Susceptor Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 daca ai o chitara care falseaza (o arunci la gunoi) o poti acorda cu flajeolete?! nu o sa sune aiurea acordaju?! (era vorba de chitara mea clasica si am incercat astsa si nu prea mi-a placut) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Armonicele naturale se produc la anumite locuri pe coarda, nu pe grif. O chitara care falseaza face acest lucru din cauza intonatiei proaste sau a fretting-ului prost. Nici una din astea nu are legatura cu ce se intampla strict pe coarda cand faci armonicele naturale. De fapt asta aste un mod de a testa daca ai chitara intonata bine ( armonica naturala la 12 sa fie la fel cu nota fretted la 12 ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susceptor Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 da stiu tocmai despre asta vorbesc cand apas pe 12 e putin mai jos decat armonica de 12 si daca acordez dupa armonice nu suna bine..so...in cazul acesta nu e mai sanatos sa acordez dupa metoda cu fretu 5, mai putin pe sol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Nu, n-ai inteles. Armonica pe 12 e la jumatatea corzii. Nota apasata pe fret-ul 12 poate sa nu pice la jumatea corzii si astfel sa sune diferit. Adica ai intonatia proasta. Daca acordezi cu armonicele naturale la 5 si 7, alea vin la 1/4 si la 1/3 din coarda, deci alea sunt corecte. intonatia afecteaza notele fretted, nu armonicele naturale, tocmai de aia se folosesc armonicele naturale pt a verifica intonatia. Daca intonatia e extrem de proasta, sau griful groaznic se poate ca chitara sa falseze la fret-ul cu nota apasata, dar oricum emai probabil decat armionica sa nu fie ce trebuie. Asta se intampla doar la corzi foarte vechi/proaste. Daca ai intonatia dusa dracu rau de tot se poate sa nu-ti mai iasa armonicele acolo unde te astepti, dar in locul in care ies ies bine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muky Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 da stiutocmai despre asta vorbesc cand apas pe 12 e putin mai jos decat armonica de 12 si daca acordez dupa armonice nu suna bine..so...in cazul acesta nu e mai sanatos sa acordez dupa metoda cu fretu 5, mai putin pe sol 11848[/snapback] dyster skog, ai dreptate ca sa poti canta pe respectiva chitara este mai bine sa acordezi apasand pe pozitiile 5 (mai putin sol). Asta te va ajuta daca vei canta in primele pozitii pana la 5. Merge la folk. Peste pozitia 5 va falsa. Flajeoletul de pe 12 nu va corspunde cu nota ce iese cand apesi coarda pe poz 12. Cu toate astea sunt mari sanse ca flajeoletul de pe 7 (prima coarda) sa corespunda cu flajeoletul de pe 5 (coarda 2) daca acordezi dupa metoda cu "fretu' ". Daca nu, inseamna ca falseaza rau de tot si poti arunca "bidonul" la gunoi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moisoiu Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 nu se spune flagioleti? chiar nu stiu.eu asa am auzit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susceptor Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 flajeolet, flageolet, armonici naturale same thing si nu arunc chitara ca e prima chitara si are valoare sentimentala...hm...acum poate o pun pe perete sau ceva de decor...desi se aude destul de bine hm..si cum repar o chitara de genu?