baltazar181 Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Salut. Ma bate gandul sa folosesc pedale doar distorsiune si compressor si restul effectelor de modulatie sa le folosesc dintr-un mini multieffect, Cam asa ar arata setupul, wah ,chitara, dist , dist2, compressor, multieffect , booster. A mai folosit cineva asa ceva? de acea as vrea acel multieffect sa am toate effectele de modulatie phaser, flanger, delay ,rotary, reverb. M-am gandit la o varianta de digitech RP70 sau ceva de genul.
FiveseveN Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Sure. ai grijă la nivel, să nu distorsionezi intrarea multiefectului.
baltazar181 Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 Pai probabil se poate pune efectele inaintea distorsului
FiveseveN Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 (edited) Da man, dar INTRAREA efectului (partea analogică, nu simulările sale de distorsiune) are un nivel maxim, i.e. se așteaptă la un semnal de chitară. Oricum, îți dai seama imediat dacă e prea tare, că nu-i foarte plăcut. Edited September 20, 2016 by FiveseveN
baltazar181 Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 Da am inteles de acea am zis ca as intra direct din wah in multiefect si din multi in pedalele de distorsiune. Numai nu stiu cum ar suna modulatiile inainte de distorsiune, de obicei se pun dupa.\ Eventual foloseste cineva asa ceva si cu ce multieffect?
Blackthorn Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Dupa parerea mea cu Digitech-ul ala strici orice ton analogic de distors ai. Ia mai bine un Zoom G3, sta mult mai bine la capitolul efecte si strica mai putin tonul, 2
karpi Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 (edited) Un multiefect de obicei duce/primeste si semnal de chitara si semnal de "orga" , de ex la un Boss are un buton de selectare semnal mic sau mare . De fapt efectele "de obicei " nu amplifica ..dar in cazul distorsului si al wah-wah pot sa apara verfuri mai mari decat ampliudinea semnalului din chitara ... dar ..daca totusi amplifica de obicei acestea au reglaj de volum pe iesire la distors este rezolvata treaba .. Oricum reglezi pe rand nivelurile de intrare si iiesire ca sa ai semnal nedistorsiuonat " la capat " ( in unele procesoare chiar si trebuie " aliniate " ca nivel de in/out intre afectele interne ) Este OK cum ai gandit .= ...>chit ....wah ,..( aici se poate un compresor )..dist1 , dist 2 ,...( aici poate un limitator ) . procesor cu efectele ambientale ( nu mai ai nevoie de booster caci procesorul poate aveae semnal mare pe iesire poti sa ataci direct si etaj final ) Nici al doilea distors 2 nu stiu daca trebuie caci ai in procesor o colectie intreaga de distors-uri si de acel "distors1 " ai nevoie daca este ceva special ceva ce nu poate procesorul .. Ptr unele sounduri wah-ul poate fi pus dupa distors si dupa compresor .. In unele cazuri pe scena am folosit intrarea loop-ului amplifului "effect return "( la o scena cu ampliful pus la disppozitie ) ca sa scap de preampliful din statie ce "decolora/colora ".soundul si nu puteam altfel sa scot sunetul setat de mine cu efectele / procesoarele mele ......toate procesoarele au semnal mare pe iesire ( cu volum rerglabil ) poti sa ataci un etaj final direct fara preampliful statiei ... Un procesor Zoom .G3. cred ca ar fi OK si Boss are de toate , de ex un Boss G8 ,sau 10 ce se vand acum ca s-au " invechit moral " Au o sumedenie de posibilitati si scoti cam orice ton si efect vrei i eventual un Wah extern ce are " unele calitati speciale " este necesar daca nu esti multumit cu cel intern ..in rest ai cam de toate intern .. La procesoarele acestea mai noi ...se poate aranja ordinea efectelor ...cum doresti tu .. Ecou nu prea merge inainte de distors ..din aceasta cauza au facut "loop" la amplifuri ..etc distorsul. face pe "compresor "-ul ...deci . ridica semnalele "mici" cea ce face ca repetitia ecoului sa fie greu de setat ca nivel ..incontinu apare la nivelui semnalului primar ..si este deranjant ... Wah, Phaser, flanger , chorus ..se pot pune si inainte de distors ..dar de obicei doar ptr un overdrive unde varfurile aleatoare ale frecventelor ce apar si dispar ( sweep ) trec de nivelul overdrive si intra in distors iar celelalte frecvente care au nivelmai mic sunt mai putin didtorsionate asa astfel ai un efect mai interesant ...trebuie experimentat ... La procesoarele acestea mai noi ...se poate aranja /seta ordinea efectelor interne ...cum doresti tu .. Edited September 20, 2016 by karpi 1
dHeinrich Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Eu asa fac cu unul din set-up-uri. Am wah, compresor, cateva pedale de dist/fortaj, si apoi tc electronic nova system (stie si intrare de linie si iti anuleaza toata sectiunea lui analog de dist). Pentru mine functioneaza foarte bine.
