www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Zoom G9.2tt Vs Digitech Gnx4


Guest

Recommended Posts

Luna asta o sa imi cumpar un procesor de efecte si am in vedere Zoom G9.2tt si DigiTech GNX4 si m-am documentat ceva despre ele dar tot nu pot sa ma decid... si va rog daca stiti ceva despre procesoarele astea sa imi spuneti si mie care e mai versatil si iti care ofera un sunet de calitate(care are cel mai bun compromis)?

http://www.guitarshop.ro/produs.php?pid=201

http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...ndProductID=316

Desigur daca stiti voi ceva mai bun dar tot pe la preturile astea va rog sa imi recomandati

Am inteles ca digitech-ul nu sta bine la capitolul distorce dar bine la efecte si zoom-ul exact invers.... :)

Ar fi mai bine sa folosesc pe pedala doar efectele de pe pedala si distorece-ul sa il bag din amp?

Help pls !!!

Multumesc anticipat!

PS am inteles ca la digitech poti sa ii faci upgrade si sa imbunatatesti inclusiv distorce-ul. E adevarat? www.mfxsupermodels.com

scrie aici ceva de genu http://reviews.harmony-central.com/reviews...iTech/GNX4/10/1

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

Sfatul meu e sa investesti suma aceasta intr-un amplifcator cu lampi si cateva pedale, iar daca nu iti ajung banii poti vinde Peavey-ul.

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

La profilul sau zice ca are un Rage 258, caz in care varianta cu un alt amplifcator ar sta in picioare. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mergi pe Zoom G7 sau G9. Am cantat pe GNX4 si nu mi-a placut deloc, simularile de amp sunt foarte departe de ceea ce vor sa fie, Zoom-ul nu l-am cantat, dar tot ce am auzit pe internet si chiar live cantat de altii a sunat foarte bine. Daca nu ai nevoie de foarte mult gain (adica sa canti metale) o solutie ar fi si Vox ToneLab LE care mie mi se pare cel mai apropiat procesor de sunetul unui amplificator pe lampa, dar sta mai prost pe partea de efecte (nu are foarte multe, in schimb ce are suna excelent).

Link to comment
Share on other sites

Guest titus

iti sugerez tc electronic g major sau g sharp pt efecte ambientale si distors din statie(suna cel mai bine). :)

 

vicSnd are dreptate... efectele astea se pun in fx loop, nu inainte de preamp-ul statiei, pt a obtine un sunet de calitate.

Link to comment
Share on other sites

g9 nu are pream analog, ci o fitza de "energizator" cu lampa (eh doua)

 

oricum, la g9 ce e fain e ca poti sa-l folosesti si ca pre si ca post fx. adikatele are fx loop. asta inseamna ca poti sa-l folosesti cum cred ca folosesc unii gt8-ul (4 cable method or smth like that, dar trebe sa aiba si ampul fx loop), in sensul ca: bagi efecte pt inainte de distors (comp, wah, de alea) apoi trimiti prin loop send la amp; apoi, din loop send al ampului trimiti la loop return la proc, bagi efecte de dupa distors (delay, chorus, reverb) si trimiti prin mono output de la proc in return la amp.

 

daca am explicat prost sa-mi spui :)

Link to comment
Share on other sites

Guest titus
g9 nu are pream analog, ci o fitza de "energizator" cu lampa (eh doua)

 

oricum, la g9 ce e fain e ca poti sa-l folosesti si ca pre si ca post fx. adikatele are fx loop. asta inseamna ca poti sa-l folosesti cum cred ca folosesc unii gt8-ul (4 cable method or smth like that, dar trebe sa aiba si ampul fx loop), in sensul ca: bagi efecte pt inainte de distors (comp, wah, de alea) apoi trimiti prin loop send la amp; apoi, din loop send al ampului trimiti la loop return la proc, bagi efecte de dupa distors (delay, chorus, reverb) si trimiti prin mono output de la proc in return la amp.

 

daca am explicat prost sa-mi spui :)

 

eh nu... :)

alea doua tuburi sunt preamplif-uri...mai studiaza...

Link to comment
Share on other sites

Guest titus
sa nu-mi zici tu ca distorsul din procu ala vine din lampi, ca asa ma *** in ele lampi... eventual ca un "clean" pe lampi in care intra distorsu din DSP, aia da, dar distorsu nu e din lampi pana-i haul...

