www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Pana Sa Comanzi La Thomann Verifica Preturile Din Romania


Recommended Posts

Posted (edited)
De ce va apucati sa va bagati in discutie daca nu aveti un raspuns precis, ci doar niste presupuneri.

 

Eu am raspuns tocmai pentru ca am un raspuns precis de la nenea Calin. Am avut aceeasi problema ca tine acum vreo 2 ani iar nenea Calin a luat foc cand a auzit. Nu a vrut sa-mi vanda pentru ca nu am cumparat de la el. Sunt curios daca il vei mai peria la fel pe nenea Calin atunci cand te va trimite la plimbare.

Iti doresc succes in demersul tau. Poate iti spun si cum am rezolvat eu problema daca ma rogi frumos. Dar daca tu zici ca ma bag in discutie fara sa am un raspuns precis, nu cred ca te intereseaza...

 

Ca sa fiu sincer, sper ca toata campania de aici pe care tu ai condamnat-o, sa-l determine pe nenea Calin sa te ajute si sa-si dea seama ca cu mine a gresit. Succes!

Edited by Faust
  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest MrJackson
Posted

Daca citesti certificatu de garantie la orice prostie cumparata din state, o sa vezi ca ea e valabila doar pe teritoriul tarii de unde ai cumparat produsul. Si, dupa umilele mele cunostinte, cam asa e peste tot in lume... :)

Posted

Traiesti in trecut. Ai auzit de garantia worldwide? Se aplica si in Romania. Firme despre care stiu SIGUR ca aplica aceasta garantie: Mercedes si IBM. Am fost surprins la un service Mercedes din Bucuresti sa vad un individ care cerea garantie pentru o masina cumparata second hand din Germania. Si a si primit-o. Nu m-am putut abtine si i-am intrebat pe cei de la service, adica, domnul a cumparat masina SH in Germania si are garantie aici? Si aia s-au uitat la mine ca la un prost: Pai nu e normal asa? Masina e in garantie nu proprietarul, ce, nu e asa la orice produs? Eu n-am mai zis nimic ca mi-a fost frica ca le dau idei :)

Guest MrJackson
Posted

Am 2 jucarii cumparate recent din state. N-au garantie worldwide... vb de Nikon si TC Electronic. Nu generaliza, te rog...

Posted (edited)

Mai citeste o data ce am scris. Am spus 2 (doua) firme de care stiu SIGUR. Am considerat ca e usor de perceput diferenta intre 2 (DOUA) firme si TOATE firmele. Dar... fiecare intelege ce poate. M-am referit la garantie worldwide ca un concept existent. Totusi, dincolo de polemica, eu cred ca directia spre care se indreapta comertul odata cu globalizarea este clara. In viitor vor fi constransi cel putin de concurenta sa acorde garantie worldwide.

 

In ceea ce priveste generalizarea, eu am gasit-o aici:

Daca citesti certificatu de garantie la orice prostie cumparata din state, o sa vezi ca ea e valabila doar pe teritoriul tarii de unde ai cumparat produsul. Si, dupa umilele mele cunostinte, cam asa e peste tot in lume... :)
Edited by Faust
Posted

Pana la urma nu ar fi normal ca importatorul/distribuitorul unei marci, care mai asigura si service-ul pentru acele produse, sa iti aduca piesele de schimb de care ai nevoie chiar daca nu ai cumparat produsul de la el??? Ca doar platim pentru asta, nu le luam de pomana!!! Asta in conditiile in care e greu sa faci rost de acele piese pe cont propiu.

 

Faust are dreptate in aceasta discutie, din pacate...

Posted
Eu am raspuns tocmai pentru ca am un raspuns precis de la nenea Calin. Am avut aceeasi problema ca tine acum vreo 2 ani iar nenea Calin a luat foc cand a auzit. Nu a vrut sa-mi vanda pentru ca nu am cumparat de la el. Sunt curios daca il vei mai peria la fel pe nenea Calin atunci cand te va trimite la plimbare.