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susceptor Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 am rezolvat problema...aveam corzi de electrica...oricum se auzea ca dracu acum am pus d'addario si e mult mai bine..nici nu mai falseaza atat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest p_aciulea Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 intrebare, intrebatoare, legata de acordarea chitarii in alt acordar decat cel standard. eu in momentul de fata tin chitara acordata in C#. in acordajul normal, frecventa notei A pe coarda 5 este 4400Hz. din cate am inteles intr-un document gasit pe net, daca schimbi acordajul chitarei, se schimba si frecventza notelor (de aceea la fiecare tuner avem posibilitatea sa modificam frecventa) acu vine intrebarea mea, daca eu acordez chitara in C# sau chiar in B (am tinut-o si in B ) ce frecventa trebuie sa setez pe tuner ca sa iasa acordarea bine? (nu ca nu ar iesi relativ bine, dar mi se pare ca nu e ok) merci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muky Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 gresita parere ai maestre . In mod normal acordajul chitarei (nu vorbesc de chitara bass aici) este de jos in sus 1-Mi (E6), 2-Si (B5), 3-Sol(G5), 4 - Re (D5), 5 - La (A4), 6 - Mi (E4). Cu cat frecventa unui sunet este mai mare, va creste si "ascutimea lui", se va obtine un sunet mai inalt. Chitara este capabila sa redea 4 octave. hai 4 jumate . De pe la E4 incolo... 0 - C0 16.3516 1 - C#0 17.3239 2 - D0 18.3541 3 - D#0 19.4454 4 - E0 20.6017 5 - F0 21.8268 6 F#0 23.1247 7 - G0 24.4997 8 -G#0 25.9565 9 A0 27.5000 10 A#0 29.1352 11 B0 30.8677 12 C1 32.7032 13 C#1 34.6478 14 D1 36.7081 15 D#1 38.8909 16 E1 41.2035 17 F1 43.6535 18 F#1 46.2493 19 G1 48.9994 20 G#1 51.9131 21 A1 55.0000 22 A#1 58.2705 23 B1 61.7354 24 C2 65.4064 25 C#2 69.2957 26 D2 73.4162 27 D#2 77.7818 28 E2 82.4069 29 F2 87.3071 30 F#2 92.4986 31 G2 97.9989 32 G#2 103.8262 33 A2 110.0000 34 A#2 116.5410 35 B2 123.4709 36 C3 130.8128 37 C#3 138.5914 38 D3 146.8324 39 D#3 155.5635 40 E3 164.8138 41 F3 174.6142 42 F#3 184.9973 43 G3 195.9978 44 G#3 207.6524 45 A3 220.0001 46 A#3 233.0819 47 B3 246.9417 48 C4 261.6256 49 C#4 277.1826 50 D4 293.6649 51 D#4 311.1271 52 E4 329.6277 53 F4 349.2283 54 F#4 369.9945 55 G4 391.9955 56 G#4 415.3048 57 A4 440.0000 58 A#4 466.1640 59 B4 493.8835 60 C5 523.2512 61 C#5 554.3654 62 D5 587.3297 63 D#5 622.2542 64 E5 659.2552 65 F5 698.4565 66 F#5 739.9891 67 G5 783.9911 68 G#5 830.6097 69 A5 880.0003 70 A#5 932.3280 71 B5 987.7669 72 C6 1046.5024 73 C#6 1108.7306 74 D6 1174.6595 75 D#6 1244.5083 76 E6 1318.5105 77 F6 1396.9136 78 F#6 1479.9783 79 G6 1567.9822 80 G#6 1661.2191 81 A6 1760.0001 82 A#6 1864.6559 83 B6 1975.5338 84 C7 2093.0059 85 C#7 2217.4624 86 D7 2349.3190 87 D#7 2489.0166 88 E7 2637.0210 89 F7 2793.8260 90 F#7 2959.9565 91 G7 3135.9644 92 G#7 3322.4382 93 A7 3520.0002 94 A#7 3729.3118 95 B7 3951.0676 96 C8 4186.0100 97 C#8 4434.9224 98 D8 4698.6360 99 D#8 4978.0356 100 E8 5274.0444 101 F8 5587.6543 102 F#8 5919.9130 103 G8 6271.9287 104 G#8 6644.8800 105 A8 7040.0040 106 A#8 7458.6235 107 B8 7902.1353 108 C9 8372.0200 109 C#9 8869.8450 110 D9 9397.2770 111 D#9 9956.0660 112 E9 10548.0840 113 F9 11175.3040 114 F#9 11839.8210 115 G9 12543.8630 116 G#9 13289.7600 117 A9 14080.0080 118 A#9 14917.2470 119 B9 15804.2705 120 C10 16744.0400 121 C#10 17739.7000 122 D10 18794.5550 123 D#10 19912.1330 124 E10 21096.1680 125 F10 22350.6070 126 F#10 23679.6520 127 G10 25087.7150 128 G#10 26579.5060 129 A10 28160.0020 130 A#10 29834.4790 131 B10 31608.5570 Se ia ca standard frecventa lui A4 = 440 Hz Formula pentru frecventa f a unei note aflate la distanta de n semitonuri fata de C0: f(n) = C0 * exp((n/12)*ln(2)), unde: n = semitonul (0 ... 