 

nu am zis nimic de distors...

am zis ca cele doua tuburi constituie doua stagii de preamplificare...

sunetul direct il ai din alea doua iar pt overdrive le ataci cu semnal mai mare(ajuns mai mare datorita unui operational probabil)...

Link to comment
Share on other sites

sa nu-mi zici tu ca distorsul din procu ala vine din lampi, ca asa ma *** in ele lampi... eventual ca un "clean" pe lampi in care intra distorsu din DSP, aia da, dar distorsu nu e din lampi pana-i haul...

 

mah baiatule stai in banca ta daca nu ai pus mana pe scula respsectiva. Avantajul zoom-ului pe partea de distorsuri este ca ai 3 variante: solid state, lampa, digital. poti folosi oricare din aceste 3 tipuri de distors sau combinate intre ele cum vrei. distorsul pe lampa nu va asteptati sa fie asemanator unuia dintr-un head dar suna f bine. practic e ca un preamp pe lampi fortat. nu am reusit sa scot nimic high gain numai cu lampa (personal nici nu imi trebuie) dar daca bagi si jumatate de solid state deja e acolo sunetul. lampa aia chiar suna a lampa (are acel oomph sau claritate/punch) pentru ca.... tam tam tam.... chiar este o lampa. sau mai bine spus 2 lampi.

 

intr-adevar pe partea de efecte nu sta extraordinar de bine dar are destule cat sa te plictisesti butonand. Nu are f multe tipuri de simulari de amp/pedale dar celel care sunt suna bine (majoritatea). un alt avantaj sunt cele 3 pedale de expresie.

 

Sfatul meu dupa ce ma joc cu scula asta de vreo 3 luni aproape: daca vrei sa canti acasa sau ai nevoi de nush cate tonuri de chitara e de luat in calcul pentru ca suna foarte bine.

Daca vrei sa mergi pe 1,2 sunete si cateva efecte pe langa, ia-ti 2-3 pedale si cu un amp sanatos faci o treaba.

Eu mi-am luat proc-ul asta pentru ca ii dau numai acasa si nu as avea ce face cu o statie pe lampi (desi parca vad un 5W in curand) si pedale.

 

 

PS: mai user-friendly decat zoom nu am vazut procesor pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Guest ExTrode

numai "iexpertzi" pe aici

 

cand o sa va mai maturizati in privinta tonului..o sa observati ca nu va trebuie 123.000 de mii de tonuri. parerea mea e ca nu exista trupa pe glob care sa foloseasca peste 100 de efecte/sunete constant(in cazul unei trupe de metal exista doar clean, dirty si solo ..deci). restu sunt doar mofturi pentru fun.

Edited by ExTrode
Link to comment
Share on other sites

numai "iexpertzi" pe aici

 

cand o sa va mai maturizati in privinta tonului..o sa observati ca nu va trebuie 123.000 de mii de tonuri. parerea mea e ca nu exista trupa pe glob care sa foloseasca peste 100 de efecte/sunete constant(in cazul unei trupe de metal exista doar clean, dirty si solo ..deci). restu sunt doar mofturi pentru fun.

 

prin 1000000 de tonuri inteleg nevoia de a canta diverse melodii de la diverse alte trupe. Si da iti dau dreptate cu trupele de metal dar nu exista numai metal pe lumea asta. poti canta intr-un proiect electro sau ceva asemanator si sa vezi cum incepi sa-ti doresti 100000 de tonuri/efecte diferite.

Link to comment
Share on other sites

mah baiatule stai in banca ta daca nu ai pus mana pe scula respsectiva.

 

"mah baiatule" am zoom g7 de un an juma si nu mi se pare ca se compara distorsiunile cu o pedala sanatoasa sau un amplif, si am de amandoua. acuma a doua lampa din g9 nush cat de mult schimba sunetul, probabil ca suna mai bine, asta nu pot sa ma pronunt, dar am cantat si prin amp pe lampi and it doesn't get there... o alta posibilitate foarte reala e ca nu stiu eu sa fac tonuri calumea din proc :), dar mi se pare ca parca toate distorsiunile din el is facute in jurul aceluiasi "core" sa zicem... adica toate au cam acelasi feel si atac, doar ca au alte frecvente mai mult sau mai putin pronuntate. Repet, nu am incercat g9, probabil e mai bun... am vazut un review de la guitar world si unele chestii mi-au placut oarecum...

