Claudiu Axi Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Salutare, RGC. Vreau pentru acordaje joase sa-mi pun un atenuator pt sunetul de fond de la headstock. Ceva pareri despre cele doua variante? Eventual daca cineva le-a incercat pe amandoua si vrea/poate sa-mi spuna pros/cons la fiecare. :-?? Multumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 (edited) 1. Elasticul de păr sau o sută de alte soluții simple, iefine și accesibile ce dumnezău au? 2. Ești sigur că există acest "sunet de fond" deranjant în cazul tău? PS: burete special pentru arcuri de tremolo este? Mă duc repede să patentez. Edited September 4, 2014 by FiveseveN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shreder_DT Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Cred ca se folosesc si pentru a te ajuta sa canti mai curat pe high gain, in special cand vrei sa inregistrezi. Eu am Guvgear, nu prea il folosesc, dar pot sa zic ca imi da +1 la skill pe solo-uri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 Pai pt high gain l-as folosi...am doze active si vreau sa cant niste piese de-ale lui Keith Merrow si daca tot vreau sa sune bine, macar sa nu stau cu elasticul de par pe gatul chitarei... 1. Elasticul de păr sau o sută de alte soluții simple, iefine și accesibile ce dumnezău au? 2. Ești sigur că există acest "sunet de fond" deranjant în cazul tău? PS: burete special pentru arcuri de tremolo este? Mă duc repede să patentez. Domnule FiveseveN, am intrebat frumos de o parere daca tu vrei sa tii pe drop A elasticul de par, treaba ta, mie-mi place sa folosesc lucrurile pt scopul creat, la modul ca nu mananc supa cu furculita Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 daca tu vrei sa tii pe drop A elasticul de par, treaba ta Păi eu pe drop A nu țin nici măcar atât, de asta te-am întrebat dacă într-adevăr ai observat o problemă sau doar ai observat că e la modă. mie-mi place sa folosesc lucrurile pt scopul creat Treaba asta cu "scopul creat" e ca vesta de pescar vândută la 300 lei pentru că, vezi tu, e "specială pentru foto". Dacă tu vrei burete "special creat" să amortizeze corzile, cum te pot împiedica eu să dai banii pe prostii? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winston Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Fii barbat, Claudiu. Improvizeaza, nu "accesoriza" ca domnisoarele. Foloseste, cum iti spune omul, elastic de par de la gagica-ta in loc sa te iei la intrecere cu ea pe numarul de accesorii detinute: ea o brosa, tu un atenuator, ea o fundita, tu un capodastru. Pai se poate ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheZKD Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Sunt de parere sa investestii banii altundeva in echipamentul tau , elasticul de par ( nu toate , cauta unul mai gros si care sa aiba elasticitate adecvata ) are exact acelasi efect , poate ca nu este chiar asa de practic si estetic dar revin : Sunt de parere sa investestii banii altundeva in echipamentul tau . Daca vrei oricum una dintre ele eu as merge cu Guvgear Fretwraps . Bafta si spor la cantat . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 Fii barbat, Claudiu. Improvizeaza, nu "accesoriza" ca domnisoarele. Foloseste, cum iti spune omul, elastic de par de la gagica-ta in loc sa te iei la intrecere cu ea pe numarul de accesorii detinute: ea o brosa, tu un atenuator, ea o fundita, tu un capodastru. Pai se poate ?Am deja ceva bandaj elastic pt mana pus acolo, dar ma gandesc ca e mai elegant putin ceva facut cu scopul asta, nu crezi?Btw, care gagica? Tocmai ce m-a lasat ) eventual imprumut pe termen nelimitat de la maica-mea @TheZKD, multam, la fel...probabil o sa-mi iau putin mai incolo, momentan tot cu bandajul ala