alinu_tau Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 (edited) Dupa parerea mea cu Digitech-ul ala strici orice ton analogic de distors ai. Ia mai bine un Zoom G3, sta mult mai bine la capitolul efecte si strica mai putin tonul, Si eu sunt perfect de acord. Eu am renuntat de tot la pedale si folosesc 2 procesoare Zoom, unul inainte pentru pedala de volum. dist, amp sim, compressor, cab sim si unul dupa pentru modulatii, reverb, delay. Eu intre drive-urile si distorsurile din Zoom (vorbesc de genaratia noua de procesoare) si pedale nu simt nici o diferenta si eu chiar sunt pretentios. Puteam sa imi iau un singur Zoom G3 sau G5 dar mi se pare mai usor si mai versatil asa. In fata lor am mai pus doar un wah. Asa pot canta in orice, in monitoare/boxe active, portabile, direct in mixer sau calculator pentru inregistrari, PA-uri portabile si chiar in boxe portabile pentru smartphone chiar si in astea suna de rupe... ceea ce n-am resit sa fac nici cu Boss, nici cu Line6 si nici cu Digitech... Edited September 21, 2016 by alinu_tau 1
ADELE Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 Dupa parerea mea cu Digitech-ul ala strici orice ton analogic de distors ai. Ia mai bine un Zoom G3, sta mult mai bine la capitolul efecte si strica mai putin tonul, Din ce am inteles eu seria RP de la DigiTech este construita pentru incepatori, nu prea gasesti tonuri de calitate inalta prin ele, nicidecum la calitatea pe care o ai de la o pedala.
baltazar181 Posted September 22, 2016 Author Posted September 22, 2016 am si renuntat de la RP. Acu-s cativa ani am avut un RP chiar la inceput dar chiar ca nu are tonuri bune.
karpi Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 (edited) Am vazut doar pe net ..prezentare ..distors digital /procesor cu algoritm special ce asigura soundul optim pe tot griful , Nu mai stiu ce tip era ..( cred ca Boss ) am trecut peste deoarece eram obosit noaptea si cautam altceva dar "sa nascut idea " si acum caut sa vad ce zic chitaristii .sau sa aud ceva demouri .. Presupun ca este vorba de " balansul " tonal dintre corzile " joase " si cele "inalte " ca sa ai fara a schimba doza ton "inteligibil / plin etc " pe tot gatul ..cu " un singur reglaj "...ce ar fi ceva .. Edited September 22, 2016 by karpi
kiske13 Posted October 3, 2016 Posted October 3, 2016 dHeinrich, m-ai pus pe ganduri. Esti a doua persoana care recomanda nova. Am vrut si eu un distors bun, gen Triple Wrack si niste pedale aditionale. Cu nova as rezolva toata treaba combinand cu T.W. Singura mea problema este ca nova din cate am vazut nu are headphone in.
baltazar181 Posted February 3, 2017 Author Posted February 3, 2017 Am scos pedalele behringer din pedalier si am pus Zoom g3 pentru effecte si chiar si unele distorsuri. Am pus in ordinea urmatoare chitara-wah-hardwire-zoom-lbp1 Functioneaza super pot sa scot si zgomotul produs de hardwire, am facut un preset special pentru pedala analog cu putin delay si noisegate. Insa am niste probleme, sunetul scos din zoom distorsurile si simularile de amp mi se par fara frecvente inalte. De ex pentru un crunch bun trebuie sa pun la maxim si treble si presence, sau la TS tonul trebuie sa-l dau la maxim.