131) C0 = 440Hz/exp(57/12 ln(2)) = 16.3516Hz. deci formula va deveni f(n) = 16.3516Hz * exp((n/12)*ln(2)) Te-am dat gata . De fapt sunt chestii de fizica din Teoria Corzilor Vibratoare. Inca ceva. Nu se schimba frecventa notelor. Modificand frecventa se va schimba nota. Deci se va schimba dispozitia notelor pe grif. Ex: Modifici frecventa corzii celei mai groase de la 329.6277 Hz la 293.6649 Hz. Asta nu inseamna ca nota Mi si-a schimbat frecventa ci doar s-a transformat in alta nota (Re). Gandeste ca fiecarei frecvente i s-a dat un nume (do, re , mi ). Schimbi frecventa -ai alt nume. ok. la intrebarea ta: C#(5) - 554.3654 (ma gandesc ca te referi la coarda 5 de jos in sus si ca o vei strange) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest p_aciulea Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 in mod normal (!) intr-adevar chitara se acordeaza in E-A-D-G-B-E dar eu nu o tin acordata normal, ci mai jos cu 5 semitonuri, acum. ma rog oscilez intre 3 si 5 semitonuri mai jos decat normal. si prin asta ma refer la faptul ca acordez toate corzile chitarii mai jos cu 5 semitonuri, adica: B-E-A-D-F#-B (5 semitonuri mai jos) sau C#- F#-B-F-A-C# (3 semitonuri mai jos) acu intrebarea mea este daca nu are rost sa modifici frecventa de la A=440Hz de ce mai au tunerele aceasta facilitate?? numai ca sa se afle in treaba?? sau chiar foloseste la ceva, dar toata lumea habar n-are?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muky Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 oricat de mult ai vrea nu se va modifica frecventa La5 care ii 440 hz. O coarda care vibreaza cu 440 emite La5. vibreaza cu alta frecventa emite alta nota ai mai sus toata gama de frecvente. nu inteleg ce nu iti este clar. poate or avea tunerele capacitatea asta, dar cred ca apare asa numai pentru cei pentru care "coarda 1 este mi, coarda 2 este si " s.a.m.d.p, indiferent de frecventa la care vibreaza coarda respectiva (indiferent cum este acordata). De multe ori acordez si eu toata chitara mai jos cu un semiton, dar in momentul in care citesc o partitura o interpretez ca si cum ar fi acordata normal. Practic ceea ce fac este o transpozitie. Ma gandesc ca ai prins ideea . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adi Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Optiunea de setare a frecventei de referinta este foarte utila cand nu vrei sa te acordezi cu un nr intreg de semitonuri mai sus sau mai jos, ci undeva intre. Chiar am citit pe undeva ca valoarea lui La5 a crescut pe parcursul timpului si ca unii o prefera mai jos un pic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalv Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 ce prostie! dupa formula "unii prefera", muzica o sa ajunga o arta sintetica corupta de mandrie si dorinta de originalitate a omului. Taie si imparte tot precum ii place pana cand nu mai ramane nimic din supa primordiala in care s-a format Alderon's not far away! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fluffyone Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Muzica e la fel. doar pentru ca s-a schimbat putin frecventa de referinta de-a lungul timpului nu inseamna ca nu e la fel. Si astazi multe dintre orchestrele conservatoare folosesc alt LA-etalon ex 442Hz la filarmonica parca. Muzica e s i daca zdrangani in doua butoaie cu un flex. Dovada faptului ca o trupa cu un concept atat de fresh si neconventional a ajuns la eurovision. Eu cred ca oamenii aia stiu ceva.