sta chitara (parca ar fi rupta xD) Păi eu pe drop A nu țin nici măcar atât, de asta te-am întrebat dacă într-adevăr ai observat o problemă sau doar ai observat că e la moda.Nu vreau sa pun pt ca e la moda, ci pt ca la high gain aud corzile libere rezonand si e incomod si uneori inutil sa le opresc cu mana in timp ce cant, ca apar scartaituri si sunet de fundal degeaba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winston Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 (...) ma gandesc ca e mai elegant (...) (...) Nu vreau sa pun pt ca e la moda, (...) Elegant, dar nu de dragul modei ? Cred ca trebuie sa mai citesc niste articole din Cosmopolitan ca s-o inteleg pe asta. Daca erai prevazator, ii ascundeai elasticul de par inainte sa va despartiti si ramanea la tine dupa partaj. Si nu in ultimul rand, ce-ti trebuie sa iti acordezi chitara mai jos de mi ? Pentru metale d-ale din iad, sau din valhalla ? De-alea de grohait pe ele ? Satana si Odin n-ar fi impresionati. Totusi, daca e absolut necesar sa ai acordaj mai jos si ai un procesor, ai putea sa adaugi un efect de detune si unul de octava peste tonul tau si obtii exact ce cauti, fara sa iti mai supui chitara la acordaje ridicole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi M Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Si nu in ultimul rand, ce-ti trebuie sa iti acordezi chitara mai jos de mi ? Pentru metale d-ale din iad, sau din valhalla ? De-alea de grohait pe ele ? Satana si Odin n-ar fi impresionati. Totusi, daca e absolut necesar sa ai acordaj mai jos si ai un procesor, ai putea sa adaugi un efect de detune si unul de octava peste tonul tau si obtii exact ce cauti, fara sa iti mai supui chitara la acordaje ridicole. Hai să nu începem, te rog discuția asta (din nou...). Nu de alta, dar e vorba strict de preferința omului, o preferință justificată și importantă (spre deosebire de altele, cum ar fi culoarea chitarei, accesoriul de făcut corzile să tacă ș.a.). Precum și tu ești subiectiv, de-ăla care probabil psihanalizează și crede că dacă-ți acordezi chitara mai jos o faci ca să compensezi "una-alta" sau fiindcă e "la modă", și eu iau apărarea unui chitarist interesat de acordaje joase Eu, personal, am chitară cu 7 corzi acordată cel mult în G# standard pentru că pur și simplu îmi plac notele joase, pe toate instrumentele (de la muzică clasică, la voce). Deci hai să nu deviem în de-astea, că e pe cît de inutil, pe atît de offtopic. La subiect, mă uitasem și eu cîndva de Guvgear alea, mai mult pentru că am văzut că majoritatea YouTube-rilor că au așa ceva. Dar mi se par nejustificat de scumpe, mai ales că nu se găsesc în România (din cîte știu) și un preț peste 100 lei îl consider deplasat. Eu, personal, foloseam elastice de păr (din alea late, cum au zis cei de mai sus) sau chiar o șosetă (avînd avantajul că o alegeam pe cît de flaușată pe cît voiam și o strîngeam după preferință ). Da, inestetic, dar eficient. Recent mi-a venit ideea de a folosi burete simplu. Așa că am îndesat cît mai comprimat o bucată sub corzi, între nut și prima cheiță și încă o bucată între bridge și intrarea corzilor în corp (am bridge stil TOM). Își face treaba. Cred. DAR, ce mi se pare mai important este să înveți să cînți curat! Da, Andy James, Keith Merrow și alții folosesc asemenea accesorii, dar (mai mult) pentru exersat. Nu cred că iese nimeni pe scenă cu așa ceva pe chitară sau, dacă o face, nu mi se pare normal. Ideal ar fi să folosești cît mai puțin asemenea accesorii, oricît de multă distorsiune și cît de jos acordajul ai avea. Mai bine asigură-te că n-ai fretbuzz, că ai corzi cît de cît noi, gît drept, chitară și efecte cît de cît de calitate, ca să elimini eventualele cauze ale echipamentului și apoi exersează pînă elimini și ultima cauză: mîinile tale. Să faci palm mute corect, să protejezi corzile pe care nu cînți, să dai cu pana cît trebuie și unde trebuie ș.a.m.d. Succes! