www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/20 in all areas

  1. 6 points
    Salut RGC. Recent am terminat conversia unui corp vechi de telecaster (după căutările mele este un Telecaster din Reghin aproximativ din anii '80) întro chitară hollow-body, "electro-acustică" nu chiar în sensul obișnuit (chitară acustică cu electronică), ci chitară electronică având tablă de rezonanță, și m-am gândit să vă arăt procesul cu câteva poze, pentru a primi critică, sugestii constructive de la voi. Scopul meu a fost să ajung la o chitară care este electrică, dar să aibă volum suficient pentru a exersa, eventual pentru a cânta cu prieteni. Sunetul e un pic "boxy" și lipsit de bas acustic (avânt un corp destul de mic), dar electric se schimbă situația, acolo e cu mai mult bas, și cu mai puțin treble de la corzile B și E. Iată corpul original, în stare destul de proastă: După ce am îndepărtat vopsea de pe spate și o parte de pe față: Fața și spatele nou pregătite la dimensiune aproximativă: Corpul "golit" parțial: Verificat și curățăt cu ajutorunl unui șablon de thinline telecaster: Placa de rezonanță cu dozele de telecaster: Fața și spatele lipite, bridge acustic lipit, pregătită pentru finisare: Tratat cu ulei de in: Finisat cu câteva straturi de șerlac: Cu electronica (2 doze standard telecaster, piezo transducer sub căluș, și două discuri piezo, 5-way switch pentru neck => neck+bridge => bridge => bridge + piezo => piezo, push-pull pentru a comuta între discurile piezo și doza piezo de sub căluș, plus push-pull pentru a activa doza piezo în oricare dintre cele cinci poziții - Seven Sound Strat Mod - pentru a avea opțiunile neck + piezo și neck + bridge + piezo), și cele două locuri unde se poate umbla la electronică (unul pentru doze, celălalt pentru potențiometre și switch): Și iată câteva poze cu chitara terminată, cu un grif no-name, destul de comfortabil:
  2. 1 point
    Sfatul e bun, dar, pentru un relic accelerat, recomand să o scoată de sub pat „fără atenție”.
  3. 1 point
    Exista artisti noi de country care nu o ard atat de pop/comercial/MTV; check this out:
  4. 1 point
    cand am vazut primul clip ,am zis uau ce fain e ,ziceam colegul merita o bere buna ,iar la final am zis -un drac -merita doua lazi de bere pt.ca mi-a deschis ochii si urechile catre ceva fain.Probabil sant multi care nu sint de accord ce am spus eu dar mie imi place si chiar as vrea sa invat cateva cintece din montajul asta ,poate chiar toate ...eu cred ca daca s-ar pune muzica asta intr-un bar sau pub ar face o atmosfera super tare---- multumiri de 10000 de ori ;-)))
  5. 1 point
    As sugera sa nu achizitionati instrumente furate sau suspecte, nu numai ca va scade karma, mai sustineti si activitatea de "procurare" a instrumentelor in general. Totodata, is sanse in viitor sa va fie confiscate.
  6. 1 point
    Am ras bine la topicul asta (desi nu stiu daca asta era intentia lui); daca bine inteleg, tu aperi zeii celor 4 degete iar ceilalti is de ras Nu inteleg de unde vine frustrarea asta fata de cei care se descurca bine cu 3 pariu ca daca faci un blind test cu unii maestrii, nu o sa iti dai seama cate degete au folosit - deci pe tine te deranjeaza vizual/estetic ca aia au un deget nefolosit; unii zic ca nu conteaza cat de multe sau lungi ai degetele, ci mai mult ce faci cu ele Siiii premiul Zmeura de Aur, se daaa....acestui topic !
  7. 1 point
    Pai asta-i problema, ca tu faci analogie cu sportul, ceea ce muzica sau cantatul la chitara, nu este. Din acest motiv exista cele doua categorii: muzica si sport. Doi la mana, nu exista metoda "corecta" de a canta la chitara. Exista doar metoda ta, a mea, a lu' X sau a lu' Y. Trei la mana, ce vezi tu pe YT e egal cu zero, in contextul in care vizionezi chitaristi de dormitor. Acolo poti sa canti si cu degetele de la picioare. Ai nelimitate retake-uri. Poti sa freci un arpegiu sau un tap sau ori ce, de n+1 ori, pana-ti iese. Dai cu el pe YT si mama ce bun esti. Tot asa, din curiozitate, uita-te la genul asta de muzicieni si vezi cati dintre ei canta in contexte de live, unde ai doar un take si tre sa-l faci bun. Problema de azi este ca muzicienii sunt catalogati dupa skill, nu dupa muzica, persay. Simt o usoara ostilitate a ta, in legatura cu cei care canta cu mai putin de 4 degete. Sa stii ca n-au trait degeaba, iar daca nu-ti plac tie, nu inseama ca-s de aruncat la gunoi. Ca si principiu, din punctul meu de vedere: decat sa canti 200 de note pe secunda, lucru pe care-l mai pot face un anumit procentaj din cei ce studiaza acelasi instrument cu tine, mai bine canti 1 nota pe minut, dar pe aia o canti ca tine. Cand dintr-un card de 2000 de chitaristi, cantand acelasi lucru "corect" vi tu, al 2001-lea si canti aceeasi chestie, ca tine si ascultatorul te recunoaste dintr-o clipita, atunci vei putea avea numele in lista de chitaristi enumerati mai sus, indiferent de numarul de degete pe care-l folosesti.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.