca un ansamblu bine gandit transmite un mesaj. Cand spui ansamblu te referi la un segment din piesa, sau la piesa in intregime ? Si in fond, cum poti explica descifrarea unui mesaj expriamt prin note+pauze si traducerea lui in cuvinte (de pilda, nu inceta sa visezi, lumina sfanta) ? PS: c-u ocazia revizitari-i thread-ului observ c-a a-m uitat s-a pun o crati-ma i-n ultimu-l comentariu... shame on me.
Guest AndrewKnifer Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Ma refer la piesa in intregime. In piesele exclusiv instrumentale, cred ca interpretarea sta la latitudinea fiecaruia (desi poate ca si cele cu versuri transmit mesaje diferite la oameni diferiti, nu stiu sigur). Referitor la note si pauze, n-as putea sa explic de ce ele genereaza o anumita stare, recunosc. Dar stiu sigur ca ele fac acest lucru. Traducerea mesajului in cuvinte e, deci, specifica fiecarui om. De exemplu, Sonata lunii ma face sa ma gandesc la un...lac, mai pe inserat, iar pe acel lac, in viziunea mea, sunt lebede. Deci, ar fi trebuit ca Lacul lebedelor sa ma faca sa ma gandesc la asa ceva, dar nu s-a intamplat. Pe de alta parte, un prieten mi-a spus ca Sonata lunii e despre moarte. In concluzie, nu pot explica descifrarea mesajului instrumental, dar stiu ca e diferita la fiecare om. Probabil ca spun banalitati de acum, dar nu stiu ce altceva sa spun despre asta: Si in fond, cum poti explica descifrarea unui mesaj expriamt prin note+pauze si traducerea lui in cuvinte (de pilda, nu inceta sa visezi, lumina sfanta) ?
Octavian Dan Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 (edited) off topic, pe motivul ca e esential limbii romane: PS: c-u ocazia revizitari-i thread-ului observ c-a a-m uitat s-a pun o crati-ma i-n ultimu-l comentariu... shame on me. in penultimul comentariu poate ca ai ratat o cratima, dar mai grav e cand pui aiurea prea multe. si in propozitia asta pe care ai scris-o, doar ,,thread-ului" e corect scris dintre cuvintele cu cratima. iar daca ai incercat sa faci o gluma, e o gluma proasta, pentru ca aia care nu stiu romana decat de la mama, tata si eventual bunica, se iau dupa tine si scriu la fel de gresit. pai vrem sa fim un stat unitar, unii mai vor si unire cu moldova...pai cum asta daca in primul rand ne pierdem limba? ps: chestia asta cu scrisul corect nu e ca sa le arati tu la ceilalti cat de destept esti, ci pentru cultura nationala. Edited February 22, 2013 by Octavian Dan 2
karpi Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Da tot ma gandeam si eu ce poveste si ce titluri si caractere ale personajelor as fi pus in Petruska a lu' Stravinski ...de ce nu a pus titlul Scufita Rosie ca era totuna si la fel dansau balerini indiferent de titlu ,,lup era si aici si acolo ..ce mai ..vampiri ...oameni- lup ..filme de groaza ....horror! Dar si la Beethowen ce aiureala "Soarta " ?!!! TaTaTa Taa asta-i titlu ..tema de simfonie ? Mai bine ramanea cu No.5 si ii puneam noi titluri dupa cum simteam noi . Trebuie facuta o comisie si redenumite toate piesele instrumentale dupa .....????? ...vedem noi . 1
Winston Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 off topic, pe motivul ca e esential limbii romane: in penultimul comentariu poate ca ai ratat o cratima, dar mai grav e cand pui aiurea prea multe. si in propozitia asta pe care ai scris-o, doar ,,thread-ului" e corect scris dintre cuvintele cu cratima. iar daca ai incercat sa faci o gluma, e o gluma proasta, pentru ca aia care nu stiu romana decat de la mama, tata si eventual bunica, se iau dupa tine si scriu la fel de gresit. pai vrem sa fim un stat unitar, unii mai vor si unire cu moldova...pai cum asta daca in primul rand ne pierdem limba? ps: chestia asta cu scrisul corect nu e ca sa le arati tu la ceilalti cat de destept esti, ci pentru cultura nationala. Scuze, scuze, o mie de scuze dar nu pot sa nu fac precizarea asta legata de descoperirea ta: trebuie sa fii cel mai ignorant user care mi-a raspuns vreodata la un comentariu pe RGC. (fapt, nu insulta) Pe langa asta, caracteristic unui aparator ardent contemporan al limbrii literare, comiti erori gramaticale chiar in discursul in care critici inadecvarile pe care le observi (bravo!) in textele altora. Ironic, nu ? Iti subliniez la cerere, dar cred ca e mai distractiv sa descoperi singur. Un fel de "cunoaste-ti propriile greseli gramaticale si vei cunoaste greselile gramaticale ale Universului", ca sa inchei in aceeasi nota aforistic-motivationala.
