karpi Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 (edited) Iata si doua mostre din concert cu aceiasi improvizatie una trasa din sala iar celalta pe scena . Cu aprox 15W pe un dif Eminence "Blue Marvel " cu chitara marca "Vintage" un power Strat ,,cu Korg Pandora in Line In .al amplifului "car amplifier 2 x 70 RMS " SONY pe MOSFET . in configuratie "punte " cu tensiune redusa ptr putere de iesire limitata la aprox 60W. Tras din sala https://forums.rgc.ro/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=237465 Tras pe scena in spatele amplif de chitara in lateral la aprox 3 m .. https://forums.rgc.ro/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=237466 Edited June 26, 2015 by karpi 1
karpi Posted July 14, 2015 Author Posted July 14, 2015 http://thefretwire.com/category/lifestyle/ Sfaturi ptr incepatori si nu numai .. Ce ochelari la ce chitara ce stil de muzica se potrivesc //pana la sfaturi cu improvizatiile ...
karpi Posted August 4, 2015 Author Posted August 4, 2015 (edited) Dupa o saptamana de inregistrat versiuni chitara solo m-am oprit la o versiune " demo " PROJECT145C .. mai trebuie sa simplific muult dar stiti cum e te ia avantul .... OK BT ALESIS drum pad ,( doar simplu inca ,de trei luni inca experimentez ...acum ca am prea multe posibilitati ,,hehe) , orga cu EHX-B9, chitara rhythm EHX -Super Ego cu care am atacul apoi tine acordul ca si un "strings" , chitara cu accente si cea arpegiata Strat , chitara solo Keiper ..bas Reghin ..tras mixat si masterizat cu Zoom R8 ....( nu-i versiunea finala doar "ultima ") MASTR ultim.mp3 Edited August 4, 2015 by karpi 1
Guest Posted September 17, 2015 Posted September 17, 2015 Rig Rundown: ZZ Top’s Billy Gibbons and Dusty Hill [2015]ZZ Top’s guitar and bass tech, Elwood Francis, explains the ins and outs of the newest guitars and basses that Billy Gibbons and Dusty Hill have out on the road for 2015.http://www.premierguitar.com/articles/23116-rig-rundown-zz-tops-billy-gibbons-and-dusty-hill-2015
karpi Posted September 30, 2015 Author Posted September 30, 2015 (edited) Cine a cumparat si si-a facut chitara "custom made " ? http://www.thomann.de/ro/search_dir.html?bf=&sw=diy+guitarkit Eu am vazut si cantat pe un asemenea GLP dar nu am prea avut timp sa-l studiez in amanunt .. In functie de tip au pretul intre 300 si 450 RON Intrebarera este ..ar fi rentabil ..este mai calitativ decat daca cumpar de-a gata la 550 RON ? presupun ca chitare gata finisate la 550 RON sunt cam aceiasi categorie ..( corpul si la acestea este din mai multe bucati ..) ,,,daca vreau sa vopseasc chitara mai trebuie sa fac niste cheltuieli ..macar dou aspray-uri de chit si vopsea auto ..plus munca ..si mai ales RABDAREA ...pana vopsesc /lacuiesc o saptamana ... Din proprie experienta pot sa spun ca acasa /studio este OK orice chitara deoarerce sta in acelasi mediu /temperatura deci poti canta o piesa si nu te dezacordezi .. Cel mai sensibil lucru ar fi gatul chitarei respectiv materialul si modul de debitare ( cele ieftine numai din greseala sunt "quarter sawn" .... o singura data am vazut un Squier cu gat ca lumea ) DAR cum am vazut si incercat chitare la 2700-3500 RON ce aveau gaturi care se indoiau cum trageam cu mana stanga ,,,foarte usor ..aveai vibrator doar din indoirea gatului .....PAI sa ceri 3000 pe asa ceva este o neobrazare ...dar se vinde ... ( este adevarat ca o chitara la $1000 este o chitara ieftina fata de cele la $7000 )....sau o fi niste chitare contrafacute ? sau chiar atat de jos a ajuns calitatea