Guest serby Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 (edited) http://www.eddowling.com/pages/Technophonic.shtmlEu am ramas uimit desi nu pot sa spun ca imi place Edited November 5, 2012 by serby
Sympthom Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 lol, awesome.. e prea tare chitara asta.. dar si el canta super fain
Guest serby Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 (edited) Nu am vorbit de o noutate si nu am cerut o expunere a cunostintelor de cultura generala. Am cerut o parere in legatura cu tonul chitarii (Resonatoarele suna complet diferit) Edited November 5, 2012 by serby
bolly Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 Si mie imi place.Tonul aduce un pic cu cel al chitarilor ''western''.
Guest serby Posted November 6, 2012 Posted November 6, 2012 Si eu sunt de parere ca are un sunet placut dar totusi parca sunetul e prea puternic si apare o suprasaturare a cutiei de rezonanta.
karpi Posted November 7, 2012 Posted November 7, 2012 (edited) Da,parerea ....pai tonul es faurit de chitarist .care nu ma convinge ca poate sa cante la aceasta chitara ,,NU produce /nu poate sa produca sunetul chitarei . De ce nu loveste nu ciupeste corzile cat trebuie de puternic este un chitarist ce canta mai mult pe ceva corzi subtiri . Asa ca probabil tonul o fi bun dar ...trebuie un chitarist .. Ca sa vedeti ca chitaristul face tonul ..chitara este proiectata sa sune puternic pe medii , se simte ca nu lovestye corzile groase cat sa sune ..ci le atinge ca si la electrica ...dar nici pe cele subtiri nu le ataca hotarat .. Asa ca doar ne inchipuim cum ar suna chitara in mana unui chitarist care stie sa o foloseasca . Edited November 7, 2012 by karpi
EugenRo2001 Posted November 7, 2012 Posted November 7, 2012 Chitarele rezonator au fost facute pentru a avea sunet puternic, a se putea auzi in cadrul unei trupe pe vremea cand nu erau inca electrice, amplificatoare, etc. Cred ca si acest tip de chitara a fost facut cu asta in minte, sa se auda puternic si sa nu fie influentata de mediu.
Razvan S. Posted November 7, 2012 Posted November 7, 2012 (edited) Da,fain, doar ca eu prefer asta Edited November 7, 2012 by Razvan S.
Guest serby Posted November 7, 2012 Posted November 7, 2012 @karpi: Mai sunt si alte filmulete pe site-ul lutierului (vezi link-ul) in care canta alte persoane si se vede clar care parte vine din tonul chitarii si care parte vine din mana cantaretului.
FiveseveN Posted November 7, 2012 Posted November 7, 2012 apare o suprasaturare a cutiei de rezonanta. Există așa ceva? "Saturarea" unui astfel de sistem mă duce cu gândul la două fenomene posibile: 1. Amplitudinea vibrației corpului depășește limita deformării elastice și se rupe chitara. 2. Diferența de presiune devine atât de mare încât aerul suferă o tranziție de fază. E ceva care-mi scapă?
EugenRo2001 Posted November 7, 2012 Posted November 7, 2012 Nu stiu cum se explica stiintific fenomenul dar peste tot am citit despre "headroom" la acustice, este vorba exact despre aceasta "saturare", cand corzile sunt lovite cu putere o chitara cu mult headroom va putea emite un sunet puternic, una cu headroom mic nu va putea, dar ambele suna ok la volume mici.
Guest serby Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 (edited) O cutie de rezonanta obisnuita (sau o incinta acustica) este un fel de amplificator acustic. Amplificarea nu este reala (nu adauga energie din exterior) ci eficentizeaza transformarea lucrului mecanic in sunet. (Corzile nu sunt tocmai cele mai eficiente sisteme de producere a sunetului). O cutie de rezonanta care functioneaza in parametrii normali are tendinta de a amplifica intr-un mod aproape liniar sunetele. Adica un sunet slab si unul puternic sunt amplificate pastrandu-se diferenta de volum. Totusi exista o limita (eu i-am zis limita de saturare) peste care cutia de rezonanta nu mai poate amplifica si incepe sa distorsioneze sunetul. In cazul unor sunete extrem de puternice este evident ca se poate depasi limita rezistentei mecanice si cutia de rezonanta se sparge. La o chitara acustica, dupa ce se depaseste limita de saturare, oricat de tare lovesti corzile nu se aude mai tare iar sunetul incepe sa fie mai neclar pe anumite plaje de frecventa si chiar se poate ajunge la un soi de clipping. Treaba asta este foarte evidenta la chitarile cu cutii de rezonanta de dimensiuni foarte mici. Edited November 8, 2012 by serby
karpi Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 (edited) Există așa ceva? "Saturarea" unui astfel de sistem mă duce cu gândul la două fenomene posibile: 1. Amplitudinea vibrației corpului depășește limita deformării elastice și se rupe chitara. 2. Diferența de presiune devine atât de mare încât aerul suferă o tranziție de fază. E ceva care-mi scapă? China Effect ...lovesc corzile...>>> rezonanta >>>>>...amplitudine enorma se comprima .satureaza toata atmosfera iar in partea cealalta a globului se simte shokkul .. dupa schema vectoriala a lui Helmholtz: ~\--<<\\/^^^\//>>--/~ Cred ca e din calendarul Mayas cu 2012 la capitolul Fine prime tempo ..the end of time .. Cea mai saturata este toba mare .Cinelele sunt si ele saturate cateodata .. Related Searches Helmholtz Exhaust Resonator Helmholtz Exhaust DIY Helmholtz Exhaust Helmholtz Resonator Experiment Helmholtz Resonator Piping Helmholtz Resonator Design Helmholtz Resonator Intake What Is Free Air Resonan How does a guitar work? http://www.phys.unsw...uitarintro.html Guitar anatomy Acoustically important construction features Acoustic concepts and measurement Resonant guitar modes Intermediate Timescale phenomena Guitar plates and Chladni patterns (experimental results showing the vibration of a guitar belly and an intact guitar). Strings and standing waves (a simple introduction to vibrating strings). A tool for calculating note and finger positions from Christopher Mears Edited November 8, 2012 by karpi
FiveseveN Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 Totusi exista o limita (eu i-am zis limita de saturare) peste care cutia de rezonanta nu mai poate amplifica Vorba ta, e impropriu spus "amplifica", e doar o adaptare de impedanță (între corzi și aer). Dar chitara acustică nu e pâlnie, are mai mult în comun cu un banjo. Deci probabil e o instanță a primei situații pe care am amintit-o, dar nu dusă până la distrugerea cutiei. S-ar putea compara cu distorsiunea unui difuzor (de chitară) când e antrenat spre limitele deplasării.
karpi Posted November 8, 2012 Posted November 8, 2012 Limita ar fi aprox 194dB SPL The lower limit of audibility is therefore defined as SPL of 0 dB, but the upper limit is not as clearly defined. While 1 atm (SPL of 194 dB) is the largest pressure variation an undistorted sound wave can have in Earth's atmosphere, larger sound waves can be present in other atmospheres or other media such as under water, or through the Earth Cred ca chitara intra la OTHER MEDIA adica scandurele ..si poate mai mult de 194dB .. ramanr China Effect
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now