www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Preamplificator Microfon


Recommended Posts

Salut! Am cumparat azi un microfon dinamic Azusa dm-604 si am avut surpriza de a afla ca am nevoie si de un preamp pentru a-l folosi asa cum trebuie legat la pc.

Cum nu am un buget mare , m-am gandit sa incerc sa-l fac eu dupa o schema de pe internet : http://www.zen22142....mic/dyn_mic.htm (suporta impedanta de 600 ohm a microfonului ) si pare destul de simpla .

Vreau sa imi spuneti daca e buna schema sau daca aveti alte idei/recomandari care sa nu fie complicate ( sunt incepator ) .

Sau poate am inteles eu gresit si trebuie amplificator , nu prea stiu .

 

Daca se poate sa fie si ceva cu un potentiometru - daca exista o schema nu foarte complicata.

Am citit pe internet ca pentru preamp ar fi nevoie si de o anumita interfata ( nu inteleg asta ). Care ar fi un ansamblu complet functional ?

 

Am pus mai multe intrebari si sper ca au sens .

Link to comment
Share on other sites

microfonul ala nu merita deranju. nu-ti pierde vremea

l-am gasit pe un site la 33 de lei cu tot cu cablu jack-xlr. numai un cablu decent costa mai mult de 33 lei... :rolleyes:

 

chiar daca il faci sa mearga va suna ca dracu. daca reusesti sa te inregistrezi cu el o sa te sperii de ce o sa auzi :))). sau o sa ajungi sa crezi ca nu ai voce

 

daca crezi ca poti canta si vrei sa faci asta, fa un efort financiar si ia-ti de la bun inceput un microfon decent si o intrefata audio sau un mixer compact bunicel. ca daca incepi pe scule slabe vei fi mereu nemultumit de felul in care suna si cand vei vrea sa le vinzi nu vei lua nici jumate banii pe care i-ai bagat tu in ele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am cumparat azi un microfon dinamic Azusa dm-604 si am avut surpriza de a afla ca am nevoie si de un preamp pentru a-l folosi asa cum trebuie legat la pc.