www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Primul Contact Cu Boss Gt-100


Recommended Posts

Nu este un secret faptul ca folosesc Boss seria GT de ani buni, mai precis din 1997 (Boss GT-5...de care George Patranoiu nu e despartit nici acum). Eu am folosit tot ce au scos in seria asta, mai putin GT-3.

 

Despre noul Boss GT-100.

 

Sunt placut surprins de faptul ca cei de la BOSS au venit cu ceva care sa poata inlocui mai greoiul meu tandem Mesa Boogie TriAxis & 2-Ninety Simul Class.

 

Dinamica la emulatoarele de amp este extrem de similara cu cea pe care o simti in mana dreapta cand ai chitara conectata la un amplificator cu tuburi. Armonicile nu mai au oscilatii suparatoare cand se prind acorduri suspendate, acordajele grave nu mai suna "dezacordat". Se comporta exact ca un amp real.

 

Bineinteles ca nu inlocuieste boxa care-ti face pantalonii sa tremure, dar suna asa cum suna un amp imprimat prin microfon si ascultat ulterior pe boxe de studio sau altceva.

 

Am facut de la zero un patch cu emularea de Mesa denumita R-Fier Vintage, simularea de cabinet fiind setata pe "original" si microfonul de preluare "CND87" care simuleaza celebrul Neuman U87. Am imprimat pe un negativ la piesa "Caught In A Web" Dream Theater cu chitara Ibanez UV777P-BK.

Sunt doua variante. Una cu tonul asa cum iese din GT fara ajustari de ton sau dinamica, doar proportiile fata de negativ reglate si una cu o ajustare de egalizator.

Mentionez ca tonul post-editat se poate obtine direct din GT dar pentru live, la volum mare, ar suna extrem de strident, pentru asta fiind potrivit asa cum e in varianta bruta.

Astept feedback :)

 

http://soundcloud.com/cristi-grams-boss-gt100

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Greu sa deosebesc ceva .Aici e vorba de inregistrare si de IMD .

 

tu simti la mana ce simti si daca este OK este grozav .

 

In rest este treaba de mixaj si de scula de inregistrare

 

Daca nu ai intermodulatii deranjante este superb .

Suna bine .chitara in toate cele trei inregistrari . ultima erste RAW dar numai volumul daca'l reglezi suna bine ..Presupun ca nu este mixata chitara adica este brut si se mai intervine ...

 

Ia un Strat si cu doza bridge canta ceva bine ""plesnit " de la octava in sus pe coarda " e" si " b" cu un ton cat mai deschis de la clean -overdrive-distortion ..de toate felurile ... , daca te intereseaza o proba ptr dinamica si intermodulatii .Putine scule fac fata la Strat si mai si suna .

 

Idea ca tu ar trebui sa ne spui cat de bine suna si cat de rep[ede se poate mixa /integra sunetul in tr-un mix.

Asta depinde mai ales de IMD daca cum spui nu are inseamna ca ar trebui sa poti lucra foarte bine si repede fara fara sa mi intervii prea mult postrecoding .

 

Presupun ca folosesti sa zicem maximum 4 feluri de tonuri eu daca s-ar putea nu as cara un procesor mare si greu ptr atat ..acum vreau sa incerc un Boss BR BR 80 sau un Zoom R-8 . care au de toate si sunt micute .Zoom pare mai calitativ dar Boss este mult mai mic .Este doar ceva mai mare decat Korg Pandora si face de 1000 de ori mai multe si mai bine .

Deocamdata astept sa aduca cineva sa incerc .

 

ce mi-a placut mai mult a fost integiostrarea a doua ..parcaf este un sound mai echilibrat ,,dar ...

La ultimul track * cel de jos 9 interesant ca o parte de solo pre corzile subtiri suna la fel ..sau aproape al fel pe toate cele trei track-uri . O fi alt track un alt layer ..?

