www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Chitara In Studentie


IonutP
 Share

Recommended Posts

Anul trecut, pe vremea asta ma tot uitam pe net pentru a cumpara prima chitara.

Am luat pana la urma una la mana a doua, de pe net, o acustica, Stagg, copie Ovation, la 4 jumate.

SI-a facut treaba cat si-a facut, si curand i-a urmat o sora, prima mea electrica, un Epiphone Les Paul, cu un amplifator modest Marshall( Marshall MG15CF). Aceasta a fost urmata de un Explorer de la Dean Guitars, cu semnatura Dave Mustaine (nu am luat-o pentru semnatura, nu sunt fan, dar ma atragea forma de explorer, si curiozitatea).

Acum apare o problema...

La anul sunt student, si nu vreau sa las la o parte chitara.

Vin sarbatorile..Craciun, Anul Nou...si pe 23 decembrie pica si majoratul meu, si o sa primesc si eu niste bani. Sunt intr-o dilema foarte mare si vreau ca voi sa va dati cu parerea....cam la un buget de 1000 euro, eu m-am gandit la aceste optiuni:

1) Un amplificator baban + vreo 2 pedale.

2)  O chitara electrica mai buna.

3) Sa imi construiesc un pedalboard

4) O acustica... Imi plac foarte mult modelele Taylor, tatal meu lucreaza in straintatate, iar acolo pe piata second-hand un 314CE se invarte pe la 1000 euro...deci as putea sa iau o astfel de chitara, cu care sa imi omor timpul in studentie, iar ca avantaj eu vad faptul ca pot sa o car pe unde vreau cu mine, fara sa imi trebuiasca amplificator, cablu, si alte scule.

5) O consola PS4 + jocul Rocksmith 2014 (m-am uitat foarte mult pe internet, si am vazut ca acest joc chiar are efecte rapide) . Pentru necunoscatori, este un joc, prin intermediul caruia poti conecta chitara la calculator/consola , si poti invata diverse cantece cu feedback in timp real.

 

 

Link to comment
Share on other sites