archDude Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Ok , ideea e in felul urmator. Pana acuma am cantat numai pe procesoare (zoom g2 , zoom g7) si au fost excelente ca ton si usurinta de folosire. Asta a fost cand cantam pe scene mici/medii. Am observat totusi la ultimul concert (unde fata avea in jur de 20 de mii de W) ca tonul era drastic schimbat (foloseam acelasi amplificator, acelasi setup de micing, aceleasi setari pe mixer ). Cand zic drastic schimbat, ma refer ca suna pitigaiat , pe inalte si fara cojones. Mi s-a zis ca pentru scene mari, trebuie neaparat analog. 1 la mana, e adevarat ? 2 la mana, un setup de blackstar ht-distx -> boss GEB7 -> dunlop crybaby -> digitech digidelay ar suna mai bine calitativ decat un zoom g7.ut? Tin sa precizez ca genul trupei este nu-metal/hardcore. Link to comment Share on other sites More sharing options...
archDude Posted January 15, 2011 Author Share Posted January 15, 2011 M-am gandit la un cabsim calumea, dar am observat ca digidelayul are si iesire cu cabsim ergo, poate m-ar scoate asta din belea. O alta solutie ar fi fost un cap pe lampi direct din care sa-mi fac driveul, insa ar fi un chin mult prea mare la plecari in alte orase. Mersi mult de raspuns , oarecum sunt pornit sa-mi schimb setupul, imi trebuie doar unpic de impuls. Sunt dispus sa fac tap dance pe scena din cauza pedalutelor in schimbul unui sunet mai bun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eduard.alexandru Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Daca lasi la final Digitech-ul e bine deoarece ai cabsim in el. In locul tau as pune wah-ul la inceput, urmat de un compresor, apoi drive=>eq=>delay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dani Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 pe langa acele pedale care sunt ok trebuie sa folosesti si cabluri patch bune,cablurile dinspre chitara spre pedalier si apoi spre statie, bune si alea.sa alimentezi pedalele d la o sursa buna e iar un must. ai avea nevoie neaparat de un egalizator?o sa vezi ca, odata trecut pe pedale sa nu simti nevoie de eq decat pt boost de medii ocazional. nu cred ca rezolvi ceva daca folosesti iesirea de la digidelay pt ca nu e cea mai buna solutie.succes in gasirea pedalelor.numai bine Link to comment Share on other sites More sharing options...
dass101 Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 (edited) Eu cint acum acasa, pt ca momentan nu am amp, pe un setup asa: Blacktar HT Dual - TC Nova system (efecte si eventual eq global) - Behringer Ultra G. Suna mai mult decit onorabil, si m-am gindit serios sa imi fac un setup portabil format exact din astea, si sa intru direct in linie cu ele la cintari. Cab sim-ul din Behringer suna mult mai bine decit cel din Blackstar, si in plus e si DI, deci are iesire balansata, se poate intra direct cu el in ce vrei tu. M-am gindit ca e util sa si auzi despre ce vorbesc, uite un mic sample cu setupul de mai sus. Cu un pic de tweaking din eq se poate si mai bine de atit, ideea ta de a pune un eq dupa Blackstar e foarte buna. blackstar behringer 2.mp3 Edited January 16, 2011 by dass101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Cand zic drastic schimbat, ma refer ca suna pitigaiat , pe inalte si fara cojones. Unde suna? În monitor? Pentru cã pe fațã sigur n-aveai cum sã verifici, tu fiind pe scenã. Ce "corecție" era aplicatã din mixer? Avea bus-ul pentru monitorizare post-EQ? Vã reamintesc cã existã destui artiști consacrați care cântã prin procesor pe "scene mari". Mi s-a zis ca pentru scene mari, trebuie neaparat analog. "Mi s-a zis" cã un anume tâmplar a fost rãstignit de romani acu' douã milenii, pesemne pentru "pãcatele mele". I find that rather unlikely. Link to comment Share on other sites More sharing options...
archDude Posted January 16, 2011 Author Share Posted January 16, 2011 Unde suna? În monitor? Pentru cã pe fațã sigur n-aveai cum sã verifici, tu fiind pe scenã. Ce "corecție" era aplicatã din mixer? Avea bus-ul pentru monitorizare post-EQ? Vã reamintesc cã existã destui artiști consacrați care cântã prin procesor pe "scene mari". "Mi s-a zis" cã un anume tâmplar a fost rãstignit de romani acu' douã milenii, pesemne pentru "pãcatele mele". I find that rather unlikely. Pe monitor suna fuzzy, pe fata suna fara prezenta si fara coi (fara plici) . Am fost in fata sa vad cum se aude ca doar de aia s-au inventat cabluri mai lungi de 3 metri si proba de sunet. Mi s-a zis sa trec pe analog, pentru ca e cea mai sigura solutie atunci cand canti de pe un backline pe altul. Chiar daca se aude unpic diferit dpdv tonal, caracteristicile raman. (dinamica, atacul etc). Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiveseveN Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Nu cred cã ai avut cablu suficient de lung pentru a ieși la cca. 10m în fața scenei, cât ar fi necesar pentru a-ți putea face o impresie relevantã în cazul unei scene pt. 20KW/3000 de oameni. De asta avem ingineri de sunet. Iar pe la noi deseori se întâmplã ca monitorizarea sã fie varzã, în special pe scenele improvizate pe care obișnuiesc sã cânte tinerii metaliști. Nu zic cã asta a fost neapãrat problema, doar cã e dificil sã pãstrezi consistența tonului și sã fii conștient de ce aude de fapt publicul, dacã n-ai condițiile necesare. Deci in the grand scheme of things poate procesorul n-are nici o vinã. Link to comment Share on other sites More sharing options...
varu' maftei Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Inainte de a-ti lua Blackstar uita-te si la pedalele AMT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now