si la chitarele relativ scumpe ... Clientul este muiltumit daca scrie pe fiecare surub "MADE in USA " cea ce cred ca este alta pacaleala .. Cautand gat ptr un corp de Ibanez primit de la un prieten am dat de aceste DIY KIT ... cateodata as avea avea nevoie de un sound de Tele si oricate figuri am incercat nu-i acolo ...poate ai timbrul general dar nu ai Twang-ul ..etc ..asa ca m-am gandit sa fac unTele DIY si daca nu suna doza din pachet in cel mai rau caz inlocuiesc "doza neck" cu una originala (??) .La noi am gasit DIY KIT la pretul intre 350 -460 RON Apoi daca cvhiar nu suna "corpul " din mai mulre bucati pun gatul pe corpul de Ibanez ... ( Corpul la chitarele cu pretul in jur de 1000 RON de obicei este din trei bucati ) Deci intrebarea ramane ..cine a facut asa ceva si ce calitate are gatul ? merita sa faci DIY sau mai bine cumperi o chitara finisata in fabrica ... vad ca se gasesc la 550 RON ce apoi o mai "personalizezi " ptr diferenta de 100 -150 RON merita sau nu sa o finisezi ? Sa-mi cumpar un TL cu 8000 RON nu prea se merita ptr cate o ocazie .. Edited September 30, 2015 by karpi
karpi Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 How-To/Trade_Secrets http://www.stewmac.com/How-To/Trade_Secrets/ tot felul de sfaturi ptr setare , intretinere sau reparatii /modificari chitara . 1
karpi Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 (edited) Ca sa se mai limpezeasca apele ...ia vedeti cat costa dozele " Country of Manufacture China " apox intre 2$-si -10$ o doza . http://www.aliexpress.com/single-coil-pickups_reviews_10.html Ca sa se inteleaga ca o chitara nu prea are cum sa coste mai mult de 50$ . Ptr cei ce nu stiu China are aprox 70% din extragerea si zacaminte de materii prime ptr inalta tehnologie din lume ..si precis sunt deja specialisti in magneti . Din pacate la chitare fabricate de unele firme (branduri) chinezesti confectioneaza partile mecanice din otel prea moale ..( probabil mai usor de prelucrat ) care piese se decalibreaza si se defecteaza usor .. Edited October 2, 2015 by karpi 2
karpi Posted October 5, 2015 Author Posted October 5, 2015 Cateva relatii in legatura cu unele tipuri de Stratocaster ! http://xhefriguitars.com/page2.html 1
karpi Posted October 22, 2015 Author Posted October 22, 2015 (edited) TRIO Bandcreator analizeaza de toate si faci un BT pe loc ...face automat Bass si Tobe ..selectezi stilul si genul ( 7 GENURI X 12 STILURI ) cu partile analizate ( "' LEARN'' ADICA INVATA CE CANTI TU progresie si tempou ) deja introduse simplu doar cantand acordurile ritmic ..face basul si tobele automat ..are trei segmente deci se pot face trei parti ..la trecerea de la o parte la alta toba face un "drum fill"..apoi poti cu aceiasi progresie tempou achizitionat sa schimbi din buton la alte stiluri ... interesanta masinarie ! http://www.thomann.de/ro/digitech_trio_band_creator.htm si demoul http://www.premierguitar.com/articles/22105-namm-15---dod-effects-trio-band-creator-demo Edited October 22, 2015 by karpi
karpi Posted December 28, 2015 Author Posted December 28, 2015 (edited) O piesa "semipreparata " chitarele + bass prin efectele Zoom-R8 , "orga" EHX B9 , mixat /masterizat cu ZoomR8 . The Wind 1.mp3 Soloul de fapt este in loc de vocal , am trimis basistului sa traga vocea acu' doar sa gaseasca textul ..hehe de prin '78 parca. Mai trebuia sa fac o parte de tobe ptr partea "outro "( la modulare ) dar nu am mai gasit combinatia de ""drum kit " asa ca o sa trebuiasca sa fac tobele total din nou. ( ...#$^$^$ ...am incercat ieri toata ziua dar se aude clar ca este " alta toba ". nu mai gasesc combinatia ...nu am salvat "kit-ul de user " si iaca nu credeam ca nu o sa mai nimeresc ...atat am cautat de puteam sa fac tobele ptr zece piese ...dar asa-i omul se ambitioneaza degeaba si pierde timp aiurea ..) Edited December 28, 2015 by karpi 1
