sorin65 Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 n-ai citit atent... eu am spus ca nu-s nashpa din punct de vedere al componentelot electronice si al realizarii montajului electronic. de sunat... atata vreme cat folosesc. ca si altii. condensatoare smd ceramice pe calea semnalului n-au cum sa sune sa te dea pe spate.
Velicu Radu Posted January 20, 2013 Author Posted January 20, 2013 imi place cum discutia sa despartit in 2 tabere. Cei care analizeaza calitatea unei pedale behringer iar ceilalti care din plictiseala se gasesc sa imi caute mie nod in papura si in ce imi place mie. Da am probat un head orange care era in combinatia lampi si ss si mia placut. Care e problema? Nu am zis ca toate in combinatia asta suna bine doar ca se poate sa fie o mica legatura intre una si alta. am mers pe o logica basic si deia am venit sa intreb aici despre aceea pedala si sa explic ce vreau sa fac cu ea dar se pare ca e ceva complet personal. Macar am inteles putin mai multe despre aceste pedale behringer
karpi Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 (edited) n-ai citit atent... eu am spus ca nu-s nashpa din punct de vedere al componentelot electronice si al realizarii montajului electronic. de sunat... atata vreme cat folosesc. ca si altii. condensatoare smd ceramice pe calea semnalului n-au cum sa sune sa te dea pe spate. Exact din punct de vedere al calitatii componentelor active au probleme . Inca nu am auzit vazut condensator de "trecere " sa introduca zgomot , ,, Condensatoare ceramice nu prea pun nici o problema in "calea semnalului " ...teori si masuratori cu raspunsul la impuls si pierderi in "calea semnalului " cu 10--20% toleranta nu prea conteaza , La filtre foarte precise ar fi o treaba ..dar in procesul de fabricare acele capacitati cu probleme sun selectate la precizire de 0.1%-1% . daca o fi vorba de o scula analogica . Pune-t si schimba condensatoarele de "trecere " ..cele de 0,1uF ( nu cele din retele de compensare ) si o sa vezi ca nu se schimba ,mare lucru in sunet .. Deocamdata nu am reparat inca nimic unde sa fi pus probleme condensatoarele ceramice , in schimb electrolitice si tantal am schimbat mai multe ....sa cauti si sa masori trei zile si sa vezi ca condensatorul \tantal sau electrolitic direct de la capul de redare al magnetofoanelor semipro..nu mai are capacitate a scazut cu 80% stai si dai in balbaiala ...nu mi-a venit sa cred apoi m-am proins si deja stiam ce trebuie inlocuit cand se plangeau ca sa dus capul de redare ,,,:"nu mai are joase " ...asa ca fiecare condensator are avantaje si dezavantaje ,,dar daca nu este strapuns zgomot nu introduce .. Zgomotul propriu al circuitelor ar fi o problema ..cam la toate brand-urile , Am mai scris ca nu am reusit sa fac preamplif si distors cu componente relativ comune neselectate sa aiba zgomot ca si pedalele din fabrica ...si repet la mai toate sculele originale am aintalnit aceasta problema ...am folosit doua distors-uri construite de mine legate in "serie " +trei EQ-uri si nu aveam zgomot in banda utila ...un fasait slabut pe foarte inalte ..atat era zgomotul ,,unde o statie de chitara nu are nici o treaba ,, si acela era un zgomot ce numai cu inaltele din EQ dat la maxim aparea ,,atat aveam si la amplif HiFi la Pickup-ul cu doza magnetica cand bagam blana inalte ca sa vad cum face .., Rezolvarea la moda in procesoare cu "noise gate " este o pacaleala ..zgomotul exista dar este taiat ,,pana acum este OK doar ca a murit si dinamica , Edited January 20, 2013 by karpi 1
Velicu Radu Posted January 20, 2013 Author Posted January 20, 2013 Foarte frumos explicat karpi. In sfarsit a venit cineva cu niste argumente solide si bine explicate si pe intelesul noobului de mine despre cea ce putem zice ca este una dintre cele mai mari probleme ale pedalelor in special cele ieftine. Si pana la urma ca sa ne intoarcem on topic merita 200 lei pe acea pedala dpdv a constructiei si a componentelor continute sau arunc banii pe fereastra? Cu sunteul ramane sa ma impac eu
sorin65 Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 radu. pedala merita banii karpi. deci in chiatara poti pune un condensator ceramic in locul unuia paper-oil si suna la fel?
