www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ce-i De Facut?!?!?!?!?


klauss^^^
 Share

Recommended Posts

Salut....anul trecut in august am cumparat un Fender jazz bass cu 5 corzi made in Mexic de la GuitarShop.

 

Prima si prima data cand am mers cu chitara, dl.Ursu era decis sa o schimbe sau sa-i inlocuiasca griful si l-a sunat pe patron de fata cu mine, sa-i explice situatia.Bossul nu a fost de acord si a zis sa incerce schimbarea grifului sau reparatia dar nicidecum schimbarea instrumentului.

 

Cu o saptamana in urma imi spuneau asta "[...]o sa ne interesam daca exista grif la reprezentanta din Europa si vom face comanda , daca nu va fi mai complicat...pentru ca va trebui adus din SUA si asta poate dura si un an...[...]".

 

Bineinteles ca nu s-a gasit grif la reprezentanta din Germania si mi-a zis asa...."Exista 3 posibilitati :1. sa schimbam chitara, 2.sa schimbam griful..... 3. sa-l reparam.......DAR primele doua nu sunt posibile." La care eu il intreb "-Adica imi propuneti 3 variante dar de fapt e una?" si el a zis ca da.......

 

Iata ce s-a intamplat azi:

 

In prima instanta am dat mail celor de la FENDER.COM, cu tot cu poze si nu am primit niciun raspuns.....DAR....ei au dat mail celor de la guitarshop.......minunadu-se de faptul ca mi s-a spus ca dureaza un an aducerea grifului......(ce-i drept dl. Ursu nu mi-a zis ca dureaza fix un an dar a zis ca s-ar putea .....eu ce sa inteleg?) dar au mai spus si ca chitara nu intra la garantie deoarece a fost crapata prin presare, pt ca fisura este perpendicular pe fibra lemnului si ca asa ceva nu se poate intampla pentru ca lemnul nu se crapa singur??Credeti ca trebuie sa le trimit inapoi un mail si sa le spun ca normal ca nu se crapa singur se crapa din cauza vibratiei mai ales ca e coarda SI?

Cert e ca americanu era de partea lor??

 

Fiind foarte indignat ca am scris in America, dl. Ursu a inceput sa ma convinga de faptul ca fisura este din cauza mea si ca ar trebui sa platesc si pt faptul ca mi-a dat cu lipici acolo.....repet: asta dupa ce in prima instanta voia sa-mi schimbe chitara cu totul, dupa care a zis ca, hai doar griful......

 

Azi am luat chitara cu ceva lipici pe ea si la fel de crapata.....Am incercat sa ma leg cumva de certificatul de garantie .....dar surpriza.....daca cititi contracul de garantie veti afla ca de fapt nu aveti garantie.Orice s-ar intampla cei de la magazin pot invoca si va pot incadra la o clauza in care tot cumparatorul e de vina.

 

Cu opc-ul ce rezolv? Ca nu mai pot....Am semnat pe certificatul de garantie, asta e; au dreptate ei.....dar logic si normal nu.....Eu ii ziceam ca nu am busit-o si ca e defect de fabricatie el zicea ca e din cauza mea....Mi-a zis: "e cuvantul meu impotriva cuvantului tau, iar eu sunt specialistul" .

 

:) Guitar Shop!

 

Voi ce parere aveti?

Ce-i de facut?

post-1800-1232659441_thumb.jpg

post-1800-1232659450_thumb.jpg

post-1800-1232659458_thumb.jpg

Edited by klauss^^^
Link to comment
Share on other sites

Foarte neplacut...nu ma asteptam la asa ceva de la un magazin serios...probabil ca pana la urma vei ajunge tu sa cumperi un grif nou, in conditiile astea. Nici nu stiu ce altceva sa zic, poate dioar "zi mersi ca nu e set in neck sau neckthru"...foare urat din partea lor...

Link to comment
Share on other sites

eu am cumparat o pedala si un amp de la guitarshop si nu au vrut sa-mi faca garantie nici pt unu nici pt celalalt.

cumulat cu ce spui tu aici devin hotarat sa nu mai cumpar niciodata de la proguitar. fereasca sfantul sa-mi mai doresc ceva din ce vand ei. probabil comand afara

 

As zice sa scrii in continuare celor de la fender.. nu cred ca americanii sunt la fel de nesimtiti ca ai nostri.

