apocalipsa Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 in general cel mai puternic amp din lume se face fie in insulele caimacan, canare, belize sau undeva in siberia. bugera e un nume greu izvorat din nevoia de a face fata chinei cu moartea pre moarte calcand:)))
Fictum Posted July 3, 2010 Author Posted July 3, 2010 hahaha...de ce trebuie sa fie mereu WAR pe un topic, de ce nu se poate limita totul la pareri pro si contra fara atac la persoana?! daca erau bani...nici nu ma gandeam sa nu optez pentru un amp pe lampa...asa...cer si eu informatii despre ce e rentabil si mult (aici 3600W) Pana acum multumesc pentru calcule si comparatii..mi-am facut o idee, inca ma mai gandesc daca se merita sa pun 500lei pentru 3600w sau nu si sa raman la cel de 550w
karpi Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 ''...........karpi, e foarte fain modul in care tu si FiveseveN explicati si noua, colegilor de forum, cum e cu mitologia.. bineinteles ca daca nu era atitudinea asta usor zeflemitoare explicatia nu era completa. in postul asta ai zis asa:..........'' Si tot asa zic doar ca in postul anterior in acest topic am repetat problema cu randamentul ......SI...am amintit ca nu repet problema cu headroom si dinamica ce le-am mai scris de cateva ori ....' Nu ma prea interesaza nici o credibilitate generalizata asa dupa simpatie , scriu doar pentru ca cei care au logica si oleaca simt tehnic pe langa dorinta de a face muzica sa intelega unde si ce ar fi important....sau de ce unele fenomene intra in zona ''mitologiei''. Iar despre dinamica unui combo pe ditamai scena este clar ca se foloseste in overdrive deci catre saturatie si bineinteles si compresie pe toata linia lucru ce da ''sustain'' si creste sensibilitatea prin care interpretarea poate fi mai fluida plus armonicele si toate cele....indiferent de tub sau tranzistor doar ca sunt diferentele discutate ... Luand in considerare cele scrise anterior despre randament se vede ca nu ne putem lua dupa poze !!!! Nu se stie ce fel de statie este intr-o cutie si ce difuzoare cu cat SPL !! Dar nu este de neglijat nici randamentul blocului de alimentre al unei statii .Sunt multi parametrii de luat in calcul ca sa putem vedea randamentul si puterea unei instalatii de amplificat un instrument . Ia uitati-va 2005 Clapton ce are in spatele sau sau in spate la Jack Bruce ... Cea ce nu am gasit inca ce si cum leaga al doilea rand de statii asezate in spatele primului rand . Am vazut asta aproape cu aceleasi statii si pozitionare si la The Who .banuiesc ca pe randul al doilea se pun efectele ambientale ( ecou,reverb ..?? )..sau se creaza un defazaj ptr un anumit ton pe scena ??
cristi Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 pai are tot combouri, uite ce scrie pe siteurile oficilale ale lui aici si aici.. daca folosesti argumentul ca nu stim ce statie are de fapt in cutie si ce difuri cu ce SPL, atunci putem continua pe aceeasi idee si sustine ca de fapt singura statie pornita e aia mica din spate , si eventual e cea cu care a venit si la Bucuresti nici tu , nici eu nu putem face decat speculatii care nu duc nicaieri. cert e ca multa lume foloseste combo (sau combouri) si suna foarte bine. atat artisti internationali, cat si chitaristi romani.
karpi Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Eu m-am confuzat. Pina la urma tonul vine din degete, asa cum am mai auzit, sau din statiile acelea modificate de nu le mai recunoaste nici producatorul? Din degete vine DAR incadrat in posibilitatile lantului de redare .Tu poti sa faci sa sune cat mai bine pe o instalatie data prin alegerea reglajului de pe chitara optim si o tehnica de ciupit /estompat /interpretare adecvata . Mai simplu de ex ..Clapton va suna mai bine pe o rabla de statie decat noi astia mai amatori pe aceiasi statie si chitara.
FiveseveN Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 Pina la urma tonul vine din degete, asa cum am mai auzit, sau din statiile acelea modificate[...]? Premisele nu sunt exclusive. "Tonul" vine din degete, din glicemia artistului, din anul fabricației lacului de pe chitarã, de poziția Lunii, de vârsta lãmpilor, de distanța microfonului de difuzor, de corecțiile din mixer ș.a.m.d. Numãrul factorilor e imens dar unii sunt mai importanți decât alții. Dacã folosim și termeni gratuiți, ambigui sau greșiți ce șanse avem sã înțelegem ceva din aceastã vastitate?! Thread-ul a ajuns în cina Alinei Plugaru. Felicitãri, RGC!
ramurel Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 hahaha...de ce trebuie sa fie mereu WAR pe un topic ?? Thread-ul a ajuns în cina Alinei Plugaru.Felicitãri, RGC! Chiar ºi cu atâtea scântei , pentru o terțã persoanã topicul este constructiv... Sunt date, cifre ºi observații interesante . Eu cred cã tocmai de astfel de "confruntãri" are nevoie RGC-ul.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now