Radu Burcea Posted January 26, 2013 Author Posted January 26, 2013 Pe 5 februarie ma duc la concertul lui Slash si cu ocazia asta pierd cateva ore prin Bucuresti.O sa probez si Line6 pod HD300 si G5-ul,sa vad ce le poate pielea. Deja am probat HD500 care suna suprinzator de bine si are dinamica incredibila,sunt curios cum se descurca fratii mai mici.Din ce am inteles,diferentele sunt doar la switchuri si iesiri,ceea ce nu ma afecteaza prea tare. Multumim foarte mult pentru rabdare si pentru pareri!Ajuta mult,in conditiile in care pe net nu e mai nimic..
Pretenu' Omului Posted January 28, 2013 Posted January 28, 2013 Succes. Cred că G5-ul are un viitor glorios, fiind abia la început, iar pe această platforma hardware foarte promițătoare sunt convins că urmează câteva update-uri de firmware care, probabil, vor aduce lucruri în plus și vor spori ergonomia (și așa excelentă comparativ cu alte unități). And remember: nu există "cel mai bun procesor" (sau chitară sau amp sau ton), ci doar "cel mai bun pentru tine", ceea ce include calitatea, ergonomia, nivelul la care îți acoperă nevoile, prețul.
Radu Burcea Posted January 28, 2013 Author Posted January 28, 2013 And remember: nu există "cel mai bun procesor" (sau chitară sau amp sau ton), ci doar "cel mai bun pentru tine", ceea ce include calitatea, ergonomia, nivelul la care îți acoperă nevoile, prețul. Asta clar.Tocmai de aia vreau sa fac tot posibilul sa incerc cat mai multe procesoare pe care mi le permit/mi le voi permite atunci cand voi avea toti banii,sa vad cu care ma simt cel mai bine si care are "TONUL" pentru mine .
Radu Burcea Posted February 10, 2013 Author Posted February 10, 2013 Pana la urma mi-am luat G3,care este incredibil.Pot sa zic ca mi-a intrecut toate asteptarile. I-am urmat sfatul lui 'mnezau si am facut preseturile in asa fel incat sa am pe meniul principal doar efectele pe care am nevoie sa le activez/dezactivez si restul in cel secundar. Suna extraordinar pe combina,cu cabsimul din el.Pe casti nu m-a dat pe spate,insa nu stiu cat o sa il folosesc cu casti. Imi place ca e solid,FOARTE usor de folosit si de configurat.N-a fost nevoie de manual ca sa ma prind ce stie sa faca.Softul de editare este foarte reusit (spre deosebire de cel de la DigiTech pe care nu am putut sa il suport). Are dinamica foarte buna si se curata frumos cu potentiometrul de volum al chitarei.Iesirea balansata si-a facut bine treaba direct in mixer,cu toate ca a trebuit sa dau masterul pe la 20 din 120. Versiunea 2.00 a sistemului de operare aduce 5 ampuri noi si ceva parametri(cum ar fi luminozitate pentru ecran,contrast,chestii foarte utile pe scena).Tot cu el se trece de la 3 la 6 pedale simultan,ceea ce e un plus ENORM. De ce am luat G3 si nu fratele mai mare?Pentru ca am constatat ca pedala de expresie e minuscula si nu prea se impaca cu 44 al meu.Nici macar cea de la line6 HD500 nu m-a dat pe spate.Nu imi place cursa si felul cum se simt cand apesi pe ele...E evident ca un wah adevarat isi va face treaba mult mai bine,asa ca atunci cand o sa mai strang bani o sa cumpar un crybaby si aia e.
Pretenu' Omului Posted February 13, 2013 Posted February 13, 2013 Să-l folosești sănătos, cred că ai făcut o alegere foarte bună. Poți oricând să mai adaugi la el un alt G3 (da, ai citit bine, sunt oameni care folosesc două în serie, dacă chiar te limitează unul singur) când se mai ieftinesc, o pedală de expresie și/sau un wah independent. Problema cu căștile e că ai nevoie de o pereche de căști bune, altfel, pe căști ordinare, de zi cu zi, mai ales cele egalizate din fabrică cu extra bass, n-are cum să se audă fabulos, pentru lipsește sau e prost redat exact midrange-ul, acolo unde se plasează chitara. Plus, sound stage-ul e prost la căști ieftine. Poți face niște preseturi speciale pentru căști (cu care mă gândesc că faci doar practică), în care folosești la sfârșitul lanțului efectele Air + Reverb +/- Exciter, și obții un sunet hi-fi (chiar dacă ușor ireal) excelent, viu, spațial, numai bun de practicat de unul singur, dar fii avertizat că există toate șansele ca presetul să nu se traducă bine în amp sau PA (vezi primul meu review). Nu știu câte preseturi poți salva pe G3, dar sigur e loc de trei preseturi pentru căști, dacă chiar vrei ceva separat. Experimentarea e cheia. Mai nou am obținut rezultate fabuloase umblând la cab-uri, e.g. punând la modelul de Matchless un model de cab Diezel 4x12 (cine s-ar fi gândit la așa ceva în lumea sculelor reale) - rezultatul e fenomenal! Nu ignora schimbarea cab-ului, schimbă radical tonul. Profită de faptul că modelling-ul permite orice aberație și experimentează, experimentează, experimentează. Totul e permis, până la urmă! 2
Geo91 Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 Salutare! Poti canta cu G5 sau G3 fara amplificator pe scena? Adica ati testat sa vedeti cum se comporta simulatorul de amp? Multumesc!