Edited by gadjo
Link to comment
Share on other sites

la faza cu ampu si pedala - opc

la faza cu chitara - scrie mailuri in continuare la fender sua si europe, spune-le ca esti gata sa faci public acest incident pe toate forumurile din rromania, si asta sa si faci in cazul in care nu se rezolva problema.

schimbatul grifului nu il lua in considerare decat daca iti faci unul custom, copie exacta. unul fender original face cat chitara ta.

in rest, rromania te iubesc, proguitar :)

Link to comment
Share on other sites

+1 la tot ce a zis barbarossa!Insista cateva luni, nu te lasa invins usor...si daca chiar , chiar nu o sa mearga atunci propun sa iti faci un gat custom la warmoth ...poate la final o sa fie mult mai bun decat originalul... :)

 

Oricum , pentru atitudinea celor de la Guitar Shop nu pot sa spun decat :)

Link to comment
Share on other sites

Am scris si eu la www.fender.com mai demult pentru o nemultzumire, asta dupa ce am cumparat 3 chitari de la ei, nici macar nu sau sinchisit sa-mi raspunda macar de politetze, eu zic sa-i dai la Urs cu chitara in cap, eu asha ash face direct si fara alte comentarii, inca un sfat nu mai cumparatzi de la ei si in general din Ro, neseriozitatea si tzeapa este aici o virtute, este foarte pacat ca tzi s-a intamplat asha ceva, unii strang bani pentru un instrument ani de zile si cand reushesc sa-l cumpere sa li se intample asha ceva este chiar un dezastru si-tzi lasa un gust amar, scrie peste tot si fa de rahat magazinu care tzi-a vandut scula si te-a tzepuit, bine ca am citit ca un prieten vrea sa-shi ia chitara si ma gande-am sa-l trimit la ei, dar o sa-l duc mai bine in Ungaria.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest westsound

Dap, am patit-o si eu cu proguitar. Am comandat pe net un set de doze J bass. Au ajuns, entuziast m-am pus sa le montez. Una din ele insa era intrerupta iar prin colet am primit doar o factura, nici un cetrificat de garantie. Am reusit sa o repar insa nu asta e solutia reala. Man, go to OPC, scrie pe forumuri, scrie la Fender!

Link to comment
Share on other sites

Pare rupt de realitate, intrucat cei de la acest magazin erau/pareau foarte seriosi, ca intreg business.

 

Cu cat demonstratia provenientei crapaturii e mai tzapana, cu atat ai mai multe sanse la Fender USA sau la cei din Germania.

 

Iminentza unor comentarii negative pe forumuri romanesti (si nu numai) ar trebui sa-i puna nitel pe ganduri.

 

Oricum, rezolvarea imediata se afla la cei din RO, si doar in 2 din 10 cazuri,la cei de-afara.

 

Bafta si insistenta.

 

Gyzmo

Link to comment
Share on other sites

textul lor este 'nu am acum formulare de garantie, vino peste x timp' .. treaba cel putin suspecta. asta a fost acum cu champul. cu maimutza m-au trimis la plimbare si mai scurt.

interesant... si eu am cumparat un champion 600 de la ei si avea o problema, in sensul ca se auzea un zgomot ca si cum ar fi prajit cartofi, si nu era nici de la chitara, nici de la cablu. Am vorbit cu ei, l-am trimis inapoi si am primit dupa cateva zile unul nou. S-or fi prostit de atunci? Btw...pentru basul ala cat e termenul de garantie? pt ca legea obliga la 12 luni, iar daca in certificat nu apare, sau nu apare mai mult, atunci sorry, dar au dreptate. Daca este trecut mai mult si inca e in garantie du-te la OPC fara ezitare !

Edited by mihaitarta
Link to comment
Share on other sites

Rectificare: se pare ca termenul obligatoriu de garantie pt bunuri de folosinta indelungata este de 2 ani (Legea449/2003 republicata in 2008) Du-te la OPC, preda-le vaselina (optional) si spune-le sa le-o traga !

 

Capitolul II - Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse in contractul de vanzare-cumparare

 

Art. 5

(1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.

(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;

b corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;

c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;

d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

 

Art. 6

Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.

 

Art. 7

Vanzatorul nu este raspunzator de declaratiile publice prevazute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre urmatoarele situatii, daca probeaza ca:

a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza;

b declaratia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare;

c) decizia de a cumpara produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza.

 

Art. 8

(1) Orice lipsa a conformitatii rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformitatii produselor, daca instalarea face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele au fost instalate de vanzator sau pe raspunderea sa.

(2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente in instructiunile de instalare.