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winston Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 (...) discuția asta (din nou...). Memoria nu ma ajuta astazi. Dar, daca esti familiar cu postarile mele, inseamna ca stii ca cel putin 80% din ce scriu este offtopic. De pilda, postarea de fata, pe care, daca vreau sa pretind ca o salvez de la categorisirea asta, spun: de unde stii ca nu il convingeam sa renunte la acordaje joase si, prin urmare, problema lui cu sunetul de fond disparea ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
'mnezău Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Andy James, Keith Merrow De când sunt zdrăngănicii ăştia chitarişti de referinţă? Nu zic nu, gâjâie ok, dar sunt "subţiri", nu prea au albume, concerte. Karl Sanders cred că s-ar prăpădi de râs dacă ar citi prostiile cu "ce bentiţă să pun la chitară, galbenă sau roz?". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi M Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Memoria nu ma ajuta astazi. Dar, daca esti familiar cu postarile mele, inseamna ca stii ca cel putin 80% din ce scriu este offtopic. De pilda, postarea de fata, pe care, daca vreau sa pretind ca o salvez de la categorisirea asta, spun: de unde stii ca nu il convingeam sa renunte la acordaje joase si, prin urmare, problema lui cu sunetul de fond disparea ? Nici pe mine nu mă ajută memoria să-ți arăt o asemenea discuție anterioară, mai ales care să ne implice pe noi doi, dar văd adesea "argumente" gen "Cine nu știe să rocăie în E standard, e degeaba". Abordarea mi se pare greșită din prea multe puncte de vedere și nu vreau să divaghez și eu ca să detaliez. În particular, e drept că nu putem ști dacă l-a(ț)i putea convinge pe Claudiu să nu mai acordeze așa jos, dar nici nu cred că trebuie încercat. Mai ales dacă adăugăm că un efect decent de de-/down-tune e scump, poate mai scump decît să-și seteze chitara corect sau chiar să și-o schimbe cu una care să ducă bine acordaje joase. Cum am spus mai sus, sînt 99% convins că dacă ai o chitară cu preț de peste 1000 lei și nu cel mai ieftin efect de distorsiune, care să fie și bine reglat, zgomotul de fond e din cauza mîinilor chitaristului. P.S. Dacă tot ai de gînd să deviezi omul de la a acorda așa jos, măcar dă-i argumente și alternative mai bune decît un efect de de-/down-tune și Satana și Odin n-ar fi impresionați. De când sunt zdrăngănicii ăştia chitarişti de referinţă? Nu zic nu, gâjâie ok, dar sunt "subţiri", nu prea au albume, concerte. Karl Sanders cred că s-ar prăpădi de râs dacă ar citi prostiile cu "ce bentiţă să pun la chitară, galbenă sau roz?". De acord, nu-s zdrăngănici de referință, decît dacă ne rezumăm la vedete YouTube ale "metalului modern" (ce-o fi însemnînd și asta) . În plus, la Andy am auzit prima dată de bentiță, deci era normal să-l menționez. Și nici nu mai știu alții, dar nici nu-s la curent. Și încă în plus, comparația cu Karl Sanders e ușor deplasată (dpdv al productivității - care nu-i mereu măsură a "valorii"), cred eu, pentru că, după părerea mea, e mai greu să fii productiv și cunoscut ca solist sau "one man band". Da, nu-i obligă nimeni să nu se afilieze unei trupe (Andy chiar a fost), dar...în fine, sîntem pe lîngă iar. Ce păstrez din postarea ta este că se poate cînta bine și curat și fără bentiță, și cu mult distors, și acordat jos. Cum am zis și eu mai sus, adică: e important să înveți să cînți curat, fără accesorii și "artificii" Link to comment Share on other sites More sharing options...
