www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Duel 40 - Backing Track si Inscrieri


Cosu
 Share

Recommended Posts

Guest claxonn

Salutari. Asta e prima mea incercare la duel si sunt tare mandru ca am avut curajul sa fac asta :) .

 

Cant la chitara din decembrie 2005 si la electrica din martie 2006 (deci sunt incepator), pe langa asta invat singur si nici nu prea am timp de chitara (servici, prietena, chestii).

 

Principalul motiv pentru care am vrut sa particip la duel este pentru ca vroiam sa aud pareri obiective si sfaturi referitoare la al meu cantat la chitara. Asta mi s-a parut cea mai buna metoda pentru ca multa lume este atenta la ce se intampla in cadrul duelului.

 

Sper sa treceti cu vederea peste cele vre-o 3 mizerii scapate in imporvizatie si sa mai sariti cu un sfat, doua (astia cu experienta). Tks. Bafta tuturor si sa ne vedem voiosi la urmatorul. (Blues & Roll Baby! :) )

 

Imediat revin cu attach-u

... nush ce am facut dar am bagat doar negativu... revin imediat.

 

gata ... am remediat attach-u... sorry

 

claxonn_40.mp3

Edited by claxonn
Link to comment
Share on other sites

Guest claxonn

unu la mana bv claxonn,e mai mult decat bine ptr prima oara.la cat mai multe participari iti doresc!or somethin.

 

Tks man!

 

Vroiam sa ma scuz inca o data pentru neglijenta la denumirea fisierului.

 

1. Fisierul trebuia sa se cheme claxonn_Duel_40.mp3...

2. Daca-l deschizi cu Winamp-u .. surpriza.. se cheama "test9" :)

 

Cred ca oricine poate sa-si dea seama ca am facut macar 9 inregistrari inainte sa postez. Din pacate am fost mult prea fericit ca mi-a iesit una cat de cat.... si am cam gherlit-o cu formatarea melodiei. Sper sa nu se mai intample.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gabytz

bravo andrei, progresezi din ce in ce mai mult! :)

 

unu la mana bv claxonn,e mai mult decat bine ptr prima oara.la cat mai multe participari iti doresc!or somethin.