 

 

Capitolul III - Drepturile consumatorului

 

Art. 9

Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

 

Art. 10

In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.

 

Art. 11

(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.

(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;

b importanta lipsei de conformitate;

c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru inlocuire.

(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.

 

Art. 12

Termenul fara plata, prevazut la art. 10 si 11, se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, manopera si materialele.

 

Art. 13

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;

b daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;

c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.

 

Art. 14

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

 

................................................................................

................................................................................

.

...........

 

Capitolul V - Termene

 

Art. 16

Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani

, calculat de la livrarea produsului.

Art. 17

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.

 

Art. 18

Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

 

 

Capitolul VI - Garantii

 

Art. 19

Garantia este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta.

 

Art. 20

(1) Garantia trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului si sa ateste in mod clar ca aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.

(2) Garantia trebuie sa precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, modalitatile de asigurare a garantiei - intretinere, reparare, inlocuire -, inclusiv denumirea si adresa vanzatorului si ale unitatii specializate de service.

(3) Garantia trebuie redactata in termeni simpli si usor de inteles.

 

Art. 21

(1) La cererea consumatorului garantia va fi oferita in scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil si accesibil acestuia.

(2) In cazul in care garantia nu respecta prevederile alin. (1) si ale art. 20, valabilitatea acesteia nu este afectata, consumatorul avand dreptul de a solicita vanzatorului indeplinirea conditiilor incluse in declaratiile referitoare la garantie.

Art. 22

(1) Clauzele contractuale sau intelegerile incheiate intre vanzator si consumator inainte ca lipsa de conformitate sa fie cunoscuta de consumator si comunicata vanzatorului, care limiteaza sau inlatura, direct ori indirect, drepturile consumatorului prevazute de prezenta lege, sunt nule de drept.

(2) In cazul produselor folosite, consumatorul si vanzatorul pot conveni reducerea termenului prevazut la art. 16, dar nu la mai putin de un an de la data livrarii produsului.

 

 

Capitolul VII - Sanctiuni

 

Art. 23

(1) Constituie contraventii urmatoarele fapte si se sanctioneaza dupa cum urmeaza:

a) nerespectarea prevederilor art. 20 si 21, cu amenda de la 1.000 lei la 2.000 lei*);

b nerespectarea prevederilor art. 9 si 19, cu amenda de la 5.000 lei la 25.000 lei*).

(2) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre reprezentantii imputerniciti ai Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

Edited by mihaitarta
Link to comment
Share on other sites

Pentru OPC poti sa trimiti reclamatia online. Intra pe site si vezi ca ai un link.Poti sa atasezi, poze, documente justificative etc. Functioneaza, eu am facut trei astfel de reclamatii si mi s-a raspuns de fiecare data. In alta ordine de idei, unde sunt oamenii de la Guitarshop de pe forum? Ca pana acum ma astenizasera cu cat de meseriasi sunt.

Link to comment
Share on other sites

nu ca poti, trebuie sa atasezi documentatia. dar ca idee, o sa lalai mult cu opc-ul, ca iti raspund in 30de zile, si mereu au grija sa iti solutioneze in a 30-a zi, nu mai repede. deci in paralel, vorbeste cu fender usa-euro-rromania si ameninta-i atat cu opc-ul, eventual le arati si numarul de inregistrare a dosarului la opc, pe care o sa il primesti dupa ce faci plangerea. si da-i cu antireclama pana iti REZOLVI problema.

dar ca idee, opc-ul de obicei constata, cel putin in cazul meu asa a fost, conform documentelor, situatia de fapt, si tot in instanta ajungi sa iti rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

Rectificare: se pare ca termenul obligatoriu de garantie pt bunuri de folosinta indelungata este de 2 ani (Legea449/2003 republicata in 2008) Du-te la OPC, preda-le vaselina (optional) si spune-le sa le-o traga !

 

 

Asta e cea mai tare faza de care ma pot lega....probabil ca mai sunt si altele.....

Saptamana viitoare o sa incerc sa ma mai duc o data la ei sa vedem ce zic....si daca nu ma adresez OPC-ului.

Edited by klauss^^^
Link to comment
Share on other sites

Dar ce s-a întâmplat cu gâtul de s-a crãpat?

 

 

Pur si simplu s-a crapat.Nu stiu.Am cumparat chitara in august, si la 2 luni am observat asta.Chitara nici nu a iesit din casa.Am catat de 3 ori pe ea, nici nu stiam s-o tin in mana......probabil ca fisura exista si era fff mica si din cauza vibratiei s-a accentuat.