FiveseveN Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 *Takes out his capsniffer whacker again* http://www.diystompboxes.com/smfforum/index.php?topic=100767.msg887918#msg887918 FSB nu merge momentan, acolo era o discuție propriu-zisă despre subiect. Sorine, te credeam om serios.
karpi Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 (edited) radu. pedala merita banii karpi. deci in chiatara poti pune un condensator ceramic in locul unuia paper-oil si suna la fel? Tot ce se discuta despre proprietatile tranziente in audio ale condenstoarelor poate sa aiba un rost la un amplif super HiFi sau ceva scule super de studio profesional ... la amplif stereo de inalta clasa unde si defazajele trebuie sa fie identice in cele doua canale L si R ..ptr a realiza o imagine stereo cat mai OK... La chitara este binevenita orice distorsiune soundul clean suna totul prea sec ...Deci amplif cu distorsiuni , dif de banda ingusta ce baga si distorsiuni cat incape ..unde se nimereste ,,,ce mai conteaza un condensator doua care introduc si ele ceva ,,,o fi chiar bine,, si oricum este insignifiant fata de celelalte distorsiuni ... La integratorul/filtru de la butonul "Tone" din chitara poti pune linistit C cu izolatie de hartie , cu stiroflex sau ceramic .. La cele electrolitice sau cu tantal ,problema este sa le polarizezi in curent continu ..altfel se comporta aiurea si introduc distorsiuni .. Asemenea condensatoare cu probleme ale circuitelor simpliste se gasesec in etajul final pe tranzistoare ...in schemele ieftine /simple .. deasemenea la filtrele crossover din boxe... Ca sa vezi ce si cum pui in paralel cu iesirea din chitara ( sau intrarea in amplif ) ce condensator vrei si compari care-ti place sau daca apare vre-o diferenta ...problema ar fi sa masori inainte capacitatile ca sa compari diferite tipuri de capacitati cu valori egale ,,,altfel nu stii de ce ai sunet diferit la aceiasi capacitate inscriptionata .... http://media.digikey...A,1C,1E,1H).pdf Equivalent series resistance - Wikipedia, the free encyclopedia http://en.wikipedia....ries_resistance ".....Typically quoted values of ESR for ceramic capacitors are between 0.01 and 0.1 ohms. ESR of non-electrolytic capacitors tends to be fairly stable over time; for most purposes real non-electrolytic capacitors can be treated as ideal components...." Typical values of ESR for capacitors Type 22 µF 100 µF Standard aluminum 0.1 - 3.0 Ω 0.05 - 0.5 Ω Ceramic <0.015 Ω "......For decoupling capacitors, you can't beat MLCC ceramics. ..." "....In audio circuits capacitors of all sorts can produce distortion. Ceramic capacitors, as a class, have a particularly bad reputation, but this seems to be largely mythical....." http://www.maxwellro...dio-capacitors/ ",,,,Ceramic: the dialectric is porcelain, giving these capacitors long life and high voltage, although with low capacitance. Often, they are a tan/brown color, and usually disk-shaped although sometimes tubular shapes are used (the tubular ceramic capacitors may be replace with ceramic disk capacitors). Generally, these capacitors do not degrade over time, although they can be checked for mechanical/heat damage, and also continuity. Because they can store charge, the continuity tester may briefly beep or light up, but should not stay on.,,," Edited January 20, 2013 by karpi
sorin65 Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 (edited) iti dau in mare parte dreptate in ce zici, dar exista diferente destul de mari de sunet intre tipul dielectricului folosit... si, sau mai ales cand e vorba despre distorsiune si armonice. si nu e vorba despre chestii pe care doar unii le aud sau vor sa le auda. apar defazari care iti fac semnalul praf, diferentele apar mai ales atunci cand incerci sa evidentiezi armonicele. de exemplu condensatorul din reactia de la amp operationale, din circuitul de clipping - am avut ceramice care pur si simplu nu functionau sau sunau "impiedicat", chiar daca pe capacimetru erau ok. cele cu polietilena clar augmentau armonicele. un test destul de argumentativ, aici: http://altor.sytes.n...acitors_eng.pdf si aici: http://www.skguitar....est/CapTest.htm Edited January 21, 2013 by sorin65
FiveseveN Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Pe cine ar trebui să convingă acele teste, în special al doilea? Pe cineva total străin de metodologia științifică, probabil.