 

Track 2 suna cel mai bine asa cum mai ascult ...( facem abstractie de mixaj in BT )

Era poate mai bine daca trageai aceleasi rifuri , acorduri- ritm si solouri de trei ori ca sa se poata compara mai usor ? .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Piesa a doua am imprimat-o intr-un singur take stereo, la prima am mai gresit (ca un bou) si a trebuit sa reiau...

Piesa 2 are acelasi ton de ritm care se aude si pe prima doar ca e alt fel de interpretare/gen si alt eq la editare. Se decupeaza excelent in mix.

Voi face si exemple cu tonuri izolate (voi decupa negativul pe anumite portiuni si voi lasa doar chitara).

Bineinteles ca trebuie testat, eu, Fernando Draganici si Teo Boar am fost convinsi in "grup" de modelul asta nou de la Boss pentru ca l-am testat impreuna. Din cate stiu, eu si Fernando avem deja, Teo cred ca si-a luat si el (ca avea un GT10 ultima oara cand ne-am vazut la o cantare).

No, aparatele de genul asta sunt facute sa multumeasca pe oricine, indiferent de genul abordat, mai ales pentru cei care canta variat poate fi extrem de util. Eu folosesc doar un tip de amp simulat pentru drive si doar unul pentru clean. In rest mai pun pe langa, efecte, efecte, efecte...

:)

E bun ca nu mai trebuie sa car rack-ul peste tot. Vin pe la Timisoara in iunie asa ca daca nu ai testat inca unul, ne auzim si ne vedem face to face cu GT-ul meu.

Link to comment
Share on other sites

Cand vii anunti aici pe rgc.ro .

Sunt curios .

Ce ma nemultumeste la unele pedale/procesoare digitale ar fi convertorul AD si DA .Dar vad ca au sarit in calitate cu totii , Procesoarele acestea portabile ( in husa de la chitara ) incep sa fie mai bune calitativ decat efectele soft ptr PC ( cele de amatorii adica cele care le putem cumpara ) .Asta aduce economie de timp la cate o inregistrare .Ma enerveaza cand i-mi dau seama ca in loc de inregistrat o piesa ajung sa butonez ore in sir din cauza unor deficiente /probleme cu tonul ce ma distrage /enerveaza ... ..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

L-am deschis si are condertori AKM serie profesionala 24bit/192KHZ (blocat la 44,1KHz). Nu dau seria sa nu am belele dupa...

 

Se poate insa ca AD sa lucreze la frecventa mare 96 sau chiar 192 KHz si 24 bit ptr convertire precisa si calitativa .DSP-ul cred ca este optimizat si programat "smecher" sa nu consume putere CPU aiurea ca sa poata duce atatea efecte concomitent in realtime .

 

44.1KHz poate sa fie numai formatul de iesire , poate sa lucreaze DSP la 192KHz/32 bit si doar pe iesire se face downsampling .

Link to comment
Share on other sites

Am cautat Manualul de la Boss ME-30 ce l-am cumparat in consignatie ptr distorsul analogic ...probabil preamp cu FET -uri caci suna similar cu Doctor Boogey ..ce l-a, construit *preampul cu J-FET "clona" schema simulator de Mesa foarte reusit .

Dupa ce am incercat in magazin la Muzikia unde l-am vazut am incercat si a doua zi m-am hotarat ...avantajul fata de Doctor Boogey ar fi ca am preseturi memorate , gain la pedala de exprsie ...EQ si tone distors level si unele anvelope de ton preset din fabrica ...adica o varietate mult mai mare de reglaje , Pot rechema oricare din 60 de sounduri doar cu doua "click"- uri.

 

Cu Doctor Boogey daca azi am gasit un sound a doua zi greu dupa multe incercari am ajuns la un sound apropiat daca intre timp am dereglat potmetrele ..am vrut sa-i fac un bloc e memorie digitala si cu potmetre digitale sa memorez peseturi ..dar nu are sens sa pierd timpul cand mai ieftin am cumparat ME-30 si problema este rezolvata ...( pe langa multa munca ma si costa mai mult daca construiam blocul digital de programare/memorare de reglaje -soundurii)

 

 

OK , Am cauta datele si se adevereste banuiala ....de ce suna prea bine ptr 44.1KHz ..