'mnezău Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Ce păstrez din postarea ta este că se poate cînta bine și curat și fără bentiță, și cu mult distors, și acordat jos. Cum am zis și eu mai sus, adică: e important să înveți să cînți curat, fără accesorii și "artificii" A, nu, nu mă deranjează accesoriile. Fiecare foloseşte ce vrea, cum vrea. Sunt chitarişti cu tehnică bună, alţii au tehnică proastă, asta nu înseamnă neapărat că unii sunt mai buni decât alţii. Mă uimeşte însă cum pun mulţi botul la tot felul de produse "de nişă", care fac fix acelaşi lucru ca altele existente, dar la un preţ mult mai mare. Ăsta a folosit un rahat de bandă adezivă ca să nu-i vibreze aiurea corzile pe care nu le folosea: Dacă mă apuc mâine să iau rahatul ăla de bandă adezivă, eventual îl fac în mai multe culori, poate desenez şi o chitară pe el şi-l numesc "string stopper", la un preţ uriaş, cel mai probabil vor da chitariştii năvală să-mi cumpere rahatul de bandă adezivă. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winston Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Satana si Odin nu sunt formatii de metal... stai... sau sunt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shreder_DT Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Satana si Odin nu sunt formatii de metal... stai... sau sunt ? Si daca omu vrea sa cante metale din iad care e problema? Astia 2 sunt satanisti sau credinciosi? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 De când sunt zdrăngănicii ăştia chitarişti de referinţă? Nu zic nu, gâjâie ok, dar sunt "subţiri", nu prea au albume, concerte. Karl Sanders cred că s-ar prăpădi de râs dacă ar citi prostiile cu "ce bentiţă să pun la chitară, galbenă sau roz?".Eu doar am intrebat strict legat de eficienta, calm down your tits.Oricum Gusturile nu se discuta N-or fi avand tone de albume, dar eu unul chiar sunt impresionat de ce a realizat Merrow. Tu daca nu esti, aia e. Si referitor la faza cu banda adeziva, poti si sa cumperi brevetul initial la ea si dupa brevetezi si asta, ce zici? xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 Elegant, dar nu de dragul modei ? Cred ca trebuie sa mai citesc niste articole din Cosmopolitan ca s-o inteleg pe asta. Daca era de dragul modei, intrebam si de culoare, material, cusaturi, etc. Nu crezi? In alta ordine de idei, nu renunt la coborat din an in Pasti chitara la Satan cu acordajul, cateodata chiar prefer elasticitatea corzilor in ceva drop...de la La la Do Cum am spus mai sus, sînt 99% convins că dacă ai o chitară cu preț de peste 1000 lei și nu cel mai ieftin efect de distorsiune, care să fie și bine reglat, zgomotul de fond e din cauza mîinilor chitaristului. Ce păstrez din postarea ta este că se poate cînta bine și curat și fără bentiță, și cu mult distors, și acordat jos. Cum am zis și eu mai sus, adică: e important să înveți să cînți curat, fără accesorii și "artificii" Ibanez RGA 42 si un combo Vox VT 40+...merge? :-? Si, in standard, de exemplu, nu se aud alte corzi inafara de alea pe care chiar vreau sa le aud...deci pe care lovesc intentionat...in schimb, la drop A e cam tricky sa nu se auda. Una peste alta, o sa mai incerc in cateva zile fara bandajul ala...pana atunci, raman in standard putin. :-?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Daca era de dragul modei, intrebam si de culoare, material, cusaturi, etc. Nu crezi? Moda nu ține doar de feșăn; de exemplu e la modă să fii Djent, sau Dubstep, sau... Nicki Minaj. Si, in standard, de exemplu, nu se aud alte corzi inafara de alea pe care chiar vreau sa le aud...deci pe care lovesc intentionat...in schimb, la drop A e cam tricky sa nu se auda. Stai puțin, tu folosești aceleași corzi și în standard și în drop A?! Ce grosime? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 Stai puțin, tu folosești aceleași corzi și în standard și în drop A?! Ce grosime? .10-.46 Elixir Nanoweb Light Link to comment Share on other sites More sharing options...
