www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

photone

Newcomers
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Ro

Recent Profile Visitors

2599 profile views

photone's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputation

  1. Pret: 450 RON Localitate: Arad Contact: 0734703556 Link producator: https://m.thomann.de/ro/behringer_fcb_1010.htm Stare: Foarte buna/Ca nou Accept schimburi: Nu accept schimburi Controlerul are upgrade de cip UNO ,cu beneficiile specifice. Unic proprietar, folosit doar acasa , in stare excelenta de functionare si estetic.
  2. S-au vandut, se poate inchide . Multumesc RGC !
  3. Cheitele sunt tot de vanzare, intre timp s-a depus praful pe cutie , mai incercam Pret nou 100lei
  4. Doza este in stare excelenta, are la activ niste concerte si o sesiune de inregistrari. Am cumparat-o acum 3 ani direct de la Bare Knuckle Pickups UK (am factura in caz de confirmare ) Pret fix 380 Ron Alte detalii prin PM. https://bareknucklepickups.co.uk/main/pickups.php?cat=humbuckers⊂=contemporary&pickup=miracle_man#
  5. am sa "revitalizez" acest topic ( unul bun zic eu si muuuult mai bun in comparatie cu multe altele deschise pe rgc.ro ) , daca nu e cu suparare, mai ales ca s-a oprit la doze ... cu intrebari/pareri legate de "experimentul" scoaterii cu totul a suruburilor ajustabile dintr-un humbucker, adica sa ramana doar un "coil" activ. Eu am incercat acest lucru si am obtinut un fel de "humbucker split" , dar fara zgomot. Valorile masurate ,desi poate din unele puncte de vedere irelevant, au ramas aprox. aceleasi ( desi nu mai stiu exact valorile inainte si dupa, cred ca in jur de 8k, doza masurata , un SD Jazz). Am inteles ca acest experiment e ca si cum ai folosi un dummy coil, lucru ce s-a mai incercat se pare in ceva perioada in constructia humbucherelor. Eu as fi curios ca si influenta asupra tonului obtinut, cum se compara un astfel de humbucker "ajustat" cu un single-coil si P90, personal neavand posibiltatea directa de a compara. Operatiunea in sine a durat aprox 5 min, cu grija necesara oricarei operatiuni pe care o intreprinzi la chitara si binenteles ca experimentul este reversibil fara sa afecteze ( adica strica ) doza in vreu fel sau cel putin eu nu am observat nici o problema. Cat despre comparatia directa cu un split traditional de humbucker eu i-as spune ca efectul este un "split pe steroizi fara zgomot". Nu intru in detalii mai amanuntite folosind adjective de comparatie,ca poate e prea subiectiv insa as fi curios, daca cineva a incercat si a avut posibilitatea cum se compara cu un single-coil autentic si un P90.undeva am citit ca ar fi cam intre sau nici\nici
  6. Ar fi interesant, poate, daca ar exista si posibilitatea efectiva de a compara mai multe modele PRS intre ele, pe acelasi echipament si de catre acelasi chitarist. Eu sincer as viziona cu placere niste comparatii directe si simple intre modele PRS USA , PRS S2 si cele PRS SE ( poate M&C ,fiind distribuitor oficial si-ar putea face reclama asigurand in limita posibilitatilor unele dintre aceste modele ) ... eu personal am "doar" un PRS SE Singlecut care , cu unele upgrade-uri suna f bine, raportul calitate\pret fiind unul extrem de avantajos si binenteles as fi curios cam cu cat " mai ok " sunt modelele celelalte mai bine cotate Oricum FELICITARI ptr initiativa si calitatea acestui prim episod, cred ca este cu mult peste multe astfel de prezentari rasfirate pe Youtube !
  7. ... incearca asta La mine a functionat, se apropie de soundul de singlecoil dar fara hum-ul caracteristic. http://m.youtube.com/watch?v=6g8qF9vC11s
