Guest The Weird One Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Daca cumpar o chitara si cand ajung cu ea acasa vad ca pe mijloc este o dunga ( semn ca lemnu este rupt , spart sau cum vreti sa-i spuneti ) pun sa ma duc cu chitara la magazin sa imi dea banii inapoi sau sa imi schimbe chitara ( ca nu cred ca mai are ce face la lemn ) ? ( da, am garantie )
Septi Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Daca ai primit chitara defecta , in mod normal ar trebui sa ti-o schimbe ca doar nu e vina ta ca ai primit-o defecta.Banii inapoi nu cred , insa sigur ti-o inlocuieste cu o alta.
vektor Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 pe mijloc este o dunga ( semn ca lemnu este rupt , spart sau cum vreti sa-i spuneti ) Vezi sa nu fie linia unde se lipesc 2 bucati ale corpului. Daca este defect, ai solutia mai sus.
Guest The Weird One Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Daca asa ai primit instrumentul, daca chiar e vorba despre un defect (nu o iluzie optica sau o chestiune normala de finish/imbinare), si n-ai produs tu defectul, evident ca produsul trebuie reparat sau inlocuit. Daca vanzatorul refuza, se contacteaza Oficiul pentru Protectia Consumatorului (daca nu stii numarul de telefon, vanzatorul e obligat prin lege sa ti-l furnizeze) si va fi obligat de ei sa remedieze defectul (intr-un interval de timp clar si specificat, care sa nu depaseasca o luna, daca nu ma insel). Repet, DACA este un defect. Oricum, se impune o vizita la vanzator si o discutie politicoasa, chiar daca doar banuiesti ca poate fi vorba despre o problema. Ba, pardon: http://admin.incont....nui-produs.html "In magazinele normale, fizice, poti returna produsele in 24 de ore sau maximum 48 de ore. Daca achizitia se face prin intermediul unui magazin online, atunci ai dreptul de a returna produsul in termen de 10 zile. Te protejeaza o Ordonanta de Urgenta. Mai precis este vorba despre O.G. 130/2000, republicata. Potrivit acesteia, consumatorii au dreptul de a renunta la contract in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produselor, fara penalitati si fara a invoca vreun motiv. Din cauza ca magazinele online nu informau clientii despre acest drept, Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor a amendat destul de dur comerciantii online si, astfel, acestia au inceput sa fie mai atenti la informarea consumatorilor." Nu va lasati pacaliti, vorba lui Weinberger. Iti multumesc pentru informatia mai mult decat folositoare. Maine ma duc la magazin si voi vorbi politicos despre defectiune. Desgiur, daca este. Problema e ca eu chiar cred ca e, adica la surubu unde e strans brdgeu se vede clar cum ca a fost strans prea tare si lemnu' s-a scrapat si s-a format o dunga destul de maricica care nu se observa foarte atent. Eu cand am incercat chitara la ei la magazin, m-au bagat intr-o camaruta mica fara lumina decat cu amplificatoru' si am cantat acolo, n-am observat problema .. Iti multumesc din nou!
Guest The Weird One Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Cu placere, succes cu rezolvarea. Probabil se va remedia rapid problema, se mai intampla. A da, mai e ceva... Cand am cumparat chitara mi-a spus ca vin cu factura drept garantie, mi s-a parut ciudat dar n-am zis nimic... Ce credeti despre asta?
Guest Adi Arghius Posted August 3, 2011 Posted August 3, 2011 Parerea mea este ca ar trebui pentru orice produs cu garantie, un contract de garantie. Factura poate include niste informatii, dar ma indoiesc. Daca nu ti sa furnizat conditiile pt care chitara este actual in garantie, si pt care isi asuma responsabilitatea de a iti inlocui chitara, sau a-ti returna banii, mi se pare cam aiurea. Eu tot timpul insist sa fie actul clar specificat intr-un contract semnat de mine persoana fizica si de magazin/furnizor persoana juridica. Astfel nu pot sa le intoarca ei cum vor cand e vorba de acuzatii Nu cred sa fie vreo problema in cazul acesta. Dar incearca sa mergi cat de curand posibil. Legea prevede un termen de 10 zile.
'mnezău Posted August 3, 2011 Posted August 3, 2011 (edited) Nu conteaza, daca te duci in 10 zile poti sa te duci cu bonul, factura, ce ai acolo, doar sa ai o dovada ca ai cumparat produsul de la ei. Factura nu este certificat de garantie. Factura este dovada prin care iti este solicitata o suma de bani pe un produs/serviciu. Certificatele garantie pot fi emise ori de vanzatori, ori de producator sau importator. Asa ca e posibil sa-l gasesti si prin cutia chitarei. Uita-te online, daca ai luat de la un magazin mare, cu site, ce scrie la termeni si conditii. Edited August 3, 2011 by Gojira
EugenRo2001 Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Daca este vorba de o chitara acustica, fata acesteia este facuta intotdeauna din doua bucati lipite la jumatate din mai multe motive, unul ar fi ca nu mai sunt copaci atat de mari incat sa se poate taia o bucata de lemn cu fibrele uniforme pentru a face o fata de chitara, altul este ca aspectul este mai frumos, fibrele sunt simetrice fata de axa lonitudinala. In functie de calitatea lemnului din care este confectionata fata, linia de demarcatie poate fi mai mult sau mai putin vizibila.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now