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalv Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 (edited) daca s-a schimbat putin inseamna ca nu e la fel faptul ca o trupa care considera ca poate sa zdruncine atat de drastic bazele muzicii a ajuns sa fie admirata si premiata nu denota ingenuozitatea artistului ci ignoranta publicului plus ca eurovision are in vedere mai mult showul creeat de interpret decat muzica in sine revin: s-a schimbat putin, e doar inceputul Edited September 22, 2005 by dalv Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciuci Posted December 31, 2005 Share Posted December 31, 2005 vai nu, acum vom muri cu totii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Il raveduto Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 E destul de simplu sa acordezi dupa ureche: Acordezi Mi-ul gros, si dup-aia observi magica proprietate a acordajului EBGDAE: Fiecare coarda la tasta 5 tre' sa aiba aceeasi nota ca si coarda imediat mai subtire, lasata libera. Exceptia este la Sol, care trebuie sa sune Si la tasta 4 in loc de 5. Deci, ai Mi-ul gros acordat: 1) Te joci cu La-ul pana suna la fel ca si Mi-ul gros la tasta 5 (La) 2) Te joci cu Re-ul pana suna la fel ca si La-ul la tasta 5 (Re) 3) Te joci cu Sol-ul pana suna la fel ca si Re-ul la tasta 5 (Sol) 4*) Te joci cu Si-ul pana suna la fel ca si Sol-ul la tasta 4 (Si) 5) Te joci cu Mi-ul subtire pana suna la fel ca si Si-ul la tasta 5 (Mi) Am pus un asterisc acolo unde trebuie sa fii atent sa folosesti tasta 4 si nu 5. Daca nu vrei sa le tii minte mecanic, plimba-te pe taste pana ajung la nota la care trebuie sa fie acordata coarda imediat mai subtire - adica de la Mi ai in ordinea tastelor: (1) Fa, (2) Fa#, (3) Sol, (4) Sol#, (5) <<La>>. O alta metoda buna de acordat dupa ureche este folosirea flageoletelor, dar asta o lasam spre a fi explicata de alte persoane mai indemanatice. Asta "dupa ureche" mi se pare cea mai buna! Eu fiind la inceput folosesc metoda asta "dupa ureche" incepand cu Mi-ul gros, plus acordatorul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Keeper Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 imi pare rau daca par ignorant sau neatentsau doar lipsit de cunostinte ... dar in metoda data de cearny... cum acordezi Mi-ul gros in the first place? just new Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosu Posted January 7, 2006 Author Share Posted January 7, 2006 Dupa o referinta. O chitara deja acordata , o muzicuta sau un diapazon (care iti da La-ul). Si sa nu uitam ca exista persoane cu auz pefect si stiu exact cum trebuie sa sune Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mehigh Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Incepatorii pot sa incerce Instrument Tuner. Dupa mine asta-i cel mai fain program pentru acordat. Instrument Tuner V2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MastaBlasta Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 eu acordez cu ajutorul procesorului... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest comosicus22 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 eu am cumparat un tunner de3 acordat.e el chinezesc dar merge fain.pot sa o acordez repede si eficient.si cu ajutorul lui ma mai si testez din cand in cand ca in viitor sa o pot acorda singur.eu zic ca merita pentru chitari reci,il iei cu tine unde vrei..........e cam scump dar..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
