www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Sistem De Controlare A Pedalelor Si Canalelor Ampului


Recommended Posts

Ideea e simpla: vreau sa trec, cu o singura apasare de pedala, de la canalul clean + chorus, la canalul drive + boost + delay. Si sa pot salva diferite combinatii, cele de mai sus sunt doar cu titlu de exemplu. Exista ceva mai ieftin decat asta http://www.glab.com.pl/gsc_en (279 euro) ? Foloseste cineva sistemul asta sau altul similar ?

Link to comment
Share on other sites

Ideea e simpla: vreau sa trec, cu o singura apasare de pedala, de la canalul clean + chorus, la canalul drive + boost + delay. Si sa pot salva diferite combinatii, cele de mai sus sunt doar cu titlu de exemplu. Exista ceva mai ieftin decat asta http://www.glab.com.pl/gsc_en (279 euro) ? Foloseste cineva sistemul asta sau altul similar ?

Pentu comutarea canalelor am RJM Amp Gizmo( poate controla pana la 8 functii: ex: canale, reverb , boost, fx-loop on/off etc), dar si asta ii 325 euro trebuie legat la un midi controller, dar controller-ul poate comanda si alte lucruri, nu il iei special pt asta (ex: mai controlezi un looper, un procesor sau un amp switcher dupa caz)

amp_gizmo_large.jpg

 

amp_gizmo_back.jpg

 

La mine, lantul midi cuprinde un looper cu 4 loop-uri(voodoo lab pedal switcher), un amp switcher cu 3 iesiri(lehle dual sgos) si scula asta de mai sus, toate controlate cu un controller simplu cu 10 preset-uri( voodoo lab commander). Am 2 amplificatoare: unul single channel si unul cu 2 canale + mid boost (controlate de Amp Gizmo)

De exemplu pot seta asa:

Preset1= Amp1 + oricare dintre pedale(din pedal switcher)

Preset2=Amp2 pe canal clean

preset3=Amp1 fara pedale

preset4=Amp2 pe overdrive+mid boost

 

etc.

Edited by mihaitarta
Link to comment
Share on other sites

Prin MIDI poti controla orice-ti vrea inimioara.

N-ai mentionat ce amplificator ai, daca e cumva "MIDI enabled", dar presupun ca nu, deci iti trebuie ceva gen Amp Switcher. Acesta e doar un set de relee comandate prin MIDI si mi se pare cam nerusinat pretul de 300 EUR. La fel n-ai spus cate pedale ai, iar pentru ele iti trebuie un looper, din nou comandat prin MIDI (practic e acelasi lucru, numai ca trebuie relee DPDT).

Apoi controller iti iei care iti vine mai comod (sa stie sa salveze preset-uri).

Messu a prezentat un astfel de sistem facut de el si pe care l-a ajuns foarte ieftin, deci nu esti limitat de oferta comerciala, poti dezvolta un sistem personalizat (si multi artisti consacrati asa fac). Vezi aici: http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=32707 si http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=33551

Edited by FiveseveN
Link to comment
Share on other sites

Download MMC4051 datasheet from

Microelectronica

 

http://www.datasheetcatalog.com/datasheets...4/MMC4051.shtml

 

Comutatoare analogice comandate digital.(Analog Multiplexer-Demultiplexer) sau porti de transfer .

 

Cu in circuit logoc de comanda se poate construi ce vrea muschi tai .

 

Circuitul cu comutatoarele se monteaza si se alimenteaza in statie , iar comanda se poate face de la un pedalier .

 

In documentatie se vede ca sunt mai multe tipuri cu o intrare pana la opt intrari .Capsulele cu mai putine intrari pe comutator contin mai multe comutatoare .

 

Cu circuite din acestea se face comutarea si in multe scule audio /video,sau aparate de masura .

 

Selectarea se face prin nivele logice date pe intrarile de comanda.

Comanda prin orice altceva se face tot prin asemenea circuite .

 

Nu stiu daca comutatoarele cu J-FET au rezistenta "ON" ,mica dar s-ar putea.Oricum 40-100 Ohmi ,la portile de transfer MMC ,rezistenta "ON" nu-i mare asa ca nu schimba tonul.

Sunt circuite MOSFET.