Iti doresc succes in demersul tau. Poate iti spun si cum am rezolvat eu problema daca ma rogi frumos. Dar daca tu zici ca ma bag in discutie fara sa am un raspuns precis, nu cred ca te intereseaza...

 

Ca sa fiu sincer, sper ca toata campania de aici pe care tu ai condamnat-o, sa-l determine pe nenea Calin sa te ajute si sa-si dea seama ca cu mine a gresit. Succes!

 

Pai vezi ca nu faci nimic decat sa inflamezi.

Nu il perii pe nenea Calin asta al tau. NU am facut decat sa-i cer un articol pe care in mod normal il are de vanzare.

Daca nu are caut in alta parte. Scurt pe doi. Nu cred ca poti sa-mi dai matale solutia (mai pustiule, daca imi permiti sa te numesc asa).

 

Hai ca glumesc, stiu ca ai 35 si o tona de scule... Dar mai sunt altii care au de 2 ori mai mult (si ani si scule si poate si minte) asa ca nu te supara....

Bafta.

Guest MrJackson
Posted

Ai dreptate, Faust, cu generalizarea. Touche. Cu toate astea trebuie sa ne gandim mai departe de principiul: "am nevoie, dau cu banu si trebuie sa mi se dea". Lucrurile sunt mai complicate de atata.

Guest costi iorga
Posted
Interesant topic, dar realitatea e alta desi recunosc ca se fac progrese. Tocmai m-am intors de o saptamana dintr-un periplu prin Germania, Austria si Ungaria. TOTUL e ma ieftin decat la noi. Orice cauti gasesti mai ieftin. Si nu ma refer doar la scule de muzica, la orice. Si aici nu e vorba de 5-10 produse care sunt mai ieftine la MCmusic decat la Thomann. Cand vom avea in Bucuresti 30 de magazine cu competitie reala si onesta atunci putem vorbi de comert si piata. Din pacate suferim si de calitatea serviciilor. Prefer sa platesc cu 5 Euro mai mult dar sa fiu servit impecabil. Dar noi nu avem CULTURA asta. Daca ai atras atentia in magazin unuia ca ar trebui sa-si dea silinta sa vorbeasca frumos si sa ajute ca de aia e vanzator (platit), scapi cel putin cu o injuratura. Personal am fost in peste 50 de magazine de instrumente in 20 de tari. Diferenta e colosala. In Romania se pleaca de la premisa ca STRICI in momentul in care probezi, nu conteaza cine esti....oh ba da, daca esti vedeta locala poti proba cat vrei...ai bonitate ca la banca. In momentul in care sta cu ochii pe tine ca pe butelie nu mai ai chef nici sa-i faci nimic bietului instrument. A PROBA= a incerca toate functionalitatile unui instrument...si parearea mea e ca ai nevoie de minim 15 minute.

Pai am vazut in Germania si Olanda pusti de 14-16 ani care stateau cate 4-5 ore si cereau zeci de instrumente cu care se jucau...care era problema? Nici una...Nu cumpara azi? Nu-i nimic, sigur cumpara la anul...ca doar nu se inchide afacerea. Cineva zicea de bisnitari.....e foarte adevarat. Inca nu avem servicii mature din pacate. Suntem pe lungul drum dintre bisnitareala si servicii de vanzare. Deci hai sa tacem si sa facem treaba, sa nu ne mai laudam cu fiecare produs care e mai ieftin decat in alta parte. Asta nu sunt decat exceptiile unui contract mai bun de importator. Cand toata marfa va fi la aceleasi preturi cu Thomann si pot proba linistit (intr-o cabina eventual)...jur sa cumpar numai din Romania. THINK BIG.....

 

Am mai spus-o in acest topic: Romania TREBUIE comparata cu alte tari europene, doar suntem membri UE, nu?

Problematica dezbatuta aici este interesanta si pasionanta. Domnul MCMUSIC porneste un topic in sine de bun-simt, cand se refera la preturile Thomann versus Romania. Ceea ce lipseste insa topicului este o privire mai de ansamblu. Problema NU E doar a preturilor! Problema e una ce tine de educatie. De cei 7 ani de acasa, atat la cumparator cat si la vanzator..