FiveseveN Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 Ai cabsim activat cumva? Presupun că intri într-un amp de chitară.
baltazar181 Posted February 3, 2017 Author Posted February 3, 2017 DA am si cabsim activat, dar si cand l-am dezactivat tot acelasi lucru e. Sau cand n-am pus altceva doar un overdrive tot acelasi lucru e
alinu_tau Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 (edited) Da ce rol are LPB-1 dupa iesirea din procesor, ca eu nu inteleg? Pedala in cauza nu-i chiar asa transparenta, taie din inalte si adauga joase, iar procesorul oricum are destul output, nu-i nevoie de inca un preamp... Cab-sim-ul nu trebuie activat daca intri in amp de chitara cu cabinet, altfel la volum mare o sa faca o microfonie infernala. Edited February 3, 2017 by alinu_tau
baltazar181 Posted February 3, 2017 Author Posted February 3, 2017 Da ce rol are LPB-1 dupa iesirea din procesor, ca eu nu inteleg? Pedala in cauza nu-i chiar asa transparenta, taie din inalte si adauga joase, iar procesorul oricum are destul output, nu-i nevoie de inca un preamp... Cab-sim-ul nu trebuie activat daca intri in amp de chitara cu cabinet, altfel la volum mare o sa faca o microfonie infernala. LPB ul il folosesc la solouri, Imi place mai mult ca boosterul din zoom. Am sa incerc si fara cab sim cand ma duc acasa
alinu_tau Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 (edited) LPB ul il folosesc la solouri, Imi place mai mult ca boosterul din zoom. Am sa incerc si fara cab sim cand ma duc acasa De-aia ai procesor unde poti salva 100 de patch-uri ca sa poti schimba tonul cant faci un solo, inclusiv un patch cu output reglat mai mare. Iar procesorul mai are si un jack pentru pedala de expresie... trebuie folosita si optiunea respectiva... cu care poti da chiar si volum cu range reglabil, poti adauga delay, poti seta delay-ul din proc. sa adauge volum in momentul in care il activezi... infinite posibilitati Edited February 3, 2017 by alinu_tau
baltazar181 Posted February 3, 2017 Author Posted February 3, 2017 Acuma mie asa imi convine nu asta era intrebarea.
FiveseveN Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 taie din inalte si adauga joase Hai să vedem: Nu este nici un filtru trece-jos și nici o metodă de a amplifica preferențial joasele. Banda e liniară de la 10 Hz la radio. Poate ai rămas cu impresia asta pentru că l-ai folosit direct după chitară și înaltele au fost atenuate din cauza impedanței de intrare mici. După procesor nu e cazul. 1
alinu_tau Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 nu Hai să vedem: Nu este nici un filtru trece-jos și nici o metodă de a amplifica preferențial joasele. Banda e liniară de la 10 Hz la radio. Poate ai rămas cu impresia asta pentru că l-ai folosit direct după chitară și înaltele au fost atenuate din cauza impedanței de intrare mici. După procesor nu e cazul. Nu-i corecta schema ta, condensatorii de intrare-iesire sunt de 0.22uF ceea ce adauga destule joase si taie inaltele. Eu am inceract sa-i schimb cu o valoare mai la jumatate (0.11) dar asa adauga medii, pana la urma am vandut pedala respectiva, dar nu despre asta-i vorba aici, parerea mea e ca pedala respectiva nu-si prea are rostul in schema asta.
baltazar181 Posted February 3, 2017 Author Posted February 3, 2017 Oricum nu asta era intrebarea. Mie asa imi place foarte mult. Nu mai mut de pe crunch ci ii dau un boost si ii foarte buna la solouri
FiveseveN Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 condensatorii de intrare-iesire sunt de 0.22uF ceea ce adauga destule joase si taie inaltele Ăh... ești sigur că știi cum funcționează un filtru RC?! Arată-mi în circuit unde apare tipul de filtru din dreapta.