  8. acum sa-mi fie cu iertare daca nu are neaparat legatura cu topicul, dar eu din articolul de mai jos am inteles ca TONUL in general si de ce nu, in particular chiar si SUNETUL chitarii electrice, ar fi influentat destul de mult si de CINE si CUM ( si CAT as adauga eu ) foloseste "lemnul"... poate chiar MAI MULT decat de insusi lemnul folosit. ... hmmm, poate ca de asta chitara mea "din lemn", parca parca suna putin mai bine decand o cant mai des, in comparatie de cum suna acum ceva vreme cand am cumparat-o. Nu stiu daca si cat e influenta lemnului,.... sau a pielii ingrosate din vf degetelor sau a incheieturii mainii sau,.... Cine mai stie.... adevarul e pe undeva http://www.premierguitar.com/articles/money-can-t-buy-me-tone-1
  9. ... vad ca s-a deschis acest topic mai vechi si strict la subiectul topicului (pentru ca din evolutia topicului in timp nu-mi pot da seama sincer ce echipament se vrea a se controla) as spune ca si midi controlerul Behringer FCB1010 are si posibilitatea de channel amp switch ,pe langa cel de controler MIDI si costa cam la 100 Euro parca. E un controler destul de apreciat chiar dca e Behringer, poate un pic mai complicat de inteles modul de functionare si implementare,eventual necesita un cip upgrade, dar exista o adevarata comunitate online care te ajuta cu absolut tot ce vrei sa intelegi tainele acestui controler. Eu personal am unul pe care-l folosesc ptr a controla un program de looper prin comenzi midi, dar l-am incercat cu succes si ptr a schimba canalele amplificatorului. Succes \m/
  10. neintrand in detalii principiale , ma indoiesc ca o ureche antrenata ( atentie nu am spus perfectionata) care colaboreaza cu cele doua maini folosite la zdraganit pe o chitara oarecare va fi mai putin credibila decat cea antrenata de la bun inceput la ceva instrument la care atarna atatea zerouri pe pret incat pastrezi si carpa cu care stergi praful crezand ca e mai valororos decat cel adunat de pe cea de care te-au convins cativa pe forumuri ca e proasta si urata ( acum nu vb de Delsonuri din Carrefour ). Oare cati dintre marii chitaristi au inceput sa cante pe chitari exceptionale de la bun inceput? Sau macar i-a interesat atat de amanuntit specificatiile constructive , fizice si chimice ale chitarii pr care au inceput zdranganeala? Ca mai apoi au STIUT de ce anume au nevoie pentru a-si satisface pornirile artistice este cu totul altceva. Idea este ca atata vreme cat urechile si mainile inca nu sunt perfectionate nu lasa ochii sa-ti influenteze mintea. Poti visa dar ramai cu picioarele pe pamant si degetele pe tastiera chitarii;) Iar timpul,perseverenta si nevoia te vor indruma spre instrumentul ideal pentru tine. De obicei motivul pentru care se dezvolta discutii interminabile la astfel de topic-uri este ca unii vor raspunsuri la intrebari pe care nici ei nu le inteleg iar altii se supara ca raspunsurile date nu sunt intelese de toata lumea. Si in tot acest timp chitarile proaste ar vrea sa fie perfecte, daca ar fi cantate O zi buna va doresc!
  11. 1. nu stiu daca sunt foarte convins ca o chitata mai buna face un chitarist mediocru "sa sune" mai bine. Poate doar el crede ca suna mai bine. e o chestie psihologica care sta la baza consumerismului actual exagerat. ....exact cum o masina "mai buna" nu te face sa conduci mai bine. Doar crezi ca esti un sofer mai bun avand un bolid mai puternic si performant. Din pacate in cazul acestor asa zisi soferi de multe ori doar copacul in jurul caruia se incolacesc la iesirea dintr-o curba poate sa le mai spuna ca nu prea au devenit soferi mai buni.... si nici nu mai au ocazia sa mai devina, din pacate 2. aici iti dau dreptate cu completarea ca acesti chitaristi buni pot chiar sa faca diferenta dintre un placaj cu corzi si o chitara "ideala".adica stiu ce inseamna ideala pentru ei.