Atata timp cat un client este tratat cu respect doar DUPA ce a cumparat - iar unitatea de masura a acestui respect este pretul intrumentului ales, va exista o tensiune inutila intre cumparator si vanzator.

Atata timp cat un client care intreaba dupa sau solicita rabat este privit ca cineva care se milogeste, vor exista aceste tensiuni.

Atata timp cat clientul nu este privit ca si cel care tine businessul in viata, vor fi tensiuni. Atat timp insa, pe de alta parte, cat clientul vine cu pretentia ca el este stapanul iar vanzatorul este un servitor, va exista animozitate si pe partea cealalta si va fi tratat ca un mucos ce-si ia nasul la purtare.

In esenta, este vorba de respect. Trebuie sa ne dam seama ca sunt de respectat nu doar cei "tari in bani" ci toti membrii societatii. Nu stii niciodata care dintre ei vine si-ti cumpara din magazin un Gibson custom shop de 4000 de euroi :)

In acest sens: :)

Guest MrJackson
Posted

Bravo Costi, ai atins niste probleme cu mare bun simt.

 

Atata timp cat clientul nu este privit ca si cel care tine businessul in viata, vor fi tensiuni.

 

 

Daca imi permiti, vreau totusi sa pun o intrebare (si o mica completare). De catre cine sa fie privit clientul ca cel care tine businessul in viata? Firmele nu il considera tot timpul asa, dar in aceeasi masura, nici el nu se considera asa. Cum tii oare business-ul in viata cand cumperi de pe Thomann si vii aici doar pentru service? Nu vorbesc aici de lucrurile care sunt sensibil mai ieftine pe thomann sau care nu se gasesc la noi, ci de restul care sunt si la noi si la ei... doar ca sunt mai originale la ei. :)

Guest costi iorga
Posted
Bravo Costi, ai atins niste probleme cu mare bun simt.

 

 

 

 

Daca imi permiti, vreau totusi sa pun o intrebare (si o mica completare). De catre cine sa fie privit clientul ca cel care tine businessul in viata? Firmele nu il considera tot timpul asa, dar in aceeasi masura, nici el nu se considera asa. Cum tii oare business-ul in viata cand cumperi de pe Thomann si vii aici doar pentru service? Nu vorbesc aici de lucrurile care sunt sensibil mai ieftine pe thomann sau care nu se gasesc la noi, ci de restul care sunt si la noi si la ei... doar ca sunt mai originale la ei. :)

 

O intrebare buna, la care am sa incerc sa raspund fara a fi un corifeu al marketingului :)

Eu cred ca orice persoana trebuie privita de catre comert ca fiind un potential client. Doar de aia se face si reclama, nu? Ai un target, dar nu stii unde mai pica o samanta, nu stii de unde sare iepurele. Iar clientul care a cumparat de la Thomann si vine la tine "doar" pentru service (stau si ma intreb de ce acel "doar"?) poate , daca este satisfacut de service-ul oferit si se convinge ca MCMusic este un magazin serios si care il respecta si incearca sa-l atraga ca si client, data viitoare nu va mai lua de pe Thomann ci va veni (mai ales daca e din Buc) la MCM.

Acest "doar" service, oare nu poate fi privit ca si o sansa? Chiar daca nu are o valorificare pecuniara imediata, poate fi o investitie pe termen mediu - lung. Poate ceva de genul: "Service gratuit pt chestiile cumparate in Romania (nu doar MCMusic - a se prezenta factura), service cu plata pt chestii de la Thomann".

