andrei91 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Buna baieti ! Am auzit azi o chestie , nu stiu daca e adevarata dar am zis ca va intreb si pe voi. E adevarat ca Thomann nu mai accepta produsele din Romania ? Vorbesc de faza cu primirea banilor inapoi in decurs de 30 de zile . Mersi mult ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
'mnezău Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) Mhm, e adevãrat. Am înțeles cã a fost preluat de Florin Cioabã o mare parte parte a acționariatului ºi nu mai respectã mai multe servicii pe care chiar ei spun cã le fac. Colete goale, chitare Squier în loc de Music Man, e dezastru. Ãstora care returneazã produsele nu le mai dau banii, dar le pãstreazã obiectele... Tu de unde ai auzit? Mie mi-a spus Vioarã, e un țigan de la noi din zonã, din Cãlãraºi. Terapte hau! Edited January 17, 2014 by Razvan S. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei91 Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Faza e ca mi-am cumparat ceva printr-un magazin care face comenzi la Thomann. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CernoBill Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 sa inteleg ca nu esti multumit de marfa, si magazinul respectiv, care, de fapt, e intermediar, nu vrea sa se agite sa trimita produsul inapoi la Thomann, pentru a nu pierde comisionul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei91 Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 (edited) mi-am comandat un case de chitara si nu se potriveste deloc...si cand am pomenit de retur , mi s-a zis ca thomann nu mai accepta asa ceva din partea pietei romane ) Edited January 16, 2014 by andrei91 Link to comment Share on other sites More sharing options...
subliminal Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 opc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsec Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) Daca am inteles bine , vrei ca Thomann sa iti returneze banii pe un obiect cumparat de la alt magazin ? Du-te la OPC si eventual fa-le si o plangere la seful de post, mama lor de jarvre ! Edited January 16, 2014 by Borsec Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei91 Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Daca am inteles bine , vrei ca Thomann sa iti returneze banii pe un obiect cumparat de la alt magazin ? Du-te la OPC si eventual fa-le si o plangere la seful de post, mama lor de jarvre ! nu omule ... am cumparat un case de la Thomann , prin comanda la un magazin din Oradea. Produsul vine de la Thomann cu adaos din partea magazinului de aici . (nu mai platesc aia 30 de euro). Link to comment Share on other sites More sharing options...
'mnezău Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 mi-am comandat un case de chitara si nu se potriveste deloc...si cand am pomenit de retur , mi s-a zis ca thomann nu mai accepta asa ceva din partea pietei romane ) Tu n-ai treabă cu Thomann. Tu nu ai făcut comandă de la Thomann, ai făcut comandă de la SC Gigi SRL. Dacă ai plătit un avans şi s-a considerat produs adus la comandă sau ai luat produsul fizic din magazinul lor şi nu se consideră că aţi încheiat un contract la distanţă, ei nu au obligaţia de a-ţi primi produsul şi de a-ţi returna banii în termen de 10 zile. Îl poţi duce doar la garanţie dacă e defect. Chiar acum câteva zile îmi exprimam dezacordul privind firmele astea "intermediare"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei91 Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 sa inteleg ca nu esti multumit de marfa, si magazinul respectiv, care, de fapt, e intermediar, nu vrea sa se agite sa trimita produsul inapoi la Thomann, pentru a nu pierde comisionul? nu stiu cum e faza cu, comisionul...dar corect ar fi sa pot trimite...din moment ce comandat de la ei, fie prin magazin intermediar sau nu Tu n-ai treabă cu Thomann. Tu nu ai făcut comandă de la Thomann, ai făcut comandă de la SC Gigi SRL. Dacă ai plătit un avans şi s-a considerat produs adus la comandă sau ai luat produsul fizic din magazinul lor şi nu se consideră că aţi încheiat un contract la distanţă, ei nu au obligaţia de a-ţi primi produsul şi de a-ţi returna banii în termen de 10 zile. Îl poţi duce doar la garanţie dacă e defect. Chiar acum câteva zile îmi exprimam dezacordul privind firmele astea "intermediare"... nu am platit nici un avans nimic asta-i faza Link to comment Share on other sites More sharing options...