  12. ... foarte interesant. Oricum, eu as propune urmatorul test de "imaginatie" in primul rand celor care nu au o experienta prea mare la cantatul la chitara: sa spunem ca printr-o alinire nefasta a planetelor te-ai nimerit sa crezi ca ai o chitara "proasta", unde "proasta" reprezinta suma tuturor neajunsurilor pe care TU crezi ca i le poti atribui acelui instrument. Datorita faptului ca tu ai o astfel de chitara "proasta" si nu vrei sa te faci de rusine in fatza prietenilor, rudelor sau fanilor la primul concert, mergi repede la magazinul de scule faine sa-ti iei chitara "perfecta" ,adica acea chitara care reprezinta suma tuturor lucrurilor favorabile spuse si culese de pe diferite forumuri, youtuburi si reviste si care te fac sa crezi ca chitara asta "perfecta"e mult mai ok ptr tine decat "proasta" de acasa. De data asta ,printr-o alinire favorabila a stelelor si oarecum bizara , in magazinul de scule faine unde ai mers sa-ti iei chitara "perfecta" , TOCMAI este si guru-ul, idolul tau in materie de chitara care canta de le rupe la o chitara "oarecare" ,adica prima chitara pe care a pus mana omu' dorind doar sa-si mai dezmorteasca mana .Dupa ceva timp in care urechile tale muzicale erau in al noualea cer, iti vine in minte si idea sa vezi si ce scrie pe headstock-ul chitarii "oarecare" la care canta nenea guru si suna asa de fain si spre stupoarea ta imensa vezi ca in loc sa scrie "perfecta" sau macar "oarecare" scrie ... "proasta". Adica exact ce scrie si pe chitara ta naspa de acasa. Plin de stupoare, lacrimi in ochi si un autograf fugi acasa, iei un autocolant pe care scrie "perfecta" si-l lipesti frumos pe chitara EXACT in locul unde scria "proasta". Si voila!! ai chitara "perfecta" ! ... tot ce mai ramane e sa studiezi, sa te perfectionezi si sa visezi ca intr-o zi vei ajunge cel putin la nivelul guru-ului tau. Chitara "perfecta" o ai deja! .... Aaa da. mai exista si chitara "ideala". pentru tine. Dar pana atunci e buna si "perfecta" . Spor la cantat
  13. stai linistit, aici pe RGC nu e nimic off-topic,iar postarea mea contribuie perfect la aceasta "stare".Ideea este ca poti sa primesti multe sfaturi utile, sa inveti multe lucruri, chiar daca aceste lucruri au f putina releventa in subiectul pentru care ai avut "curajul" sa ceri parerea altora . Cu siguranta, daca te intereseaza, vei putea chiar sa-ti alegi apa plata perfecta la 2litri in functie de "timbrul" pe care il are atunci cand o torni in pahar. dar si asa unii vor spune ca nu conteaza pentru ca apa plata unde "plat" poate fi un "flat" in americana, si DECI are un eq care nu influenteaza tonul,timbrul,etc prea mult. Cu scuzele de rigoare,voi incerca sa fiu mai on toppic si sa-ti atrag atentia si asupa castilor Superlux , unde raportul calitate/pret este f bun. Poate ca numele nu pare asa de "firma cool" ca altele dar eu zic ca merita aruncat un ochi. Succes!
  14. ... o alta cauza posibila nu neaparat probabila poate fi si tehnica de palm- mutting folosita la un anume tip de bridge , daca se intampla cu precadere sa se rupa coarda cand faci asta. Asta ar fi ca o cireasa de pe tort , unde "tortul" e suma tuturor cauzelor probabile enumerate mai sus. E posibil ca datorita tipului de bridge unde prin design, unghiul de inclinatie al corzii este mai "abrupt" , daca faci palm- mutting mai apasat,exercitand o forta mai mare asupra corzii in acel loc, coarda sa se rupa mai repede decat este normal.Dar binenteles asta poate fi doar cireasa de pe tort, daca celelalte cauze sunt deja prezente : bridge defect, coroziune, etc. La faza cu tehnica de palm-mutting nu stiu ce sa spun, aici fiecare are propriul stil,ca sa spun asa, si poate fi sau nu perfectionat. Mie personal nu mi s-a mai rupt o coarda de foarta multa vreme, cam decand am reusit sa schimb unghiul de inclinatie al corzii pe bridge,adica l-am facut mai putin inclinat( binenteles in spatele acestuia dupa cu e lesne de inteles),dar am si putut sa fac asta pe o chitara cu bridge tune-o-matic cu sistem Bigsby. Pe cealalta chitara,un PRS cu Stop-Tail bridge, nu am avut nici un fel de problema.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.