michel2233 Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Nu stiu daca este aici locul sau daca a mai fost pus acest link (am cauta pe forum si nu am gasit) Se poate acorda chitara dar sunt si alte lucruri interesante pentru incepatori acolo. TUNER CHITARA http://www.chordbook.com/guitartuner.php VIRTUAL GUITAR & CHORD BOOK http://www.chordbook.com/guitarchords.php GUITAR SCALES http://www.chordbook.com/guitarscales.php JAM & RELAX http://www.chordbook.com/cafe.php Alte link-uri http://www.candisc.com/ranger/music.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kidutza Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Atat de bine mi-am acordat singura chitara, incat singurul cantecel invatat pe care-l cantam pe corzile 3,4,5 au trebuit schimbate cu 1,2,3 si...e mai bine ca e mai usor de cantat astfel...Dar ideea principala e k a trebuit sa o duc in vecini la acordat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaby Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 Postez mai jos un scurt articol gasit pe net. Mai mult de atat Eu folosesc camertonul atunci cand prestez pe clasica si procesorul la electrica (e mai comod si acordajul are o acuratete mai mare). Coarda 1 - MI (e) 329.6 Hz (coarda cea mai subtire) Coarda 2 - SI ( 246.9 Hz Coarda 3 - Sol (g) 196.0 Hz Coarda 4 - RE (d) 146.8 Hz Coarda 5 - LA (a) 110.0 Hz Coarda 6 - MI (e) 82.4 Hz (coarda cea mai groasa) Pentru a acorda chitara aveti nevoie de un camerton sau de un diapazon sau in caz ca nu aveti nici unul dintre acestea doua este bun chiar si "tonul de telefon". ? Camertonul - este un instrument folosit pentru acordat, construit din tuburi cu gauri (se gaseste la majoritatea magazinelor de muzica la fel si diapazonul). Exista camerton cu 4 tuburi si cu 6 tuburi. Pentru acordajul chitarei se foloseste cel cu 6 tuburi. Fiecare tub prin care se sufla da o frecventa specifica unei note. ? Diapazonul - este un alt instrument pentru acordat. El vibreaza la frecventa care da nota folosita in limbaj muzical international , LA. Daca avem camerton, se sufla in primul tub care da nota MI. Se intinde prima coarda MI(1) pana suna la unison cu camertonul. Se sufla in al doilea tub care da nota SI. Se intinde a doua coarda SI pana suna la unison cu camertonul. In acest fel se sufla pe rand in fiecare tub corespunzator coardei cu care trebuie sa sune la unison. Reglajul se face din chei. Daca nu reusiti de prima data nu va enervati reluati cu rabdare tot procedeul . Numai asa o sa invatati!!! Cu foarte multa rabdare si perseverenta!!! Daca avem diapazon acordajul se face astfel : Coarda MI (1) - Diapazonul se loveste de un obiect si se pune bratul mai lung pe cutia de rezonanta a chitarei. Datorita rezonantei se aude sunetul LA. Pastram sunetul in memorie. Imediat punem degetul aratator de la mana stanga pe prima coarda MI (cea subtire), in pozitia 5 (tastiera 5) si apasam. Cu degetul mare de la mana dreapta ciupim coarda. Cu ajutorul cheilor reglam coarda pana suna la unison cu diapazonul. Efectuam aceasta operatie (lovirea diapazonului - ciupirea coardei - reglajul cu cheia ) de cate ori este nevoie. Astfel se acordeaza coarda MI. Dupa ce am treminat de acordat prima coarda nu mai avem nevoie de diapazon. Coarda SI (2) - Apasam in pozitia 5 (tastiera 5) cu ajutorul degetului mijlociu 2 de la mana stanga pe coarda SI. Cu degetul mare de la mana dreapta ciupim coarda MI (1) (libera, fara sa apasam in vreo pozitie). Memoram sunetul. Apoi imediat ciupim coarda SI (care este dinainte apasata cum am spus) tot cu degetul mare de la mana dreapta. Reglam cu ajutorul cheii coarda SI pana cand suna la unison cu prima, obtinand sunetul MI. Efectuam aceasta operatiune de cate ori este nevoie. Coarda Sol (3) - Apasati cu indexul pe coarda 3 in pozitia 4 . Cu degetul mare de la mana dreapta lovim coarda SI (2) (libera). Memoram sunetul. Apoi