'mnezău Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 nu omule ... am cumparat un case de la Thomann , prin comanda la un magazin din Oradea. Produsul vine de la Thomann cu adaos din partea magazinului de aici . (nu mai platesc aia 30 de euro). Nu există. Eu nu pot comanda un produs şi să ţi-l vând ţie, prin firma mea, în numele altei firme. Ori ţi-l vând eu, ori ţi-l vinde neamţul, indiferent de unde l-am achiziţionat eu. Ai o factură pe care apare Thomann vânzător şi tu cumpărător? nu am platit nici un avans nimic asta-i faza Nu ai plătit, dar fiind din Oradea magazinul, te-ai dus şi ai luat produsul de la sediul lor, nu? Nu ţi l-au trimis prin curier sau poştă. Caz în care, nu aţi încheiat un contract la distanţă, aşa că nu poţi returna produsul. Se consideră că tu l-ai văzut şi l-ai cumpărat. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei91 Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 practic nu mai pot face nimic? Nu există. Eu nu pot comanda un produs şi să ţi-l vând ţie, prin firma mea, în numele altei firme. Ori ţi-l vând eu, ori ţi-l vinde neamţul, indiferent de unde l-am achiziţionat eu. Ai o factură pe care apare Thomann vânzător şi tu cumpărător? Nu ai plătit, dar fiind din Oradea magazinul, te-ai dus şi ai luat produsul de la sediul lor, nu? Nu ţi l-au trimis prin curier sau poştă. Caz în care, nu aţi încheiat un contract la distanţă, aşa că nu poţi returna produsul. Se consideră că tu l-ai văzut şi l-ai cumpărat. nu l-am luat din oradea....am pus comanda acum o saptamana si cei de la magazin mi-au adus case-ul..ei fiind intermediarii Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarossa Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 (edited) eu nu stiu ce e asa de greu de inteles...ai comandat tu cu manuta ta de pe site-ul thomann? daca da, tu ai contractat cu ei si ai toate drepturile alea, inclusiv sa returnezi. nu ai dat tu cu manuta ta si cu datele tale comanda, atunci nu tu ai contractat, ci altcineva, caruia ii spui tu impropriu intermediar. ce e ala intermediar? ala e cumparatorul lui thomann si vanzatorul tau. iar in relatia ta cu el tu ai ce drepturi ai convenit tu cu el... adica pa si pusi, mai pe romaneste. vazut, placut, luat si adio. nu e el obligat sa ti-l primeasca inapoi, decat in anumite conditii, nu e cazul tau. Edited January 17, 2014 by barbarossa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 " practic nu mai pot face nimic?" schimba chitara....scuze nu m-am putut abtine Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei91 Posted January 17, 2014 Author Share Posted January 17, 2014 " practic nu mai pot face nimic?" schimba chitara....scuze nu m-am putut abtine nu-i nimic Link to comment Share on other sites More sharing options...
moises Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 (edited) Andrei, chiar daca pare ciudat, pe undeva "intermediarul" are dreptate. Daca te bagi in hora, inseamna ca ai acceptat, tacit, regulile jocului, care, in cazul de fata sunt facute de acel intermediar. Eu am patit la fel cu o alta firma. Este doar o politica de-a lor, impotriva careia nu poti face nimic, doar daca ii convingi, cu vorba buna. Lor le convine sa iti aduca produsul, iti iau banii si nu mai vor sa aiba a face cu tine: asta inseamna bani pierduti, pt ei. Edited January 17, 2014 by moises Link to comment Share on other sites More sharing options...
subliminal Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 ce scrie in contractul cu magazinul din oradea? greu de crezut sa nu fie posibilitatea returului-schimbului produsului cumparat...nu prea ar fi legal in eu [aici sarind peste rahatul cu''sunt cetatean european si am drepturi'']... vezi ce zice contractul si da ,suna la opc-se poate ca brusc sa apara posibilitati noi...de fapt aproape sigur ! oricum ,pe viitor fi si tu atent ce comanzi...si cum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei91 Posted January 17, 2014 Author Share Posted January 17, 2014 Andrei, chiar daca pare ciudat, pe undeva "intermediarul" are dreptate. Daca te bagi in hora, inseamna ca ai acceptat, tacit, regulile jocului, care, in cazul de fata sunt facute de acel intermediar. Eu am patit la fel cu o alta firma. Este doar o politica de-a lor, impotriva careia nu poti face nimic, doar daca ii convingi, cu vorba buna. Lor le convine sa iti aduca produsul, iti iau banii si nu mai vor sa aiba a face cu tine: asta inseamna bani pierduti, pt ei. daaaaa inteleg ce zici...nu am nimic cu magazinul si asa, sunt baieti de treaba, aici e vina mea. O sa incerc sa vad daca se poate modifica sau decat sa ma chinui poate o vand si imi caut ceva alt model ) de data asta mai atent. ce scrie in contractul cu magazinul din oradea? greu de crezut sa nu fie posibilitatea returului-schimbului produsului cumparat...nu prea ar fi legal in eu [aici sarind peste rahatul cu''sunt cetatean european si am drepturi'']... vezi ce zice contractul si da ,suna la opc-se poate ca brusc sa apara posibilitati noi...de fapt aproape sigur ! oricum ,pe viitor fi si tu atent ce comanzi...si cum. Am vorbit azi cu cei de la magazin si mi-au zis ca ei incearca sa vada daca se poate rezolva cumva. Nu merg la OPC pentru ca sincer aici e vina mea nu a lor . E o invatatura de minte sa fiu mai atent pe viitor )) ... Oricum mersi mult de raspuns. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now