[știu că nu e perfectă comparația, dar]
op: Care e diferența de cum te bagă în scaun un motor benzină și una pe motorină, considerând că ambele au aceeași putere, să zicem 100kW. Dar să fie măsurat și din proprie experiență
user1: motorul nu te bagă în scaun decât dacă îl iei în brațe, mașina te bagă.
op:ok, ok, aceeași caroserie, acceași pedală, aceleași cauciucuri, care te bagă în scaun mai tare, alo unde sunteți ăștia de mergeți cu mașinile?
user1:***DACĂ*** motoarele sunt al fel de ptuerenice și e aceeași caroserie și totul e la fel, te vor băga în scaun la fel de tare. Poate te referi la cuplu la o anumită turație, că aia trage de fapt, turbo-dieselurile au cuplu mai mare în plaja joasă și dau impresia că trag mai tare, la aceeași putere declarată cu benzinele aspirate
user2: 100kW sunt 100Kw indiferent de combustibil, dacă îi scoți din aceeași caroserie, motorul nu te bagă în scaun ci în funcție de greutatea mașinii, cutiei și a roților trage mai mult sau mai puțin.
op: mulțumesc, ați înțeles cumva, dar ocoliți, o valoare clară și niște statistici vreau.
user2:Pai valoarea clara este ca nu-i nicio diferenta din punct de vedere stiintific. Diferenta e poate sesizabila de om e în ce turație și treaptă ești.
user3:nu vreau sa supăr, dar băgatul în scaun e de fapt științific o forță. *toate definițiile necesare*
op: nu divagam de la subiect, care te bagă în scaun mai tare?
user4: dude, ej prost?!
op: da până la urma puterea aia care e? aia chimică din combustibil? aia de la motor, sau aia de la roată?
*discuții despre randament*
*repetat argumente științifice din alte unghiuri*
op: întrebarea mea e puerilă, dar neînțeleasă, voiam să știu dacă cineva chiar a mers cu aceeași mașină dar cu motoare diferite și care i s-a părut că te bagă mai tare în scaun, eventual și niște cifre.
useri: la aceeași putere, bla bla bla
op: oameni, eu vă întreb de cum te bagă în SCAUN și voi îmi ziceți de kW