Vladimir Tepes Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Fara replici exagerate sau grosolane cum am auzit pana acum va rog, vreau o parere sincera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosu Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Ai folosit searchul inainte de a deschide topicul asta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir Tepes Posted January 13, 2010 Author Share Posted January 13, 2010 normal, pozele astea nu cred ca se regasesc acolo Ai folosit searchul inainte de a deschide topicul asta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi91 Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Asa, strict din poze, am si eu o intrebare. De ce pune bridge-u asa aproape de neck? Are vreun scop anume? Mie mi se pare ca arata oribil. Sau vad eu aiurea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 "AZ" din prima poza nu-i cumva Comic Sans?! Anyway... Leave Britn... Grosu alone! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir Tepes Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 yap "AZ" din prima poza nu-i cumva Comic Sans?! Anyway... Leave Britn... Grosu alone! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fictum Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Nu arata rau..dar pana nu probezi, nu e bine sa te pronunti...si un Rockson,Behringer,etc-la 60$- arata bine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Nici una dintre chitarile alea facute de Grosu nu se va ridica la nivelul Parker-ului pe care il ai, eu zic sa te documentezi mai bine la dozele ce trebuie sa le montezi pe chitara si sa pastrezi chitara aia, dozele ce sunt acuma montate pe ea nu corespund probabil stilului pe care vrei sa te axezi ( ceva metale mai brutale daca nu ma inseala memoria). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gig Bang Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Grosu face chitarile cum vrea clientu' deci daca clientu e varza o sa iasa , normal, o chitara varza- daca clientu mai are asa habar despre chitari , ies si chitari bune. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Nici una dintre chitarile alea facute de Grosu nu se va ridica la nivelul Parker-ului pe care il ai, eu zic sa te documentezi mai bine la dozele ce trebuie sa le montezi pe chitara si sa pastrezi chitara aia, dozele ce sunt acuma montate pe ea nu corespund probabil stilului pe care vrei sa te axezi ( ceva metale mai brutale daca nu ma inseala memoria). Daca nu cumpara omul cel putin 10 bucati de chitare Grosmann nu face nimic ,iar dupa 4 ani sa ne faca review-uri sa vedem daca-s bune sau nu. Ce stil canta?????? Mie-mi place forma celor doua care aduc a Gibson LP sunt dragutze mai ales cea neagra . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir Tepes Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 black metal traditional cu bucium si caval Daca nu cumpara omul cel putin 10 bucati de chitare Grosmann nu face nimic ,iar dupa 4 ani sa ne faca review-uri sa vedem daca-s bune sau nu.Ce stil canta?????? Mie-mi place forma celor doua care aduc a Gibson LP sunt dragutze mai ales cea neagra . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihai Dănciulescu Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 (edited) Eu sunt posesorul celei de a doua chitari, respectiv LP-ul maro. Daca sunteti curiosi cum suna, intrati pe www.stillborn.ro unde puteti asculta demo-ul nostru. Pe toate piesele am tras cu 2 chitare si una dintre ele este respectivul LP maro. Legat de doze, sunt MEC pasive si lemnul este nuc american. Edited January 14, 2010 by mihubrave Link to comment Share on other sites More sharing options...
fixxxer_metalhead Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 LP-ul maro e cel mai tare dintre toate, parerea mea. Si cutaway-ul si inlay-urile sunt originale. nota 10 la aspect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 LP-ul maro e cel mai tare dintre toate, parerea mea. Si cutaway-ul si inlay-urile sunt originale. nota 10 la aspect De dragul contradicției: - cutaway: - inlay: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir Tepes Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 Stau si ma holbez la cele doua poze (cele doua LP-uri) si sincer nu vad asemanarea doar la cutway, asta e un motiv minor, priveste te rog in ansamblu, nu in detaliu, vezi ca sunt diferente mari intre cele doua modele. Am fost sigur ca se va judeca aspru acest aspect, detaliul si nu numai, sunt o droaie de shopuri USA