karpi Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 (edited) Over and Over and Over and Drive . Ce sa zic ..cu acel analizor de spectru nu poti sa ajungi la o concluzie nici in cazul comparari a doua woofer-e .\ .Am incercat Doua masuratori nu au iesit la fel ... Exista altele mai performante dar si acelea sunt cu cantec . Daca cineva poate sa traga concluzi concrete in legatur acu un timbru comparat cu alt timbru ( de ex doua doze de chitara usor diferite ) din graficele acestor analizoare este mare !! Ia cuplati chitara .la placa de sunet ..si analizati spectrul ..apoi schimbati dar foarte usor !!!! ..Volum sau "Tone".si urmariti schimbarile grafului ... Este nevoie de un analizor cu inalta definitie si cu soft-uri ptr comparatie ..care arata diferentele a doua masurari ,pe langa analize complexe .. Bineinteles se fac multe masurari ptr a se stabili o stare reala .. Asa ce apare in acel articol este un fel de incercare cu reinventarea rotii ..omul a ajuns la roata triunghiulara ..mai are de parcurs pana la cerc ceva etape .. Edited January 21, 2013 by karpi
Velicu Radu Posted January 21, 2013 Author Posted January 21, 2013 Ok ca sa nu mai postez in alta parte. M-am apucat sa construiesc eu un drive dupa scchema aceasta : http://revolutiondeux.blogspot.ro/2012/02/b-k-butler-tube-driver.html . Am facut pcbu si acum urmeaza sa imi fac rost de toate piesele de montaj necesare. Dar am o nedumerire. Apar niste rezistente de 5w care pot ajunge la niste dimensiuni foarte mari si nu o sa incapa pe cab;laj. Mi-ati de mare ajutor daca ati putea sa faceti o lista mai exacta cu piesele care am nevoie. Si vorbind de condensatori ca vad ca aici e baiu va rog daca se poate specificati tipu in functie de pozitia pe care o ocupa.
karpi Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 (edited) Ok ca sa nu mai postez in alta parte. M-am apucat sa construiesc eu un drive dupa scchema aceasta : http://revolutiondeu...ube-driver.html . Am facut pcbu si acum urmeaza sa imi fac rost de toate piesele de montaj necesare. Dar am o nedumerire. Apar niste rezistente de 5w care pot ajunge la niste dimensiuni foarte mari si nu o sa incapa pe cab;laj. Mi-ati de mare ajutor daca ati putea sa faceti o lista mai exacta cu piesele care am nevoie. Si vorbind de condensatori ca vad ca aici e baiu va rog daca se poate specificati tipu in functie de pozitia pe care o ocupa. Unde ai 5W ca nu am observat .... Ai placa cu toate componentele montate ..nu vad nici un rezistor "mare " .. http://revolutiondeu...ube-driver.html De altfel ca sa reduci ca si inaltime se pun 5 rezistioare De 1W in paralel , l afel si caopacitatilke de valoare mare sunt compuse dinmai multe mici in paralel .. Sau se pot monta vertical rezistoarele mai "lungi" Edited January 21, 2013 by karpi
sorin65 Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 radu, nu ai nicio rezitenta de 5 w undeva. toate condensatoarele fixe au pitch de 5 mm. dupa asta trebuie sa te uiti cand comanzi... felicitari pt cablaj... dublu placat cu treceri metalizate, in weekend... sunt chiar invidios pt ca asa ceva nu pot sa fac home...