Link to comment
Share on other sites

Salut, ãsta mi se pare cel mai uºor de utilizat:

869908_800.jpg

869968_800.jpg

 

Deasupra fiecãrui switch sunt 8 DIP-uri cu ajutorul cãrora configurezi ce pedale vrei sã activezi în seria de efecte. Din pãcate costa ºi ãsta destul de mult: thomann

Alt impediment ar fi cã funcționeazã pe baterii (2 x 9V) ... care când se epuizeazã sunã totul fãrã vlagã ºi nu ºtii de ce.

Link to comment
Share on other sites

Iata ce contine un switch .

Aceasta este o schema de principiu al unui Switch Serial , la fel se poate face si in paralel doar ca trebuie sa se mai construiasca si niste "sumatoare" adica mici iesiri de mixer.

Daca nu se leaga interior iesirea in serie la urmatoarea intrare al unui LOOP atunci se poate configura in exterior prin cabluri.Dar se complica , mai bine "calculezi -planifici de ce este nevoie si faci mai multe canale ( loop-uri) ca sa ai de rezerva din care cateva serial si cateva si in paralel.

Cred ca din 200 Ron se poate face o versiune "DeLuxe"

 

Ce nu am mai desenat ar fi Jack-urile de la Loop-uri care trebuie sa aiba comutatoare care in caz de nefolosirea unui circuit LOOP?SWITCH sa-l puna in "ON" sau prin comutatorul de pe Jack chiar sa faca un TrhuBypass.

Daca nu ai uj asemena circuit la jack in caz ca ai in serie mai multe pedale si scoti o pedala din mijlocul lantului cablat se va intrerupe semnalul daca nu pui pe "OFF" , asa ar fi bine comutatorul din Jack amintit sa puna pe "OFF si Bypass" Loop-ul care nu are cablu bagat in Jackuri.

 

 

 

Circuitul MMC 4053 contine 3 porti de transfer analogice bilaterale . Se alimenteaza cu +/- fata de masa conform datelor de catalog .Suporta semnale pana la 20V varf-varf , conditiile de alimentare VDD -VEE-VSS se iau din datele de catalog.

 

daca se alimenteazxa numai cu o singura sursa trebuie inserate condensatoare de decuplaj al intrarilor si iesirilor .Cred ca este mai bine sa avem sursa cu doua tensiuni fata de masa decat atatea condensatoare.Dar daca cineva vrea sa functioneze cu numai 9V de la o baterie se poate cu condensataorele de intrare iesire .Condensatoarele pot sa aiba valori in jur de 1uF-10uF/16V.

Am construit un asemenea switch acu vre-o 15 ani ,este undeva pe balcon si spliterul la fel , dar nici nu mai stiu cu care din circuite l'am construit.

 

 

MMC5051, = 8 canale___ 1 : 8 ( 8 intrari catre 1 iesire sau 1 intrare catre 8 iesiri )

 

MMC4052 = 4 x [1 itrare /1 iesire]

 

MMC4053 = 3 x [2 intrari pe 1 iesire sau 1 intrare pe 2 iesiri]

 

MMC 4066,MMC4016= 4 x [1 itrare /1 iesire]

 

comutarea se comanda prin semnal nivele TTL intre 0 si +5V ( Low =0V ,High=+5V )

 

Mai sunt si altele cu mai multe intrari .

 

Toate circuitele de transfer sunt ca si cel ede sus , eventual sunt inglobate in microprocesor , tehnologia CMOS este identica.

 

Cine are putina fantezie vede posibilitatile portilor de transfer.

ca sa ma amintes ca si exemplu , la fel pot comuta filtre , pot intercala bobine,condensatoare , rezistoare ..prin portile de transfer astfel pot face mici automatizari si preseturi.

 

Cu circuitul MMC 4067 se pot selecta sau multiplexa 16 canale . daca pun rezistoare pe fiecare intrare din 16 si comut pe rand cu "stari logice TTL pot sa realizez un circuit de VOLUM comandat DIGITAL .

 

In datele de actalog se dau conditiile semnalelor decomanda ( tabelul de adevar)

 

Sii se pot face de toate dar nu merita sa complicam peste masura doar cat avem nevoie .Daca insa ai hobby ptr electronica se pot face "minuni".Si in nici un caz nu costa 300$ ( nici nu merita atata banet un nimic de circuit , cum dracu sa fie mai scump un SWITCH decat telefonul meu care e un mic computer ????? e de rasul lumii !!!)