care copiaza layoutul... S.Vai la super strat pentru chitara lui Josh Elmore, firma California custom shop (si da, headstockul este o copie buna schecter la modelul lui Josh) De dragul contradicției: - cutaway: - inlay: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 (edited) Stau si ma holbez la cele doua poze (cele doua LP-uri) si sincer nu vad asemanarea doar la cutway, asta e un motiv minor, priveste te rog in ansamblu, nu in detaliu, vezi ca sunt diferente mari intre cele doua modele.Am fost sigur ca se va judeca aspru acest aspect, detaliul si nu numai, sunt o droaie de shopuri USA care copiaza layoutul... S.Vai la super strat pentru chitara lui Josh Elmore, firma California custom shop (si da, headstockul este o copie buna schecter la modelul lui Josh) Domnul meu, nu-mi atribui fapte pe care nu le-am facut. Cineva era convins de originalitatea detaliilor respective (cutaway si inlay), iar eu l-am contrazis cu argumente. ATAT! Am si precizat : "de dragul contradictiei", pentru ca altfel spuneam "de dragul disputei sau al scandalului". Ce-i atat de greu de inteles? Vedeti conspiratii la fiecare pas. Normal ca-s diferente majore intre cele doua modele, ca doar nu-s orb si mai stiu cate ceva despre constructia unei chitare. E destul de dificil sa inventezi o forma total originala a corpului, iar formele consacrate se pare ca functioneaza din moment ce sunt folosite de marea majoritate a producatorilor. Inlay-urile ar fi cel mai usor de personalizat (vezi celelalte trei modele din primul post), dar, avand in vedere ca acel model simplu si "neoriginal" a fost dorinta clientului, nici n-ar fi avut rost sa ma leg de amanuntul asta. Noapte buna! Edited January 14, 2010 by Doctor X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sthell Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Les Paul-ul ala e genial. Nu va mai luati de Grosu cand comentam pe niste exemple concrete. Cum poate sa sune naspa o chitara care a fost lucrata pana in cel mai mic detaliu? Faptul ca a folosit EMG e optiunea clientului pana la urma. Din punct de vedere a constructiei, a lemnului folosit, care e destul de ******, nu mi se pare sa aiba vre-o problema. Nu va luati de munca omului doar pentru ca omul va este antipatic, mai ales ca din cate am vazut de ceva timp incoace nu prea are cum sa-si permita sa nu faca o munca profesionista. Les Paul-ul ala e genial . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Les Paul-ul ala e genial. Nu va mai luati de Grosu cand comentam pe niste exemple concrete. Cum poate sa sune naspa o chitara care a fost lucrata pana in cel mai mic detaliu? Faptul ca a folosit EMG e optiunea clientului pana la urma. Din punct de vedere a constructiei, a lemnului folosit, care e destul de ******, nu mi se pare sa aiba vre-o problema. Nu va luati de munca omului doar pentru ca omul va este antipatic, mai ales ca din cate am vazut de ceva timp incoace nu prea are cum sa-si permita sa nu faca o munca profesionista. Les Paul-ul ala e genial . Din câte spune deținãtorul respectivului LP, dozele îs MEC, nu EMG. În fotografia din primul post, coarda a patra (Re) pare frântã între saddle și gaura corespunzãtoare din corp. Nu-mi dau seama dacã bridge-ul e de vinã sau gaura. Cel puțin așa vãd eu. Bridge-ul pare apropiat de neck, într-adevãr, dar e posibil sã fie din cauza construcției diferite fațã de LP-urile normale (string thru body, deci lipsa tailpiece-ului). De-aici și senzația de doze înghesuite spre neck. Scala pare diferitã de cea de LP (mai mare). Eh, dar dacã așa a vrut clientul... Oricum, el e cel mai în mãsurã sã ne dea detalii, eventual sã facã o recenzie completã. Baftã! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mihai Dănciulescu Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Imi este foarte lene sa scriu o recenzie.....pentru ca oricum stiu care sunt parerile legate de chitarile Grosmann. Si nu mai vreau sa incing iar spiritele pe aici. Mie unul imi place foarte mult cum suna si cum arata...Cred ca asta conteaza cel mai mult din moment ce este o chitara facuta pentru mine si la specificatiile mele... Pe scurt, am ales o scara de 25.5 '' care sa se apropie de baritone. Un LP normal ( vorbim de Gibson aici) are scara de 24.75''. Dozele si bridge-ul sunt pozitionate identic ca la un Gibson LP. Surubele de pe tune-o-matic ( care este Schaller) se pot modifica atat pe vertical cat si pe orizontal ( in poza de mai sus surubelul de pe coarda RE era un pic in partea stanga). Iluzia ca