www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Alegere Intre Boss Gt 10 Si Line6 Pod X3 Live


DemonHunter

Recommended Posts

De fapt argumentul s-ar putea sa fie altul chiar daca ideea e aceeasi. Conteaza foarte mult prin ce il treci. Daca ai speakere active full range sau vrei sa faci o inregistrare repede e ok. Dar daca ai un amp ieftin/pe tranzistori/digital/hibrid/etc si speri sa il faci sa sune mai bine atunci nu ai nici o sansa. Din banii de procesor si de amplificator ieftin care il ai deja iei un amplificator la acelasi pret care AMP>>>>>>>>> procesor + amp ieftin . Poti sa ai simulare de mesa sau soldano sau cine stie ce pedale boutique, preampul tot iti taie frecvente si difuzorul tot iti omoara sunetul. Un amp mai scump, de calitate, probabil pe lampi, e iarasi incompatibil cu procesorul, caci procesorul nu poate scoate vreun sunet sa sune mai bine ca cel de amp. In loc sa imbunatateasca sunetul, asa cum se intampla cand folosesti o pedala de calitate, ti-l distruge. Desigur, mai ramane si faptul ca dai o gramada de bani pe ceva care pur si simplu nu e bun.

Mai zic o data: daca esti foarte priceput, il poti folosi live intrand direct in mixer, sau in inregistrari. Dar in nici unul din cazuri nu te poti auzi pe tine clar cantand (ori prin boxe mari care din pacate nu sunt indreptate spre tine, ori prin boxe de calc/casti), sunetul nu te umple, nu te misca, iar daca nu te misca sa-l auzi cum trebuie, e greu sa poti controla dinamica.

Hai sa nu mai exageram cu tonul .Eu am de toate felurile si toate suna bine .Tonul nu-i distrus ,

 

Unele tonuri sunt "playabile" unele nu .Acest lucru se intampla si pe analogic si pe digital .Si nu depinde de cat costa scula.

 

Diferentele de calitata intre scule sunt impotante in cazul"Inter Modulation Distorsion" ce strica transparebta si ," Noise" zgomotul propriu ce limiteaza dinamica.,dar si aceste probleme sunt de importanta mai mult in studio de inregistrare in concert mai merge si cu compromisuri.

 

Doua efecte sunt consumatoare de procesor: "pitch/bend" la care deranjeaza latenta , si Reverb unde nu deranjeaza caci avem nevoie de intarziere.

 

Un lucru important la procesoarele digitale este frecventra se esantionare , mai nou au aparut de ceva vreme AD si DA cu 96KHz si 24bit cu rapide si cu zgomot foarte mic .

 

In afara de distorsionator /compresor si doua EQ bune de restul nu prea ai nevoie la cantat, eventual ecou .

 

Restul sunt efecte de care te poti lipsi si care sunt folosite rar , unele efecte ambientale se folosesc doar ptr cateva masuri la cate o piesa.In afara de cateva trupe nu am auzit sa se reproduca in concert aceste efecte ambientale in concert , se face ceva apropiat si este OK. ( morfing, chorus pe mai multe "voci",flanger bogat, vocoder,)

Acele vestite simulatoare nu-si au rostul pe scena , ai destul sunet natural nu mai trebuie simulat.

 

In rest sunt de acord cu controlul pe scena , trenuie sa te auzi clar si tare ca sa poti nuanta aici intervine headroom-ul amplifului.

Alta problema care apare tot din cauza headroom-ului insuficient ar fi ca degeaba ai "cel mai tare " procesor sau "tren de efecte" daca statia nu reda clar si tare pe clean multe din aceste efecte isi pierd rostul.

 

Tot asa in cazul statiilor pe tuburi folosite in overdrive/distorsiune pe preamp si final +boxa degeaba folosesti ecou sau reverb sau chorus sunetul va fi de nerecunoscut .Deci ai bevoie de chorus si ecou ce este inserat in lantul de amplificare al PA .Acest lucru intr-un club mic nu intotdeauna se poate rezolva.Plus in cazul concertelor pe scena mare ai nevoie de un sonorizator care stie repertoriul si schimba efectele dupa cum este cazul...etc etc

 

Toate combinatiile sunt utilizabile fiecare cu partile bune si rele .Problema este sa ai bani multi , si "roadie" angajati care sa care sculele.

 

Totusi la nivelul de amatori sau trup amica este mai rentabil sa cari o statie de 300 W Solid State cu difuzoare de randament mare in locul a trei Double Stack Marshall de cate 100W .