karpi Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 Deci . ptr live . N-o mai aiuriti cu "cabsim-uri precise " ...este o aiureala ....odata ce sunt simulate zeci de tipuri de amplificatoare in aceste simulari "intra " si cabsim ...s aproximativ si dinamica amlifului simulat / imitat . Controlul pe scene din ce ? vine ....ca de obicei din niste boxe de banda larga de calitate dubioasa ...daca i-ti da destul control mixeristul ....lucru greu de crezut la care nu mai conteaza nici un "amsim sau cabsim" . Canta colegul nostru muzica electronica -ambientala ? ca daca nu ,,trei- patru sounduri sunt suficiente ptr un recital ..eventual inca unul cu Wah ..pe care daca l-a folosit intr-o piesa devine penibila utilizarea la inca o piesa .. Daca nu-si cara un amplif cu 2x12" ce inseamna cat un combo VOX AC 30 ce este cam greu inseamna ca nu are nici prea multe de cantat si nici mari pretentii nu sunt , in nici un caz pretentii de studio ... intrari /adaptoare la cablurile XLR ,,,trebuie sa aiba mixeristul ca sa duca semnalul la mixer ptr PA .Oricum cu zgomotul de la o orga de lumini nasoal anu prea ai ce sa faci ..capteaza chitara si cu humbucker ...dar se intampla mai rar si nu mai conteaza pe ce canti bruiajul poate fi prezent . Toate pedalele noi de ultima generatie au sunete OK ...cele mai ieftine calitate /pret par Zoom ..
FiveseveN Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 Salutare! Poti canta cu G5 sau G3 fara amplificator pe scena? Adica ati testat sa vedeti cum se comporta simulatorul de amp? Multumesc! În ce sens? Poți cânta cu ele la fel cum poți cânta cu orice alt procesor, dar pentru monitorizare îți trebuie căști sau monitor wedge sau amp de chitară etc. N-o mai aiuriti cu "cabsim-uri precise " ...este o aiureala .... Din nou demonstrezi cât de detașat ești de tehnologia nouă, matură și relevantă. "Precizia" simulărilor constituie exact aceeași diferență ca între o imagine de 100 x 100 px (cu un cabsim analogic, simplu) și una de 5 Mpx (cu convoluție). Poți fi și chior și să n-ai habar despre ce înseamnă graficele ăstea și tot îți poți da seama care dintre ele e mai apropiat de răspunsul unui cab real (ex 1, ex. 2). Controlul pe scene din ce ? vine ....ca de obicei din niste boxe de banda larga de calitate dubioasa ...daca i-ti da destul control mixeristul ....lucru greu de crezut la care nu mai conteaza nici un "amsim sau cabsim" . E important și ce aude publicul, nu doar ce auzi tu. Oricum cu zgomotul de la o orga de lumini nasoal anu prea ai ce sa faci ..capteaza chitara si cu humbucker What the- Orgă de lumini?! În ce an trăiești? 1
Geo91 Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 In sensul sa folosesti doar procesorul direct in mixer. Din cate intelesesem eu s-ar putea, dar vreau sa fiu sigur. M-ar avantaja foarte mult daca s-ar putea pentru ca as scapa de cumparatul si caratul amplificatorului. La sala de repetitii colegul meu are zoom g5 si il baga direct in mixer si se aude ok, dar pe scena e altceva si d-aia intreb.
FiveseveN Posted August 21, 2013 Posted August 21, 2013 In sensul sa folosesti doar procesorul direct in mixer. Dacă întrebi dacă include cabsim-uri, răspunsul este da. Cam toate procesoarele în afară de primele din seria ME de la Boss au. La sala de repetitii colegul meu are zoom g5 si il baga direct in mixer si se aude ok, dar pe scena e altceva si d-aia intreb. Nu e deloc altceva, și scopul repetițiilor nu e să vă pregătească pentru ce faceți pe scenă? Și dacă da, de ce ați folosi alt echipament sau alte configurații? 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now