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Si preset-urile cine le memoreaza, Arpi? Daca faci o configuratie pur "hardware" ce te faci cand mai cumperi un efect sau vrei sa le schimbi ordinea?

De asta am recomandat MIDI, e "industry standard" si foarte flexibil. Dar in functie de cate loop-uri si optiuni vrei, poti face si cu DIP-uri sau un microcontroller, numai ca MIDI iti ofera si posibilitatea expansiunii ulterioare.

Link to comment
Share on other sites

Si preset-urile cine le memoreaza, Arpi? Daca faci o configuratie pur "hardware" ce te faci cand mai cumperi un efect sau vrei sa le schimbi ordinea?

De asta am recomandat MIDI, e "industry standard" si foarte flexibil. Dar in functie de cate loop-uri si optiuni vrei, poti face si cu DIP-uri sau un microcontroller, numai ca MIDI iti ofera si posibilitatea expansiunii ulterioare.

 

Cu portile de transfe si cu o logica de comanda faci absolut ce vrei .

 

Se face o matrice si se oun "loop"-urile in "noduri " apoi cu un" Circuit Logic" comuti ce unde vrei.

 

Dar nu merita ,nu ai atatea de comutat , faci dous seturi de scule in paralel care reprezinta cate un set de scule in serie , si din acestea doua obtii prin combinatii foart emulte "tonuri".

Cu trei seturi serie in paralel si mai multe .Dar de fapr ne trenuie aprox 4 tonuri la un concert .Apoi cu introducerea si scoaterea a cate un efect mai ai o groaza de combinatii.

 

Nu am rabdare sa desenez prea complicata schema caci iese un cearceaf , logica si idea conteaza.

 

Comutatoarele din MMC4053 sunt exact ca si un comutator "togle" cu doua pozitii .Sau selecteaza 1 din doua intrari , sau distribuie o intrare in doua directii.

Sunt "bidirectionale'" nu conteaza care este intrare sau iesirea .

 

Cel mai simplu se da semnal de comanda cu comutatoarele "K" , dar daca vrei sa fie un buton ca si la sonerie saula Mouse trebuie un circuit bistabil tip "D" ( FlipFlop) la o apasare ai "1 "pe iesire la a doua apasare ai "0" pe iesire.

 

Aceste circuite bistabile, FlipFlop tip "Latch" ("D" inseamna ca mentine starea pana la un semnal de stergere adica "o memoreaza" practic sunt vestuitele celule de memorie cu bistabil).

 

Se pot realiza si cu tranzistoare ( dar nu merita ) sau si cu porti de transfer , unele firme in pedale folosesc porti de transfer si pentru acest circuit "cu mentinere" ca sa nu se complice cu NN feluri de circuite. care ar necesita poate diferite tensiuni de alimentare.

 

Atentie in desen nu este trecuta linia de alimentare al circuitelor ca sa nu fie prea incarcata schema.

 

 

......A si er asa uit

 

PRESET-urile precum se vede sunt niste "cifre" binare logice tip -001011010 sai 1100101

 

Asemenea combinatii , se face un circuit care poate genera /memora aceste combinatii si ai presetul.

 

La un preset simplu poti avea cateva comutatoare miniatura la ceva mai complex ar trebui ceva asemanator cu cele din procesoare.

 

Se poate realiza si un codor /decodor din multe diode pe care le cuplezi la tensiunea de comanda ( 5V) si in functie pozitia diodelor vei avea diferite combinatii de starii pe intrarile de comanda al circuitelor de transfer.

 

Si mai si arfi sa ai un prieten care se pricepe la procesoare CIP si care sa stie sa faca un mic program cu toate combinatiile dorite apoi cu butoane inscrii Nr-ul dorit si apare combinatia de comanda ptr respectivul preset.

Si mai complicat se poate sa folosesti si o memorie in care sa salvezi preseturi ( deci sa nu fie fixe ci le poto reconfigura).

 

Dar nu prea este nevoie de atatea.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei o solutie profi, compatibila MIDI, si care sa iti ofere si switch-uri si loop-uri nu prea gasesti sub 6-700 Euro. La astea trebuie sa mai adaugi si costul pedalierului MIDI - undeva pe la 2-300 unul decent.