Cand m-am dus cu ea prima oara era f. putin vizibila crapatura dar cei de la magazin au spus ca sa o las asa si sa revin daca mai avanseaza....si de aici tot balciu`.

Edited by klauss^^^
Link to comment
Share on other sites

Am remarcat si eu practica expusa de dudu cu probatul intrumentelor. De obicei vanzatorii fac un demo :) Cand mi-am luat chitara, numai dupa ce am dat de inteles ca sunt interesat in a o achizitiona am trecut si eu la aparat.

 

Ma uimeste totusi aceasta atitudine, aveam o parere ceva mai buna despre acest magazin.

 

Ceea ce a propus dudu iarasi mi se pare de bun simt : daca ei ne sfideaza pe noi ca si clienti care cumparam cu bani, de ce sa nu-i sfidam si noi? Ia sa nu mai cumparam nimic!!! Sunt destule variante de a ocoli magazinele astea.

Link to comment
Share on other sites

Pur si simplu s-a crapat.Nu stiu.Am cumparat chitara in august, si la 2 luni am observat asta.Chitara nici nu a iesit din casa.Am catat de 3 ori pe ea, nici nu stiam s-o tin in mana......probabil ca fisura exista si era fff mica si din cauza vibratiei s-a accentuat.

Cand m-am dus cu ea prima oara era f. putin vizibila crapatura dar cei de la magazin au spus ca sa o las asa si sa revin daca mai avanseaza....si de aici tot balciu`.

 

Bazandu-ma doar pe pozele tale si putina experienta cu lucrat in lemn, ma intreb cum naiba a trecut grifu' ala de QC ...

Link to comment
Share on other sites

treaba e ca...exista un amendament al UE sau CE (l-am auzit chiar pe directorul de la OPC, dar n-am notat atunci....)prin care:

.... daca un produs se strica in primele 3 luni (parca) de la data achizitiei...inseamna ca era defect din fabrica....si sunt obligati sa ti-l inlocuiasca.

Link to comment
Share on other sites

Saptamana viitoare o sa incerc sa ma mai duc o data la ei sa vedem ce zic....si daca nu ma adresez OPC-ului.

 

Daca esti timid ia un prieten cu tine pentru suport moral si ca martor. :)

Apoi scrie un mail la OPC. Vor verifica si iti vor da un raspuns (in max. 30 de zile).

Daca certificatul de garantie nu respecta prevederile legii atunci ai puncte in plus. :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest withefish

Ma umplu de nervi si-mi creste tensiunea,cind vad ca singurul nostru drept e sa scoatem banul si sa platim,apoi com ti-o fi norocul!Daca ai o problema nu te mai baga nimeni in seama,inca te fac prost cu dreptatea de partea ta!Ceva in genul:toti ne-njura,toti ne fura,toti..... :) !Cum ar fi sa mai fie si invers!Nu te lasa la ei!!!SUCCES!!!

Link to comment
Share on other sites

Cand ai raportat prima oara defectul ? Pana la 3 luni se numeste defect de fabricatie si poti cere inlocuirea produsului.

Atata timp cat PG se obliga sa ti-l repare e perfect in regula.

 

Sincer mi se pare prea ciudat ca lemnul sa se crape asa. Cum a zis si Vektor nu avea cum sa treaca asa ceva de Quality Control.

 

Daca vi se pare util putem facem split acestui topic pentru a separa cazul lui Klauss^^^ de celelalte probleme (Foarte subiective imho). Singura problema adevarata e cea legata de lipsa certificatului de garantie.

 

 

@dudu & restul: boicotarea nu mi se pare o solutie, raportarea problemelor la cei ce au rol de decizie e mai degraba solutia. Nu v-a ajuns ca pana acum 5 ani abia se misca ceva?

 

@toata lumea: va rog sa postati din experienta proprie si nu din auzite.

 

@barbarossa ai vreo dovada ? Chestia asta am mai auzit-o si vis a vis de alt importator din .ro si mi se pare o aberatie colosala. Singura data cand am auzit asa ceva era intr-o discutie despre niste indivizi care vindeau scule grad b luate de pe thomann la pret de grad a.

Link to comment
Share on other sites

Tu (sau ipoteticul tau frate mai mic/catel de casa) esti sigur ca n-ai dat cu cheia de la SI de podea (pe partea din 'fata' a crosei)? Din poze as zice ca surubul care prinde cheia a fost fortat, fie sa intre, fie sa iasa din lemn. Ruptura nu vad cum putea aparea altfel, perpendicular pe fibra.