 

acum, sincer, cu banii aia mi-as lua 4-5 pedale. si daca gandeam asa si cand am luat procesorul, bine era, ca nu eram acum stresat ca n-am pedale, ca nu-mi place procu, da ca-mi pare rau sa-l dau ( f***-i atasarea de scule :) )

Link to comment
Share on other sites

deosebirea intre g7-le pe care il ai tu si g9 e ca lampa aia a doua fortata da niste distorsuri f f ok. la g7 e pe principiul pe care merg si statiile hibrid. trantim o lampa pe-acolo ca luam ochii. e clar ca lampa aia nu e fortat intr-un mod prea "natural". incerc sa fac o inregistrare cu un ton de drive pe care il folosesc si care nu e complicat deloc in sensul ca are drive (cu gain 0 din lantul de efecte) numai din solid state si lampile respective fortate, eq si... cam atat.

 

principiul pe care functioneaza cele doua lampi este cam urmatorul:

lampa 1: poti alege cat de mult sa amestece sunetul care intra in procesor cu respectiva lampa. cu knob-ul pe maxim sunetul circula intai prin lampa respectiva si apoi intra in lantul de efecte de unde urmeaza sa alegi tipul de amp etc.

dupa acest etaj ai un knob de solid state de unde poti alege cat de mult distors SS vrei.

urmeaza un intreg sir de efecte de la comp la efecte de modulatie, simulari samd.

lampa 2: dupa ce semnalul a iesit din lantul de efecte (dupa ce a trecut de pozitia pre-amp unde poti alege cat drive digital vrei pe respectivul tip de preamp) ajune in lampa 2 care pe care ai posibilitatea de a alege cat de mult vrei sa o amesteci la sunetul rezultat (e un fel de scamatorie aici in sensul ca ar trebui sa functioneze ca etajul de amplificare a unui amp care coloreaza sunetul) si cat de mult vrei sa fortezi aceasta ultima parte a lantului de efecte.

 

la mine ele 3 knob-uri stau cam asa: tube 1: 10, SS: 4-5, tube 2: 7, boost tube 2: 8-9. asta in ideea ca nu folosesc deloc gain-ul digital din lantul de efecte. treaba asta e pentru efectele de riffaraie. pentru parti in care cant mai mult pe note si vreau gain mai mic SS trece pe 0.

 

 

nush cat de mult s-a inteles cum functioneaza (n-am rabdare sa explic pre amult acum) dar e o explicatie simplista a cum a fost gandit lantul de efecte pe procesorul asta.

Link to comment
Share on other sites

trantim o lampa pe-acolo ca luam ochii.

 

Nu e chiar asa...sa stii ca lampa aia din G7 schimba cu mult sunetul...chiar daca rezultatul nu se compara cu un amp pe lampi, sunetul nu mai suna asa de digital...e cu totul altfel...trebuie ascultat...

Recomand cu caldura G7 sau G9...imi pare rau ca nu mi-am luat G9, dar "banii vorbesc"...

:)

Link to comment
Share on other sites

tocmai mi-am dat seama ca si lampa din g7 meu daca dau tube mai mult, parca intra un pic un picut in distorsiune :) oricum, suna fain inainte de distorsul analog, parca il mai incalzeste un pic daca dai mai mult tube si mai putin boost

Da, asa e...iar daca vrei sa sune putin mai heavy, scoti din tube si dai din boost... :)

Oricum tr sa te joci mai mult ca sa iti dai seama cum functioneaza totul...ca defapt totul depinde si de efectele folosite...

Am mai pus linkul asta pe rgc, dar il mai pun odata...

http://giasso.s42.eatj.com/ZooM/listaPatches.jsp?Q=Lista

Aici gasiti niste preseturi foarte faine pentru G7 si G9...

:)

Link to comment
Share on other sites

da auzi... pt patchurile alea iti trebe musai midi cu calculatorul, sau intra si prin usb?

 

Noah, imi pare rau, dar la intrebarea asta nu pot sa-ti raspund...