ValeChitara Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 (edited) =))) Cum sa folosesti aceleasi corzi pentru standard si drop A? =))) Iti trebuie corzi mult mai groasa pentru acorgajul ala. Daca vrei sa fie corzile cat de cat tensionate si sa poti canta ceva. Edited September 6, 2014 by ValeChitara 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 .10-.46 Elixir Nanoweb Light Și, vezi tu, un set de corzi adecvat e chiar mai ieftin și mult mai util decât un burete la modă. De exemplu, Karl Sanders folosește .070 .050 .038 .017 .012 .010. Eu am pornit tot cu .70 (Boomers) dar am ajuns la .58 pentru că aparent prefer mai moi. Dar .46 e ridicol. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 7, 2014 Author Share Posted September 7, 2014 (edited) Și, vezi tu, un set de corzi adecvat e chiar mai ieftin și mult mai util decât un burete la modă. De exemplu, Karl Sanders folosește .070 .050 .038 .017 .012 .010. Eu am pornit tot cu .70 (Boomers) dar am ajuns la .58 pentru că aparent prefer mai moi. Dar .46 e ridicol. Um...ai 7 corzi, presupun eu unul am auzit rar de tot de .58 la 6 corzi =))) Cum sa folosesti aceleasi corzi pentru standard si drop A? =))) Iti trebuie corzi mult mai groasa pentru acorgajul ala. Daca vrei sa fie corzile cat de cat tensionate si sa poti canta ceva. Nu am de gand sa cumpar un set de corzi la fiecare schimbare a acordajului.Ok, stiu ca nu e chiar ok sa folosesc aceleasi corzi, dar atata timp cat nu ma incurca bridge-ul, nu vad imensa problema Edited September 7, 2014 by Claudiu Axi Link to comment Share on other sites More sharing options...
'mnezău Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Um...ai 7 corzi, presupun eu unul am auzit rar de tot de .58 la 6 corzi Nu am de gand sa cumpar un set de corzi la fiecare schimbare a acordajului. Ok, stiu ca nu e chiar ok sa folosesc aceleasi corzi, dar atata timp cat nu ma incurca bridge-ul, nu vad imensa problema Păi acordajul drop A, e mai jos decât acordajul standard de 7 coarde. Aşa că e logic să foloseşti grosimi asemănătoare cu cele ale chitarelor cu 7 coarde. Majoritatea care avem mai multe chitare, le reglăm în funcţie de acordajele în care vrem să cântăm. E greu să ţii o chitară pentru standard şi drop A, e diferenţa prea mare. Nu există set care să fie în regulă la amândouă. Dar foloseşte-le, nu e treaba nimănui ce foloseşti. Doar că vei avea probleme care nu se pot rezolva cu bentiţe roz de $40 bucata. În principiu, lăsând setul de coarte subţiri atât de jos, truss rod-ul va fi inutil, aşa că gâtul se va curba cum va dori, intonaţia va fi în păpuşoi, iar fretbuzz-ul la el acasă. Dar na, dacă nu consideri astea probleme, pune bentiţa profesională şi bagă mare. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheZKD Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 (edited) .10-.46 Elixir Nanoweb Light Nu ai nevoie de nici un burete , ai nevoie de corzi adecvate pentru drop A prima data . Colegii au explicat deja de ce nu e ok ceea ce faci acum . Edited September 7, 2014 by TheZKD 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 7, 2014 Author Share Posted September 7, 2014 Păi acordajul drop A, e mai jos decât acordajul standard de 7 coarde. Aşa că e logic să foloseşti grosimi asemănătoare cu cele ale chitarelor cu 7 coarde. Majoritatea care avem mai multe chitare, le reglăm în funcţie de acordajele în care vrem să cântăm. E greu să ţii o chitară pentru standard şi drop A, e diferenţa prea mare. Nu există set care să fie în regulă la amândouă. Dar foloseşte-le, nu e treaba nimănui ce foloseşti. Doar că vei avea probleme care nu se pot rezolva cu bentiţe roz de $40 bucata. În principiu, lăsând setul de coarte subţiri atât de jos, truss rod-ul va fi inutil, aşa că gâtul se va curba cum va dori, intonaţia va fi în păpuşoi, iar fretbuzz-ul la el acasă. Dar na, dacă nu consideri astea probleme, pune bentiţa profesională şi bagă mare. Avand o singura electrica, nu am cum sa fac o gramada de chestii de genul...sa