Eu, daca as fi in situatia asta, m-as uita serios la un G System de la TC electronic, care iti da in vreo 1200 Euro procesor de efecte, 4 loop-uri pt pedale externe, 4 relee pt switching de canale si foot controller.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei o solutie profi, compatibila MIDI, si care sa iti ofere si switch-uri si loop-uri nu prea gasesti sub 6-700 Euro. La astea trebuie sa mai adaugi si costul pedalierului MIDI - undeva pe la 2-300 unul decent.

Eu, daca as fi in situatia asta, m-as uita serios la un G System de la TC electronic, care iti da in vreo 1200 Euro procesor de efecte, 4 loop-uri pt pedale externe, 4 relee pt switching de canale si foot controller.

Nu prea am aprofundat ce-i cu MIDI acesta , la chitara daca nu are sintetizator MIDI la ce nevoie de comenzi MIDI?

 

Pur si simplu se vand si chitaristilor aceleasi set de scule ce nu au reusit sa vanda la organisti.

 

daca nu comand din PC nu are rost sa am midi comenzile simple de pornire oprire al cate unui efect.

 

daca sa zicem pedalele au control MIDI la efectul propriu zis la toate setarile ( ca si la un sintetizator ) si la volum , etc etc mai inteleg .

 

Dar sa fac bypass la cate o pedala nu vad rostul.

 

Comyutarea se face tot cu circuite de transfer . Comanda numerica ori vine din MIDI ori din alt circuit cu logica de comanda este totuna.

 

 

MIDI ar fi un standard , dar nu stiu ce au standardizat in comutarea efectelor .

 

Nu stiu ce poate sa justifice MIDI la asa ceva e un fel de a "trage cu tunul dupa vrabie".

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu ai aprofundat iti explic eu: MIDI este un limbaj standardizat de comunicare intre diverse device-uri. "Vocabularul" lui este unul divers, poate trimite informatii de note, de schimbari de programe, controllere, etc. Toate astea sint folosite de device-urile compatibile pentru a se intelege intre ele. De ce sa fac un sistem de comunicatie proprietar, pe care o sa il inteleaga doar sculele mele, cind pot sa folosesc unul standardizat, care imi asigura comunicare perfecta?

 

In cazul concret programarea se face in felul urmator:

 

aparatul care contine loop-uri si switch-uri memoreaza pe fiecare locatie de memorie, ce este adresata printr-un semnal MIDI, starea fiecarui releu. Astfel, pe cele 128 de locatii standard in protocolul MIDI se pot memora milioane de combinatii de relee.

Spre ex:

preset nr 1: switch 1 (canal amp 1) + loop 1 (chorus) + loop 2 (reverb) = presetul de clean

preset nr 2: switch 2 (canal amp 2) + loop 2 (reverb) = preset de drive

preset nr 3: switch 3 (canal amp 2) + loop 2 (reverb) + loop 3 (delay) + loop 4 (boost) = presetul de lead

 

 

Trebuie sa gindesti de la inceput care sint combinatiile de relee ce trebuie activate pe fiecare din preseturile tale, mai departe totul este foarte simplu.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu ai aprofundat iti explic eu: MIDI este un limbaj standardizat de comunicare intre diverse device-uri. "Vocabularul" lui este unul divers, poate trimite informatii de note, de schimbari de programe, controllere, etc. Toate astea sint folosite de device-urile compatibile pentru a se intelege intre ele. De ce sa fac un sistem de comunicatie proprietar, pe care o sa il inteleaga doar sculele mele, cind pot sa folosesc unul standardizat, care imi asigura comunicare perfecta?

 

In cazul concret programarea se face in felul urmator:

 

aparatul care contine loop-uri si switch-uri memoreaza pe fiecare locatie de memorie, ce este adresata printr-un semnal MIDI, starea fiecarui releu. Astfel, pe cele 128 de locatii standard in protocolul MIDI se pot memora milioane de combinatii de relee.

Spre ex:

preset nr 1: switch 1 (canal amp 1) + loop 1 (chorus) + loop 2 (reverb) = presetul de clean

preset nr 2: switch 2 (canal amp 2) + loop 2 (reverb) = preset de drive

preset nr 3: switch 3 (canal amp 2) + loop 2 (reverb) + loop 3 (delay) + loop 4 (boost) = presetul de lead

 

 

Trebuie sa gindesti de la inceput care sint combinatiile de relee ce trebuie activate pe fiecare din preseturile tale, mai departe totul este foarte simplu.