karpi Posted February 3, 2017 Posted February 3, 2017 (edited) Am scos pedalele behringer din pedalier si am pus Zoom g3 pentru effecte si chiar si unele distorsuri. Am pus in ordinea urmatoare chitara-wah-hardwire-zoom-lbp1 Functioneaza super pot sa scot si zgomotul produs de hardwire, am facut un preset special pentru pedala analog cu putin delay si noisegate. Insa am niste probleme, sunetul scos din zoom distorsurile si simularile de amp mi se par fara frecvente inalte. De ex pentru un crunch bun trebuie sa pun la maxim si treble si presence, sau la TS tonul trebuie sa-l dau la maxim. Intri in MENIU si ai tot felul de reglaje ai EQ pe trei benzi din acesta reglezi ce sound doresti , NOISE ( eu am un G1 ) probabil si la al tau aceleasi setari ....deci am vre-o 5 tipuri de noisegate care la randul lor au diferite sounduri ( un fel de Cabsim ) Daca nu vreau Noise Reduction ..pun pe "1" unde nu simt "gate"-ul si nu ma deranjeaza la solouri ptr diferite sounduri alegand una din cele 4 sau 5 tipuri .primul din acestea este liniar deci numai "Noise Gate " restul fiecare are alt sound .( fiecare tip de filtru +noisegate are o litere "S" , "B" ..si nu mai stiu Pe langa asta ai EQ pe trei benzi .. La fiecare tip de "amplif simulat " ( distorsuri de tot felu ) am un "gain " ce pot sa-l atribui la pedala de expresie si astfel pot regla cu piciorul nivelul de distors ..la unele sounduri de la clean la distoirs , altele de la crunch la distors high gain etc ..bineinteles si volumul de iesire va creste odata cu saturatia mai mare .. Apoi in functie de Amplif / boxa cauti ce-ti convine . In meniu la unul din efecte am Compresor , Preamp /booster , tremolo , phaser, ring modulator , , doua tipuri de Wah , AutoWah . Aici se poate folosi compresrul sau Booster-ul ca sa ai gain mai mare .. Nu stiu de ce nu ai tu pe iesire semnal sufucient de mare , toate procesoarele ce le-am avut duc direct orice etaj final pana in saturratie si pe clean .. Practic daca folosesc procesr pe un amplif de chitara trebuie sa reduc volumul de iesire la aprox 30% din total .ca sa nu innec intrarea amplifului .. Poate tu "inneci" acel booster si de aici ai un sound ce-ti convine . Edited February 3, 2017 by karpi
baltazar181 Posted February 4, 2017 Author Posted February 4, 2017 Nu stiu de ce nu ai tu pe iesire semnal sufucient de mare , toate procesoarele ce le-am avut duc direct orice etaj final pana in saturratie si pe clean .. Practic daca folosesc procesr pe un amplif de chitara trebuie sa reduc volumul de iesire la aprox 30% din total .ca sa nu innec intrarea amplifului .. Poate tu "inneci" acel booster si de aici ai un sound ce-ti convine . Nu ma intelegeti. Am semnal suficient pe iesire as putea face sound de solo lejer insa nu imi place textura boosterului din pedala. Acel LBP ma multumeste total chiar imi place foarte mult ca ii da niste "carne" la sound. Nu imi place sa fac 100 de preseturi. Folosesc doar cateva 2 tipuri de clean vreo 3 de distors si larevedere. Cu acel booster din oricare sound pot face sound de solo
karpi Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 (edited) Am inteles despre unele inalte , ..acestea pot venii din overdrive al booster-ului extern ( din cauza distorsiunii apar armonice multe ...cu cresterea distorsiunii tot mai multe ce fac soundul "spart " ...) , reduci din inalte si din procesor si la amplif doar asa se poate scapa de aceste inalte "sparte " ..dar de obicei pe difuzor nu se prezinta doar in Line-in direct in "recorder" fara "cabsim" apar la mine , mai ales la sounduri de rock/blues semi-clean nu crunch ... Aici am o problem .in acest caz trebuie sa reduc din gain sa ramana soundul "plin ". In cazul "crunch" sau "distors " cabsimul si EQ pe iesire ajuta sa scap de inaltele ce fac soundul spart .. "Sweet Spot"-ul il incepi sa-l setezi deja din chitara apoi etaj cu etaj ...ca sa ai continutul de armonice convenabil ..Trebuie sa ai grija caci unele procesoare pot sa ajunga sa distorsioneze/limiteze /sa se innece intre etajele interne daca semnalul din etajul ( efectul ) intern anteriore este prea mare .. De obicei in asemenea caz de overdrive intern ...decuplez toate efectele apoi pe rand le activez si reglez volumul de iesire al fiecarui efect intern ca sa nu duca in limitare etajul/efectul urmator .. La preseturile de fabrica volumele de iesire al efectelor la Zoom sunt setate cam la 75%-80-% dca umbli la EQ sau de ex introduci un Phaser unele frecvente pot sa ajunga la un nivel mai mare ce duce etajul urmator in overdrive/limitare ce duce sau la "vuiet " si pierzi din definitia /articulare sau se "sparge" soundul se inneaca pe inalte .. Nici eu nu am 100 de sounduri , doar cate doua convenabile ptr fiecare tip de chitara .Ptr cantat live uti;;izez doar un singur reglaj restul il fac din "gain" ( potmetru de volum din chitara / potmetru de ton schimbat doze eventual ) s apoi "gain" ul cu expression pedal ....atat ...caut un ton optim ce suna convenabil in locatia respectiva ce sa permita o interpretare " articulata " inteilinila ..de aici numai "headroom"-ul amplifului mai strica cate ceva ...asta ptr solko , ptr " ritm " gasesc pe loc tot din reglajele amintite soundul OK ptr piesa .. Edited February 4, 2017 by karpi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now