Mai exista o problema pe care nimeni aici nu a pus-o in discutie inca si pentru care imi voi aprinde paie in cap: Romanii au in general mai multa incredere in nemti decat in romani. Uneori pe buna dreptate, avand in vedere ca in Ro avem foarte multa coruptie si romanii sunt foarte toleranti - ba chiar fatalisti in acest sens. Alteori, iar asta in detrimentul negustorilor cinstiti, pt ca e un cliseu de care multi se servesc: "neamtul e cinstit / romanul te fura". Firma MCMUSIC este FARA NICI O INDOIALA o firma cinstita, nu vreau sa fac aici vreo referire la cineva anume. Vreau doar sa arat ca exista niste clisee in capul oamenilor, iar negotzului romanesc ii revine misiunea de a scoate acest cliseu susnumitele capete.

Sper ca am reusit sa raspund la intrebare / sunt foarte off topic, imi cer scuze pt asta. Poate se face un split spre un thread gen "etica, marketing, comert, Thomann, etc.." :) tuturor

Posted

Eu cred ca se discuta mult prea mult pe tema asta. Acum 3 ani nu gaseai in Romania nimic, erai obligat sa iti iei de afara. Acum 2 ani gaseai f putine chestii, practic tot erai obligat sa le iei de afara. Acum 1 an se gaseau multe, preturile insa erau mari. Acum preturile sint comparabile si oferta consistenta. Nu e clar pentru toata lumea ca e doar o problema de timp pina cind lucrurile vor intra in normal?

Posted
Ma scuzati ca ma bag,dar credeti cumva ca celebrul Thomann sta mai bine la capitolul service? Tocmai a fost la mine un baiat cu o pedala Electro-Harmonix,cumparata de la Thomann.Pedala n-a mers de cand a scos-o din cutie.A trimis-o inapoi la Thomann,aia au trimis-o dupa 2 saptamani inapoi,zicand ca au reparat-o.De unde,pedala era ca inainte,adica nu mergea.Dupa doua mailuri,i s-a raspuns ca este in Romania reprezentanta Electro-Harmonix,sa mearga acolo si SA O SCHIMBE CU UNA NOUA.Misto,nu?

 

offtopic: @midnightrider :ai PM

Posted

Se tot tine tare domnul Mcmusic ca are preturi bune la magazin si servicii de exceptie! Bullshit! M-am dus vineri in McMusic sa imi iau un set de corzi GHS pentru electrica. Toate bune pana am ajuns acasa. Am inceput sa imi pun corzile pe chitara, pana ajung la MI-ul subtire. Cand sa scot coarda din pachet observ ca era "desfacuta", adica nu aranjata asa ca un colac, cum is de obicei corzile NOI. Cand am incercat sa o pun pe chitara am constatat ca defapt coarda nu e doar "desfacuta"... e si folosita si rupta. La faza asta eu ce mai pot sa fac. Nu am luat bon pentru ca ma grabeam, si oricum nici cu bon nu imi schimba nimeni setul de corzi pentru ca poate sa zica vanzatorul ca eu am rupt-o.... deci am risipit 20 de ron (trebuie sa schimb tot setul ca doar nu oi avea 2 feluri de corzi pe chitara), pentru ca nu se gasesc corzi la bucata, si oricum din Mcmusic nu mai cumpar veci (sau doar daca se schimba putin lucrurile pe acolo)! Deci domnule Mcmusic... mai bine nu va laudati atata cum magazinul dumneavoastra, ca nu are rost! Mai bine vorbiti putin cu angajatii...

 

Pana sa cumperi din Romania, verifica preturile de pe Thomann.

Guest element
Posted (edited)

De ce nu vorbesti cu ei inainte sa presupui ce zice vanzatorul? Desi la cum merg treburile la noi...

Edited by element
Posted

Alex, ce zici tu mi se pare deja SF. Nu zic ca nu e posibil, zic ca e doar greu de crezut. Nu vad de ce un vanzator si-ar risca postul pentru 20 RON, respectiv bag mana in foc pentru vanzatorii din CJ pe care ii stiu personal. Acum, tot cautand explicatii, mi se pare posibil si ca cineva sa fi schimbat o coarda, si sa fi incurcat seturile, poate nici chiar in CJ, ci mai sus in lant, cand au venit corzile, naiba stie. Oricum, daca s-a intamplat ceea ce presupun eu, trebuie sa se stie de setul cu care s-a incurcat. Anyway, poate suna nashpa ce zic aici, dar mie mi se pare asa de f*cked up chestia de nu imi vine sa cred, asa ca nu stiu ce sa cred. Anyway, daca nu ma insel, vanzatorii din CJ folosesc Elixir.