 

pe o scena totu-i compromis , si pe cea mai super scena dotata cu de toate nu va suna niciodata perfect.

 

Si apropos de "amp ieftin " exemplul cel mai bun este Marshall , este un amp ieftin si destul de prost din aceasta cauza prin defectele ei a devenit "soundul" chitaritului de bluesrock.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Guest Don MaXxX
De fapt argumentul s-ar putea sa fie altul chiar daca ideea e aceeasi. Conteaza foarte mult prin ce il treci. Daca ai speakere active full range sau vrei sa faci o inregistrare repede e ok. Dar daca ai un amp ieftin/pe tranzistori/digital/hibrid/etc si speri sa il faci sa sune mai bine atunci nu ai nici o sansa. Din banii de procesor si de amplificator ieftin care il ai deja iei un amplificator la acelasi pret care AMP>>>>>>>>> procesor + amp ieftin . Poti sa ai simulare de mesa sau soldano sau cine stie ce pedale boutique, preampul tot iti taie frecvente si difuzorul tot iti omoara sunetul. Un amp mai scump, de calitate, probabil pe lampi, e iarasi incompatibil cu procesorul, caci procesorul nu poate scoate vreun sunet sa sune mai bine ca cel de amp. In loc sa imbunatateasca sunetul, asa cum se intampla cand folosesti o pedala de calitate, ti-l distruge. Desigur, mai ramane si faptul ca dai o gramada de bani pe ceva care pur si simplu nu e bun.

Mai zic o data: daca esti foarte priceput, il poti folosi live intrand direct in mixer, sau in inregistrari. Dar in nici unul din cazuri nu te poti auzi pe tine clar cantand (ori prin boxe mari care din pacate nu sunt indreptate spre tine, ori prin boxe de calc/casti), sunetul nu te umple, nu te misca, iar daca nu te misca sa-l auzi cum trebuie, e greu sa poti controla dinamica.

 

au scos acum cei de la digitech un procesor in care poti bypass-a amp modeler-ul, deci vei folosi doar efectele. E o chestie buna cand vrei sa ai mai multe efecte intr-unul dar totusi bune si nu vrei sa cari prea mult. Si poti sa-l treci si printr-un loop true-bypass.

S-au inventat multe optiuni si trebuie sa-o gasesti pe cea care ti se potriveste.

Eu mi-am spus parerea, 3 pedale de 500$ ar trebui sa te coafeze.

Edited by Don MaXxX
Link to comment
Share on other sites

Guest Don MaXxX
mie imi trebuie strict unul din cele doua..ce i asa neclar..macar un an pana cand ma obinuiesc si sa vad simulatoarele de amplif si dupaia o sa mi iau probabil un amp si o pedala + tuner..

 

cum spunea si razvan, de ce sa cumperi ceva si dupa 1 an sa realizezi ca nu-i bun? N-ai amp?

Link to comment
Share on other sites

Daca tot vrei procesor iti recomand sa iti iei Line6-ul, mi se pare mai educativ, adica poti sa iti faci macar idee cam ce amplificator vrei sa iti cumperi mai incolo. Mie Boss-urile personal nu imi plac, mi se pare ca suna prea digital toate distorsurile pe ele, Line6-ul parca aduce putin mai bine cu tonul si dinamica unui aplificator adevarat. iti spun asta deoarece am avut XT Live aproape 3 ani si am cantat si pe Boss de cateva ori. Daca vrei in schimb tonuri de shredding gen Satriani sau Vai cred ca cel mai bun este Boss, pentru restul ia Line6 (parerea mea).

Link to comment
Share on other sites

mie imi trebuie strict unul din cele doua..ce i asa neclar..macar un an pana cand ma obinuiesc si sa vad simulatoarele de amplif si dupaia o sa mi iau probabil un amp si o pedala + tuner..

 

Ia-ti patru pedale bune

de ex .

Compresor Boss ---> Mostortion MT10 Ibanez --> JackHammer -->Echo-delay.chorus/flanger--->Line-In sau preampul statiei pe -10dB ( intrarea de semnam mare )

 

Cmbinatia aceasta suna cum vrei tu .

Uita "simulatoarele" .( am mai descris de ce )

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu mai exageram cu tonul .Eu am de toate felurile si toate suna bine .Tonul nu-i distrus ,

 

Unele tonuri sunt "playabile" unele nu .Acest lucru se intampla si pe analogic si pe digital .Si nu depinde de cat costa scula.

