www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recomandare Mixer


Recommended Posts

As vrea sa achizitionez un Behringer Xenyx X2222 USB pentru inregistrarea tobelor si vreau pareri. Am 7 microfoane de la shure mai exact 1x PG52 , 3x PG56 , 2x PG81 1x SM57 , si acum vreau sa imi iau un mixer cat de cat bun pentru inregistrare de demo-uri , cover-uri etc, Sunt incepator in ceea ce priveste termenele "mixer" si "inregistrare" , intrebarile sunt in felul urmator : Este bun acest tip de mixer pentru ceea ce doresc eu? ; Credeti ca ma pot descurca cu acesta tinand cont ca sunt incepator? (Ms anticipat)

 

Link to comment
Share on other sites

Salut. Funcţional vorbind, poţi înregistra aşa (microfoanele pe care le ai + mixerul menţionat). Singurul lucru de care să ţii cont totuşi este ca mixerul respectiv are o interfaţă audio stereo, respectiv poţi înregistra doar outputul mixului, neavând posibilitatea de a post-procesa ce captează fiecare microfon în parte decât dacă le înregistrezi pe rând (ai 7 surse de semnal -> cânţi de 7 ori acelaşi lucru, de fiecare dată înregistrând o sursă diferită dar nu cred că se practică asta la tobe). Dacă vrei să înregistrezi pe un track separat fiecare microfon dintr-un singur take atunci ai nevoie de o interfaţă audio + preamp (sunt interfeţe care au şi preamp-uri) cu mai mutle canale (6-8) în care să bagi direct microfoanele si să foloseşti DAW-ul pe post de mixer.

NU este greşit să înregistrezi direct mixul celor 7 surse, doar că nu vei avea aceeaşi flexibilitate post-recording. Cât de mult contează asta pentru tine, nu ştiu. Îţi poţi face o idee totuşi căutând puţin moduri de înregistrare a tobelor. Sunt o grămadă de tutoriale şi articole cu sfaturi şi oricum va trebui sa parcurgi din ele daca zici că eşti începător în domeniu. Iţi recomand să le parcurgi înainte de a investi în scule.