In cazul in care vrei corzi la bucata, am vazut D'Addario la Play.

Guest MCMUSIC
Posted (edited)

Prima dezvaluire:

 

QUOTE Salut Alex!

 

Inteleg ca ai luat corzile de la MCMUSIC Cluj, nu-i asa?

 

1. Maine o sa vb cu Liviu si Doru despre problema ta.

2. Nu imi vine sa cred ca ai plecat din magazin fara bon! O sa verific!

3. Angajatii sunt din Cluj, cum naiba sa-i verific? Daca e asa cum spui tu, nu-s eu de vina, ci clujenii!

4. Te rog sa mergi inapoi la magazin, chiar daca o sa platesc eu din buzunar, mergand pe mana ta ca spui adevarul, vei primi alt set de corzi!

5. Traiasca Ardealul!

 

Calin

 

Nah, poate ca am exagerat si eu putin, dara faza asta m-a enervat foarte tare, nu pentru cei 20 de ron, ci pentru ca eu chiar aveam nevoie de setul asta de corzi. Am observat ca era o coarda rupta abia vineri seara. Sambata dimineata am avut un examen dimineata, dupa care repetitii toata ziua in bistrita, de dupamasa pana seara tarziu. Nu am mai avut cand, nici de unde sa imi cumpar corzi si a trebuit sa cant cu vechiul Si in loc de acel Mi subtire. Asta m-a enervat cel mai tare. Bon nu am cerut, pentru ca sincer nu am crezut ca e cazul pentru un set de corzi. Nu vreau sa dau vina pe angajati, dar e clar ca in acel set de corzi s-a umblat, si ma indoiesc ca asa a sosit setul din fabrica... Imi pare rau ca am fost asa "dur" pe forum, dar chiar am asteptari mari de la MCmusic, pentru ca e un magazin care imi place (de aici mi-am luat prima electrica :) ).

Traiasca Ardealul :) !

 

Alex

Edited by MCMUSIC
Guest MCMUSIC
Posted (edited)

A doua dezvaluire:

 

"Nu am primit bon, pentru ca am spus vanzatorului ca nu imi trebuie bon!"

 

Alex

 

Partea a treia:

 

QUOTE Repet, daca se dovedeste ca ai " bagat in ele ", te aranjez rau de tot, dragul meu Alex! Nu permit nimanui sa minta si sa isi bata joc de tinerii care lucreaza la Cluj, probabil de varsta ta, bagandu-i in colimatorul meu, eventual sa-si piarda job-ul din cauza ta, sau unui alt teribilist! Daca nu ti-au dat bon, fii sigur ca ii voi da afara!

Calin

 

Domnule Mcmusic, poate nu m-am facut inteles, problema mea nu e ca nu am luat bon. Bonul mi s-a oferit, nu am spus niciodata ca nu mi-au dat bon.

 

QUOTE Nu am luat bon pentru ca ma grabeam[.Nu am luat eu bonul pentru ca ma grabeam desi mi-au oferit bon. Am martor, am fost cu un coleg cand mi-am cumparat corzile.

 

Problema mea a fost cu corzile. v-am spus exact ce m-a suparat. Am depins de acel set de corzi si am avut surpriza sa iau teapa. Nu sufar de nici un teribilism si nu vreau sa vad pe nimeni concediat! Problema mea e cu mi-ul acel rupt. Am dat 20 ron pe un set NOU de corzi, am pretentia sa primesc un set NOU, nu vi se pare corect? Repet, nu am nimic cu angajatii dumneavoastra.

 

Alex

 

Am mari rezerve in privinta sinceritatii tale!

Calin

Edited by MCMUSIC
Guest MCMUSIC
Posted
Atatea discutii despre o coarda. :)

Nu e vb de o coarda, e vb corectitudine, de respect! Stiu ca MCMUSIC nu convine multora!

