Gotham Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Salutare tuturor, Promisesem de ceva vreme ca voi reveni cu aceasta clona, iata ca in sfarsit am putin timp sa ma pun si sa postez. Pasii privind realizarea acestui proiect nu are rost sa le repet, sunt aceleasi ca si la chorusul Little Angel, poate cantitatea de bere s-a modificat . Din punct de vedere functional, consider ca acest tip de delay satisface majoritatea nevoilor unui chitarist, iar simplicitatea lui nu necesita un efort financiar exagerat. Nu mai pun preturi, ca ajungem iar la discutii aiurea Cateva poze cu pasii acestui proiect, promit sa revin cat de curand si cu o prezentare video a delay-ului. Pentru detalii sau intrebari va stau la dispozitie. Respect 6
FiveseveN Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Good job! Ne poți spune mai mult despre cum ai transferat tonerul? Câtă căldură ai aplicat, cum, cu ce? Mie nu-mi iese așa de bine cu hârtie. PS: Știi că poți exporta imagini din PCB Express, right? 1
Razvan S. Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Good job! Ne poți spune mai mult despre cum ai transferat tonerul? Câtă căldură ai aplicat, cum, cu ce? Mie nu-mi iese așa de bine cu hârtie. Yeah, si eu vreau sa stiu cum iti ies asa.
sorin65 Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 cablajele ies mai bine daca folosesti placi fotosensibile. http://www.tme.eu/en/katalog/#id_category=112713&s_field=artykul&s_order=ASC&visible_params=2%2C1037%2C1038%2C443%2C442%2C329%2C139%2C138%2C1597&used_params=1038%3A4799%3B au o folie albastra care protejeaza stratul fotosensibil. o desfacci la intuneric (sau lumina rosiie), pui desupra pozitivul transparent si expui la o lampa UV cca 2 minute. apoi pui placa in revelator (30 sec - 1 min), SENO 4007 http://www.tme.eu/en/katalog/#id_category=100196&page=1&s_field=artykul&s_order=ASC stergi cu un tampon, apoi corodezi in persulfat de sodiu (linkul de mai sus) B327 ( nu murdareste ca si clorura ferica) iti ies impecabil. un exemplu:
FiveseveN Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Nu se îndoiește nimeni că iese mai bine cu fotorezist, dar e mult mai scump și complicat. Unnecessarily so pentru DIY-iști, aș spune.
sorin65 Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 (edited) nu cred ca este mult mai scump... cablajul blank costa dublu... dar este numai 6 lei unul de 75x100 mm - cu atat am gasit la magazin , pe maica domnului in bucuresti. revelatorul poate fi inlocuit cu sol 10% soda caustica. de corodat , corodeaza fiecare cu ce vrea. doar ca in loc sa imprimi pe foaie de hartie, imprimi pe folie transparenta. ideea este ca iti ies perfect. in alta ordine de idei, cea mai rapida solutie e sa-l desenezi cu un marker, dupa ce ai dat toate gaurile. dar ne invartim in jurul unei diferente de 2-3 lei pt un cablaj. care, facut profi, gaurit, etc costa cca 10-15 lei, in functie de dimensiuni. Edited May 16, 2013 by sorin65
Gotham Posted May 16, 2013 Author Posted May 16, 2013 Am folosit hartie foto HP pentru imprimanta laser, dupa acea l-am transferat cu calcatorul - un fel de press'n'peel dar mai ieftin :-) Timpul de transfer aprox.10 minute, timp in care presezi si plimbi calcatorul pe hartie/cablaj. 2
sorin65 Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 e importanta si temperatura... pe ce era setat? sintetice fara abur presupun si la terminare cred ca trebuie sa desprinzi hartia sub jet de apa 1
Gotham Posted May 16, 2013 Author Posted May 16, 2013 Categoric trebuie desprins in apa, temperatura este setata pe Bumbac ( nu pe canepa . Sincer nu stiu careve temperatura, dar e la maxim. Eu m-am documentat de pe net, dupa cum am descris la Little Angel, iata link-ul: 1
dpaul_gtr Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 Good job! Ne poți spune mai mult despre cum ai transferat tonerul? Câtã cãldurã ai aplicat, cum, cu ce? Mie nu-mi iese așa de bine cu hârtie. PS: Știi cã poți exporta imagini din PCB Express, right? Incearca cu o foaie rupta dintr-o revista - cu cat mai glossy cu atat mai bine. Si iesi si mai ieftin decat cu hartia foto E bine sa dai din meniul imprimantei "Toner density", "Darkness", etc - depinde de imprimanta - la maxim. Pentru transferul termic, eu incing fierul de calcat la maxim cum a zis si Gotham, il tin apasat bine pe cablaj fara sa-l misc cam 1 minut si apoi il mai plimb cam 1-2 minute; daca nu ma insel tonerul contine in mare parte un polimer, deci nu i-ar trebui prea mult timp ca sa se topeasca daca fierul e incins bine. Pentru "decojire" ajuta daca apa in care pui cablajul cu hartia lipita de el e calda. La fel si cu clorura ferica, ajuta mult daca e la o temperatura mai mare decat cea a camerei; eu am lasat mai demult la corodat o placa afara (nu prea am chef sa lucrez cu clorura in casa la cum pateaza), era noapte si nu era tocmai cald, si dupa vreo ora inca mai era cupru in zonele neacoperite. Asta e singura poza pe care o mai am cu un cablaj imprimat cu tonerul inca pe el, imi cer scuze pt calitate: Sper ca am fost de ajutor.
FiveseveN Posted May 17, 2013 Posted May 17, 2013 Dacă aveam imprimantă laser personală scăpam de multe probleme, dar sunt nevoit să apelez la print shop, unde opțiunile sunt limitate. Altfel aș fi folosit probabil PVC ca suport, v. http://electroni-city.com/cablaj-simplu-placat/ Iar pentru corodare recomand o metodă activă, cu penson sau burete: http://www.instructables.com/id/Sponge-Ferric-Chloride-Method-Etch-Circuit-Bo/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now