www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted

Va salut!

 

Sper sa-mi gaseasca postul oameni care au avut pe mana niste mixere. Vreau sa achizitionez unul din urmatoarele mixere de mai jos. Personal consider ca amandoua sunt firme cu greutate si sunt convins ca nici unul nu e "de la coada vacii". Lasand la o parte numarul de canale... care este evident, as dori sa stiu care este cel mai recomandat in materie de calitate si de fidelitate (evident si procesorul de efecte, care e mai natural si mai bun). Amandoua au in comun multe lucruri... de aceea si sunt nelamurit.

 

Dezavantajul la Dynacord este ca are doar 4 iesiri de monitor(si din cate imi dau seama nu cred ca se pot trimite canalele x,y,z in monitorul 1)... dar are EQ grafic.

 

Mixerul o sa fie cantat pe blues/funk/rock/jazz

 

Iata despre ce este vorba:

 

 

http://www.thomann.de/ro/mackie_3204_vlz3.htm VS http://www.thomann.de/ro/dynacord_cms22003.htm

 

 

Chiar astept parerile voastre !

 

Multumesc anticipat.

Posted

după cum spui și tu, sunt avantaje și dezavantaje. dacă ai un efect bun extern, îl poți folosi lejer cu Mackie-ul, atunci vei avea 5 aux (ca să folosești al 6lea pentru FX).

 

dacă ai un EQ extern îl poți lega tot la Mackie :)

 

dar trebuie să poți da canalele 1,4,17 pe monitorul 1 sau pe 2 sau pe 3, clar!

Posted

Multumesc.

 

Singurul dezavantaj pe care-l vad la Dynacordul asta e partea cu monitoarele... nu pot trimite decat in 2 moduri indiferent cate monitoare leg eu pe scena. Si nici alt model de dynacord inafara de asta nu prea vad prin magazine, pana in 100 milioane.

 

nu stiu ce sa zic... mai am timp sa ma gandesc un pic... daca mai aveti solutii ascult.

 

noroc !

Posted

Daca tu ai 4 boxe

  • in doua bagi semnal din cele doua iesiri pentru monitoare (Mon 1 & Mon 2)
  • in celelalte doua bagi semnal din cele doua iesiri auxiliare (Aux 1 & Aux 2)

ce are sa nu mearga?

 

Citeste manualele la tot ce ai vazut inainte sa scoti banul, nu te lua dupa pareri de forum, ca nu stie nimeni pe de rost parametrii de functionare ai mixerului.

Posted (edited)

Este o problem agrea cu alegerea unor aparate complexe .necesita cunostinte serioase in ce si cum functioneaza ( sau cum ar trebui sa functioneze )

Abea dupa ce ai citit tot manualul de utilizare si cunosti totul ce ar trebui sa furnizeze scul apoti sa incepi sa intrebi in stanga si in dreapta daca chiar este adevarat si cam ce calitata ar fi posibil de asteptat.

 

Dupa ce am vazut auzit eu important este sa ai inca un mixer ..unul de scena .. ptr cele cateva grupe de monitoare ce primeste semnal de la mixerul principal ..

La cele mai multe mixere pe iesirile de monitor sau cele utilizate ptr monitoare .ar .trebuii cuplate niste EQ si niste limitatoare sau compresoare ...ca sa poti sa dai semnal coresopunzator in monitoare .Doar cu iesirile cuplate laLine-In fara EQ si compresor /limitator iese cam nasol ..

La unele semnale de monitor trebuie sa tai joasele sa ramana numai atacul pe medii/inalte caci basii oricum bubuie in "atmosfera " doar definitia lipseste ..La alte scule trebuie un BPF(FTB) sa scoti numai ambitusul instrumentului monitorizat ..ba chiar mai ingust ca sa fie clar semnalul .... compresate /limitatate dupa necesitate.

 

La mixerele ce trimit direct la monitoare numai Line nu suna OK .. nu este eficient ..ba chiar incurca ...

 

Asa ca nu vad ca sa se poata face aceste lucruri cu un mixer simplu ...

La mixerul principal ar fi nevoie sa poti izola instrumente ..sa poti grupa instrumente ...ca sa poti trimite la scena ce trebuie ..apoi mixerul de scena sa limiteze /EQ ...

oricum gruparea este foarte importanta ..adica sa ai un singur "fader " ptr tobe , unul ptr Background rhythm , unul ptr partea de bass-rhythm ..bassi si toba mare ..ca nu dupa crossover reglezi nivelul acestora .. ,,,

Si sunt inca zeci de probleme ..ce le stiu mixeristi mai bine eu numai de acestea m-am lovit pe unde am cantat ..

Ce am mai vazut in filme documentare si in articole *caci live doar am privit la unele scule enorme si nu stiam care-i mixerul de sunet si care-i mixerul de orga de lumini ..ca semanau si erau amandoua enorme . complexe .Erau programabile fizic adica panou de mixer cu canale ..butoane , switch-uri .. si comutabile grupele active cu cele de lucru in "background" ptr "preset"..ca sa faca unele schimbari in timpul spectacolului .. ...

OK asta era prin '77 de atunci este mai moderna treaba faci preseturile si schimbarile pe un computer apoi dai comanda sa faca schimbarile pe mixer . Prin '77 chiar erau grupe "fizice" cu butoane cu switch-uri panou separat ...mizerul avea vre-o 2-2,5m latime si destul de adanc ..ce am vazut era un mixer "mic

" de deplasare ...hehe

.Aceste scule la care ne uitam ca la rocket science erau ale trupei " I POOH " ..prima care a venit cu scule de sonorizare serioase si orga de lumini ce nu am mai vazut de atunci la mai nimeni la noi .

 

Aveau o orga de lumini cu spoturi de putere foarte mare nu "beculetze" de acum ce se pun de la distanta mica , a fioost ceva fantastic ziceai ca esti in film stiintifico fantastic ..hehe ..Un trailer a fost cu sculele de sonorizare si dou atrailere cu luminile si putinele elemente de scena Podium rotativ ptr tobe o cortina de inaltime maxim 2m in spatele trupei .

 

.Mixerul de scena poate fi mult mai complex decat cel ptr fata .. ( Pink Floyd la Athena am vazut un documentar exact numai despre sunetul trupei ...) .Pe atunci aveau si legatur a"interfon" prin mixere cu membrii principali ai trupei ..In zilele noastre cu emitatoarele pe 5GHz nu mai este problema ca de la mixer sau observatorii din sala sa faci conversatie cu muzicantii in timpul concertului ...

Edited by karpi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.