 

Diferentele de calitata intre scule sunt impotante in cazul"Inter Modulation Distorsion" ce strica transparebta si ," Noise" zgomotul propriu ce limiteaza dinamica.,dar si aceste probleme sunt de importanta mai mult in studio de inregistrare in concert mai merge si cu compromisuri.

 

Doua efecte sunt consumatoare de procesor: "pitch/bend" la care deranjeaza latenta , si Reverb unde nu deranjeaza caci avem nevoie de intarziere.

 

Un lucru important la procesoarele digitale este frecventra se esantionare , mai nou au aparut de ceva vreme AD si DA cu 96KHz si 24bit cu rapide si cu zgomot foarte mic .

 

In afara de distorsionator /compresor si doua EQ bune de restul nu prea ai nevoie la cantat, eventual ecou .

 

Restul sunt efecte de care te poti lipsi si care sunt folosite rar , unele efecte ambientale se folosesc doar ptr cateva masuri la cate o piesa.In afara de cateva trupe nu am auzit sa se reproduca in concert aceste efecte ambientale in concert , se face ceva apropiat si este OK. ( morfing, chorus pe mai multe "voci",flanger bogat, vocoder,)

Acele vestite simulatoare nu-si au rostul pe scena , ai destul sunet natural nu mai trebuie simulat.

 

In rest sunt de acord cu controlul pe scena , trenuie sa te auzi clar si tare ca sa poti nuanta aici intervine headroom-ul amplifului.

Alta problema care apare tot din cauza headroom-ului insuficient ar fi ca degeaba ai "cel mai tare " procesor sau "tren de efecte" daca statia nu reda clar si tare pe clean multe din aceste efecte isi pierd rostul.

 

Tot asa in cazul statiilor pe tuburi folosite in overdrive/distorsiune pe preamp si final +boxa degeaba folosesti ecou sau reverb sau chorus sunetul va fi de nerecunoscut .Deci ai bevoie de chorus si ecou ce este inserat in lantul de amplificare al PA .Acest lucru intr-un club mic nu intotdeauna se poate rezolva.Plus in cazul concertelor pe scena mare ai nevoie de un sonorizator care stie repertoriul si schimba efectele dupa cum este cazul...etc etc

 

Toate combinatiile sunt utilizabile fiecare cu partile bune si rele .Problema este sa ai bani multi , si "roadie" angajati care sa care sculele.

 

Totusi la nivelul de amatori sau trup amica este mai rentabil sa cari o statie de 300 W Solid State cu difuzoare de randament mare in locul a trei Double Stack Marshall de cate 100W .

 

pe o scena totu-i compromis , si pe cea mai super scena dotata cu de toate nu va suna niciodata perfect.

 

Si apropos de "amp ieftin " exemplul cel mai bun este Marshall , este un amp ieftin si destul de prost din aceasta cauza prin defectele ei a devenit "soundul" chitaritului de bluesrock.

 

Imi cer scuze, nu am vrut sa sun asa definitiv :) ,

da, cu pricepere se poate suna foarte bine si prin procesor dar se presupune ca ai lucrat deja la amplificatoare (daca tot de acolo a inceput, sa incepem si noi de acolo :) ) si stii sa canti la chitara, adica stii ce sunet cauti, sau cel putin ai idee ce ar imbunatati sunetul.

 

E mai greu cand iti iei prima chitara si iei si procesor si speri ca daca citesti manualul si butonezi un pic, intr-o zi te vei pricepe sa-ti faci un ton frumos. Si prin butonat ma refer la schimbat patch-uri si preseturi, caci asa se procedeaza de obicei, un an de zile schimbi patchurile alea, daca gasesti un preset pe care scrie recto cu ala canti gaj gaj si cu presetul pe care scrie solo canti (cica) solo. Iti mai trebuie un mrclean sau un cleanchorus si gata cu procesorul.

Gasesti un patch bluesdly si incerci sa canti un 12 bar blues sau sa faci niste benduri si te intrebi de ce suna oribil si afli intr-un final ca habar n-ai sa canti un blues cu un ton curat de amp (preferabil si cu un eq setat corespunzator). Doar pentru ca pe ton scrie blues nu il face blues.

Ori asa, ori cica incepi de la un efect care iti place apoi ba ii scoti delay-ul, ba il adaugi (evident delay implicit, ca habar n-ai la cate milisescunde ar fi bine sa-l setezi, sau ce e aia feedback, daca nu ai pus in viata ta mana pe o pedala), poate mai pui un compresor ca ti-a zis cineva ca ala adauga sustain si cica aia e bine si tot asa. Pana la urma tot ghiveci ajunge.