bridge-ul ar fi pozitionat incorect vine de la corp, care este un pic mai mare ca la un Gibson. A, era sa uit, am mai ales sa puna 24 de taste. Edited January 15, 2010 by mihubrave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Imi este foarte lene sa scriu o recenzie.....pentru ca oricum stiu care sunt parerile legate de chitarile Grosmann. Si nu mai vreau sa incing iar spiritele pe aici. Mie unul imi place foarte mult cum suna si cum arata...Cred ca asta conteaza cel mai mult din moment ce este o chitara facuta pentru mine si la specificatiile mele... Pe scurt, am ales o scara de 25.5 '' care sa se apropie de baritone. Un LP normal ( vorbim de Gibson aici) are scara de 24.75''. Dozele si bridge-ul sunt pozitionate identic ca la un Gibson LP. Surubele de pe tune-o-matic ( care este Schaller) se pot modifica atat pe vertical cat si pe orizontal ( in poza de mai sus surubelul de pe coarda RE era un pic in partea stanga). Iluzia ca bridge-ul ar fi pozitionat incorect vine de la corp, care este un pic mai mare ca la un Gibson. A, era sa uit, am mai ales sa puna 24 de taste. Mulțam de precizãri! S-o cânți cu plãcere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Mai Vlad, tu trebuie sa te gandesti ca daca ai comandat si cumparat o chitara de la Grosu, care nu este ieftina daca o face custom, o sa vina poate o vreme cand nici aia nu o sa-ti placa cum nu-ti place nici chitara care o ai acuma si sa vad eu la cine o sa vinzi tu atunci chitara si cat o sa primesti pe ea? Sfatul meu este sa cauti si sa incerci diverse chitari si daca gasesti ce-ti place sa iei una care sa o si potzi vinde dupa, in caz ca nu va ma fii pe gustul tau. Sfatul meu este sa incerci alte doze pe chitara ta, eventual sa cumpetri un amplif bun sau ceva pedale care sa-ti satisfaca necesitatea pentru un ton mai dur cum ai zis ca vrei. Ca daca incepi doar sa cumperi de noi sau ''la comanda'' si dupa sa le vanzi la sub jumatate de pretz , intr-un final nu vei ajunge niciunde. Edited January 15, 2010 by robertimis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir Tepes Posted January 19, 2010 Author Share Posted January 19, 2010 De asta ce ziceti oameni buni Nikos G. puteti nota va rog chitara de la 1 la 10 (sound, aspect, etc.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir Tepes Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Un alt grec cu chitara Grosmann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Și ce-i cu asta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 (edited) black metal traditional cu bucium si caval Adica metal eloxat , deci negru dar nu si neaparat dur caci atunci avea titulatura de Black Heavy & Hard Metal . Aluminiu eloxat din acela ptr radiatoare la tranzistoarele finale. Dar la caval si la bucium se potriveste cupru sau alama lustruita sau cu "umbre maronii " sa aiba patina vremii . Etno Antic Arhaic ornat cu alama innegrita ( aluminiu tot nu se potriveste la ceva antic sau de epoca caci nu era inca dezvoltata tehnologia ptr producere) Asteptam peste cativa ani recenziile si impresiile in legatura cu chitarele in cauza, @robertimis are dreptate eu am cateva chitare bune ieftine etc etc ...eu le-am cumparat second hand la un pret mic daca vreau sa le vand sa scap de ele cred ca va trebuii sa le dau cadou .Nimeni nu cumpara o chitara fara un BRAND de valoare ( sentimentala ,istorica etc etc ). Pot sa construiesc o chitara super ca-n povesti ceva perfect unicat etc etc cu tehnologia cea mai avansata ...nu-i trebuie nimanui. Leo Fender a avut succes caci a creat /construit o chitara foarte ieftina si asa a reusit s-o vanda . Jim Marshall la fel a facut o statie ieftina cu componente necorespunzatoare ca sa iasa in castig si din bafta a reusit un tip de amplif pt chitaristi. Chitara la "comanda" de la o firma "mica" necunoscuta ? Care-i smecheria .Sa te dai rotund ca muierile din cartier ca au rochie la comanda de la croitoreasa din colt ca-si permit ..adica ..."au valoare" !..? Chitarele pot fi foarte bune dar poate daca un incepator ajunge un "Satriani+Vai+Malmsteen" cu o asemenea chitara va incepe maimutzareala si se vor vinde la toti incepatorii si amatorii . Edited January 25, 2010 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Asculta ce zice Arpi care chiar are o parere pertinenta,alaturi de Hariga in Timisoara cei 2 sunt metru etalon cand vine vorba de chitari, pedale, amp-uri, dar mai ales de cantat la chitara. Faza este ca Vlad are o chitara foarte faina la care a pus si nishte