Guest dau.bine Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 Sall As dori sa stiu cum isi face tonul omul asta. Any ideea ? Multumesc
pixy Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 (edited) skema pe scurt ar fi gtra lui(modelu lui de la gibson les paul) , cu un sd-1 infipt in marshall jcm800, jcm cabs. pt celelalte few informations visit here: http://guitargeek.com/rigview/284/ later ed: aoleu ce pe langa sunt cu timingu ,scuze Edited July 19, 2006 by pixy
Dicu Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 se scrie zakk wylde. oricum poti sa ai toate alea, pt ca la fel um a zis si zakk tonul lui consta in digitatia lui si in felul in care da pana. Defapt tonul lui nu are mult gain, dar panajul lui compenseaza.
StratMan Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 vezi ca, in ultimul timp, isi ataca amp-ul cu un preamp signature facut de dunlop iar gain, asa cum bine a observat colegul @Dicu, are exact atat cat are nevoie ca sa-i "lege", la modul cum canta el
Guest dmc Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 de ce preamp vorbesti? mxr wylde overdrive. acuma tu o sa zici ca nu ii chiar preamp, ci ii overdrive, da era totusi clar la ce se refera omu'
Cosu Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 Gear ce ii poarta numele Gibson Les paul cu EMG 81/85 (+ replica de la epiphone mai ieftina) MXR ZW-44 Wylde Overdrive - http://namm.harmony-central.com/WNAMM04/Co...-Overdrive.html Jim Dunlop ZW-45 Zakk Wylde Signature wah Marshall JCM800ZW - http://namm.harmony-central.com/WNAMM02/Co.../PR/2203ZW.html Cred ca e vorba de MXR-ul ala. E lansat acum 2 ani.
StratMan Posted July 20, 2006 Posted July 20, 2006 asa e, n-am specificat suficient de precis, este vorba de mxr overdrive zw, dar face parte tot din mai larga categorie de preamp-uri iar firma mxr acum face parte din jim dunlop. da, gibsonul este les paul CUSTOM cu emg-uri. toate bune.
man1ak Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 mxr-ul estre in loc de boss sd-1 Dupa cum vad eu da gain cam la maxim.
man1ak Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 da, dar mai e si ampu Corect, care poate cel mult sa lase gain-ul din pedala, daca nu cumva mai adauga. Nu e important, doar ca se spunea in thread ca barbosu' foloseste putin gain.
cearny Posted July 21, 2006 Posted July 21, 2006 Foloseste o groaza de gain, are un sound foarte murdar. Asta nu inseamna ca nu suna grozav in maine lui
Guest dau.bine Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 (edited) Foloseste o groaza de gain, are un sound foarte murdar. Asta nu inseamna ca nu suna grozav in maine lui Asa e ,... e cam "murdar" , dar totodata bine articulat , s-ar putea ca colegu' sa aibe dreptate zic , sa fie vb. de tehnica de dreapta. Cu toate ca mi-e greu sa cred ca poate controla atit de precis incit sa nu se simta vreo diferenta intr-o piesa...mai ales la viteza lui... Edited July 22, 2006 by dau.bine
Guest Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 Vad ca ZW a schimbat: BOSS SD-1 cu MXR ZW-44 Wylde Overdrive, BOSS CH-1 cu MXR M-134 Stereo Chorus, Dunlop Jimi Hendrix Wah-Wah cu Dunlop ZW-45 Zakk Wylde Signature Wah, Dunlop Rotovibe Pedal cu Dunlop JD-4S Rotovibe Expression Pedal. Am si eu o nelamurire: soundul a ramas neschimbat? De fapt nu sunt aceleasi chestii, numai ca sub alta denumire? E doar o miscare de marketing sau este ceva substantial? Nu am reusit sa ascult ultimele materiale discografice ale lui ZW, si as dori sa-mi faca cineva o comparatie.