Guest MCMUSIC
Posted (edited)

QUOTE Repet, daca se dovedeste ca ai " bagat in ele ", te aranjez rau de tot, dragul meu Alex! Nu permit nimanui sa minta si sa isi bata joc de tinerii care lucreaza la Cluj, probabil de varsta ta, bagandu-i in colimatorul meu, eventual sa-si piarda job-ul din cauza ta, sau unui alt teribilist! Daca nu ti-au dat bon, fii sigur ca ii voi da afara!

 

 

Domnule Mcmusic, poate nu m-am facut inteles, problema mea nu e ca nu am luat bon. Bonul mi s-a oferit, nu am spus niciodata ca nu mi-au dat bon.

 

 

 

 

"Nu am luat bon pentru ca ma grabeam, si oricum nici cu bon nu imi schimba nimeni setul de corzi..."

Alex

 

Eu inteleg ca nu ai primit bon, tu ce ce dracu altceva intelegi! Bonul nu se cere, se da! Esti un mincinos, da-mi voie sa nu te cred ca MI-ul a fost rupt! Daca in zece minute nu revii cu o nota la postul plasat, voi posta toata aceasta discutie pe forum! E pacat sa-ti bati joc de Liviu si Doru!

Calin

 

 

Daca dumneata nu ma crezi ca a fost mi-ul rupt, e treaba ta. Nu am nimica nici cu dumneata nici cu Liviu, nici cu Doru. Chiar crezi ca eu nu am altceva de facut decat sa raspandesc minciuni pe forum? Da, am luat un set de corzi de la magazinul MCmusic din Cluj-Napoca, si Mi-ul subtire era folosit si rupt, daca dumneata ma crezi sau nu, te priveste, nu mai are rost sa ma tiganesc pentru 20 ron. Ti-ai pierdut un client. (nu stiu daca te afecteaza cu ceva asta).

O seara buna!

Alex

 

Ce regula e la voi la Bistrita sa pui, asa cum zici tu MI-ul subtire, ultimul?

Calin

Edited by MCMUSIC
Posted (edited)
Am mari rezerve in privinta sinceritatii tale!

Calin

Inainte sa faci o asemenea afirmatie ar trebui sa analizam un pic TOATE posibilitatile:

1. Alex minte. Si-a luat un set de 20 de ron, s-a dus acasa si i-a venit ideea sa posteze pe forum ca a gasit in setul cumparat de la McMUSIC un MI folosit, poate s-o alege cu un set nou, sau poate a vrut sa discrediteze firma mcmusic.

Sincer, nu cred ca un om, fie el si student, nu-si poate permite un amarat de set de corzi, si sincer din nou, nu vad ce ar mai fi de discreditat la adresa firmei mcmusic.

2. Baietii saraci de la GHS America au prostul obicei sa faca glume si sa strecoare cate un MI folosit, in timp ce pleaca acasa cu unul nou in buzunar. Ce face saracia din oameni.

3. Un client oarecare vine la magazin, testeaza o chitara si constata ca falseaza MI-ul( sau poate a facut pac). "-E de vina chitara?", vanzatorul:"-Vai, nu, falseaza coarda, stati ca o schimbam!". Ce putem spune, inca un client multumit?! :)

Edited by AddRien
Guest MCMUSIC
Posted (edited)

1. Alex nu minte. S-a bagat in seama! Un post in plus, conteaza, nu-i asa? Mai ales ca e MCMUSIC la mijloc!

2. Aia de la GHS nu e romani...

3. Daca vanzatorii au facut asa ceva, OPC-ul e la dispozitia tuturor! Faza ca falseaza Mi-ul, e de cascadorii rasului!

Edited by MCMUSIC
Posted (edited)
1. Alex nu minte. S-a bagat in seama! Un post in plus, conteaza, nu-i asa? Mai ales ca e MCMUSIC la mijloc!