karpi Posted December 28, 2015 Author Posted December 28, 2015 (edited) Maria Boldan - voceLiviu Butoi - saxofon, flaut Arpad Kajtar - chitara un mini medalion Hendrix cu ocazia prezentarii unei noi carti de Daniel Vighi ..."Trio Corso " in trei parti despre viata tinerilor din Timisoara in " sociallismul multilateral dezvoltat " ,una din parti are ca si tema tineri care vor sa fuga din tara ca sa mearga la .....Jimi Hendrix .. Flaut si sax .-.Liviu Butoi Vocal avem o domnisoara , Maria Boldan extrem de talentata care la cei 15 ani ai sai deja canta de toate de la folclor la Hendrix . Chitara Strat MIJ ..amplif " CARVIN " , efect Zoom R8 ( din pacate sala are ecou , nu are nici un fel de amortizare a reflexiilor , chiar cu sala plina suna "haul " ..a trebuit sa renunt la multe efecte si "lick-uri " deoarece iesea numai vajaiala .Pe inregistrarea cu camcorder-ul este reverberatia cea mai redusa asa ca suna cumva .. in locul unde stateam eu cu chitara era jale ..) Edited December 28, 2015 by karpi
karpi Posted December 29, 2015 Author Posted December 29, 2015 (edited) Clean Iata o mostra de sunet : cu Compresor + .>...pedale by-pasuite ...> Korg AX..compresor +Volume Pedal ..> Zoom-R8 ...Compresor ( doar o idee )..Zoom Clean ampsim .. ..EQ canal limitat 200-2500 Hz cu Mediile +/- intre 800-1200 Hz cu Q 0,7 reglat de la caz la caz dupa culoarea dorita ..+un chorus stereo ..>.Master eff ...Dimension ( usor ) .. Chitara Strat doza neck ...de observat ca lovesc normal in coarda E6 chiar "agresiv " si nu "trece "de corzile inalte nu umbreste acordul se integreaza in el ..chiar lovind tare "sa zbarnaie " ... Cu diferite reglaje usare cu orice tip de chitara se poate produce o dinamica asemanatoare cu un amplif pe "clean " in "draci" in plus seamana de fapt cu "comportamentul dinamic al unei chitare acustice " la care la fel cand lovesti mai tare coarda E6 nu acopera restul ci eventual "plescaie /zbarnaie" de la amplitudinea mare si da culoare interpretarii asemanator..de ex .. stilului de canta "slap" . Aceasta inregistrare a ramas in recorder dupa exersarea piesei este cantate relativ "cuminte " nu-i un reglaj de " sesiune de inregistrare " ..Cum se aude "instalatia" duce semnalele cu atac mare al Strat -ului si al Tele ..fara probleme . SAMPLE009.mp3 Edited December 29, 2015 by karpi 1
karpi Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 (edited) Drum Pad ,abea l-am putut folosi acasa cand nu era nimeni in apropiere , trebuie sa bati cu bete si este nevoie de lovituri destul de tari ca sa poti folosi dinamica ,,are 8 nivele de volum "sensitive pad " si sunetele imita si inaltimea dinamica al tonului ce se schimba in functie de lovitura ,, n sfarsit am rezolvat sa pot "bate " acasa Pad-urile ....ad deschis carcasa de la Alesis si pe panoul In/out am montat patru mufe RCA , separat izolate masele ca sa nu am surpriza ,,adica fiecare intrare am legat la perechea de fire de la Piezo intern din Alesis . Am facut un "mini external drum-pad " cu patru piezo care au iesire pe 4 RCA ,,, Am ales conectarea la padurile 1,2,5.6 ,,Bass drum , Snare , Tom1 ,Tom2 cu acestea pot "bate" cu degetele ritmul de baza , Mutand pe "perc" am cow bell , bongos , conga H , conga L ( in functie de setul selectat ,,in jur de 200 se schimba piesele de percutie ,,) Am facut (deocamdata doua seturi cu sunetele dorite ) la care pe "perc(ution) " am selectat HH ,OHH, Crash 1, Crash2 . Asa ca pot "bat" cu doar cu degetele .