 

Si la ce bun? Dar amplificatorul ala prin care se trece procesorul oare se seteaza? Adica knob-ul de middle, ala la ce e bun ?(adica nu la ce foloseste, la ce este bun) Cum folosesti eq-ul sa iti aduci chitara in fata sau sa o trimiti in spate? Sau cum faci sa nu trebuiasca sa folosesti o gramada de gain ca sa suni "heavy" si cu energie?

 

Am pe procesor ampsim de AC-30 si AC-15. Mult timp am stat departe de ele pentru ca habar n-aveam de Vox si modelurile sunau infundat, se distorsionau, nu erau bune nici pentru clean nici pentru metal. Mai tarziu aflu ca Brian May canta pe Vox si ma intreb cum naiba suna asa de tare. Butonez si vad ca intr-adevar, ampsim-ul parca aduce a ceva vintage, parca incep sa simt atmosfera. Apoi scot cablul si il pun in amplificatorul meu solid state de dormitor si incerc aceleasi setari, nu mai este aceeasi nuanta, dar suna mai bine, mai rock, mai fain, poti sa canti aceleasi riff-uri si te apropii mai mult de ton doar din cateva setari de eq si putina atentie la ceea ce canti.

 

Dupa parerea mea, lucrurile astea nu se pot invata cu un procesor, trebuie sa le stii cumva de undeva si apoi da, poti lejer sa te auzi cat se poate de frumos prin orice dracie electronica.

 

mie imi trebuie strict unul din cele doua..ce i asa neclar..macar un an pana cand ma obinuiesc si sa vad simulatoarele de amplif si dupaia o sa mi iau probabil un amp si o pedala + tuner..

 

In procesor vei gasi ampsim-uri de Marshall, de Fender, de Vox etc. Daca iti iei procesor si apoi iti iei JCM800 (la vreo 2000 de $$.. cred) e bine, atunci tot a fost bun de ceva procesorul. Dar daca iti iei AVT50/100 la vreo 2000 de RON atunci n-ai facut nimic, nu ai avansat cu nimic in sunet. La fel si la celelalte... Fender e si Frontman 15w si Twin Reverb... sau este? Poate este un motiv pentru care Frontman-ul si Avt-ul nu sunt simulate in nici un procesor, sau pentru care costa celelalte doua asa de mult. Ideea este ca daca procesorul te face sa cumperi un Marshall doar pentru ca scrie Marshall pe el si nu pentru ca este sau nu un amplificator bun, atunci ar trebui sa te feresti de procesoare :) .

Link to comment
Share on other sites

Ia-ti patru pedale bune

de ex .

Compresor Boss ---> Mostortion MT10 Ibanez --> JackHammer -->Echo-delay.chorus/flanger--->Line-In sau preampul statiei pe -10dB ( intrarea de semnam mare )

 

Cmbinatia aceasta suna cum vrei tu .

Uita "simulatoarele" .( am mai descris de ce )

 

cand te referi ca suna cum vreau eu la ce te referi? :)

Link to comment
Share on other sites

..oricum nu am bani de analoage (ca toti)

 

 

 

...de 700$ iti iei la "analoage" de n-ai atatea picioare cu ce sa le apesi :).........pe bune gandestete serios la problema ......si in legatura cu legatul lor....la legi odata intre ele le pui intr-un case le stezi cum vrei tu si gata ca un procesor (ceva mai greu)...........dar ai sunet calumea tata ....nu lasere..

Link to comment
Share on other sites

gasesti la mine pedale maxon, high-end, la pret mic

nu se compara cu niciun procesor

 

Sînt de acord cã pedalele tale sînt excelente atât din p.d.v. calitativ, cât ºi ca preț, dar ai uitat sã-i spui omului cã dacã nu are un amp adecvat (full tube - de calitate), vor suna ca porcu; pardon - ca niºte bondari închiºi în cutiuțe de carton.

