www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Acordaje Diferite


Guest tkh1105
 Share

Recommended Posts

Guest tkh1105

Salut!

Am o intrebare intrebatoare :)

Am observat ca sunt o gramada de formatii care-si acordeaza chitara in diferite moduri.Buuuun!

Am incercat sa-mi acordez chitara cu un ton mai jos ,adica DGCFAD, si imi place cum suna.Dar as vrea sa continui invatatul despre acorduri,game,etc ... insa nu am inteles f bine (sunt incepator :lol: ) daca mai este "corect" ce am invatat pana acum acordat fiind in clasicul EADGBE aplicat pe un alt acordaj? Adica de exemplu un acord gen G in acordajul initial EADGBE, in pozitia corecta nu mai este G in DGCFAD, in aceeasi pozitie pe grif?... Plus ca am memorat cat de cat pozitia notelor pe grif ,iar acordajul nou imi cam da peste cap "invataturile".

Probabil, defapt ,CU SIGURANTA, e mai simplu decat cred eu, dar nu am inteles cum acei chitaristi care-si acordeaza chitara diferit pentru mai multe compozitii proprii, reusesc sa interpreteaze solouri de chitara "corect" in diferite piese chiar daca schimba acordajul cu un ton ,semiton,dropped d,etc...?

Imi cer scuze daca intrebarea este prosteasca, dar in mai toate cartile,tutorialele, explicatiile sunt pe un acordaj clasic EADGBE si nu am inteles cum aplic aceste lucruri daca eu sunt acordat in alt fel?

Merci de eventualele raspunsuri!

Edited by tkh1105
Link to comment
Share on other sites

Guest tkh1105
ai invatat notele pe grif?

 

de ce,e rau asta?....sau poate nu am inteles rostul intrebarii.

Link to comment
Share on other sites

Guest tkh1105
unde toate sabloanele continua sa se potriveasca.

... adica prin "sablon" sa inteleg ca e ceva de genu ca si cand as pune un capo pe fretul 3 in acordaj DGCFAD, adica cu un ton mai jos decat cel standard, si aplic toate "regulile" (oare care sunt alea :lol: ) folosite in acordajul standard, doar cu 3 pozitii mai jos pe grif??

....nu prea inteleg :)

Edited by tkh1105
Link to comment
Share on other sites