Velicu Radu Posted January 21, 2013 Author Posted January 21, 2013 Trecerile nu le-am metalizat. Ma gandesc sa fac asta folosind costor sau banda de cupru in momentul in care fac montajul. Dara pana atunci daca are cineva amabilitatea sa ma indrume spre un magazin de pot achiziona componentelor si daca mi-ar indica exact piesele ar fi nemaipomenit. Eu merg acum putin blindfold pentru ca am cunostinte mici despre electronica. Stiu ce face fiecare piesa dar cum si de unde vine nu stiu. Si mai ales tipul condesatorilor pe care sa ii folosesc si unde. Deorece observ ca anumiti condensatori au un impact mult mai mare asupra suntelui fata de altii si doresc sa realizez un montaj decent. Ps: e prima mea tentativa Tot ce am pana acuma sunt potentiometrele si lampa impreun cu soketul ei
FiveseveN Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Si mai ales tipul condesatorilor pe care sa ii folosesc si unde. Deorece observ ca anumiti condensatori au un impact mult mai mare asupra suntelui fata de altii Unde și cum observi? De unde vine toată povestea asta cu "sunetul condensatorilor": orice componentă electrică are pe lângă proprietatea care ne interesează (i.e. capacitatea) și proprietăți parazite care o deosebesc de o componentă ideală. Acestea depind de materialul "activ" (în cazul nostru, dielectricul) și de particularitățile constructive. Ce trebuie să ții minte, însă: la energiile și frecvențele cu care lucrează o pedală de efect la 9 V aceste aspecte sunt complet irelevante! Atâta timp cât folosești condensatori care suportă tensiunea relevantă (e.g. de 16 V) și nu le încălzești prea tare (din cauza lămpii) e tot una. Există anumite tipuri care se folosesc de obicei în anumite "roluri" pentru că e mai practic să construiești electrolitice pentru polarizate la valori mari, ceramice pt. valori mici unde nu contează foarte mult toleranța ș.a.m.d.
Velicu Radu Posted January 21, 2013 Author Posted January 21, 2013 Asta am inteles din discutiile care au fost purate pe aici despre calitatea unei pedale . Tu insinuezi ca as putea sa iau toti electrolitici si m-am rezolvat? Din cate vad pe pedala sunt si unii ceramici nu? si aia 3 arginti sunt tot electrolitici? Si din ce observ eu pedala se alimenteaza la 12 v ac.
FiveseveN Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Electroliticii sunt polarizați. Evident nu poți folosi condensatori polarizați unde nu e cazul, indiferent din ce sunt făcuți.
Velicu Radu Posted January 21, 2013 Author Posted January 21, 2013 (edited) ok ms de lamurire. Si mai am o nedumerire. sunt multi condensatori la care nu este specificata tensiunea nominala. Se presupune a f tensiunea de alimentare + 2/3 v? Edited January 21, 2013 by Velicu Radu
sorin65 Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 ....daca are cineva amabilitatea sa ma indrume spre un magazin de pot achiziona componentelor si daca mi-ar indica exact piesele ar fi nemaipomenit. ... ww.tme.eu search in catalog componenta de care ai nevoie, sau direct valoarea si alegi... iti ajung in 3-4 zile, plata ramburs Unde și cum observi? ..... și nu le încălzești prea tare (din cauza lămpii) e tot una. ... lampa nu ajunge la 30 grd C. fantele din carcasele pedalelor care contin ECC-uri sunt date doar sa te convinga sa le cumperi
Velicu Radu Posted January 21, 2013 Author Posted January 21, 2013 bun mi-am inventariat piesele. Dar pe cablaj nu apar doaua rezistente si 2 diode. presupun ca au fost scoase in noul proiect. Si modul de alimnatare pare sa fie schimbat de la trafu cu punte mediana la unul simplu de 12 v. Imi ajung 2 A ca sa alimentez pedala. Si rezistentele de ce putere sa fie? si intreb din nou de acei condensatori a caror tensiune nominala nu ee trecuta. ajung 16 v?
