www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

[Q]Stagg L400 Wh


Msilviu
 Share

Recommended Posts

Vintageul este superior Staggului din toate punctele de vedere cand vorbim de o copie LP.E mai aproape de reteta "aia".

Mai bine iti iei o chitara buna si un amplificator bun dupa aceea decat sa iti iei doua scule slabe odata si dupa un an sa strangi iar bani de ce ai fi putut lua din prima daca aveai rabdare.

Link to comment
Share on other sites

1 Nu imi pot permite un Vintage v100 artic white ca-i prea scump si cautam o chitara buna pentru cei cu buget mic

2 Cine a spus ca eu sunt incepator. Am cantat 6 ani pe o chitara acustica si acum cred ca vine timpul sa trec pe o chitara electrica si vroiam una buna atata tot

Edited by Msilviu
Link to comment
Share on other sites

mai bine nu dadeai sfatu ala symthom....

Nu mai bine taci tu din gura ? Intamplator symptom are dreptate. Chitara ieftina plus amp bun > chitara scumpa plus baleg. [caz concret acum cateva zile la cineva acasa: epi sp2 bagat in Classic30 > GLP Studio bagat in MGDFX]

Cel mai bine mai ai rabdare cateva luni si iti iei vintageul respectiv, e o chitara decenta. Mie personal Stagg nu imi place, dar merge si aia. Pana la urma tot chitara e, nu ceapa putrezita.

 

Cand iti vei alege amp, sa vezi atunci discutii :lol:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 Nu imi pot permite un Vintage v100 artic white ca-i prea scump si cautam o chitara buna pentru cei cu buget mic

2 Cine a spus ca eu sunt incepator. Am cantat 6 ani pe o chitara acustica si acum cred ca vine timpul sa trec pe o chitara electrica si vroiam una buna atata tot

 

Dacă ai fi dispus să renunţi la LP, ţi-aş recomanda stratocaster. Găseşti Squier, Cort. Ideea este că LP cât mai aproape de reţeta clasica (set neck), de pe la Vintage V100 încep. Sunt mai uşor de făcut strat-urile, iar firmele pe care le-am menţionat anterior fac o treabă a naibii de bună la preţuri foarte mici.

Edited by 'mnezãu
Link to comment