www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

clienti


Guest cri050871
 Share

Recommended Posts

This is hot :)

O fi primul caz in care o firma din domeniul intrumentelor muzicale din Romania da in judecata un client ? Cred ca putem suna la numarul ala de la P TV, la care lumea suna daca peste noapte se intampla evenimente deosebite... B)

Oricum, ar fi o paine bunicica pt presa :) Unii ar putea filma cum la firma se fac cu truda instrumentele.. Altii ar putea lua interviu clientului, precum si altor chitaristi, oameni cu talent, dar cu posibilitati financiare reduse, care ii fac deseori sa aleaga intre studii si muzica :)

 

Parca vad... lumea se imparte in 2, unii de partea lutierului roman care isi croieste un renume cu truda, altii de partea tanarului muzician in impas financiar... Publicitate multa pt ambele parti... Se poate lansa si o trupa beneficiind de popularitate din asta :(

Edited by gicacontra
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest cri050871

totusi dupe ce am discutat cu multi dintre voi care au trecut azi pe la magazin , si ca sa nu fim acuzati ca nu am incercat sa discutam ,suntem dispusi sa retragem plangerea din instanta si sa renuntam la proces daca suporta daunele materiale provocate de actiunile lui. daca consimte sa se achite fata de noi vom retrage plangerea insa numai dupa ce va achita ce are de achitat. daca nu dosarul isi va urma cursul in instanta.

Link to comment
Share on other sites

Ca atare si noi ii vom face lui greutati ..... mari .......financiare............ nu este problema mea ca, ce a vrut el nu mai era pe stoc cand a vrut sa cumpere.....

 

Iti recomand un curs de management si dupa aia sa-mi spui care e problema ta si care e problema cumparatorului.

 

In momentul in care ai dat banii de avans eu m-am apucat sa comand ce aveam nevoie pentru chitara ta .din momentul in care ai dat avansul inseamna ca ai dat drumul la ati face chitara .

Nu mai era nevoie sa te anunt ca ma apuc din moment ce ai platit avans sa o facem.

 

Din posturile anterioare se observa ca voi ati luat banii fara ca problema sa fie inteleasa. In primul rand spui ca Justin a platit 30% avans da' pretul nu era bine stabilit (cat inseamna 30%?).

Ce ai inceput sa comanzi din momentul platii avansului cand detaliile le-ati discutat mai tarziu pe mess (lemn, doze, ce sa fac cu banii, etc...)?

Ai spus ca nu esti obligat sa-i dai lui altceva din moment ce el a comandat chitara. Pai atunci dai chitara pe care o livrezi la timp si care indeplineste exact specificatiile cerute de client. Probabil nici intarzierile nu sunt problema ta, nu?

 

De ce ai intrebat cum sa trimiti banii inapoi?

 

Sunt complet dezamagit de ce-am vazut aici. Eu traiesc afara si iti spun ca orice plata integrala (la orice), am facut-o la sfarsit si nu inainte.

 

Ca atare si noi ii vom face lui greutati ..... mari .......financiare............

 

Aici chiar ti-ai dat cu firma-n cap. Sunt convins ca threadul asta o sa va aduca "nesperat de mari reduceri" de sarbatori cum sunt convins ca greutatile finaciare nu o sa existe pentru cumparator ci pentru vinovati.

Link to comment
Share on other sites

Guest cri050871

ba daca ai fi citit bine ai fi vazut ce pretul a fost stabilit la 14 mil cu posibilitatea de a creste daca nu gasim basswood si vom folosii mahon si daca vom face inlayurile dorite de el. A stiut de la inceput pretul de baza de 14 mil si la fel a stiut ca nu se gaseste basswood si ca in final se va face din mahon . dupa ce a facut nu sunt obligat sa ii mai fac chitara.

nu am intrebat cum sa-i trimit ci ca o sa-i trimit prin mandat electronic .asta pentru a afla adresa si numele complet , lucruri pe care le-am aflat de la evidenta populatie din Iasi pentr uca el a refuzat sa ni le dea. hai sa fim seriosi daca comanzi pe orice site sau la orice magazin intai platesti si apoi astepti sa ti se livreze sau faca produsul.

