www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Pt. Stangaci


Guest adiy58
 Share

Recommended Posts

Daca iti iei chitara acustica pentru mana dreapta si inversezi corzile pentru a putea canta cu mana stanga ar fi probleme?Eu asa am facut si mie mi se pare ca suna bine,dar eu sunt incepator si nu ma pricep mai deloc.

Link to comment
Share on other sites

da sunt probleme cu intonatia... teoretic ca sa se poata acorda corect si sa nu falseze trebuie sa ii schimbi orientarea pragusului. guitar88, think before you post.

 

Pai un setup e subinteles ... La a mea si cand ii schimb corzile, trebuie sa umblu putin la suruburile din spate (alea de la arcuri ...)

Link to comment
Share on other sites

Si asta ce inseamna?Sunt probleme serioase sau merge si asa pentru inceput?Eu n-am sesizat nici o diferenta intre una normala si a mea.

Link to comment
Share on other sites

asa cum am spus mai devreme, think before u post:

 

http://www.fretnotguitarrepair.com/conversion.htm

 

http://www.guitarrepairshop.com/repairlefty.html

 

... era si un asa zis kit de convertire al chitarei de dreapta pentru mana stanga dar din pacate nu-l mai gasesc. Adiy58, 100% vei avea probleme cu intonatia.

Link to comment
Share on other sites

Guest packardb
Si asta ce inseamna?Sunt probleme serioase sau merge si asa pentru inceput?Eu n-am sesizat nici o diferenta intre una normala si a mea.

 

Deci, daca tie iti place cum suna, foloseste-o asa pana-ti iei ceva ... "dedicat". O diferenta exista in intonatie dupa cum spunea si Felix, dar, cat timp nu incerci una care e LH din fabrica n-o sa observi ...cand vei observa, iti vei cumpara o acustia LH si gata.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc ca mi-ati spus cam care ar fi problemele.O tin pe asta pe care o am invat pe ea,iar urmatoarea chitara va fi electrica :) un Ibanez LH(sper)

Link to comment
Share on other sites