freelancer Posted July 4, 2007 Posted July 4, 2007 (edited) daca te gandesti si la un sound gen "i don't wanna stop" baga distors la max si acordeaza-ti chitara in felul urmator: mi - do (cobori doua tonuri) la - sol (un ton) re - do sol - fa si - la mi - re o sa vezi ca soundul devine f. asemanator. pe mi si la (deci pe primele doua corzi - groase - nu mai faci cvinta, ci pui acelasi deget pe ambele corzi in aceeasi pozitie) o sa-ti placa si o sa vezi ca scoti foarte usor sounduri a la zakk. apoi, pt asa zisele "fluieraturi" a la zakk, folosesti armonicele pe mi si la (primele corzi groase) exact deasupra tastei a patra... Edited July 4, 2007 by freelancer
Guest Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Nu cred ca distors la maxim si acordaj diferit este raspunsul. Cum ramane cu sculele?
freelancer Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 (edited) acordajul pe care l-am propus se cheama "Drop C" si este cel folosit de zakk in i don't wanna stop, dar si in destule piese de la black label society... 60-70% din soundul zakk este dat de dropC si de acordajul in bemol (adica cobori un semiton pe toate corzile). incearca-l si o sa te lamuresti... pe alte piese foloseste un alt tip de acordaj, la fel de interesant ( a fost introdus prima oara de Nirvana) - ca si acordajul normal numai ca se face de la mi-ul subtire catre cel gros: mi (subtire) - mi si - la sol - re re - sol la - si mi - mi cauta pe net la zakk wylde tunes si o sa gasesti si altele interesante - dar cel mai mult foloseste acordajul in bemol si dropC Edited July 5, 2007 by freelancer
Guest Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Nu te contrazic. Dar nu asta da soundul Zakk Wylde. Mai este si panatia lui, modul in care ciupeste corzile. Mai sus ma refeream la postul meu anterior. Vad ca ZW a schimbat: BOSS SD-1 cu MXR ZW-44 Wylde Overdrive, BOSS CH-1 cu MXR M-134 Stereo Chorus, Dunlop Jimi Hendrix Wah-Wah cu Dunlop ZW-45 Zakk Wylde Signature Wah, Dunlop Rotovibe Pedal cu Dunlop JD-4S Rotovibe Expression Pedal. Am si eu o nelamurire: soundul a ramas neschimbat? De fapt nu sunt aceleasi chestii, numai ca sub alta denumire? E doar o miscare de marketing sau este ceva substantial? Nu am reusit sa ascult ultimele materiale discografice ale lui ZW, si as dori sa-mi faca cineva o comparatie.
freelancer Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 evident ca iti mai trebuie si mana lui wylde (macar 10-15%), cat despre chicken-pickingul la care te referi, ala e cu adevarat doborator... cand a fost intrebat de un reporter cum il face, a raspuns ca trebuie mai intai sa canti vreo zece ani country si blues ca sa-ti izbuteasca...
AddRien Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 evident ca iti mai trebuie si mana lui wylde (macar 10-15%), cat despre chicken-pickingul la care te referi, ala e cu adevarat doborator... cand a fost intrebat de un reporter cum il face, a raspuns ca trebuie mai intai sa canti vreo zece ani country si blues ca sa-ti izbuteasca... Freelancer...ai pus punctul pe i. Respect!!! Ar mai fi ceva, totusi. Foloseste palm mute cand face trecerile alea rapide, sunetele se aud clar si se succed cu o viteza ametitoare...am incercat sa inregistrez ceva in seara asta, sa caut tonul lui zakk...normal ca nu e usor, dar in mare masura ce ai spus pana aici e foarte valabil - in special dropp c tuningul. Din start iti suna mai wylde chitara! Am tras ceva la repezeala. Tonul l-am facut destul de usor: distors cu gain pe la jumate, dar multa compresie, plus chorus, iar la solo si un pic de delay. Din pacate am probleme in continuare cu tehnica asta computationala. Am gasit un wav cu ritm de tobe si l-am pus pe loop, dar treptat ritmul se pierde si m-a cam incurcat. Promit sa ma documentez mai mult de pe forum ca nu se mai poate...cand trebuie sa inregistrez vreo ceva, imi piere tot cheful... Am folosit un Esp Edwards cu doze pasive SD, procesor Zoom G7 direct in computer, corzi GHS boomers, dar de 0,09 cu 0,46 (urmeaza sa pun setul zakk), pana de 3 mm si drop C tuning. La "solo" am folosit switch-ul, si am inchis semnalul pe doza din neck. Si de restul, decalaj...si incurcaturi. A se retine ideea de acordaj mai jos :
karpi Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Suna grozav cu Ozzy , secretul sunt mainile sale singur sau cu trupa sa nu prea mai suna nici cum in primul rand trebuie sa ai muzica , apoi un Ozzy care sa te dirijeze si doua maini.. am comparat "N" doze , pe diferite chitare , mi se pareau toate altfel , le am inregistrat cu aceasi setting , in trackuri separate , acelasi riff si scelasi powerchord , tonuri pe corzi in diferite poziti exact la fel SI aproape nici o diferenta , diferentele-s atat de mici ca se pot corecta cu orcice rabla de amplif si reglaj de ton. Dozele aveau mici diferente de impedantza si diferenta in puterea magnetului au diferite tonuri/timbru pa clean , cu distors aceste diferente dispar. Mana , maniera de a lovi corzile face cam totul. Cu distors poti sa pui o coada de matura si o coarda pe ea si suna la fel ca si cea mai super chitara.