In momentul in care apar intarzieri neprevazute noi sunam intotdeuna clientul si-l anuntam despre ce este vorba . Poti fi complet dezamagit de ce se intampla in romania insa nu esti departe scuza-ma de acest Iustin daca ii ti partea dupa ce a facut. Nu se spune pe mesenger ca nu mai vreau chitara si gata. cand dai o comanda te gandesti serios inainte daca poti sau daca vrei s-o dai . Din momentul in care ai dat comanda si ai platit avansul eu am si comandat cele necesare deci am investit niste bani ,munca si timp. Nu vi dupa o saptamana cand corpul era deja taiat si freetboardul cu inlay deja facut sa spui ca nu mai vrei chitara . Si astea in conditiile in care inainte sa comande mai fuse-se de cateva ori pe la magazin si probase si discutase cu mine toate detaliile. Si nu asta ar fi problema cea mai mare ci felul in care el a ales sa faca ce a facut : nici nu a discutat cu mine nici nimic ne-a reclamat ca l-am excrocat etc etc. A cerut cumva bani inapoi inainte de data de 13-11 -2006 si noi am refuzat sa-i dam? nu .

Link to comment
Share on other sites

ba daca ai fi citit bine ai fi vazut ce pretul a fost stabilit la 14 mil cu posibilitatea de a creste daca nu gasim basswood si vom folosii mahon si daca vom face inlayurile dorite de el. A stiut de la inceput pretul de baza de 14 mil si la fel a stiut ca nu se gaseste basswood si ca in final se va face din mahon . dupa ce a facut nu sunt obligat sa ii mai fac chitara.

nu am intrebat cum sa-i trimit ci ca o sa-i trimit prin mandat electronic .asta pentru a afla adresa si numele complet , lucruri pe care le-am aflat de la evidenta populatie din Iasi pentr uca el a refuzat sa ni le dea. hai sa fim seriosi daca comanzi pe orice site sau la orice magazin intai platesti si apoi astepti sa ti se livreze sau faca produsul.

In momentul in care apar intarzieri neprevazute noi sunam intotdeuna clientul si-l anuntam despre ce este vorba . Poti fi complet dezamagit de ce se intampla in romania insa nu esti departe scuza-ma de acest Iustin daca ii ti partea dupa ce a facut. Nu se spune pe mesenger ca nu mai vreau chitara si gata. cand dai o comanda te gandesti serios inainte daca poti sau daca vrei s-o dai . Din momentul in care ai dat comanda si ai platit avansul eu am si comandat cele necesare deci am investit niste bani ,munca si timp. Nu vi dupa o saptamana cand corpul era deja taiat si freetboardul cu inlay deja facut sa spui ca nu mai vrei chitara . Si astea in conditiile in care inainte sa comande mai fuse-se de cateva ori pe la magazin si probase si discutase cu mine toate detaliile. Si nu asta ar fi problema cea mai mare ci felul in care el a ales sa faca ce a facut : nici nu a discutat cu mine nici nimic ne-a reclamat ca l-am excrocat etc etc. A cerut cumva bani inapoi inainte de data de 13-11 -2006 si noi am refuzat sa-i dam? nu .

 

ba daca ai fi citit bine ai fi vazut

ca am spus ca sunt dezamagit de ce vad aici nu de ce vad in Romania. Sunt dezamagit de un circ ieftin si pentru circ de regula se folosesc circari, nu lutieri. Sincer, imi pare rau ca trebuie sa iti raspund asa da' eu categoric nu m-as incurca cu o asemenea firma care se preteaza la ce faci tu aici pentru ca cineva te-a reclamat.

Si toata lumea trebuie sa stie ca "a reclama pe cineva" e ceva extrem de obisnuit in afara si ca firmele isi pun din ce in ce mai bine la punct "customer service" si sunt "customer oriented" or focused. Deci daca cineva va reclama este pentru faptul ca a fost nemultumit de ceva si este indreptatit sa va reclame chiar daca se insala. Exista organe abilitate (sau ar trebui sa existe) care pot si sunt obligate sa dea un raspuns la asa ceva.

Poti fi complet dezamagit de ce se intampla in romania insa nu esti departe scuza-ma de acest Iustin daca ii ti partea dupa ce a facut

.

Sunt foarte departe de Iustin ca ani, ca distanta, scoala si multe multe altele. Daca Iustin nu ar fi departe de mine atunci nu s-ar incurca cu firma asta. El a facut ceva cat se poate de normal sa va reclame pentru ca a fost nemultumit si tu nu e nevoie sa arati aici cine e el pentru asa ceva. Daca tu ai facut totul legal esti acoperit si gata. Si el se va convinge de asa ceva. Iti spun prieteneste ca eu mi-as cere scuze pentru postul asta in locul tau . Si asta numai ca sa mai dreg putin imaginea mea de vanzator in ochi majoritatii de pe forum formata din cumparatori. N-am vrut sa jicnesc pe nimeni si acum plec de aici.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.