www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Achizitionare Chitara


Recommended Posts

Am in vedere achizitionarea unei chitari, cu buget ceva mai restrans. Pana acum am dat peste vreo doua seturi destul de bune (zic eu), dar pe care totusi nu mi le-as lua, chiar daca sunt incepator, deoarece as prefera un echipament mai bun.

 

Seturile sunt:

http://www.guitarshop.ro/set-chitara-epiphone-les-paul-performance-pack_p3275.html

http://www.thomann.de/ro/fender_sq_affinity_strat_set_fm10g_bs.htm?sid=b20d61e05ef6fd75dda9c6a79497a6af

 

Din cate am inteles, amplificatoarele nu sunt grozave, nu e recomandat sa fie folosite si in concerte, asa ca am mai facut niste cautari si am dat peste un model pe care-l aveam in minte de ceva vreme:

http://www.guitarshop.ro/chitara-electrica-epiphone-sg-special_p744.html

 

Ca amplificator, eu am pus ochii pe urmatoarele doua. Nu stiu daca merge sa fie folosite cu modelul acesta de chitara. As dori niste recomandari daca nu se potrivesc; un amp puternic de minim 50watts si, in caz ca Epiphone-ul nu-i bun pentru post-punk, kraut/prog-rock, sau psychedelic rock [nu imi vin in minte momentan chitaristi din genurile respective care sa-l fi folosit], un alt model (mai) potrivit. Am un buget de 1500 de lei, momentan nu pot sa il maresc.

 

http://www.guitarshop.ro/boxa-blackstar-ht-112-speaker-cabinet_p2475.html

http://www.guitarshop.ro/amplificator-chitara-fender-super-champ-sc112-cabinet-80w_p2050.html

 

De asemenea sunt curios cat de bune/rezistente sunt alegerile mele pentru concerte si repetitii mai lungi, pe viitor, pana fac rost de bani si reusesc sa iau scule mult mai bune.

 

Multumesc anticipat!

Edited by Teh Crimson King
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa te bagi pe setul acela Epiphone. Pare bun de inceput.