www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/29/18 in all areas

  1. Squier Precision ``Eva Gardner`` signature, in stare impecabila, calitate a finisajelor similara seriei Classic Vibe. Doze EMG active, himass bridge, saddles din alama, matched headstock.
    1 point
  2. Yup, alea "de 433" were the shit... (no sarcasm)... Am avut.. s-au nimerit bune. :)
    1 point
  3. Bata-le dumnezo ragalii, astea-s chitarele de 339 de lei si nu, nu au avut truss rod. Been there, had that. Unele veneau cu corzi de plastic, altele cu corzi de metal. Corzi de metal Hora, chiar daca pe unele scria Gipson (da, exact asa, Gipson). E-adevarat, cele care ar fi fost cu corzi de plastic aveau cheile (nu inteleg de ce le numiti cheite), respectiv tija acoperita cu un tub de plastic, ceramica sau pe-acolo. Daca puneai corzi de metal pe el tubul ala se spargea si rezulta ce se vede. Observati de asemenea ca tija cheii are doua gauri pentru prinderea corzii. Asta pentru ca dupa o vreme se puneau aceleasi chei si asa cum se vede la cele doua instrumente dar si cu tija perpendicular pe planul lopetii/prin ea. Economii, chestii, socoteli. Chitarele astea au sunat toate intotdeauna la fel, a zdranganitura de Casa Pionierilor. Nu-mi aduc aminte cit costau chitarele "de clasica", erau toate in culoarea lemnului (fata), modelul de intrare sa fi fost 481 lei si parca mai era unul la 771. Restul, cele "adevarate" nu stiu unde se gaseau in comert.
    1 point
  4. [știu că nu e perfectă comparația, dar] op: Care e diferența de cum te bagă în scaun un motor benzină și una pe motorină, considerând că ambele au aceeași putere, să zicem 100kW. Dar să fie măsurat și din proprie experiență user1: motorul nu te bagă în scaun decât dacă îl iei în brațe, mașina te bagă. op:ok, ok, aceeași caroserie, acceași pedală, aceleași cauciucuri, care te bagă în scaun mai tare, alo unde sunteți ăștia de mergeți cu mașinile? user1:***DACĂ*** motoarele sunt al fel de ptuerenice și e aceeași caroserie și totul e la fel, te vor băga în scaun la fel de tare. Poate te referi la cuplu la o anumită turație, că aia trage de fapt, turbo-dieselurile au cuplu mai mare în plaja joasă și dau impresia că trag mai tare, la aceeași putere declarată cu benzinele aspirate user2: 100kW sunt 100Kw indiferent de combustibil, dacă îi scoți din aceeași caroserie, motorul nu te bagă în scaun ci în funcție de greutatea mașinii, cutiei și a roților trage mai mult sau mai puțin. op: mulțumesc, ați înțeles cumva, dar ocoliți, o valoare clară și niște statistici vreau. user2:Pai valoarea clara este ca nu-i nicio diferenta din punct de vedere stiintific. Diferenta e poate sesizabila de om e în ce turație și treaptă ești. user3:nu vreau sa supăr, dar băgatul în scaun e de fapt științific o forță. *toate definițiile necesare* op: nu divagam de la subiect, care te bagă în scaun mai tare? user4: dude, ej prost?! op: da până la urma puterea aia care e? aia chimică din combustibil? aia de la motor, sau aia de la roată? *discuții despre randament* *repetat argumente științifice din alte unghiuri* op: întrebarea mea e puerilă, dar neînțeleasă, voiam să știu dacă cineva chiar a mers cu aceeași mașină dar cu motoare diferite și care i s-a părut că te bagă mai tare în scaun, eventual și niște cifre. useri: la aceeași putere, bla bla bla op: oameni, eu vă întreb de cum te bagă în SCAUN și voi îmi ziceți de kW
    1 point
  5. Prin magia reinvierii unui review de *** din 2006. (vorba aceea: sunt bune pentru ca le am, sunt proaste pentru ca m-am apucat sa scriu despre ele dar nu stiu ce...) Macar faceti un review ca lumea daca le posedati, cu sunete, comparatii si asa mai departe.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.