AddRien Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Suna grozav cu Ozzy , secretul sunt mainile sale singur sau cu trupa sa nu prea mai suna nici cum in primul rand trebuie sa ai muzica , apoi un Ozzy care sa te dirijeze si doua maini.. am comparat "N" doze , pe diferite chitare , mi se pareau toate altfel , le am inregistrat cu aceasi setting , in trackuri separate , acelasi riff si scelasi powerchord , tonuri pe corzi in diferite poziti exact la fel SI aproape nici o diferenta , diferentele-s atat de mici ca se pot corecta cu orcice rabla de amplif si reglaj de ton. Dozele aveau mici diferente de impedantza si diferenta in puterea magnetului au diferite tonuri/timbru pa clean , cu distors aceste diferente dispar. Mana , maniera de a lovi corzile face cam totul. Cu distors poti sa pui o coada de matura si o coarda pe ea si suna la fel ca si cea mai super chitara. Hai sa nu "karpim" problema (nu te superi,nu?...sper ). Uneori diferentele astea mici sunt sarea si piperul. Iar Zakk suna bine si in BLS. Ca, intr-adevar, unora dintre noi ne este mai greu sa il distingem pe mr. Zakk de figura ilustrului Ozzy, asta e...Sa-l fi pus pe musiu Zakk sa cante pe Stagg de la inceputul carierei cu doze stoc de reghin, pedala union si o rabla de statie vermona... sa vezi ce diferente ar fi facut "rabla". Karpi, ce zici tu e perfect valabil, dar nu e de-ajuns sa aiba numai el mainile, nu crezi? Si matura aia cu corzi, daca le are de 0,10 cu 0,60 suna altfel decat ar suna cu 0,08, mai ales daca is mai molcute, adica in C tuning.
karpi Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 Hai sa nu "karpim" problema (nu te superi,nu?...sper ). Uneori diferentele astea mici sunt sarea si piperul. Iar Zakk suna bine si in BLS. Ca, intr-adevar, unora dintre noi ne este mai greu sa il distingem pe mr. Zakk de figura ilustrului Ozzy, asta e...Sa-l fi pus pe musiu Zakk sa cante pe Stagg de la inceputul carierei cu doze stoc de reghin, pedala union si o rabla de statie vermona... sa vezi ce diferente ar fi facut "rabla". Karpi, ce zici tu e perfect valabil, dar nu e de-ajuns sa aiba numai el mainile, nu crezi? Si matura aia cu corzi, daca le are de 0,10 cu 0,60 suna altfel decat ar suna cu 0,08, mai ales daca is mai molcute, adica in C tuning. E , ca nu crezi asta-i alta problema , incearca si tu ca sa te convingi .Chiar ca nu-ti vine sa crezi pana nu inregistrezi si apoi sa le amesteci sa nu fi influentat de parearea subiectiva anterioara apoi le asculti si abea dselusesti diferenta .Diferente ce sunt minore . Apoi mai intervine sonorizatorul , masteringul etc ,ce suna la Zakk pe scena doar pot banui dupa ce am auzit cantari fara Ozzy .