Guest AndrewKnifer Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 (edited) Trebuie facuta o comisie si redenumite toate piesele instrumentale dupa .....????? ...vedem noi . Tocmai, nu poti sa le denumesti intr-un mod complet obiectiv, dupa cum cred eu. Dar nici nu sunt de acord ca cineva sa zica "pui titlul cum iti vine la basca", totusi o piesa transmite ceva... Edited February 23, 2013 by AndrewKnifer
Octavian Dan Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 Pe langa asta, caracteristic unui aparator ardent contemporan al limbrii literare, comiti erori gramaticale chiar in discursul in care critici inadecvarile pe care le observi (bravo!) in textele altora. Ironic, nu ? Iti subliniez la cerere, dar cred ca e mai distractiv sa descoperi singur. Un fel de "cunoaste-ti propriile greseli gramaticale si vei cunoaste greselile gramaticale ale Universului", ca sa inchei in aceeasi nota aforistic-motivationala. chiar te rog. subliniaza fiecare greseala si spune de ce e gresita. si daca sunt mai multe decat cratimele tale, atunci poti sa ai gura mare.
Guest AndrewKnifer Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 off topic, pe motivul ca e esential limbii romane: in penultimul comentariu poate ca ai ratat o cratima, dar mai grav e cand pui aiurea prea multe. si in propozitia asta pe care ai scris-o, doar ,,thread-ului" e corect scris dintre cuvintele cu cratima. iar daca ai incercat sa faci o gluma, e o gluma proasta, pentru ca aia care nu stiu romana decat de la mama, tata si eventual bunica, se iau dupa tine si scriu la fel de gresit. pai vrem sa fim un stat unitar, unii mai vor si unire cu moldova...pai cum asta daca in primul rand ne pierdem limba? ps: chestia asta cu scrisul corect nu e ca sa le arati tu la ceilalti cat de destept esti, ci pentru cultura nationala. Scuze, scuze, o mie de scuze dar nu pot sa nu fac precizarea asta legata de descoperirea ta: trebuie sa fii cel mai ignorant user care mi-a raspuns vreodata la un comentariu pe RGC. (fapt, nu insulta) Pe langa asta, caracteristic unui aparator ardent contemporan al limbrii literare, comiti erori gramaticale chiar in discursul in care critici inadecvarile pe care le observi (bravo!) in textele altora. Ironic, nu ? Iti subliniez la cerere, dar cred ca e mai distractiv sa descoperi singur. Un fel de "cunoaste-ti propriile greseli gramaticale si vei cunoaste greselile gramaticale ale Universului", ca sa inchei in aceeasi nota aforistic-motivationala.
Winston Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 chiar te rog. subliniaza fiecare greseala si spune de ce e gresita. si daca sunt mai multe decat cratimele tale, atunci poti sa ai gura mare. Of... de pilda, tu ma intrebi mai sus de ce sunt greselile tale gresite, ceea ce e lipsit de sens. Ieri foloseai formula "la ceilalti", incercand sa spui "celorlalti". Cratimele mele, daca ai in continuare dubii, erau o gluma, o penitenta glumeata, daca vrei, si numai o persoana care nu stie pe ce lume traieste si cam la ce nivel pot oamenii sa comita erori de grafie nu intelege asta. In plus, numai o asemenea persoana ar putea sa emita teorii puerile din putul gandirii privind moartea culturii romanesti si s-ar putea erija in protectorul ei. @AndrewKnifer: cred ca inteleg ce vrei sa spui si e adevarat ca nu sunt neaparat valabile interpretarile de la un ascultator la altul. Iar atunci cand coincid, asta se intampla pentru ca persoanele implicate au fost expuse acelorasi stimuli asociativi: de exemplu, profesorul de muzica ne spunea, in scoala generala, ca prin gama minora compozitorul comunica melancolie, tristete, iar printr-una majora comunica veselie, ceea ce ne-ar putea predispune sa interpretam in felul acesta gamele in viitor. Daca ai primit aceeasi lectie, probabil ca faci aceeasi interpretare, gandindu-te la singura transpozitie din Simfonia 25 a lui Mozart (ce s-a intamplat ? pasajul vesel care relaxa atmosfera pe la inceput a devenit trist si incarcat de angoasa mai tarziu cand s-a repetat). Sau tu, ipotetic, ai intalnit la un moment dat o scena cu un lac, intr-un film, care se desfasura pe fundalul sonor al Sonatei lui Beethoven, caz in care asocierea Sonatei cu un lac ar fi valabila numai pentru cei care au interiorizat aceeasi scena. Ce vreau sa spun e ca nu muzica in sine ne comunica direct semnificatiile, ci ne folosim de asocieri dobandite de-a lungul timpului pentru a interpreta "mesajul".