2. Aia de la GHS nu e romani...

3. Daca vanzatorii au facut asa ceva, OPC-ul e la dispozitia tuturor! Faza ca falseaza Mi-ul, e de cascadorii rasului!

 

1. Toata lumea e impotriva McMUsic, asa crezi?

2. Asta era si ideea.

3. Orice coarda falseaza daca e uzata.

 

Si sa nu te superi, dar te rog sa reactionezi pe viitor pe masura intelepciunii pe care totusi pari sa o posezi.

Edited by AddRien
Posted (edited)

Damn man, am vrut sa dau un later edit la postul meu, si vad ca s-a scris de numa pe aici... Eu zic ca cel mai corect era ca odata ce vezi ca o coarda e nasoala, sa le dai jos pe toate, altfel cum demonstrezi ca numa aia era de vina? Iar neluand bonul, noah, nu stiu, it's a freakin piece of paper, eu de obicei il iau, nu ca nu am incredere, ci nu vreau sa ajung la un alt magazin si sa mi se zica "bai cei cu alea in buzunar, le-ai dat jos de pe raft?". Anyway, imi pare rau, dar daca nu exista nici bon, si corzile au fost deja cantate, cum sa demonstrezi ca ai dreptate? Am incercat sa fiu obiectiv, pt ca ma rog, matematic, sau cum sa zic, e posibil sa se intample asta.

 

Noapte buna! :)

 

P.S.: Vroiam sa recomand sa mergi la magazin cu corzile nefolosite si bonul, dar acum noah, nu cred ca mai e cazul.

Edited by robinfinity
Posted

Domnule Calin, daca tot ai postat pe topic ce am vorbit noi, prin pm, de ce nu ai postat si amenintarile tale? Nu asa ari fi corect? In al doilea rand, dumneata chiar crezi ca ma afecteaza cu ceva faptul ca ai postat mesajele mele? Fi serios domnule! Imi asum responsabilitatea pentru tot ce am spus, chiar imi pare rau ca nu am zis mai multe, sa ai si dumneata mai mult material. De cand ai inceput cu fazele de genu, "ai 5 minute sa iti retragi cuvintele sau te fac de *****" mi-am zis ca nu are rost sa mai povestim ca si asa am mult de lucru pe maine. E cea mai peniibila faza pe care dumneata ai fi putut s-o o faci "mai ai 2 minute, daca nu mai postez un mesaj". Daca dumneata chiar crezi ca ma ai la mana cu asa ceva te inseli amarnic. Cand o sa imi dovedesti ca am gresit cu ceva o sa imi cer si eu scuze, pana atunci nu am motiv. Si faza cu Bistrita cu pusul corzilor e chiar de rasul lumii... Daca la noi in Bistrita (macar ca eu sunt din Cluj, in Bistrita ma duc doar la repetitii) se pun corzile in ordinea asta, care e problema dumitale? Nu am inteles. Era cumva afisat pe corzi: "Va rugam respectati ordinea din Bucuresti?". Astea is lucruri infantile, cu care nici nu are rost sa ma consum. Am mai spus-o, ti-ai pierdut un client. Sper, sincer, sa ai parte de multi altii. Daca nu pot sa imi cumpar nici macar un set de corzi, fara sa am surprize, atunci mai bine imi cumpar din alt loc (ca oricum sunt destule magazine de instrumente in Cluj). E ca si cum mi-as lua un sandwich si dupa ce mananc bine din el, sa constat ca era deja muscat dinainte.

 

O zi buna!

 

 

 

Damn man, am vrut sa dau un later edit la postul meu, si vad ca s-a scris de numa pe aici... Eu zic ca cel mai corect era ca odata ce vezi ca o coarda e nasoala, sa le dai jos pe toate, altfel cum demonstrezi ca numa aia era de vina? Iar neluand bonul, noah, nu stiu, it's a freakin piece of paper, eu de obicei il iau, nu ca nu am incredere, ci nu vreau sa ajung la un alt magazin si sa mi se zica "bai cei cu alea in buzunar, le-ai dat jos de pe raft?". Anyway, imi pare rau, dar daca nu exista nici bon, si corzile au fost deja cantate, cum sa demonstrezi ca ai dreptate? Am incercat sa fiu obiectiv, pt ca ma rog, matematic, sau cum sa zic, e posibil sa se intample asta.