 

post-902-0-77579600-1337717318_thumb.jpg

 

Acest A/D Delta Sigma pe langa ca ocupa memorie mai putina este si mult mai "rapid" asa ca asigura o dinamica mai buna pana .

Discuitii sunt pe aceasta tema dar de fapt se razboiesc firmele ...PWM este mult mai adecvat ptr audio ..mai ales ptr scule mici portabile cu consum mic de energie sa functioneze si pe baterii .

 

DSD vs. PCM

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct_Stream_Digital

articol mai vechi ... dar concluzia pe ultimele ultimele randuri :

 

"...... concluding that "hardly any of the subjects could make a reproducible distinction between the two encoding systems. Hence it may be concluded that no significant differences are audible......"

 

Dar PWM are avantaje fata de PCM mai ales cel " modernizat " realizat cu circuite moderne de viteza mut mai mare ..consum mic ..

Nu stiu ce efect are asupra timpului de procesare DSP .aceasta economie de "bit"-i .

PWM Delta Sigma la baza este un tip de conversie A/D pe 1 bit ,,,dar ptr calitate mai mare se face pe "multibit" ..oricum nu pe 24 bit deci economie de spatiu de memorie ce cred ca inseamna si economisirea puterii de procesare in DSP ce cred ca se vede in.. telefoanele ,IPAD ,"tablete".. .

 

Acestea le am cautat de fapt ca sa ma lamuresc de ce poate sa stocheze pe un card SD de 1GB muzica 400 minute ( 6,4 ore ) la 44,1KHz

Vad ca mai toate Recorderele digitale de fapt lucreaza pe un fel de codificare Delta Sigma pe care apoi la mixdown "downconvert "-este in PCM 44.1KHz /16 bit calitate CD ptr compatibilitate cu formatele ptr playere si ptr PC ,,,

Este o economie ptr mine sa cumpar un SD Card de 1G la 30 lei in loc de 32 GB la 200 lei ptr aceiasi timp de stocare .

Link to comment
Share on other sites

Hah, stii, cred ca fara sa iti dai seama, sau poate mi se pare, ai reusit sa scoti un fel de ton similar cu ceva gen Cornford. Ti-a scapat un lick mai fusion jazz asa si puteam sa jur ca e Govan in ultimele 2 secunde a intervalului 2.03 - 2.07 :lol:

Ai reusit cumva sa gadili cu pana de a sunat in stilu ala :D

 

 

Boss Gt100 Rectifier Rhythm/Lead & Stereo Delay

Edited by Razvan S.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doua apmlificatoare diferite simultan (unul clean si unul crunch, complet separate stereo).

 

http://soundcloud.co...arred-dual-amps

Suna minunat ! mai ales la partille mai clean foarte buna si " separarea " celor doua canale .

Eu tot insist sa fac backing cu doua "side guitar" L si R cateodata suna bine faptul ca nu sunt perfect identice ,dar de multe ori este deranjant sa ai doua feluri de interpretare ..pe langa un solo ..devine confuz si prea incarcat . Apoi urmeaza inregistrare dupa inregistrare pana am cele doua parti cat mai identice ritmic cat si tonurile daca arpegiez.

Ce am eu "separare" quasi stereo i-mi da spatialitate dat nu separa atat de concret L si R o singura chitara ...

Nu am incercat cu doua procesoare cate una pe L si pe R ,trebuie sa incerc .

Asta-i super in GT NN ca au doua linii separate si faptul ca se pot face "effect chain"-urile cum vrei inserand fiecare efect unde doresti .

Suna foarte bine .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, se pare ca functiile Divider (de unde se pot imparti cele doua lanturi de efecte) si Mixer (unde se unesc la loc) lucreaza mult mai bine in comparatie cu ce era pe GT8 si 10, unde cand incercai sa folosesti doua simulari de amplificatoare diferite, unul pe stanga si unul pe dreapta, apareau tot felul de defazari si in loc sa sune plin, la patrat cum s-ar zice, semnalele se anulau unul pe celalalt...