(in liniste 99%. ) pe niste "mini pad "-uri . Pe padurile "interne " chiar daca bat cu betele foarte fin este deranjant ,,nu are scula teglaj de " mai mare sensibilitate din caza sa nu apara "crosstalk " fiind o suprafata comuna din cauciuc daca ar fi mai sensibil "trigger"-ul intern ar rezulta ca suna toate padurile alaturate .. Padurile confectionate de mine au doar un piezo lipit intre doua bucati de plastic spongios , fiecare este lipit pe un burete da 7mm grosime , apoi sunt lipite pe cutie de plastic pa a carui parti laterale am montat mufele RCA ,,, daca pun cutia mini-pad pe o suprafata solida (de ex masa ) prin cutie se propaga socul "taping"-ului si suna cateodata si "piesa de toba alaturata " ,,,dar daca pun pe ceva "fonoizolant" dispare problema ..este foarte sensibila la "taping " , unele faza le-am "batut" cu varful penei de chitara , altele cu bete de toba ...mai studiez sa fac o vrsiune de "cutie" mai OK din punct de vedere a diafoniei plus sa motez "potmetre " la piezo ca sa mai reduc din semnal ca sa ma incardez in plaja dinamica a circuitului de tigger electronic , 1-Prima data selectez HH,OHH , si inregistrez pe un canal stereo , 2-apoi BD ,Snr ,Tom inregistrez pe alt canal stereo si 3-la sfarsit cinelele pe alt canal stereo .. Sau pot sa trag pe canale separate /pe rand daca vreau sa intervin mult la mixaj .. Track 1-BDrm , Track 2-Snr , Track 3+4-Tom -uri 1,2,3 "stereo " ,Track 5+6- HH/OHH ,"stereo " Track 7+8-Crash 1, 2 , 3 "stereo " Track 9+10-percutie ..bongos si altele 1,2 ,3 ,4"stereo " "Orchestra " fac un downmix de baza pe un canal stereo ..bass, chit ritm , key ...(ce a fost tras in prealabil cu metronom sau cu niste " paternuri " simple .apoi fac ..downmix doar instrumentele .fara "tobele" de ghidaj ....sau fara downmix transfer pe trei canale separate trackurile bass , chit , keyboard ,,,daca vreau sa mai intervin separat la volum ,eq, compr ,pan ..etc ... In loc de programat tobele o noapte intreaga in 15 minute am batut si tras tobele cu o dinamica "live" avand fiecare grup de percutie pe canale separate pot sa intervin la mixaj ca sa aduc in fata sau sa duc in spate anumite secvente ..ce pot sa "dispara" in mixaj EQ etc ...sau pot sa deranjeze "orchestra".. Iata i prima proba batuta "manual" fara Drum machine fara Quantizare , inca nu sunt un Ginger Backer dar studiez ...hehe Moon16.mp3 Edited March 7, 2016 by karpi
karpi Posted May 20, 2016 Author Posted May 20, 2016 (edited) DISITORSIUNEA CU DIODE ANTIPARALEL Ptr cine este curios sa vada pe osciloscop si analizor cum se intampla distorsionarea cu diode Se discuta in radiofrecvente dar este valabil si in audio !! Explica si intermodulatia in radiofrecvente ,,,asemanator apare IMD-ul si in audio din cauza neliniaritatii componentelor . ca si dioda, tranzistor , tub , FET etc.. TSP #8 - Tutorial on Linear and Non-linear Circuits Alt video explica cu limitarea /taierea simetrica si non simetrica Cliping-ul simetric rezulta numai armonice impare Cliping asimetric rezulta armonice si pare si impare ...ce suna mai bogat/si mai bine ptr chitara Edited May 20, 2016 by karpi 1
karpi Posted May 21, 2016 Author Posted May 21, 2016 what the guitar companies don't want you to know. answering scott grove's neck question.