Link to comment
Share on other sites

sunt ampuri care se pupa cu pedale in general sau ampuri care se pupa numai cu anumite pedale. la inceputuri eu am avut un vox pathfinder si un boss sd2 si tonul de drive era super misto. nu se putea compara cu niciun procesor. are acel in your face care nu il gasesti la procesor. pedalele astea, si nu numai, in general, suna FOARTE bine pe solid state. il face sa sune ca un amp pe lampi, atat cat se poate. suna CEL mai bine pe un amp pe lampa. nu pe toate.

depinde de amp, daca se pupa sau nu.

am avut mai demult un peavey efx transtube care pur si simplu nu vroia, pe canalul de crunch, sa coopereze cu nicio pedala drive. aveam sd2 si guvnor. insa pe clean orice amp, mai mult sau mai putin, fie el solid state sau tube, va suna mult mai bine cu o pedala de od analog decat orice procesor boss sau pod sau altele asemenea.

parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Problema e clar de compatibilitate între pedale ºi amp, dar nu sînt de acord cu ce spui cum cã orice pedalã analoagã de overdrive + amp pe tranzistori sunã mai bine decât un procesor, pt. cã am vãzut ºi auzit mai multe cazuri în care pedale de od Boss (DS-2 ºi Bd-2) ºi Tech 21 (XXL-parcã) cu ampuri solid state (Marshall ºi Solton) sunau bâzâit în ultimul hal. Asta în varianta de care spuneai - drive/distors din pedale pe canalul de clean al amp-ului. Iar respectivii ghitariºti, cãrora le aparțineau sculele erau încântați de sound :)

Link to comment
Share on other sites

ba...eu sunt posesor de gt10 cam de vreo luna...sunt tare multumit de el. am avut zoom g7 inaintea lui.

 

comparativ, gt10 e mult mai stufos si plin de parametri peste parametri pe care-i poti modifica rasuci invarti pune in cam orice fel iti tuna mintea...foarte flexibila jucarica. are 2 noise gate-uri, pentru fiecare preamp, care pot fi puse oriunde in lantu' de efecte si sunt eficiente...looperu e util pentru crearea patchurilor...pentru live...cam incomod de folosit.

 

la sunet...se poate scoate de la blues la death (am reusit sa scot asa turbaciuni cu o simulare de marshall)...tine foarte mult de cata rabdare ai sa-l butonezi...in nici un caz daca il cumperi si te-apuci sa dansezi sa nu te-astepti sa ramai masca. EZ toneu e el util da' la fel, nu scoate tot ce poate procesoru...e pentru nerabdatori :)

 

ce-i frumos la el fata de zoom, dinamica e reprodusa foarte fain, in sensu ca daca te joci cu volumele de la doze...chiar se simte gainu/volumu cum creste sau scade gradat.

 

restul efectelor sunt mai mult decat multumitoare si folosibile (inclusiv wahu)...depinde aici de standardele fiecaruia...

 

un singur minus...la unele simulari cu mai mult gain...de genu' rectifier...marshall...notele distincte (cu exceptia celor din bas) par a avea o tenta de wah...na...poate n-am sapat eu destul...

 

potential are la greu...noroc!

Link to comment
Share on other sites

ba...eu sunt posesor de gt10 cam de vreo luna...sunt tare multumit de el. am avut zoom g7 inaintea lui.

 

comparativ, gt10 e mult mai stufos si plin de parametri peste parametri pe care-i poti modifica rasuci invarti pune in cam orice fel iti tuna mintea...foarte flexibila jucarica. are 2 noise gate-uri, pentru fiecare preamp, care pot fi puse oriunde in lantu' de efecte si sunt eficiente...looperu e util pentru crearea patchurilor...pentru live...cam incomod de folosit.

 

la sunet...se poate scoate de la blues la death (am reusit sa scot asa turbaciuni cu o simulare de marshall)...tine foarte mult de cata rabdare ai sa-l butonezi...in nici un caz daca il cumperi si te-apuci sa dansezi sa nu te-astepti sa ramai masca. EZ toneu e el util da' la fel, nu scoate tot ce poate procesoru...e pentru nerabdatori :)

 

ce-i frumos la el fata de zoom, dinamica e reprodusa foarte fain, in sensu ca daca te joci cu volumele de la doze...chiar se simte gainu/volumu cum creste sau scade gradat.

 

restul efectelor sunt mai mult decat multumitoare si folosibile (inclusiv wahu)...depinde aici de standardele fiecaruia...

 

un singur minus...la unele simulari cu mai mult gain...de genu' rectifier...marshall...notele distincte (cu exceptia celor din bas) par a avea o tenta de wah...na...poate n-am sapat eu destul...

 

potential are la greu...noroc!

 

 

multumesc mult :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
mie imi trebuie strict unul din cele doua..ce i asa neclar..macar un an pana cand ma obinuiesc si sa vad simulatoarele de amplif si dupaia o sa mi iau probabil un amp si o pedala + tuner..

dude la naiba, nu lua ma procesor...ce aveti toti? Ia pedala , amp , tuner....dastea...o sa te saturi de proc si dupa dai alti bani, pt alta distractie, si realizezi ca ai luat degeaba.