Link to comment
Share on other sites

Azi am intrat si eu in posesia lui.

Cred ca baietii au lucrat aspru la CPU pt ca are o dinamica de invidiat, atat din volum, cat si din pana.

Tonurile sunt la o rezolutie mult mai mare decat la GT-8 (eu am sarit peste GT-10).

Observ ca are preseturi mult mai bine lucrate (nu sunt fan preseturi de obicei).

 

per ansamblu, este super scula.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

<P sab="3560">OK ,Si cum se poate auzi aceasta dinamica ?<BR sab="3561"><BR sab="3562">Cu sounduri comprimate si limitate nu avea rost nici un super CPU&nbsp;&nbsp;sau&nbsp;&nbsp;super CAD de mare viteza .<BR sab="3563"><BR sab="3564">Daca se imita o statie de chitara ..asta duce la o dinamica redusa ..compresie + distorsiuni&nbsp;&nbsp;deoarece asta se urmareste&nbsp;&nbsp; deci&nbsp;&nbsp;in plus fata de procesoare mai simple poate fi vorba de a simula&nbsp;&nbsp;viteza de &quot;revenire&quot; a statiei ( tub.sursa de alimentare nestabilizata&nbsp;&nbsp;etc..) dupa &quot;socuri&quot; de overdrive&nbsp;&nbsp;pana la cum se si &quot;ineaca &quot; o statie in overdrive pe anumite sounduri sustinute ,,,</P>

<P sab="3560"><BR sab="3565">Aceast sound de &quot;inecare&quot; plus difuzorul suprasolicitat&nbsp;&nbsp;i-mi lipseste la inregistrat direct din line-out&nbsp;&nbsp;.Ca si exemplu&nbsp;&nbsp; la simulare ptr chitara bas .. ce sa sune &quot;ca si o orga &quot; ce&nbsp;&nbsp;vuieste se &quot;ineaca &quot; dar are &quot;carne&quot; ... ( fenomene tranzitorii la impuls&nbsp;&nbsp;) .Chitara vas cantata&nbsp;cu &nbsp;o statie pe tuburi fara distorsionator&nbsp; dusa in overdrive&nbsp;&nbsp;&nbsp; cu&nbsp; boxa bine fortata ..</P>