 

Situatia cu certificatul de garantie mi se pare intr-adevar nelalocul ei. Daca cel care cumpara e din Constanta? Certificatul ar fi trebuit trimis prin posta, cumparatorul nu are de ce sa fie obligat sa mai faca un drum pana la vanzator.

 

Dudule, stai linistit ca suntem patiti deja cu amende, impozite, contracte, facturi, OPC, garda financiara, garda de mediu, etc :) Diferenta de varsta dintre noi nu e asa mare :)

Link to comment
Share on other sites

Mai jos urmeaza un mesaj al d-lui Basil Zarnoveanu legat de aceasta discutie primit astazi pe email.

 

In primul rand, va multumim ca ne-ati sesizat aceasta situatie.

Incercam sa fim o firma serioasa si sa impunem un standard cat mai inalt in acest domeniu in Romania si facem eforturi zilnice sa satisfacem exigentele clientilor nostri.

Se pare ca nu reusim intotdeauna, chiar daca suntem corecti in relatia cu acestia.

In acest caz, am incercat sa rezolvam problema clientului in ordinea fireasca a service-ului in garantie pentru orice produs, precum si conform prevederilor legale:

- repararea articolului respecti;

- daca reparatia nu este posibila, sa inlocuim partea componenta afectata. Din pacate, in cazul grifurilor si corpurilor, acestea nu sunt disponibile (ca alte componente) la Fender Europe si se comanda in SUA. Din experienta anterioara, pana la primire a durat mai mult de doua luni (asta i s-a spus si clientului in cauza);

- daca primele doua nu sunt posibile, inlocuirea produsului sau returnarea banilor.

(Functie de specificitatea fiecarui caz particular, toate metodele de mai sus au fost aplicate de noi in relatia cu clientii.

 

In cazul in discutie, clientul a adus chitara Joi. Dupa evaluare de catre specialist, aceasta i-a comunicat ca inlocuirea grifului poate dura mai mult timp (in niciun caz un an, asa cum afirma incorect), griful putand fi reparat in cele mai bune conditii. In cazul in care ar mai fi aparut vreo, urmand sa inlocuim griful, sau chiar sa schimbam chitara. Chitara a fost reparata prompt, in week-end, astfel ca Luni, era la dispozitia clientului. Conform specialistului nostru chitara este in stare perfecta de functionare (lucru confirmat, de altfel, de catre client astazi intr-o convorbire telefonica).

De asemenea chitara a fost reparata fara vreo remarca (asa cum au facut cei de la Fender) din partea specialistulu nostru, ca, de regula, o astfel de problema, nu apare de la sine, ci din posibila aplicare a unei forte/presiuni exterioare (fapt care, teoretic, ar duce la iesirea din garantie).

 

Ieri clientul a ridicat chitara dupa reparatie, fara a spune ca nu este multumit cu aceasta solutie!

Spre surprinderea noastra si-a exprimat nemultumirea pe forum-uri, generand exprimarea unor pareri, in opinia noastra nedrepte si care ne-au amarat profund, mai ales ca aceste pareri plecau de la o premisa eronata.

 

Intr-o convorbire telefonica cu clientul, acestea ne-a spus ca, de fapt problema nu sta in modul in care s-a respectat certificatul de garantie, ci preocuparea lui este daca reparatia respectiva va dura in timp. Dar, de la aceasta preocupare, pana la a face afirmatii necorecte vis-a-vis de modul in care ProGuitar/GuitarShop isi respecta obligatiile fata de clientii sai, este totusi un drum lung.

 

Spre informare, mai jos comentariile celor de la Fender (semnatarul este chiar basist), dupa vizionarea pozelor:

From: Jamie Latty

Sent: Wednesday, January 21, 2009 2:20 PM

To: Basil ProGuitar

Cc: Oliver Schuetz

Subject: RE: PLEASE HELP!!!FENDER BASS GUITAR PROBLEM

Hi Basil,

Thank you for your quick reply.

I was confident that you offered him great service and so I thought the email was a little strange.

Please keep me updated with what happens. Also, I had a look at the pictures that he attached. I have seen this before and (although it is rare) it normally happens when the guitar has been dropped on its back or if it has been leaning against a wall and pressure has been applied to it. You have had a better look at it than I have. Do you think it is a warranty issue?

Regards,

Jamie

 

Am rugamintea sa pastrati un ton civilizat in replyuri.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.