mongol Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Salut, Care e cea mai buna chitara pe care as putea sa o cumpar ca raport calitate/pret? Tinand cont de urmatoarele caracteristici: - Sa fie acustica - Sunt incepator (nu am mai cantat niciodata la chitara) - Sa fie pentru stangaci - Culoare neagra - Pana in 1.200 Lei Mersi mult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sam Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 (edited) http://forums.rgc.ro/topic/2811-threadul-oficial-ce-chitara-sa-imi-iau/ Intrebarea ta e la modul 'ce masina sa imi iau de suma X' sau ce 'orice' altceva. Nu-ti va putea da nimeni raspunsul pe care-l astepti pentru ca e ceva ce tine de gusturi, de urechea ta, de ce vrei sa canti, de cum vrei sa canti (picking, strumming, etc) si multe multe altele. Ti-as recomanda sa renunti totusi la negru pentru ca dupa ce ca ai relativ putine variante pentru ca o vrei pe stanga, ti le mai reduci o data si din cauza culorii. Prin acustica te referi chiar la acustica (adica nu electro-acustica)? Te intreb asta pentru ca am vazut ca ai trupa si am banuit ca vei dori sa o si amplifici mai devreme sau mai tarziu. Edited April 9, 2014 by sam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrușcaiepuraș Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 am impresia ca este un mcmusic in cluj o poti proba la mcmusic e Ibanez e electroacustica e 750; mai raman bani si de amplificator e in stoc e de stangaci nu e neagra :/ http://www.mcmusic.ro/chitare/acustice/ibanez-pf15lece-chitara-electro-acustica-stangaci-pf15lece-nt.html Cum zice si sam, depinde de gust si de ce vrei sa canti sau daca vrei acustica sau electroacustica pentru stangaci optiunile sunt mai limitate, iar pe asta o poti proba si lua din showroom Link to comment Share on other sites More sharing options...