Guest Andrei2221 Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 Salut. Imi puteti zice va rog care este grosimea ideala a unei pene pt shred? Eu ma gandeam sa imi iau niste pene hetfield de 0.94, dar daca stiti unele mai bune zicetimi:D
Guest OratioMentis Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 Unde gasesc? Acum, ca tot ai aflat ceva, incerca sa cauti si tu pe net. Na, ti se da, dar trebuie sa-ti mai bagi si singur in sac. Zic si eu...
Guest Andrei2221 Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 DaDa, asa e:)) , dar ma gandeam ca poate stie un magazin unde se vand:-??
Razvan S. Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 Daca tu crezi ca pana te face shredder, think again. Iti cant cu o moneda din cipru ,,shred'' ca are ceva colt...e irelevant ce pana folosesti. Nu exista o pana de shred! Exista ce iti place.
Neo Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 Pacat ca nu se gaseste "Talent" prin magazinele noastre.... poate doar prin Occident....
gadjo Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 in principiu ceva mai rigid pt ca una flexibila te va penaliza nitel la viteza. Dar daca iti place cum suna una, foloseste-o si descurca-te cu ea. Eu am niste zeci de pene diferite si inca adun modele .. si mai rau de atat, parca ma amuza mai tare cand ciupesc cu degetele. deci.. timp si rabdare sa ai, ca amuzament si chestii noi pe chitara vei descoperi toata viata.
karpi Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 (edited) Salut. Imi puteti zice va rog care este grosimea ideala a unei pene pt shred? Eu ma gandeam sa imi iau niste pene hetfield de 0.94, dar daca stiti unele mai bune zicetimi:D Exista si degete shred , se face transplant .....LOL Nu exista pana ptr. shred si nici Jazz sau alt gen muzical eventual denumiri comerciale ca sa cumpete lumea ce vrea sa auda ...ca si tricourile cu ce veri tu sa scrie pe ele . Orice bucata de plastic de la 0,5 mm este Ok mai subtire este Ok ptr corzi mai groase sau ptr strumming . Poti sa faci pana si din metal dar va tocii corzile .. Ide aeste sa fie un material mai moale decat coarda dar totusi sa tina o vreme sa nu se toceasca chiar intr-o zi. Nu exista comod sau incomod , pana cu forma si marimea obisnuita dezvoltata de-a lungultimpului este Ok .. Eu mai fac si pana din placa cu fibra de sticla de la circuite imprimate , bine slefuita ca sa nu toceasca coarda este OK. Sincronul intre maini este secretul sreddului ce se dezvolta prin exercitiu . Dupa ai ainveti si sa estompezi cu pana din cu varful degetului ce tine pana sa "ciupesti" scurt ,clar chiar cu gain enorm . Dar prima data sincronul intre maini /degete, trebuie sa exersezi cu ton clean pana ai sincronul . Edited May 1, 2011 by karpi
eduard.alexandru Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 De ce nu sunt in ordine cronologica postarile?
karpi Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 (edited) De ce nu sunt in ordine cronologica postarile? Procesarea pe site este precis cronologica...dar cand ajung posturile la site este alta mancare de peste. Edited May 2, 2011 by karpi
CernoBill Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 pfuai...ce-am facut... imi cer scuze pentru postarile aiurea...la ora aia, netu' meu era probabil mai obosit decat mine
Guest Frets_on_fire Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 pfuai...ce-am facut... imi cer scuze pentru postarile aiurea...la ora aia, netu' meu era probabil mai obosit decat mine ROFL pozele au fost EPICE Husqvarna ?xD
Razvan S. Posted May 3, 2011 Posted May 3, 2011 (edited) Pe langa material, dimensiune, etc... Mai conteaza mult si cum este marginea si varful pentru genul asta de abordare ,,shred'', si ce atac doresti, ce flexibilitate are pana in fct de material, multe variabile. Nu exista o pana care face ,,shred'' Exemplu: jazz 3 XL black si jazz 3 XL ultex sharp(cea galbena), se poate observa cum materialele difera mult(diferenta intre pene o si auzi! daca LASI sa cada pana pe masa; cea care va suna mai sticlos si ascutit va fi cea mai punchy si va avea mai mult atac si vana pe partea de inalte, cealalta fix invers), materialul ultex este mult mai dur decat cel din pana neagra, si deci o indoaie. Observa de asemenea varfurile Diferentele acestea mai mult asigura un anumit confort unui X chitarist, pentru ca fiecare doreste altfel varful, atacul... Diferentele sonice exista evident, dar trebuie sa ai o ureche antrenata sa ,,gusti'' acele diferente, tocmai de aceea este irelevant ,,pana de shred'', inseamna ca mai ai multe de prins. Este foarte usor sa zici ca este diferenta enorma intre sunetul penelor cand VEZI ce pana iei in mana, dar te asigur pe testate, ca odata ce esti obosit, si canti pe dry,fara nici un amplificator, si nu te uiti care pana o iei, sa stii ca acele statementuri ,,suna mai asa decat astalalta'' se estompeaza(fa un blind test, si ai sa vezi). Daca vrei sa auzi diferentele, cel mai bine se aud pe corzile D A E dupa tasta 12-15 facand palm mute, acolo se aude clar ce textura are pana. Eu pe viitor voi face o pana din os. De ce? De aia, pentru ca pot Nimic nu ajuta mai mult la ,,shred'' decat sufletul vacii capturat in acea pana(muhahahahaha ...) Edited May 3, 2011 by Razvan S.