pun corzi pt un anumit "segment" de acordaje la enspe chitare.Oricum, discutiile astea nu sunt cam pe langa subiect? Am avut doar curiozitatea sa intreb cum se comporta alea 2 produse si am cam ajuns la o mica-mare teorie despre cum tot ce fac e gresit ) acum serios, nu sunt nici primul si nici ultimul care sa cante in drop A pe .10-.46 Ok, va multumesc tuturor pt informatii, chiar sunt folositoare, insa pana nu imi iau cel putin inca o chitara chiar nu o sa ma tot intorc de la .56 la .46 de fiecare data cand vreau sa cant o piesa intr-un anumit acordaj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
'mnezău Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Avand o singura electrica, nu am cum sa fac o gramada de chestii de genul...sa pun corzi pt un anumit "segment" de acordaje la enspe chitare. Nu e nevoie. Depinde ce cânţi, cum cânţi, ce rezultate doreşti să obţii. Ca fapt divers, să zicem că eşti acordat în drop A, şi-ţi vine să cânţi ceva în E standard. Tot ce trebuie să faci e să cobori cu o coardă mai jos. Vei avea 5 coarde, EADGB. Pe urmă să zicem că vrei să cânţi ceva în drop D. Iarăşi, ai varianta de a-ţi acorda doar E-ul ăla cu un ton mai jos şi ai 5 coarde în drop D. Sau dacă vorbim de repetat o anumită piesă, poţi cânta în drop A-ul pe care îl ai deja. Problema apare doar dacă vrei să cânţi peste piesa originală care e în drop D, sau să cânţi peste o orchestraţie în acordajul respectiv. Dar să repeţi pentru tine, peste metronom sau doar linia de tobe, nu trebuie să fii în acodajul care s-a folosit la înregistrarea piesei neapărat, doar într-unul care are o formă asemănătoare. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 7, 2014 Author Share Posted September 7, 2014 Nu e nevoie. Depinde ce cânţi, cum cânţi, ce rezultate doreşti să obţii. Ca fapt divers, să zicem că eşti acordat în drop A, şi-ţi vine să cânţi ceva în E standard. Tot ce trebuie să faci e să cobori cu o coardă mai jos. Vei avea 5 coarde, EADGB. Pe urmă să zicem că vrei să cânţi ceva în drop D. Iarăşi, ai varianta de a-ţi acorda doar E-ul ăla cu un ton mai jos şi ai 5 coarde în drop D. Sau dacă vorbim de repetat o anumită piesă, poţi cânta în drop A-ul pe care îl ai deja. Problema apare doar dacă vrei să cânţi peste piesa originală care e în drop D, sau să cânţi peste o orchestraţie în acordajul respectiv. Dar să repeţi pentru tine, peste metronom sau doar linia de tobe, nu trebuie să fii în acodajul care s-a folosit la înregistrarea piesei neapărat, doar într-unul care are o formă asemănătoare. Asta chiar a fost marfa :-?Multam O sa incerc Momentan, insa, raman in standard E Link to comment Share on other sites More sharing options...
James D. Trunks Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Eu am Gruv Gear Fretwraps. Le pun pe suprafata grifului atunci cand inregistrez solo sau tapping si isi fac treaba foarte bine. Incerc sa le folosesc cat mai putin, deoarece am impresia ca trisez si vreau sa scot un sunet cat mai curat din mana. Le folosesc si pentru "anti headstock sound" si sunt multumit de rezultat. Acelasi rezultat l-am avut si de la elastice simple de par, dar nu mi s-a parut exagerat pretul (30€, setul de 3 bucati) si imi place mai mult cum arata headstockul cu Gruv Gear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudiu Axi Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Eu am Gruv Gear Fretwraps. Le pun pe suprafata grifului atunci cand inregistrez solo sau tapping si isi fac treaba foarte bine. Incerc sa le folosesc cat mai putin, deoarece am impresia ca trisez si vreau sa scot un sunet cat mai curat din mana. Le folosesc si pentru "anti headstock sound" si sunt multumit de rezultat. Acelasi rezultat l-am avut si de la elastice simple de par, dar nu mi s-a parut exagerat pretul (30€, setul de 3 bucati) si imi place mai mult cum arata headstockul cu Gruv Gear. Asta se numeste un raspuns la obiect, cu tot ce trebuie. Multumesc frumos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now