 

@[Q]:potential are la greu...noroc!

 

Hai ma fii serios :)

Link to comment
Share on other sites

...am vandut GT-8 -ul cam de vreo doua luni,am scapat de ea fiindca nu mai cant decat acasa,nici un alt motiv mi-e mi-a placut,pacat ca nu il mai am ca as inregistra ceva si cu GT-8 si cu Marshall si cred ca multi care urla pe aici ca "lampa lampa" ,nu ar stii care e lampa si care e Gt-8.

 

4.jpg

cu metoda asta GT-8 chiar face treaba buna.super buna.

post-1799-1224673730_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

...am vandut GT-8 -ul cam de vreo doua luni,am scapat de ea fiindca nu mai cant decat acasa,nici un alt motiv mi-e mi-a placut,pacat ca nu il mai am ca as inregistra ceva si cu GT-8 si cu Marshall si cred ca multi care urla pe aici ca "lampa lampa" ,nu ar stii care e lampa si care e Gt-8.

 

4.jpg

cu metoda asta GT-8 chiar face treaba buna.super buna.

 

Io's de acord cu tine la faza cu "lampa-lampa.." :)) chiar si cu treaba procesor=homework, bun la inregistrat,etc.. dar in situatie live si la vol. destul de mare in "gashca galagioasa" unde ai nevoie de prezenta/dinamica/oO mai ales pe drive procesorul indiferent de gtxx sau ce'o fi el (am probat cam orice proc mai putin gt10; dar daca fratii lui sau concurenta nu m'au convins la treaba asta n'am incredere nici in el :) ) nu prea iti dau chestiile alea; mai degraba ti le iau. Am incercat si smecheria send-return care ai atasat'o; era ceva mai bine dar tot nu m'a convins; sincer as folosi un procesor numai ptr a colora putin sunetul si in in situatie de bypass cu un amp.

Link to comment
Share on other sites

Io's de acord cu tine la faza cu "lampa-lampa.." :)) chiar si cu treaba procesor=homework, bun la inregistrat,etc.. dar in situatie live si la vol. destul de mare in "gashca galagioasa" unde ai nevoie de prezenta/dinamica/oO mai ales pe drive procesorul indiferent de gtxx sau ce'o fi el (am probat cam orice proc mai putin gt10; dar daca fratii lui sau concurenta nu m'au convins la treaba asta n'am incredere nici in el :) ) nu prea iti dau chestiile alea; mai degraba ti le iau. Am incercat si smecheria send-return care ai atasat'o; era ceva mai bine dar tot nu m'a convins; sincer as folosi un procesor numai ptr a colora putin sunetul si in in situatie de bypass cu un amp.

Problema ai abordato destul de bine,dar.....nu cred ca un Gt-8 si etc.....sunt facute sa inlocuiasca un amplificator de buget

asa ca pt cea ce este inventat face fata brio.

Un amplificator bun costa peste 1500 Euro un TC Electronic sau ceva asemanator costa iarasi peste 1000 asa ca asteptarile nu pot fii aceleasi,tot faceti comparati care nu isi au locul,propo cat costa un Gt-10 sub 2000 Lei????

Link to comment
Share on other sites

Problema ai abordato destul de bine,dar.....nu cred ca un Gt-8 si etc.....sunt facute sa inlocuiasca un amplificator de buget

asa ca pt cea ce este inventat face fata brio.

Un amplificator bun costa peste 1500 Euro un TC Electronic sau ceva asemanator costa iarasi peste 1000 asa ca asteptarile nu pot fii aceleasi,tot faceti comparati care nu isi au locul,propo cat costa un Gt-10 sub 2000 Lei????

 

M'ai inteles oarecum gresit; nu vorbeam despre inlocuirea amp'urilor de catre procesoare (ar fi absurd). faceam un fel de comparatie intre ele (cu calitatea/dinamica/prezenta slaba; anemia care o au in majoritatea cazurilor mai ales pe efectele de distors; sa nu mai zic despre simularile de amp care imi par facute la bascalie..) si cateva pedale cam pana in 2000 de ex cum zici tu cu care iti adaugi cateva condimente dupa gust si te'ai scos. Daca ma exprim cam greu, poti citi postul #30 al lui @DonMaXXX ;cam tot aia vroia sa zica.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.