 

Banuiesc ce si cum dar nu-i prea vad rostul.

 

Cu un PIC si cateva ( o matrice ) porti de transfer rezolvi absolut totul in mod profesional.

 

Dar cum banuiesc din sculele folosite de organisti ,doar partea de comanda.preset si memorare +logica de interconectare al diferitelor blocuri functionale.Fara a avea acces in interiorul efectelor.

Ptr aceasta nu merita sa dai atatia bani caci este doar partea cea mai simpla al retelei complexe al unui organist cu doua trei clape si o groaza de oscilatoare-generatoare sintetizatoare care intradevar trebuie controlate ,plus efectele in detaliu in toti parametrii.

 

Eu m-am oprit din construit acel "pedalboard audio switcher/selector " chiar din cauza ca nu aveam destule optiuni , parametri efectelor raman setate doar intr-un fel si nu pot numai sa scot sau sa introduc cate un efect in matrice.

Devine o valiza imensa daca dublez -triplez numarul efectelor ca sa am diferite setari ale parametrilor aceluiasi tip de pedala , deci se complica si...

 

In schimb ptr reconfigurarea arhitecturii efectelor( fara sa pot schimba nimic din parametri fiecarui efect in parte) este suficient o matrice simpla cu porti de transfer.

Daca pun trei distorsuri , doua chorus-uri , compesor , delay/echo am cam tot ce-mi trebuie .Dar de obicei nu duc cu mine numai un efect DSP mic caci este mai practic.

Dar acasa le mai combin cand ma apuca asa de hobby apoi ma plictisesc si trag chitara cat mai sec fara efecte numai distors /overdrive sau compresor ( direct in placa de sunet fara nimic nu prea suna)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trecand peste ce-ti trebuie tie, ce folosesti tu si ce pareri ai despre "organisti"... :)

nu-i prea vad rostul

Rostul standardizarii, in orice domeniu, e simplu: sa faciliteze comunicarea intre diverse sisteme. Fara TCP/IP n-ar exista Internet, fara Bluetooth n-ar exista microretele wireless, fara DMX n-ar exista jocuri de lumini complexe si flexibile s.a.m.d.

MIDI din fericire, cum a explicat si dass101, include mai multe facilitati, nu e util numai "organistilor" pentru a transmite note.

Exemplu relevant pentru cazul de fata: Iti cumperi oarecare amplificator MIDI-enabled (care poate schimba nativ canalele, loop-ul etc. dupa comenzi MIDI), oarecare multiefect comandabil prin MIDI, oarecare MIDI looper pentru efectele analogice "oarbe" si iti mai trebuie un controller MIDI, oricare ti se potriveste mai bine, pentru a putea controla intregul sistem, in absolut orice configuratie posibila. OK, in realitate unele firme sunt incapatanate si limiteaza functionalitatea controllerelor, sa fie compatibile doar cu produsele lor; dar ideea cam asta e.

Am mentionat la inceput proiectele lui Messu. E explicat acolo suficient de bine ce implica un astfel de sistem, inclusiv partea de switching (analogica), comunicare si memorare.

Link to comment
Share on other sites

Trecand peste ce-ti trebuie tie, ce folosesti tu si ce pareri ai despre "organisti"... :)

 

Rostul standardizarii, in orice domeniu, e simplu: sa faciliteze comunicarea intre diverse sisteme. Fara TCP/IP n-ar exista Internet, fara Bluetooth n-ar exista microretele wireless, fara DMX n-ar exista jocuri de lumini complexe si flexibile s.a.m.d.

MIDI din fericire, cum a explicat si dass101, include mai multe facilitati, nu e util numai "organistilor" pentru a transmite note.

Exemplu relevant pentru cazul de fata: Iti cumperi oarecare amplificator MIDI-enabled (care poate schimba nativ canalele, loop-ul etc. dupa comenzi MIDI), oarecare multiefect comandabil prin MIDI, oarecare MIDI looper pentru efectele analogice "oarbe" si iti mai trebuie un controller MIDI, oricare ti se potriveste mai bine, pentru a putea controla intregul sistem, in absolut orice configuratie posibila. OK, in realitate unele firme sunt incapatanate si limiteaza functionalitatea controllerelor, sa fie compatibile doar cu produsele lor; dar ideea cam asta e.