sorin65 Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 (edited) eu vad ca apar toate piesele... diodele sunt cele doua componente dreptunghiulare din coltul dreapta sus, la stanga mufei de alimentare AC, marcate 1N4007. mai ai doua 1N4148 in partea opusa. singura rezistenta care pune oarecare probleme de putere, este cea de 10 ohmi in serie cu filamentul lampii. 10 ohmi x 0,15A ^ 2 = 0,225 w o alegi si tu de 1 w. restul nu conteaza, le iei de 0.25w. la condensatori ajung 16 la cei nemarcati... dar ce te costa sa ii iei pe toti la 35.. 50v?. daca faci comanda la tme, acolo ai posibilitatea sa-i alegi low ESR... daca oricum te va costa mai mult ca una cumparata din magazin, macar nu fa concesii in privinta calitatii. la cutii vezi ca exista Hammond cu 55 mm inaltime ... mai bine deschizi un subiect nou la rubrica diy % minitehnicus... atasezi poze pe masura ce inaintezi in proiect... Edited January 21, 2013 by sorin65 1
karpi Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 (edited) bun mi-am inventariat piesele. Dar pe cablaj nu apar doaua rezistente si 2 diode. presupun ca au fost scoase in noul proiect. Si modul de alimnatare pare sa fie schimbat de la trafu cu punte mediana la unul simplu de 12 v. Imi ajung 2 A ca sa alimentez pedala. Si rezistentele de ce putere sa fie? si intreb din nou de acei condensatori a caror tensiune nominala nu ee trecuta. ajung 16 v? P=U*I ...........12V * 2A = 24W .. ..deci poti alimenta un combo pe tuburi cu puterea de aprox ...12 W .. ..sau un combo cu etaj final SS cu puterea de aprox............... 20W . Edited January 22, 2013 by karpi 1
Velicu Radu Posted January 22, 2013 Author Posted January 22, 2013 combo de 12 w pe lampi? Din cate am inteles alea merg la tensiuni mari si au si traf pe iesire si un circuit compensator pt impedanta pe iesire. Cu un traf de 12v cred ca deabia tin lampa aprinsa... cum e in cazul pedalei pe care vreau sa o construiesc
sorin65 Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 (edited) era vorba de putere. la un amp cu tuburi, ceva la genul 300 v cu 80 mA - adica 24 w. daca ai folosi traful de 12v/2A doar pt filamente de ECC83, poti aprinde fara probleme 12-13 lampi... tie pedala nu-ti "suge" 200-250 mA. cu traful respectiv ai putea alimenta tot pedalboardul, plus o ghirlanda de led-uri in jur . despre asta vorbea karpi... Edited January 22, 2013 by sorin65
Velicu Radu Posted January 22, 2013 Author Posted January 22, 2013 (edited) Am inteles . Multumesc de lamurire Sorin. Si condensatorii de cat sa ii iau? ajung 16v? Edited January 22, 2013 by Velicu Radu
sorin65 Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 (edited) cu placere. in principiu nu-ti trebuie traf. iti cumperi mai bine un adaptor 220/12V AC 400-500 mA, cu mufa de alimentare cu pin de 2.5 mm (asta ca sa nu bagi din greseala sursa intr-o pedala normala, care are pinul de 2.1 mm). pe placa pui mufa "mama" tot de 2.5 mm. adaptorul costa cca 30-40 lei. Edited January 22, 2013 by sorin65
karpi Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 (edited) Trebuie sa recapitulezi cateva ore de fizica .. I= U.R P=U*I P=U2/Z ( unde U = tensiunea efectiva la iesirea a,plifului in Volti , Z = Impedanta difului in Ohm-i ) P=Ua2 / 8*Z unde Ua = tensiunea de alimentare ...formula de calcul OK ptr amplifuri fara traf de iesire cum sunt cele cu tranzistor si IC . Un tub 12Ax7 cu filamentul alimentat in serie cu 12 V consuma 0,15 A => poti incalzi filamentul a 13 tuburi 12Ax7 cu 12V /2A Vezi ca 12 AC dupa redresare dublu alternanta , dupa filtrare o sa ai 12V*1,42 = 17V Asa ca trebuie sa cumperi condensatoare electrolitice ce au tensiunea de cel putin 25V .. Pe condensatorul de filtraj imediat de dupa redresor ( dupa diodele redresoare ) tensiuna este de minim 17 V ..deci condens de 16V sunt un pericol ..( un condensator cu tensiunea de lucru mai mica decat ce scrie pe ea poate sa se strapung asi sa fac ascurt drept care duce l aardrerea diodelor apoi daca scurtcircuitul persista se arde si traful ... In ca un lucru ....NU vad "SIGURANTA" fuzibila in svhema ... !!! care in caz de scurt serios /consum exagerat de mare sa intrerupa tensiune de la retea !!! Filamente ( un mic calcul ) Tuburile trebuie sa aiba tensiunea de filament de maxim 6,3V cu filamentele intern ein paralel sau 12,6V maxim cu filamentele in serie . Consu,ul maxim cu filamentele in serie arfi 0,15A ..