<P sab="3560">Aclasi efect apare si la statiile de chitara&nbsp; ..se aude la Hendrix&nbsp; dar si la cativa&nbsp; chitaristi de blues&nbsp; ...etc<BR sab="3566"><BR sab="3567">Cu Zoom G2 cu&nbsp;&nbsp;chitara se apropie cate un sound de acest &quot;efect&quot; dar pierde din stralucire ....totusi este mai aproape de alte procesoare mai vechi ..&nbsp;&nbsp;<BR sab="3568"><BR sab="3569">Ar fi interesant sample si testul cu pitch&nbsp;&nbsp;octave (+12)&nbsp;&nbsp;cu un Strat&nbsp;&nbsp; cu note clean&nbsp;&nbsp;cantate si peste octava ( tasta 12 )&nbsp;&nbsp;ca sa vedem viteza de prelucrare si&nbsp;&nbsp;acuratetea sampling-ului , Aici au probleme mai toate procesoarele . ce de obicei ptr a mari viteza de lucru&nbsp;&nbsp;realtime &quot;decimeaza&quot; serios&nbsp;&nbsp;sampling-ul .. in acest fel pierzamdu-se elemente importante di caracteristica tonului .<BR sab="3570"><BR sab="3571">De ex la Zoom viteza de esantionare cat si de procesare&nbsp;&nbsp;este mare deci&nbsp;&nbsp;latenta mica ,,,la o&nbsp;&nbsp;o suboctava ( -12)&nbsp;&nbsp; urmareste rapid&nbsp;&nbsp;atacul dar timbrul nu il reda ,,in acest fel frecventa&nbsp;&nbsp; fundamentala se aude &quot;fals&quot;<BR sab="3572">,La atacul de la cum se&nbsp;&nbsp;ciupeste&nbsp;&nbsp;coarda puternic , sunetul are pich mai inalt si are nevoie de ceva&nbsp;&nbsp;timp ca sa se stabilizeze .Acest lucru intr-un sunet&nbsp;&nbsp;produs natural&nbsp;&nbsp;de&nbsp;&nbsp;o coarda de bas ciupita&nbsp;&nbsp;se intampla mai rapid si atacul ce contine si armonice mai inalte mascheaza&nbsp;&nbsp;saltul si fenomene;le tranzitorii&nbsp;&nbsp;de pana la stabilizarea&nbsp;&nbsp; frecventei&nbsp;&nbsp;fundamentale ( plesnit cu pana , unghie etc...). .<BR sab="3573">La Boss ME 30 nu apare acest lucru dar suna mai infundat ,,,si masi fara atac ,,,proibabil au mascat prin algoritm&nbsp;&nbsp;mai destept tranzitia&nbsp;&nbsp;..<BR sab="3574"><BR sab="3575">As fi foarte curios sa cant si sa simt personal pe o chitara Strat din acea cu procesor in chitara montata in interiorul corpului , ce imita multe&nbsp;&nbsp;tipuri chitare sounduri si doze ..la care se pot face si diferite acordaje &quot;digital&quot; fara sa acordezi corzile ...doar din pitch control ...si ce am auzit demo pe youtube suna convingtor&nbsp;&nbsp;dinamica pare super ,,,,dar ar trebui si incercata ..intotdeauna se uita sa se precizeze .neajunsurile...hehe</P>

 

Iar au aparut aceasta "sintaxa" de coduri ,,,,nu mai am timp sa le sterg ...

Nu stiu de la ce se intampla,,,

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Azi am intrat si eu in posesia lui.

Cred ca baietii au lucrat aspru la CPU pt ca are o dinamica de invidiat, atat din volum, cat si din pana.

Tonurile sunt la o rezolutie mult mai mare decat la GT-8 (eu am sarit peste GT-10).

Observ ca are preseturi mult mai bine lucrate (nu sunt fan preseturi de obicei).

 

per ansamblu, este super scula.

 

 

Sa-l stapanesti sanatos si voios!

Link to comment
Share on other sites

Mersibemol.

Multa lume se plange de dispartitia celei de-a doua pedale de CTL.

Exista in meniu optiunea de "assing" pt Ph. Loop Pedal pt toti parametrii la fel ca si pt accel/ctl pedal, dar pare ca nu se intampla nimic cand apas pe Phrase Loop dupa ce am setat. Oricum folosesc pedale de SUB CTL, dar asa ca idee, stii sa se poata seta parametrii pe Phrase Loop Pedal?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

aha. am gasit asta la error messages.:)

n-am upgradat inca.

ce imbunatateste upgrade-ul asta?

 

am gasit si asta:

 

[Version 1.03]

Bug Fix

The following bugs are fixed.

  • The DRIVE parameter had wrong effect after changing a patch when you selected the CUSTOM for a OD/DS type.
  • It might sound different from the selected patch, when you changed a patch at the same BANK number between a preset patch and a user patch.

Link to comment
Share on other sites

Am pus cateva samples cu un ton interesant ce l-am facut pentru piesa Innocence Faded.

 

M-am gandit ca inainte sa postez piesa (nici nu am imprimat inca varianta cu GT-100) sa pun tonul izolat.

 

Cel de clean electric plus acustic :)

 

Ca si la GT10 , modelul nou are capabilitatea de rula doua lanturi independente de efecte (lucru subliniat si de Karpi).