Am mentionat la inceput proiectele lui Messu. E explicat acolo suficient de bine ce implica un astfel de sistem, inclusiv partea de switching (analogica), comunicare si memorare.

 

OK , nu ma intereseaza MIDI , cum am ami amintit e un fel de "tragi cu tunul dupa vrabie" , nu se justifica .

 

Sa fie compatibile ??????? "no way" altfel cum fac bani din toate accesoriile ce urca pretul la toate la dublu.

 

E mare minune ca mufele /conectoarela in audio au reusit sa le standardizeze.

 

Apropos "wireless" am cumparat emitator Bluetooth ( nu-i de concert ci de ascultat muzica , are o foarte mica intarziere nu stiu dace s-ar putea canta cu el presupun ca A/D-ul,conversia intarzie semnalul )Ar fi ideal caci nu te mai bruiaza nimic._ .

Dar se gasesc mai nou peste tot AV Transmitter pe 2,4GH pe (4 canalle ) sunt mici si consuma ca, 100mA emitatorul.

 

Sunt si mini ca,ere cu emitator si microfon tot pe 2,4GHz , am dsecfacut dar inca nu am masurat sa vad daca am intrarea audio libera. Placa emitatorului este mai mica decat suprafata unei cutii de chibrituri cred ca se poate monta in chitara .

 

Acu nu stiu in ce conditii ar fi OK ptr scena , dar cred ca pe scena functioeaza pana la 30m.Cand am timp i sa incerc la job pe coridor Acasa la bloc in anumite pozitii e OK la distanta "maxima" in alte pozitii am un zgomot .Dra nici bluetooth nu merge la bloc in orice pozitie,radio se propaga mai bine decat bluetooth .Dar trebuie sa incerc sa fac experiente .

 

In acest caz ar trebui telecomanda la efecte si nu pedalier .

 

In cea ce priveste switch-ul este vorba de DIY si este OK sa-l faci cum vrei si poti ptr tine ,nu este nevoie sa fie compatibil cu nici un standard.

 

O sa rog un prieten sa-mi programeze un PIC caci eu nu mai am timp si rabdare sa invat sa programez acesta are o groaza de iesiri se poate memore o groaza de preseturi .

 

Daca te uiti la toate proiectele Open Source nu exista " standard" incontinu imbinatatesc -schimba -evolueaza .

 

In industria "sintetizatoare" au mers pe MIDI si normal ca o sa merga si pe mai departe nu se complica cu inca un sistem adapteaza si la alte scule ,este politica firmelor .

 

In audio si in aparatele de masura insa sunt raspandite alte rezolvari mai simple sau mai complicate .

M-am gandit si sa adaptez un sistem de telecomnda de la scula audio sunt telecomenzio care "invata " o groaza de sisteme si coduri poti sa folosesti unul singur in toata casa ptr toate sculele.

sa ceva ar trebui de la care sa pot schimba preseturi de pe chitara care si ea sa fie wireless.

 

 

Iata cam cum este realizata o matrice .ptr 6 efecte cu o intrare si doua iesiri .Este nevoie de 50 de comutatoare

 

DAR1 nefiind nevoie ddee absolut toate combinatiile se poate proiecta cu mai putine dupa ce ne hotaram ce efecte unde folosim in lantul de efecte serie si paralel.Din start am anulat comutatoarele care puneau iesirea unui efect la propria-i intrare.

 

este un model ptr cei care nu vor sa dea 1000 $ ptr a interconecta programabil efectele.

 

Ptr studio /acasa se poate construi o matrice cu "chei" care fac contact intre bare de cupru din care sunt confectionate Liniile si Coloanele.O eventuala probleme ar fi o ecranare corespunzatoare plus eventuale adaptari ca sa nu apara oscilatii.( feedback).

O plansa explicativa ptr realizarea unei matrice "electromecanice"

 

 

 

Unele sintetizatoare de studio/laborator de cercetare ( deci nu scule cpmerciale de serie au si acum asemenea matrice).

 

Aceasta matriice este mai accesibila amatorilor implica insa prelucrare mecanica fina inentivitate si functioneaza .

Cum am precizat este folositoare intr-u studio sau acasa unde nu schimbi la milisecunda setarile si interconectarile .

E un "Patchmix" mai "slow".