karpi Posted June 16, 2016 Author Posted June 16, 2016 (edited) foarte interesant la 9:39 spune despre analiza electronica si compararea benzii de fecventa ..a unei chitare de serie si una de maestru .auzi diferenta (enorma ) iar pe diagrama nu se prea vede . De fapt um spune si acest specialist este vorba de armonice de ceva foarte complex ce cred ca trebuie pus in evidenta cu scul de masurare si analiza foarte complexe ..ce pot sa urmareasca "algoritmul tonului" , generarea tonului , aparitia si extinctia armonicelor statistici de raportul cu tonul de baza etc .. , Ce sound au aceste chitare ..nebunie ! Edited June 16, 2016 by karpi 4
ggg Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 (edited) "Timbrul" sonor este format din armonice . Orice modificare in amplitudine sau faza a acestor armonice , produce schimbari ale timbrului sonor . Formal , aceste armonice sunt pierderi de energie (distorsiuni/neliniaritati ) si se masoara folosind transformata Fourier . Se pot vizualiza cu orice analizor de spectru , ca si in posturile de mai sus . In cazul instrumentelor acustice , cea mai mare problema sunt traductoarele de captare a sunetului. Dupa cum bine s-a spus si in flmuletul de mai sus, cu un simplu microfon nu prea ai ce sa faci . Edited June 19, 2016 by ggg 2
karpi Posted June 21, 2016 Author Posted June 21, 2016 (edited) De acord partial , dar de fapt nu se masoara cu microfon ! Se studiaza vibratiile cu lasser /holografic direct suprafetele instrumentului asa si la membranele difurilor ,,etc deci nu mai ai "masa membranei" care poate da neliniaritati si limitari dinamice ,Holografic evidentiaza si imperfectiunile materialului , deviere de la 'simetrie , epertitia oscilatiilor , intermodulatiile , unde stationare , "noduri " etc Problema nu ar fi microfonul , lipseste baza de date experimentale ale unui laborator , analiza compaativa etc ...am vazut un articol mare cu restaurarea orgilor de biserica facuta de specialisti de la YAMAHA ,,,,am pierdut si eu cateva nopti luni de zile "analizand " schimbarile sunt foarte mici la sunete clar diferite , cu analizorul de amatori nu prea ai ce sa faci , trebuie un analizor cu algoritm de analiza cu definitie mare ..iar asa ceva nu se da degeaba , numai cateva laboratoare au dezvoltat studiul , Deci daca respectabilul nu a avut laborator super cu de toate nu prea ajungi la concluzii vazand diagramele .in plus este un meserias de moda veche , ce simte el cu mana este OK . Eu doar mi-am amintit de perioada cand masuram de toate ,cu vobler AF , osciloscop , apoi analizor de spectru , interfata la Spectrum apoi la PC de wobler cu sweep foarte lent cu memorare si comparare ...sintetizam sunete cu 6 osciltoare FM era foarte interesant apoi mi-am dat seama ca nu mai cant ci tot construiesc si studiez dar fara "bibliografie "..asa ca am mai lasat aceste faze la nivel de probleme bine de stiut ,, Edited June 21, 2016 by karpi
karpi Posted June 21, 2016 Author Posted June 21, 2016 Dupa doua saptamani tot la o versiune intermediara m-am blocat ..dar avanseaza treaba .. Memory16 v2.mp3 1
karpi Posted July 9, 2016 Author Posted July 9, 2016 Chitara+Zoom +granular synths , chitara bass , drum-pads . Sunshine2.mp3
karpi Posted October 24, 2016 Author Posted October 24, 2016 (edited) Incetisor ma prind cum sa cant la chitara ptr sunet bun cu sintetizatoarele EHX , o improvizatie R&B ca sa probez tehnica randb102416BIT.mp3 orga Hammond cu EHX-B9 + RM600 Leslie effect cu simulare tube-overdrive trompete si SAX MEL-9 Chitara o clona de Tele Bass Reghin ..cu corzile cam uzate inregistrat mixat filtrat efecte ..etc masterizat cu Zoom R8 Edited October 24, 2016 by karpi
adriano872 Posted December 17, 2016 Posted December 17, 2016 E ok sa folosesc asa ceva pentru ton si volum pe un model Les Paul? http://esound.ro/chitare-si-chitare-bas/accesorii-chitara/fender-solid-shaft-500-k-potentiomentru.html