 

Ce este in plus fata de GT10 e ca separarea acestor lanturi se face prin modulul numit "divider" care are multe setari folositoare legate in special de dinamica, faza, frecvente. Eu in exemplele postate l-am lasat pe "OFF" si m-am folosit doar de separarea canalelor. Lanturile se reunesc in modulul numit "MIXER" care are doua moduri de lucru. Dual L/R si Stereo plus un control de panoramare. Am facut exemple cu acelasi patch setat si pe dual si pe stereo.

 

http://soundcloud.com/cristi-grams-boss-gt100/sets/divided-l-r-stereo-electric

Link to comment
Share on other sites

WOW.

Suna bestial .

 

Si eu tot vreau sa fac cu pedale si procesoare un asemenea "divider" DAR ...nu am nici un ecou/delay care sa scoata numai "wet" toate pana si Zoom 508 care-i numai ecou cu multe posibilitati scoate semal Dry+Wet ,,se poate reduce "wet" de langa dar "dry" ramane ce strica treaba .

Am avut prin "95 un ecou "mare " care avea posibilitatea sa scoata numai " wet" dar l-am vandut .

Cum ascult sunetul de la GT 100 mi-a venit o idee ...Pich control se poate scoate numai " wet " si are o mica latenta la procesoarele mai vechi o fi chiar OK sa defazez daca pun pe "detune" .

 

Suna fain la tine acel simulator de acustic ....

Este SUPER .

 

GT 10 si probabil si GT 100 are circuitele de la sintetizatorul de chitara Boss ce face un fel de murfing/convolution in realtime dupa un algoritm si probabil cu impulse sample ..

Am citit ca deja la GT10 sunt doua procesoare din sintetizator (sintetizatorul Boss care este dotat cu trei procesoare )...asta arata o putere de prelucrare mare .

Link to comment
Share on other sites

Am imprimat piesa Innocence Faded cu GT-100.

 

Imprimarea e facuta prin doua cabluri (L + R) direct in placa de sunet (M-Audio Fast Track Ultra) conectata la laptop.

Nu am alterat imprimarea deloc si am cantat piesa cap-coada fara oprire (desi am avut cateva ezitari de interpretare, nu am porit pentru ca nu discutam de cantat ci de sunet).

Am folosit patru patch-uri. Unul clean electric (care suna prost, o sa-l modific...) cel clean cu acustic de care vorbeam mai sus, unul sec de ritm si unul de lead care e la fel cu cel de ritm, doar ca are mai mult gain si medii + doua dealy-uri independente, unul de 250ms pe stanga si unul de 500ms pe dreapta.

Am ajustat doar volumul track-ului de chitara in raport cu negativul.

Mi-e ciuda ca nu ma pricep cu video deloc...era mai fain daca si filmam.

 

Oricum, cam asa suna si lucreaza Boss GT-100 (folosit de mine, un chitarist de blues sunt sigur ca o sa-i arate alte valente, in ideea ca ar opta pentru processor(!))

Innocence Faded GT100.mp3

Edited by gramsteen
Link to comment
Share on other sites

Desi trebuia sa ma incalzesc nitzel pt. piesa asta, ce ziceti (daca) postez si take-ul de chitara izolat (?) :)

p.s.:

in context se pierd micile scapari sau momentele in care schimb patch ul...

izolat se aude tot

innocence guitar.mp3

Edited by gramsteen
Link to comment
Share on other sites

Ca si sound partea cu clean suna foarte fain !!

Probabil mai sunt multe posibilitati de reglaj ..

 

Ieri am tot experimentat azi sa vad daca am timp ,ma interesa exact soundul care il ai pe inregistrare ca sa pot canta chitara ritm o singura data , si sa am "doua chitare in "sincron" dintr-o singura inregistrare ,ce invaluie totul fara a deranja centrul..Ar usura si ar mari viteza de realizare al unui backtrack ....mai ales daca utilizez LoopMachine ...in realtime ...