doze de calitate si care nu este o chitara banala, nu e nici una de top, dar este o chitara foarte buna, acuma problema este ca el se lasa influentat de diverse persoane cu care intra in contact si care este si normal sa-shi laude sculele lor. Vlad chitara ta este foarte buna, daca vrei treci cu ea sa ne uitam ce se mai poate imbunatatii la ea sau dute la Rici sa-ti faca un set up cum trebuie daca consideri ca nu este ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Am un bun prieten ( nu-i dau numele ) care traieste de cativa ani buni din vanzarea sculelor .I-si cumpara o scula ( statie , chitara, microfon ...orice) facea o reclama faptului ca el va cumpara ceva "super " ,cu o poveste dramatizata cat de greu a facut rost si cum a reusit sa puna mana pe scula cea mai perfecta ......apoi dupa o vreme urma textul ca are nevoie de bani si este nevoit sa vanda cea mai buna scula din lume....si iata asa frumos traia bine din aceasta treaba. Dar in orice caz cumpara numai scule cu BRAND pe care le lauda de numa ( nu se intampla nici un fel de upgrade ..upgrade-ul era doar lauda calitatilor ....etc si bineinteles tot cea ce cumpara el cumpara de fapt cat mai ieftin .......deci un fel de mic comert ) De fapt el nu pacalea pe nimeni sculele erau de aclitate doar le gonfla un pic valoarea si cumparatorul era bucuros ca a reusit sa puna mana pe "cea mai cea" scula. Acum este mai greu si pentru el cu atatea magazine in care gasesti de toate . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 cred ca-l stiu pe om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Eu iti sugerez totusi sa studiezi istoria pietei si a instrumentului in discutie, sa vezi exact ce au facut Fender si Marshall si cum. Sa ne spui apoi daca mai consideri afirmatiil de mai sus invalide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lycagon Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 (edited) Eu iti sugerez totusi sa studiezi istoria pietei si a instrumentului in discutie, sa vezi exact ce au facut Fender si Marshall si cum. Sa ne spui apoi daca mai consideri afirmatiil de mai sus invalide. Pai tocmai asta e, ca am studiat-o. Asta era acum un milion de ani, chestiile cu fender si marshall. Suntem in 2010 oameni buni, treziti-va. Majoritatea oamenilor care stiu cu ce se mananca muzica, in speta chitara, au custom made-uri. Sunt un milion de firme care sunt cel putin la fel de bune, daca nu mai bune, decat Marhsall in amp-uri sau Fender in chitari. Daca un om care vrea un anumit sunet si nu il poate obtine din dozele si lemnele de la Fender, isi face un custom, care e problema?? Pun pariu ca, chitarile prezentate in postul original sunt de mii de ori mai modern gandite si mai flexibile ca gen de cantat, decat orice fender (exceptie flyng-v-urile care sunt clar de metal). In afara de Malmsteen, nu stiu multi chitaristi notabili (in afara de blues-mani care halesc Fender, sau ceva hard rock) sa cante pe Marshall, dintre zei. A, suntem saraci si nu ne permitem??? Asta e altceva, dar mentalitatea strugurilor acrii in cazul asta denota ignoranta. Daca grecii aia de la Rotting Christ au ales Grosmann (si oamenii aia banuiesc ca stiu ce inseamna sunet bun dupa ani si ani de cantat pe super scule si super scene, chestii la care majoritatea dintre noi visam), cred ca un old precum Karpi nu poate sa spuna, legat de chitarile lor, ce este bun sau nu. Personal, cant acasa pe un Marshall 8080, si sunt extra multumit de el, este super scula. Dar de aici si pana la a ma reduce (din lipsa de bani) la ceea ce spune Karpi, e drum foarte lung. Intra pe sevenstring.org sau alte site-uri de muzica, cu zeci de mii de useri din toata lumea, sa vezi ce inseamna custom built. Si la ce au ajuns oamenii cu bani, si de aici trage singur concluzia de ce au muzica care o au si nici mentalitatile noastre de vechil. Inclusiv marile firme fac custom made-uri, chitarile lui Clapton, Gilmore, Malmsteen (care au Fender) sau Zakk Wilde, Satriani, Vai, Petrucci, si orice alt chitarist au custom made-uri, ca asa trebuie sa fie si asa este ok. In afara de numele firmei, nu au nici o legatura cu chitarile de serie pe care firmele respective le vand ca artist series. Asta e pentru consumatorii fara creier din Romania. Cei din afara care vor sa dea 3 mii de euro pe o chitara, nu aleg artist series, si se duc la custom shop-uri, asta e mentalitatea celor care stiu cum sta treaba. Edited January 28, 2010 by lycagon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now