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Guest The Moan

Sunt fericitul posesor al unui Marshall MG10 ( model nou ) . Are doua canale . Problema e daca imi poate recomanda cineva o solutie tehnica prin care se poate adapta la acest amplif un foot-switch prin care sa pot schimba canalele de la picior.

Eu il folosesc mai mult pe canalul de drive cu gain-ul dat la ora 11 si un TS9 in fata . problema e cand vreau sa trec pe canalul clean nu am foot switch si e cam enervant .

Daca poate cineva sa-mi dea un sfat .

D-le Karpi daca stiti pe cineva in TM care ar putea face adaptarea respectiva si cam cat ar fi scorul .

Va multumesc .

Link to comment
Share on other sites

Sunt fericitul posesor al unui Marshall MG10 ( model nou ) . Are doua canale . Problema e daca imi poate recomanda cineva o solutie tehnica prin care se poate adapta la acest amplif un foot-switch prin care sa pot schimba canalele de la picior.

Eu il folosesc mai mult pe canalul de drive cu gain-ul dat la ora 11 si un TS9 in fata . problema e cand vreau sa trec pe canalul clean nu am foot switch si e cam enervant .

Daca poate cineva sa-mi dea un sfat .

D-le Karpi daca stiti pe cineva in TM care ar putea face adaptarea respectiva si cam cat ar fi scorul .

Va multumesc .

Nu a fost prevazut din fabricatie ampliful cu footswitch ?Adica nu are un jack/mufa ptr a cupla un switch remote prin cablu.

Acum am vazut statia , este ptr exesat acasa asa ca esti langa statie si poti sa comuti manual ,doar ca sa exersezi si cum sa comuti ti-ar trebui eventual un footswitch.

Nu cred ca am timp caci ma preagatesc ptr trei mini concerte ce ce inseamna ca vor fo repetitii peste repetitii caci s-a cam lenvit pana acum si ne preseaza timpul.

 

Dar nu poate fi mare lucru , un releu electromecanic sau solidstate comandat prin cablu cu un pushbutton la capat care comanda un bistabil ce da tensiunea de "mentinere" ptr releu.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Guest The Moan
Nu a fost prevazut din fabricatie ampliful cu footswitch ?Adica nu are un jack/mufa ptr a cupla un switch remote prin cablu.

Acum am vazut statia , este ptr exesat acasa asa ca esti langa statie si poti sa comuti manual ,doar ca sa exersezi si cum sa comuti ti-ar trebui eventual un footswitch.

Nu cred ca am timp caci ma preagatesc ptr trei mini concerte ce ce inseamna ca vor fo repetitii peste repetitii caci s-a cam lenvit pana acum si ne preseaza timpul.

 

Dar nu poate fi mare lucru , un releu electromecanic sau solidstate comandat prin cablu cu un pushbutton la capat care comanda un bistabil ce da tensiunea de "mentinere" ptr releu.

 

Sa inteleg totusi ca daca veti fi mai liber in viitor aveti timp si pentru mine sa-mi faceti modificarea respectiva ?

Daca e raspunsul favorabil , rog trimiteti-mi un numar de tel. si daca se poate sa-mi spuneti cam cat ar fi scorul la respectiva modificare .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut. Dupa mai multe cautari pe net pentru a gasi o solutie "gata-facuta" am ajuns la asta:http://www.loopersparadise.de/en/pro.php?p=1297

Mi se pare ca, fiind mai mic, se integreaza mai usor intr-un pedalboard decat alte solutii mai voluminoase. Am citit pe alte forumuri ca utilizatorii ar fi multumiti de el.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

... vad ca s-a deschis acest topic mai vechi si strict la subiectul topicului (pentru ca din evolutia topicului in timp nu-mi pot da seama sincer ce echipament se vrea a se controla) as spune ca si midi controlerul Behringer FCB1010 are si posibilitatea de channel amp switch ,pe langa cel de controler MIDI si costa cam la 100 Euro parca. E un controler destul de apreciat chiar dca e Behringer, poate un pic mai complicat de inteles modul de functionare si implementare,eventual necesita un cip upgrade, dar exista o adevarata comunitate online care te ajuta cu absolut tot ce vrei sa intelegi tainele acestui controler. Eu personal am unul pe care-l folosesc ptr a controla un program de looper prin comenzi midi, dar l-am incercat cu succes si ptr a schimba canalele amplificatorului.

Succes \m/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.