Eu am incercat cateva patch-uri, si cum nu stiam cum sa le copiez pe procesor, m-am uitat la "descrierea" patch-ului...scrie ce efect foloseste, si toate setarile(ex: Rev { on, Hall, 5, 40, 6, 20 }, adica reverb-ul e on, modul Hall, primul knob 5, al doilea 40 s.a.m.d.)

Daca aflii cum poti sa copiezi pe procesor, anunta-ma si pe mine pls...eu mi-am luat si cablu usb, si cablu midi...cablul midi nu stiu cum sa-l folosesc, iar cablul usb l-am folosit la inceput cand am incercat Cubase-ul...

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest ExTrode
prin 1000000 de tonuri inteleg nevoia de a canta diverse melodii de la diverse alte trupe. Si da iti dau dreptate cu trupele de metal dar nu exista numai metal pe lumea asta. poti canta intr-un proiect electro sau ceva asemanator si sa vezi cum incepi sa-ti doresti 100000 de tonuri/efecte diferite.

that's why the keyboard/synth exists :)

Link to comment
Share on other sites

"....poti canta intr-un proiect electro sau ceva asemanator si sa vezi cum incepi sa-ti doresti 100000 de tonuri/efecte diferite...."

 

exact ptr asta sunt efectele ambientale , ptr muzica ambientala , experimentala , electronica etc ...exista si muzica din aceasta ce sa canta la chitara ( daca chitaristul nu stie sa cante la Keyboard )

 

In rest nu prea inteleg ce tot cautati ?

 

Un distors VOX amplug , un delay, eventual un compresor este suficient ptr. mai toti chitaristi ce se mai poate folosi fara a plictisi spectatorii ar fi Tremolo -ul+ reverb. ( sau ecou scurt)

 

De restul banilor poti sa-ti cumperi o chitara buna , cu alt ton , sau care va fi setata cu corzi de alt tip , alta actiune ptr alt stil de cantat .

 

Nu procesoare trebuiesc ci chitare adecvate pentru fiecare stil de cantat .

 

De exemplu un TWANG adevarat incepe sa sune cu corzi de 0.11 , dar daca nu ai decat un singur Strat trebuie sa te hotaresti ce vei canta si ramai la un tip de corzi .

Vrei sa canti slide pe un Strat , mai ai nevoie de inca unul ce-l setezi corespunzator .si tot asa .

 

cu DSP nu vei avea niciodata ton ca lumea , numai imitatii slabute.

 

Efecte in plus folosite doar 5% din programul total ar fi ..un chorus.flanger, wah, pitch , cry ,yu yu , yoyo , si alte prostioare le cumperi doar din inertie si apoi le folosesti din cand in cand ca sa nu stea degeaba ( doar ai dat bani pe ele , nu ?)

 

Din toate dotarile fantasmagorice ale procesoarelor . mari simulatoare si imitatoare de tonuri ( nasoale) practic nu folosesti decat numai 10 % DAR celelalte 90% de posibilitati nefolosite doar incarca procesorul in detrimentul calitatii parti de 10% folosite !!!

 

daca cumperi pedale bune !! de calitate fiecare va da maxim in specializarea respectiva .

 

in rest votez cu ZOOM avand in vedere ultima generatie de procesor si convertoare AD /DA folosite ce au ridicat enorm calitatea si asa destul de buna .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

eu folosesc doua bank-uri mari si late:

pe primul am variatiuni de drive, de la chestii soft pana la ceva mai high gain care sunt tonuri curate in sensul ca nu adaug pe ele decat wah sau delay dupa caz. astea sunt ca sa imi acopere cam toate nevoile de moment.

al doilea bank are un ton clean pentru lucruri mai funky pe care adaug wah, tremolo sau delay dupa caz. restul de 4 preseturi de pe acest al doilea bank sunt diverse tonuri extreme pentru muzica orientata spre experimental/ambiental. Fuzz-uri cu pitch shifter care in combinatie cu B-ul de pe chitara duc un pic a ton de bass distorsionat, flanger-uri amestecate cu delay samd.

 

Restul de bank-uri recunosc ca nu le folosesc decat cand imi vine nush ce idee si atunci ma apuc sa construiesc rapid un ton - avantaj interfata user-friendly de la Zoom care iti permite construirea unui ton OK destul de repede. ce bibilesti ulterior ca sa sune cum vrei e altceva.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.