cearny Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 Rant: Nu stiu de ce, dar ultimul album Ozzy mi se pare ca are doar piese care n-au fost suficient de bune pentru BLS. Ultimele doua albume BLS sunt foarte bune in schimb, mai ales Mafia care e rupere. Rant-off: Mana conteaza cel mai mult. Se gasesc pe Youtube filmulete cu Zakk Wylde cantand intr-un magazin de instrumente aiurea de prin state, cu un basist si-un chitarist oarecare, pe un Marshall oarecare (oricum nu signature-ul lui) si cu scule oarecare, si tot suna mai a Zakk Wylde (inclusiv ca si ton) decat oricare dintre noi cantand fix pe sculele de turneu ale lui Zakk.
Guest costi iorga Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 (edited) Gear ce ii poarta numeleGibson Les paul cu EMG 81/85 (+ replica de la epiphone mai ieftina) MXR ZW-44 Wylde Overdrive - http://namm.harmony-central.com/WNAMM04/Co...-Overdrive.html Jim Dunlop ZW-45 Zakk Wylde Signature wah Marshall JCM800ZW - http://namm.harmony-central.com/WNAMM02/Co.../PR/2203ZW.html Cred ca e vorba de MXR-ul ala. E lansat acum 2 ani. Care replica Epiphone suna aproape la fel de extraordinar ca si varianta "mare" a lui Gibs! Si nush cum au facut-o la gat, dar are o playability mai buna decat un average LesPaul (care cel putin mie imi sta in mana ca o dârjala de lopata) Edited July 17, 2007 by costi iorga
Eldrian Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 "Lectiile" de chitara am vazut ca si le face pe 3 de-alde MARSHALL MG15MSZW MICROSTACK http://www.thomann.de/de/marshall_mg15mszw_microstack.htm iti trebuie o mina grea, foarte grea. Si trebuie sa te imbeti. Rau de tot. Niciodata nu e rau sa "karpi-esti" problema. Amplificatoarele sunt atit de evoluate ca fac orice scindura cu fire sa sune a ce vrei tu. Gibson iti iei numai daca vrei ... Insa nimic nu compenseaza o mina grea si o betie zdravana.
freelancer Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 aia cu microstackul e chestie publicitara... ceea ce zice karpi e adevarat si trebuie bagat la cap... aproape orice chitara pe distors si acordata a la zakk o sa sune foarte apropiat... de aia, daca vrei sa suni ca zakk, studiaza-l pe zakk, daca vrei sa suni ca laiho, studiaza children of bodom, hendrix etc... raman la parerea ca mana face cam 60-70% din sound, restul tine de acordaj, de sustain, de gain etc. urmariti-l pe zakk cu o chitara acustica si tot ca zakk suna... http://www.youtube.com/watch?v=rbACgF2p4RY (vezi degetul de la mana dreapta cu inelul cum face pickingul) http://www.youtube.com/watch?v=VyN6tdg7ViI and so on...
AddRien Posted July 17, 2007 Posted July 17, 2007 aia cu microstackul e chestie publicitara... ceea ce zice karpi e adevarat si trebuie bagat la cap... aproape orice chitara pe distors si acordata a la zakk o sa sune foarte apropiat... de aia, daca vrei sa suni ca zakk, studiaza-l pe zakk, daca vrei sa suni ca laiho, studiaza children of bodom, hendrix etc... raman la parerea ca mana face cam 60-70% din sound, restul tine de acordaj, de sustain, de gain etc. urmariti-l pe zakk cu o chitara acustica si tot ca zakk suna... http://www.youtube.com/watch?v=rbACgF2p4RY (vezi degetul de la mana dreapta cu inelul cum face pickingul) http://www.youtube.com/watch?v=VyN6tdg7ViI and so on... Dadada, in videoclipul 2 se vede cel mai bine tehnica lui:lol: Ce cumintel sta Zakk in colt iar cand ajunge aia la el, deja i s-a dus stilul. Noroc ca ea e stilata . Zakk rules, iar la chicken picking e dat naibii...ihaaa!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now