www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted

hello,am in vedere o reconditionare pt un strat american ,acesta a fost revopsit in trecut de fostul proprietar cu paintspray pt auto,deci in timp s-a dus dracului tot aspectul ,vopseaua fiind in momentul de fata crapata /zgariata in ultimul hal [nothing like a custom shop relic].

as vrea sa il 'belesc' pana la lemn si sa ii refac finisajul in nitrocelulozica.

intrebarea e : gasesc asa ceva in romania,daca da unde-ma intereseaza ceva cat mai calitativ.

eu am cautat si am inteles ca nu se mai comercializeaza

eventual daca are cineva de vanzare,povestim.

ma intereseaza in mod special culori/nuante folosite de obicei de fender .

Posted

cauta pe google "vopsea nitro". te plictisesti cate linkuri catre magazine apar.

vreau sa vopsesc un fender stratocaster nu usa de la baie,no offense.

Greu de procurat lacuri si vopseluri nitro . Daca nu te descurci si nu gasesti niciun magazin online care sa vanda la kg , da-mi un semn pe PM .

asa am sa fac,ce am gasit pe-afara renteaza in cantitati mari,foarte scumpa +taxe...eu am nevoie de max 300 ml,care vine apoi diluata .

Posted

vreau sa vopsesc un fender stratocaster nu usa de la baie,no offense.

 

Ce este aşa special la vopseaua pe care o folosesc ăştia de la Fender? Întreb serios, pentru că nu ştiu.

 

Ce ştiu, este că, în trecut, chitarele erau vopsite cu aceeaşi vopsea cu care se vopseau şi autoturismele. De-acolo şi paleta de culori, multe dintre ele fiind regăsite şi pe anumite modele auto. În prezent nu ştiu ce vopsea folosesc, de unde o iau şi dacă e folosită şi la vopsit uşi.

 

Cred cu tărie că cea mai mare problemă nu e tipul vopselei, ci modul în care e aplicată.

  • Like 2
Posted

Ce este aşa special la vopseaua pe care o folosesc ăştia de la Fender? Întreb serios, pentru că nu ştiu.

 

Ce ştiu, este că, în trecut, chitarele erau vopsite cu aceeaşi vopsea cu care se vopseau şi autoturismele. De-acolo şi paleta de culori, multe dintre ele fiind regăsite şi pe anumite modele auto. În prezent nu ştiu ce vopsea folosesc, de unde o iau şi dacă e folosită şi la vopsit uşi.

 

Cred cu tărie că cea mai mare problemă nu e tipul vopselei, ci modul în care e aplicată.

la fel ca orice ,si vopseaua e de n-shpe calitati-una proasta arata ca dracu si plezneste rapid,una calitativa arata bine si e rezistenta-comprende?

da,fender,si nu numai ,au folosit vopsele ''auto''.

dar daca te documentezi putin vei observa ca in trecut in industria auto se foloseau nitrocelulozice,fabricate de DUpont,iar paleta de culori a lui fender a fost ''ímprumutata'''de la cadillac.

anumite proprietati ale vopselei nitro o fac de preferat poliuretanicelor la instrumente.

Posted (edited)

Vopseaua nitrocelulozica are alte caracteristici mecanice decit cea poliuretanica. Nu e casanta, nu se exfoliaza.

 

De acord cu tine, eu nu la asta m-am referit, ci la diferenţele între vopseaua nitro pe care-o folosesc ăştia de la Fender şi cea pe care o găseşti în comerţ, pe care o poţi cumpăra şi pentru vopsit uşi. Ce ar putea fi aşa special la ea?

Că şi pe aia, dacă mă apuc s-o întind cu pensula, în 7 straturi de 1 cm pe uşă, o să-mi iasă ca naiba, dar dacă o aplic cum trebuie, arată foarte bine.

Edited by 'mnezãu
  • Like 1
Posted (edited)

toata vopseaua auto (inafara de cea pe apa)e pe baza nitro. se mai numeste 2k sau vok sau in diluanti 506(nitrodiluant)

cele de dat pe usi si emaurul sunt in alta baza 1k,(509) le mai spune email alchidic

diferenta dintre ele este evident de calitate,modul in care se aplica si la 2k se pune intaritor.

atentie daca o vopsesti tu sau o duci la un service auto:procedeul de vopsire este total diferit fata de vopsitul pe tabla.nu se foloseste apa decat pe risc(eu folosesc pt slefuire apa dar stau cu piesa invelita in prosop.e f periculoasa pt lemn.

grundul(primer sau spritz chit) recomand sa fie inlaturat dupa aplicare cat de mult se poate pt ca este o vopsea moale.

daca dai direct pe lemn iar e o mare pb.o sa fie nevoie sa dai mai multe maini,in sensul ca dai o mana,o slefuiesti cu 1000 ,2000 si dai urmatoarea.etc.

modul de aplicat culoarea este ca la auto,lacul la fel.recomad ca rpima mana de culoare sa fie data gazat,

cel mai important zic eu este lacul.eu folosesc dupont,sickens si standox.diferenta dintre auto este ca recomand sa se foloseasca mai mult intaritor la chitare.o proportie de aprox 60 65 la suta,si deasemenea recomand sa se dea mult lac(4-5 maini) ca sa ai de unde slefui pt polishare.

polisharea este ceva mai complicat de facut,deci nu o sa intru in detalii.

atasesz 2 poze cu o chitara vopsita de mine in urma cu o saptamana.culoarea este negru abanos de la policolor iar lacul este standox.

 

ps:nu iti recomand sa il slefuiesti pana la lemn.vopseaua veche conteaza f mult in anumite aspecte.

iar vopselele le poti face la orice ``laborator de vopsele`` .sa te feresti de policolor si klar.lacurile lor sunt extrem de proaste

ps2:cel mai important este calitatea vopselei si nu modul in care e aplicata(evidenta ca conteaza si asta)

vopselele nitrro se exfoliaza si ele datorita polisharii facute prost

post-5188-0-25273800-1385655956_thumb.jpg

post-5188-0-24141900-1385656020_thumb.jpg

Edited by victor_petrescu
  • Like 3
Posted

in prezent pe corp mai este vopseaua veche care e ceva ieftinaciune la spray de dacia cred. are ceva crapaturi pana la lemn[cred ca a fost data direct pe lemn],de aceea ma gandeam sa o dau jos in totalitate...

in trecut am avut tot felul de neplaceri cauzate de nepotrivirea lacului cu vopseaua si ma gandeam sa nu reactioneze cumva nefast daca dau nitro peste acrylic...

[btw-nice work chitara din poze !!].

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.