www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Chitara Pentru Death


Guest Tyzet
 Share

Recommended Posts

Guest Tyzet

salut

sunt incepator, vreau sa-mi schimb chitara si am nevoie de ajutor. Ce chitara sa-mi iau ca sa cant death metal pe ea? multumesc

Link to comment
Share on other sites

Guest Sylviu

cred k mai bine iti pui intrebarea ce efecte sa iti iei k sa obtii sunetul de death..

 

si totusi k sa dea bine pe scena cred k un BC Rich.. si dak nu ai bani un Jackson Rhandy Roads sau Warrior.. :)

 

Neparat trebuie sa fie neagra. Si sa aiba ceva inlay-uri cu capete de mort, sau asa ceva. Nu strica sa aibe si o forma cit mai ascutita, si la corp si la headstock.

 

Sa stii ca lemnul, mecanismele, dozele sint niste prostii. Very overrated.

 

:)

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Trecand peste caterinca oarba de mai sus ...

 

E foarte alambicata treaba pentru ca sunetul nu tine doar de chitara ci si de doze si de statie si priceperea chitaristului.

In esenta o sa ai nevoie de o chitara cu doze highoutput care sa nu se inece pe joase in prezenta unui gain exagerat. Zi-ne ce ton cauti pentru ca sunt multe abordari ale stilului.

Daca nu ai pretentii de virtuozitate o chitara cu vibrator nu o sa iti foloseasca si o sa fie o investitie inutila.

Link to comment
Share on other sites

Jackson sau BC Rich la care adaugi o doza SD in bridge, preferabil Invader daca (si e recomandat) o acordezi in B. Si nu inteleg de sunt unii asa indignati - sunt printre chitaristii de death metal super instrumentisti.

 

Daca nu ascultati/nu va place, abtineti-va macar.

Link to comment
Share on other sites

Jackson sau BC Rich la care adaugi o doza SD in bridge, preferabil Invader daca (si e recomandat) o acordezi in B. Si nu inteleg de sunt unii asa indignati - sunt printre chitaristii de death metal super instrumentisti.

 

Daca nu ascultati/nu va place, abtineti-va macar.