Guest AndrewKnifer Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 Ce vreau sa spun e ca nu muzica in sine ne comunica direct semnificatiile, ci ne folosim de asocieri dobandite de-a lungul timpului pentru a interpreta "mesajul". Da, nu prea m-am gandit la asocieri. Chiar e foarte interesant, daca ne gandim la cate informatii dobandim in minte si cu ce le asociem in mod inconstient. Cred ca se poate explica stiintific conexiunea dintre muzica si sentimente/stari/imagini mentale, dar eu unul raman la un stadiu de uimire natanga.
impaiatu Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 (edited) Poate ca autorul unei lucrari, prin titlul ales, indiferent ca e vorba de muzica, pictura sau alt gen de arta, incearca doar canalizarea imaginatiei publicului catre ceva anume, urmand ca individul sa dezvolte sugestia facuta de autor. Poate "Anotimpurile" lu' Vivaldi ne-ar fi inspirat altceva daca se chemau ..... foaie-verde, dor marunt. Si nu cred ca l-ar fi contrazis nimeni in privinta titlului; - Bai Vivalde, de ce nu le-ai numit "Anotimpurile" ? Esti tampit?! Cand vine vorba de arta abstracta e si mai greu si ma holbez intr-o pictura ciudata,numita "Drac baltat", incercand sa vad unde e dracu'. La final imi spun ca sunt eu ignorant si nu cunosc arta. Si nu ma insel prea mult. Edited February 23, 2013 by impaiatu 1
karpi Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 (edited) Omul a compus /interpretat/inregistrat cateva piese . A cerut pareri de la specialisti de pe rgc.ro iar stimatii membri rgc.ro discuta in ce sunt soecializati .. -titlurile -gramatica ... .... -urmeaza culoarea penei -masa chitarei -sfaturi in care zi sa nu se inregiostreza si in care zi sa nu se cante ..dupa calendarul fcu bioritmul comozitorului , chitaristului ,mixeristului ..numai cand planetele se aliniaza ..numai si numai atunci se poate . -pozitia chitaristului stand pe scaun sau in picioare -pozitia chitarei fata de genunchi Torusi !! Cred ca ar trebui sa comentati piesele din punct de vedere muzical ./estetic . . Edited February 25, 2013 by karpi 1
Winston Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 Torusi !! Cred ca ar trebui sa comentati piesele din punct de vedere muzical ./estetic . . Pai piesele nu-mi plac, nici compozitional, nici din punct de vedere al executiei. Discutia despre gramatica e, fara indoiala, pe langa subiect, dar cea despre titluri e chiar parte din discutia despre piese, daca n-ai observat.
karpi Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 Pai piesele nu-mi plac, nici compozitional, nici din punct de vedere al executiei. Discutia despre gramatica e, fara indoiala, pe langa subiect, dar cea despre titluri e chiar parte din discutia despre piese, daca n-ai observat. Chiat de acest lucru este curios compozitorul ... scrii: ce-ti place ........ce nu-ti place cum crezi ca se poate mai bine sau ce crezi ca ar fi mai bine ... Daca interpretarealasa de dorit faci abstractie si incerci sa vezi daca ideile /structura / progresia /forma are ceva sau nu are .. Poti sa incerci si care un sfat o indrumare ... Iar cu titlurile ..... Ce se naste intai ,titlul sau compozitia ? Ca poti sa propui un alt titlu mai adecvat argumentat colegial /prieteneste si compozitorul accepta este alta treaba . Dar altfel doar poti sa cauti intrebi legatura dintre titlul si compozitie . Daca se discuta orice despre compozitiile postate inseamna ca exista ..bune /rele ? frumoase /urate ?... publicul care va fi va hotara ... Critica ...este binevenita . 1
ramurel Posted March 3, 2013 Posted March 3, 2013 Paul, dau ºi io cu pãrerea, sper constructiv : despre compoziție mi se pare destul de ok, adicã, na, e ºi pe gusturi, fain cã te descurci sã-ți faci toatã instrumentația... Mai mult despre mix aº zice : sunã destul de ok dar, ca pãrere personala, cã ºi eu mã mai joc cu mixajele ºi mi se pare cã mai poți încerca una alta la el. De exemplu, cu excepția tobei, care-i stereo, restul instrumentelor sunt un pic lãsate acolo în mijloc. Poate ar trebui sã mai încerci niºte mici efecte ( nu ºtiu ce soft foloseºti ...) care sã punã instrumentele un pic mai "împrãºtiate" în mix, mai aerisit. Te poți juca cu panning-ul, cu delay-ul... Scrie pe Google "Panning techniques for mixing" cã sunt chestii interesante ºi poți încerca multe idei de pe-acolo... Keep rockin' ! A, ºi dacã tot am zis de tobe, pe lângã cã ai putea sa le dai mai încet, comparativ cu celelalte instrumente, cinelele alea au o problemã sau ceva. Ori e din VST, ori intrã în clipping puternic.... Dacã le poți regla independent ar fi ok... ªi, ca o preferințã personalã, mie-mi place foarte mult chitara bass într-un mix sã sune... sã se-audã bine. Eu unul sunt de pãrere cã de la chitara bass pleacã mult mojo într-un mix . Dar, na, asta e iarãºi pe gusturi... Baftã ! ...autorul unei lucrari, indiferent ca e vorba de muzica, pictura sau alt gen de arta, incearca doar canalizarea imaginatiei publicului catre ceva anume... Yeah, lotta power in sounds... Everywhere... http://www.youtube.com/watch?v=Z2cX6IAMn0U&feature=youtu.be .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now