www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cum Sã Folosesc Un V-Amp


AlexJ
 Share

Recommended Posts

Salut!

 

Am de ceva vreme un Behringer V-amp (http://www.behringer.com/assets/LX1-X_P0209_M_EN.pdf) primit cadou pentru chitara electrică (un low bugdet Behringer Metalien).

 

Nu prea l-am folosit pentru că nu am știu cum să scot ceva util din el. Nici chitară electrica nu prea am folosit (în mare, sunt la nivel de începător pe acustică).

 

Așa că aș vrea să întreb dacă aveți recomandări pentru niște melodii pe care să le pot învăța (eventual cap coadă, ca să știu o treabă) care sunt relativ ușoare (adică sunt melodii de începători pe electrică) care să sune bine cu amplificatorul respectiv. Teroetic are multe presetări, dar nu am reușit să le asociez cu vreo piesă.

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

La orice produs de acest fel preset-urile preprogramate din fabrică încearcă să acopere niște tonuri cât se poate de generale (clean, crunch, rock Marșaluiesc, metal Mesaianic și diverse variațiuni pt. lead, cu delay, wah, phaser etc.). Scopul e să îți construiești tu echipamentul virtual în funcție de nevoile tale.

Deci întâi vezi ce piese îți plac și ai vrea să cânți și apoi de ce tonuri ai nevoie și cum le poți obține.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mi-am luat primul procesor eram tare suparat ca nimic nu-mi suna cum trebuie, asteptarile mele fiind ceva de genul: dupa ce-mi iau procesorul voi canta orice, chitara va suna cristal si exact ca in piesele originale, etc. Ei bine teapa! Da-i, cauta pe net patch-uri, setari, cere pe la altii preset-uri care aveau acelasi procesor... Iarasi teapa! Ce suna la altul bine, la mine era dezastru.

 

Am inteles intr-un tarziu ca un preset e facut pe un anume echipament (chitara, amp, etc) si pe cat de bine va suna pe echipamentul respectiv, pe atat de prost poate suna pe altul.