 

Noapte buna! :)

 

P.S.: Vroiam sa recomand sa mergi la magazin cu corzile nefolosite si bonul, dar acum noah, nu cred ca mai e cazul.

 

Zi-mi de cate ori ai fost tu la aprozar sa cumperi o franzela si nu ai luat bonul? Sa fim seriosi.

 

Matematic e posibil sa se intample asta? Traim in Romania, unde totul e posibil.

Posted (edited)

Eu nu cred ca Alex minte. (Parerea mea)

Pe de alta parte daca nu ai bonul ai renuntat la tot. Asa e jocul.

In locul lui Alex as fi postat pe forum ca sa stie toti, dar nu as fi avut nicio pretentie la Calin, avand si eu partea mea de vina (cea cu bonul).

In locul lui Calin i-as fi dat un set de corzi de la mine si as fi scris pe forum ca sa-mi fac reclama.

 

 

M-am bagat si eu ca musca :)

Edited by Faust
Posted
Zi-mi de cate ori ai fost tu la aprozar sa cumperi o franzela si nu ai luat bonul? Sa fim seriosi.

De mai multe ori, daca stiam ca am de umblat in mai multe magazine care comercoalizeaza aceleasi produse.

 

Alex, oricum, cred ca ai pornit pe calea gresita. Trebuia sa nu folosesti corzile, daca tot le-ai luat de acolo, plus sa iei bonul, si cu astea, sa mergi la M&C luni dimineata. Desi crede-ma, i-as fi inteles PERFECT pe baieti daca nu acceptau si asa. De ce? pt ca o coarda o poti rupe foarte usor si daca acordezi fara tuner, cu miscari grabite, etc, si tragi mai tare. Pe langa asta mi se pare nasol sa incerci sa reduci credibilitatea unui magazin pe forum, chiar daca ai o problema, inainte sa vorbesti la magazin, sa vezi daca ti-o rezolva.

Nu ma intereseaza daca e true sau nu ce zici, pentru ca nu te cunosc personal si vreau sa fiu totusi obiectiv, dar pe baietii din CJ de la M&C ii cunosc, de mai mult timp, si stiu ca sunt foarte corecti. Si pe langa asta, mi s-ar parea ciudat, ca cineva sa isi riste salarul pt 20 de ron (iar la Doru si Liviu nu ciudat ci incredibil).

 

-Robi

Posted (edited)

Robi, te bagi mereu ca musca-n lapte cand vine vorba de MC Music. Inteleg sa le iei apararea daca tu esti multumit de serviciile lor, dar tu exagerezi, te bagi de fiecare data in discutie chiar daca nu ai nimic de spus. No offence dar exagerezi.

 

Alex a zis ca a avut o problema, nu a cerut nimic, doar a semnalat aceasta problema. Credibilitatea lui nu o putem dovedi noi si nu este treaba noastra. Dar nu cred ca lumea nu are ce face si se apuca sa posteze minciuni despre MC Music. Nu este nici o conspiratie diabolica.

 

Iar Calin se comporta ca mereu in aceste situatii penibil. Incepe corect, incercand sa afle care este problema, iar dupa 10 minute ajunge la a dovedi ca victima este cea vinnovata. Este o atitudine paranoica, postarea acestor mesaje private care nu dovedesc nimic, amenintari ridicole, ultimatumuri etc. Dar vorbim degeaba, domnul Calin prefera mereu sa isi taie singur craca prin acest comportament, stricand imaginea firmei. Pentru el oricine cumpara din alta parte este tampit, oricine critica unul din produsele firmei este incompetent, oricine se plange ca a avut o problema este un mincinos.

 

Si, asa cum a observat si Costi, mai este si tolerat limbajul sau.

Edited by ulfhednar

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.