karpi Posted January 1, 2017 Author Posted January 1, 2017 (edited) E ok sa folosesc asa ceva pentru ton si volum pe un model Les Paul? http://esound.ro/chitare-si-chitare-bas/accesorii-chitara/fender-solid-shaft-500-k-potentiomentru.html Da este indicat in cazul dozelor cu rezistenta interna mare , dar dupa asta conteaza sa ai intrare ptr chitara de obicei de 1M Ohm Unele efecte au numai 500K dar daca nu ai cablu lung si "calitativ "( capacitate specifica "mare " ) merge . Nu cred ca mai sunt preamplifuri cu 100KOhm intrarea ..dar pot sa fie pe unele mixere ptr microfoane de 600Ohm si 3KOhm ..aici ar putea sa sune mai "plat ",csoundul oricarei chitare . La Multi Ani 2017 ,.. La Multi Ani "rgc" 2017 2017 H.N.Y.mp3 Edited January 1, 2017 by karpi
karpi Posted January 28, 2017 Author Posted January 28, 2017 (edited) Hotrod ..o piesa inspirata din serialul de la Discovery , bineinteles nu este ce mi-am imaginat dar mai lucrez la piesa aceasta este a nu stiu cata versiune .. Acum cu bass Reghin ce aduce a Precision Bass , faza esre ca are doza bridge la locul potrivit si suna mai OK decat Rehin ( jazz bass ) ce are doza bridge foarte aproape de calus o sa-i pun inca o doza la locul OK nu vreau sa "sap" inca un locas in corp ,am o doza "de suprafata " de la o chitara veche si o sacrific . Am adaugat doua melotroane "strings " , un pian , si o "tuba" , problema este ca mi-au "omorat " cele doua chitare ritm cu powerchord-uri agresive ..hehe dar suna OK , diferit de ce as dori ...mai lucrez .. Ptr MIDI ( sintetizatoarele ..pian ,strings , tuba ) am utilkizat SONUUS G2M , convetor oudio to MIDI , monofonic ...nu aveam fonduri ptr unul polifonic ,,am considerat ca este OK ptr "homestudio ".Ptr acorduri cant arpegii apoi cu "mouse" trag pe timp si "lungesc " tonurile cat este necesar in editorul MIDI.Cum este ptr " backing" inregistrez loop-uri deci treaba merge rapid .Totodata "curat" eventualele note ce apar in plus din cauza fretbuzz-ului , cateodata aceste note dau bine cateodata strica ..deci ascult si aleg ce si cum .. Am facut downmix to audio si am transferat in Zoom R8 Chitara Strat MIJ in "D" , am cumparat niste corzi ce nu erau ce am cerut asa ca am lasat mai jos corzile sa nu fie prea "tari" ,plus ca-mi place cum suna . La fel si la bas am in "D" tot corzi foarte "tari" . Tobe ALESIS Inregistrare audio , efecte , mixaj , algoritm masterizare ,cu Zoom R8 ( efectul de spatialitate din R8 este "mai bland " nu strica soundul atat cat fac softurile ce le am in PC , am un 3D in My MP3 de la Steinberg trebuie sa caut CD-ul si sa-l instalez acela are si tot felul de "enchancer" -e si MAX Bass si lucreaza si cu "wav" nu doar cu mp3 .. Mx Uf HotRod 17.mp3 Edited January 28, 2017 by karpi
karpi Posted February 8, 2017 Author Posted February 8, 2017 (edited) Ce am gasit la "Mica Publicitate " !!! Super trupa !! Si in sfarsit sound de Strat dintr-un Strat ! Sunt mai multe piese bune in lista trupei AXIS uploadate pe youtube . Edited February 8, 2017 by karpi 1
karpi Posted May 4, 2017 Author Posted May 4, 2017 (edited) Timbrul "TONUL" unui instrument este relativ . In imaginea postata urmariti tonul patratului rosu din cele doua campuri alaturate . Este acelasi si unicul ton de rosu dar din cauza "ambientei " se vede de ton diferit . La fel se intampla si cu TONUL instrumentelor cand ajung intr-o "trupa " daca soundurile anbientale ale celorlalte instrumente se schimba vom auzi acelasi TON/timbru de fiecare data ca fiind diferit . Plus in functie de frecvente sunt diferite efectele de "umbrire " , de intermodulatie , lucru ce deriva din caracteristica de " Loudnes " al aparatului auditiv uman ..( puternic neliniar in banda de frecvente ) Astfel un anumit TON doar la o anumita tarie si in anumit "ambiental" ramane aprox .acelasi . Acest lucru trebuie luat in seama nu numai la mixaj in studio dar !!! si la cantat live . Edited May 4, 2017 by karpi
karpi Posted May 4, 2017 Author Posted May 4, 2017 (edited) Iata un exemplu in care este si mai dificila evaluarea dat fiind ca este schimbat raportul intre background si culoarea rosie . Edited May 4, 2017 by karpi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now