imediat lovim coarda 3 care deja este apasata. Reglam cu ajutorul cheii coarda Sol pana cand suna la unison cu coarda SI (2). Coarda RE (4) - Apasati cu indexul coarda 4 in pozitia 5. Loviti coarda Sol (3) libera. Memorati sunetul. Apoi imediat loviti coarda 4. Reglam cu ajutorul cheii coarda Re (4) pana cand suna la unison cu coarda Sol (3). Coarda LA (5) - Apasati cu indexul coarda 5 in pozitia 5. Loviti coarda RE (4) libera. Memorati sunetul. Apoi imediat loviti coarda 5. Reglam cu ajutorul cheii coarda LA (5) pana cand suna la unison cu coarda REl (4). Coarda MI (6) - Apasati cu indexul coarda 6 in pozitia 5. Loviti coarda LA (5) libera. Memorati sunetul. Apoi imediat loviti coarda 6. Reglam cu ajutorul cheii coarda MI (6) pana cand suna la unison cu coarda LA (5). Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted February 24, 2006 Share Posted February 24, 2006 Metoda lui proof e buna pentru o chitara cu intonatia buna (Adica una care nu falseaza). Daca nu e reglata bine sansele sa o acordezi cat de cat decent sunt destul de slabe Corect asta asteptam : Prima data trebuie reglata chitara , controlate octavele !!! daca falseaza din cauza corzilor vechi se schimba corzile la cele acustice , la cele care au Briidge reglabil se mai poate regla usor prin scurtarea corzilor nutand " calusul " spre gat . Cand ai ajuns la capatul cursei ( dupa cateva saptamani ) trebe sa schimbi coarda. Abia dupa ce ai reglat corect octavele te poti apuca la acordat .. eu acordez cu ajutorul procesorului... In care pozitie ? daca nu este chitara reglata , adica octavele degeaba. daca ai o chitara care falseaza (o arunci la gunoi) o poti acorda cu flajeolete?! nu o sa sune aiurea acordaju?! (era vorba de chitara mea clasica si am incercat astsa si nu prea mi-a placut) Daca acordezi numai cu flajeolete fara a apasa nici o coarda pe fret vei avea numai o singura pozitie buna , corzile libere !! si e bun pentru Slide poate . Cand apaesi coarda deja urca tonul , apesi mai tare mai urca un pic . Iar daca nu este reglata chitara sa aibe octavele corecte nu se poate acorda numai pentru o singura pozitie . Asta in caz de urgenta cand trebuie sa termini o cantare si observi ca nu se mai poate acorda chitara care mai ieri era OK . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kidutza Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Hei...de reusit am reusit sa le acordez dupa ureche, pe primele 3corzi...dar urmatoarele doua mi se par prea putin intinse pt. a suna cum trebuie...si dupa ureche sunetele sunt extrem de apropiata iar eroarea cam de un semiton dar nu le pot prinde corect.... Metoda explicata cu apasatul tastelor 5 respectiv4(pt G)e buna rau...functioneaza si inca n-am asurzit!!!! Apropo...stiu k tasta 3 pe Esuperior,reprezinta Do dar,daca incerc sa o acordez dupa Do-ul meu, pot sa le tunnez in ordine inversa corzile imediat inferioare???Mii de multumiri Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalv Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 ...stiu k tasta 3 pe Esuperior,reprezinta Do tasta 3 de pe E reprezinta Sol poate voiai sa spui tasta 3 de pe A (aia e Do) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kidutza Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Corect...Emotii,maestre,emotiile...!!!!Dar se poate k luandu-ma dupa acel Do de o parte si de alta a corzii respective sa ma kinui sa sune la fel???K daca nimeresc una celelalte doua merg separat impreuna...si aialalta falseaza...cine stie ce ... Merci pt corectura! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now