www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ajutati-Ma Cu Un Sfat


Recommended Posts

Salut

Sunt incepator am acasa o chitara acustica vechie si as vrea sa o inlocuiesc cu:

Chitara acustica Standard Western W12204 ctw Hora Reghin

Link: http://magazinulrapsodia.ro/chitare/acustice/chitara-standard-western-w12204-ctw-hora

Intrebarile mele sunt : Daca a mai avut cineva acest model sau a candat la acest model ? Si daca este buna de ceva ? Si daca sunteti de o alta parer faceti-mi o recomandare cam la un pret asemanator !

Multumesc

 

 

Link to comment
Share on other sites

parerile sunt multe si impartite, nu vreau sa ma pronunt avand in vedere ca nu am pus mana vreodata pe un reghin de actualitate (am si eu una veeeche hehe) ; eu as lua in considerare optiunile de mai sus, sora mea are squierul si mie mi se pare buun pentru pret, (as zice mai bun decat ibanezul si epiphoneul - parere personala)

Link to comment
Share on other sites