=.> caderea de tesiune pe rezistorul de 15 Ohmi ar veni .: ..= 0.15A*15Ohm = 2,25V ... Cum am amintit tensiunea maxima probabil va fi de 17V in cazul ca avem traf de 12V AC . 17V-2,25V = 14,75 ! cea ce este inca mult ptr filament ...unde avem limita maxima de 12,6V ...filamentul va fi solicitat in plus fara rost ,sa nu mai amintim ca se scurteaza viata tubului daca nu chiar se duce mai repede filamentul . In orice caz apare un consum in plus nejustificat si incalzire nejustificat de mare a filamentului . Alta observatie In momentu l cand NU ai consum ...inca nu sunt legate tuburile finale sau inca nu curge curent prin tuburi pana se incalzeste filamentul In punctele V++ si V - - poate sa fie tensiunea cu valoarea de 17V !!! Deci nu pui condensatoare de 16V .Respectiv pe anodul "rece " al tuburilor va fi tensiunea de 34V pana in momentul cand incepe sa curga curent prin tub as aca acel condensator est ebine sa aib atensiunea mai mare de ex 50V. Sunt cateva chestiuni din acestea neclarificate in schemele respective .... Condensatorul de filtrare din anodul tuburilor in schema este de 35V ..este exact la limita ( aici ai 17V+17V ) ...mai bine cumperi condensatoare de 50V ... deoarece tensiunile de lucru inscriptionate pe condensatoare pot sa aiba valori cu eroare/abatere de +/- 30% , Ca sa nu ai surprize ..trebuie sa alegi componente calitative si cu marja de siguranta mare . In multe cazuri scula DIY poate sa fie mult mai buna decat cele de fabrica ( de serie mare ) .. dar trebuie sa studiezi problemele Dupa prima pornire urmeaza "fine tuning " unde ai ocazia sa intervii si sa rezolvi toate problemele ce pot sa apara ca sa scoti maxim de calitate si fiabilitate ...cea ce ila scul ede serie mare nu au timp si bani sa faca ..... De obicei cu cele mai multe circuite la care se gasesc componente din belsug la pret de piese de schimb sau chiar cumparate la Kg ..nu ajungi sa fie scul amai scumpa decat cea de fabrica ... Pretul celor de fabrica este fantezist dupa cerere , mult mai mare decat pretul componentelor si pretul cu proiectarea. ca sa aib acastig mare ... Unele componente se gasesc greu acestea au pret mai ridicat sau unele circuite componente foart enoi au inca pretul ridicat ...asa ca se face un calcul ce merita si ce nu .. Dar ptr un amator nu conteaza munca si cheltuiala ci rezultatul final al muncii sale .. Edited January 22, 2013 by karpi 1
sorin65 Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 .... Vezi ca 12 AC dupa redresare dublu alternanta , dupa filtrare o sa ai 12V*1,42 = 17V ....... Tuburile trebuie sa aiba tensiunea de filament de maxim 6,3V cu filamentele intern ein paralel sau 12,6V maxim cu filamentele in serie . Consu,ul maxim cu filamentele in serie arfi 0,15A ..=.> caderea de tesiune pe rezistorul de 15 Ohmi ar veni .: ..= 0.15A*15Ohm = 2,25V ... Cum am amintit tensiunea maxima probabil va fi de 17V in cazul ca avem traf de 12V AC . 17V-2,25V = 14,75 ! cea ce este inca mult ptr filament ...unde avem limita maxima de 12,6V ...filamentul va fi solicitat in plus fara rost ,sa nu mai amintim ca se scurteaza viata tubului daca nu chiar se duce mai repede filamentul . .... vezi ca filamentul e alimentat in AC, inainte de redresare.
Velicu Radu Posted January 22, 2013 Author Posted January 22, 2013 Nu se pune problema de cost. Clar voi fi mult sub pretul pedalei care este undeva la 200e iar cea facut de behringer este de 200 lei. Avand deja lampa soclu potnetiometrele pcbu-urile jackurile mufa de alimentare foot swichu si carcasa nu cred ca o sa ajung la un pret prea mare.
karpi Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 vezi ca filamentul e alimentat in AC, inainte de redresare. Da exact , tot schimband paginile si imaginile am uitat unde-i legat ....am iesit din laborator ..si cand am revenit .am ramas in minte cu ampliful ARC cu tensiunea de filament redresat stabilizat si filtrat bine...ca daca-i scule cu pretentii ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now