www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ce-I Ala Setup?


Guest Alexx_guitarist

Recommended Posts

somebody please delete/close these topic.

 

Inainte de a te apuca de chitara, sau de a face posturi stupide cu intrebari prostesti (prostesti = stupide) pe care puteai foarte bine sa le scrii si aici (alaturi de "cum ma machiez" si "ce inseamna cock"), cauta intr-un dictionar EN-RO ce inseamna cuvantul "setup".

 

Iti dau cadou de Craciun link catre alt "forum" . - E unul foarte educativ si e gratis : www.wikipedia.org

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Alexx_guitarist

Auzi mai vezi-ti de treaba. Am dreptul sa fac orice topic vreau atata timp ce nu incalca regulile. Daca nu-ti convine intrebarea mea, treci peste ea si gata. Tu esti ala care pierde reputatia nu eu. Eu pe celelalte topicuri am scris ca sunt incepator si pe topicu asta se subantelege. Nu cred ca intrun dict. Ro-en scrie cei aia setup la chitara.

Link to comment
Share on other sites

Corect, intr-un dictionar n-o sa-ti scrie ce-i ala. Insa ai google si sute de site-uri in care s-a vorbit despre asa ceva. Pun pariu ca daca dai un search dupa "setup chitara", chiar aici, pe rgc, gasesti o gramada de informatii utile.

Care-i problema cu facutul topicurilor aiurea? Pai acum daca dau search dupa "setup chitara", primul topic care imi apare e asta al tau, browserul lasandu-mi in coada topicuri cu mai multe informatii utile decat asta. Forumul si asa e plin cu tot felul de aberatii si devine destul de dificil sa cauti niste informatii, ar fi bine sa nu-l facem si mai varza...

La 90% din intrebarile care se pun am observat ca am gasit fara nici un fel de greutate raspunsuri pe google...