Link to comment
Share on other sites

Asta e, asculta mp3-ul cu canalul de chitara izolat. Cum am spus, am imprimat stereo, dintr-o bucata, toata piesa. Se aude clar comportamentul lui GT100 pe schimbul de patch-uri si clar spectrul de frecvente, dinamica si plaja stereofonica. Toate tonurile au setata functia DIVIDER si MIXER dual L/R. Am folosit cate un amp/preamp pe fiecare lant de efecte, cu setari usor diferite si decalaj de cateva milisecunde (variaza de la 7 la 12 ms). Tonul de clean simplu nu imi place cum suna in context. Trebuie sa-l bibilesc :P

 

Sigur ca in doua-trei luni o sa fac tonuri mult mai bune. le ajustez pe astea si mai inventez altele :)

Voi posta ce fac, in limita timpului disponibil.

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

De data aceasta am folosit Gt-ul si ca placa de sunet, conectat prin portul USB la laptop. Am imprimat o piesa cap coada, cu alte tonuri fata de cele prezentate pana acum. Rezolutia la imprimare a fost de 24bit/44,1kHz.

 

Tonul 1: destul de similar ce cel de lead prezentat pana acum, doar ca are alte setari de gain, delay.

Tonul 2: lafel cu cel de ritm de pana acum, doar tot asa, cu mai putin gain (pe cateva interventii am pornit efectul de delay de la CTL)

Tonul 3: Dual amp, pe left direct catre iesire, pe dreapta e un delay de 250ms cu direct efect setat pe zero (se aude doar repetitia dealy-ului fara tonul original).

Tonul 4: Tot dual amp, pe stanga un Clean Twin Reverb cu chorus mono si pe dreapta un amp cu setarile de la tonul de ritm cu drive si cu un delay mono usor sesizabil, pentru a compensa ideea de "spatiu" pentru ca pe stanga e deja reverb.

 

 

Fara editari ulterioare, doar dozajul de volum fata de negativ. Postez si pozitiv si canalul de chitara izolat.

gt100 surrounded.mp3

gt100 surrounded guitar.mp3

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

De data aceasta am folosit Gt-ul si ca placa de sunet, conectat prin portul USB la laptop. Am imprimat o piesa cap coada, cu alte tonuri fata de cele prezentate pana acum. Rezolutia la imprimare a fost de 24bit/44,1kHz.

 

Tonul 1: destul de similar ce cel de lead prezentat pana acum, doar ca are alte setari de gain, delay.

Tonul 2: lafel cu cel de ritm de pana acum, doar tot asa, cu mai putin gain (pe cateva interventii am pornit efectul de delay de la CTL)

Tonul 3: Dual amp, pe left direct catre iesire, pe dreapta e un delay de 250ms cu direct efect setat pe zero (se aude doar repetitia dealy-ului fara tonul original).

Tonul 4: Tot dual amp, pe stanga un Clean Twin Reverb cu chorus mono si pe dreapta un amp cu setarile de la tonul de ritm cu drive si cu un delay mono usor sesizabil, pentru a compensa ideea de "spatiu" pentru ca pe stanga e deja reverb.

 

 

Fara editari ulterioare, doar dozajul de volum fata de negativ. Postez si pozitiv si canalul de chitara izolat.

 

 

Suna fain chitara distors ..sound plin dar nu prea inchis la culoare .Umple perfect spatiul ca si o clapa.

Desearta ascult pe casti sa vad ce se aude la o analiza "atenta" din setari .

 

Ieri am facut experimente dupa repetitii , cu doua multiefecte semnalul divizat cu un minimixer , am facut cateva setari ce au un anume "spred " .Suna fain dar parca pierd din duritate suna bestial ptr blues si de fapt soundul original al distorsurilor era de ceva metal ,asemanator cu ce ai facut tu dar mai domol , apoi am dat blana distors si am deschis tonul din EQ tot domol suna..hehe .Bestial suna la sounduri "de blues" Strat cu sound inchis dar cu acea prezenta a corzilor groase .

Se intampla o insumarre a fazelor celor doua sounduri si se exting unele frecvente si rotunjeste din atac ...dar mai incerc ... , ar trebui algoritmul- soft care coordoneaza "splitarea" .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.