karpi Posted May 3, 2011 Posted May 3, 2011 Pe langa material, dimensiune, etc... Mai conteaza mult si cum este marginea si varful pentru genul asta de abordare ,,shred'', si ce atac doresti, ce flexibilitate are pana in fct de material, multe variabile. Nu exista o pana care face ,,shred'' Exemplu: jazz 3 XL black si jazz 3 XL ultex sharp(cea galbena), se poate observa cum materialele difera mult(diferenta intre pene o si auzi! daca LASI sa cada pana pe masa; cea care va suna mai sticlos si ascutit va fi cea mai punchy si va avea mai mult atac si vana pe partea de inalte, cealalta fix invers), materialul ultex este mult mai dur decat cel din pana neagra, si deci o indoaie. Observa de asemenea varfurile Diferentele acestea mai mult asigura un anumit confort unui X chitarist, pentru ca fiecare doreste altfel varful, atacul... Diferentele sonice exista evident, dar trebuie sa ai o ureche antrenata sa ,,gusti'' acele diferente, tocmai de aceea este irelevant ,,pana de shred'', inseamna ca mai ai multe de prins. Este foarte usor sa zici ca este diferenta enorma intre sunetul penelor cand VEZI ce pana iei in mana, dar te asigur pe testate, ca odata ce esti obosit, si canti pe dry,fara nici un amplificator, si nu te uiti care pana o iei, sa stii ca acele statementuri ,,suna mai asa decat astalalta'' se estompeaza(fa un blind test, si ai sa vezi). Daca vrei sa auzi diferentele, cel mai bine se aud pe corzile D A E dupa tasta 12-15 facand palm mute, acolo se aude clar ce textura are pana. Eu pe viitor voi face o pana din os. De ce? De aia, pentru ca pot Nimic nu ajuta mai mult la ,,shred'' decat sufletul vacii capturat in acea pana(muhahahahaha ...) Cum ai descris este corect Doar ca : Nu pana are atac !!! Cu pana din anumit material chitaristul poate sa scoata anumite sunete ...caracterizate prin atac , timbru etc. Exact cum alegi si corzile alegi si pana ptr cum vrei sa sune ,cum vrei sa raspunda dinamic actiunea de producerea sunetului .Depinde cum ciupesti .ataci , cum inclini, asezi pana pe corzi etc etc . Tip de coarda +tip de pana dar mai ales mana chitaristului face tonul .] Unui chitarist cu mana |"buturuga " poti sa-i dai orice si nu va suna ca si la un chitarist "cu mana ".
Razvan S. Posted May 5, 2011 Posted May 5, 2011 (edited) Cum ai descris este corect Doar ca : Nu pana are atac !!! Cu pana din anumit material chitaristul poate sa scoata anumite sunete ...caracterizate prin atac , timbru etc. Asa, ma rog vroiam sa scriu impuls sau nu mai stiu, sunet, dar am scris atac. Corect, sunet caracterizat prin atac, timbru cum ai zis. Eh, sper ca a inteles oricum ideea Edited May 5, 2011 by Razvan S.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now